Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
#16841
Posted 2001. August 28. - 05:34
kislust: amikor azt mondod levegõs, mire gondolsz? levegõs csillapítású vagy levegõ rugózású?
-a levegõs csillapítás olcsó, nem száll el és gondozásmentes (pl RST HI5, MOZO PRO) de nem hatékony, az olaj sokkal jobb.
-a levegõrugózás az elszállhat mint a huzat és drága is, viszont könnyû és jól állítható a keménysége egy pumpával.
a JUDY XLC miatt ne aggódj, hogy elfolyik, az egy kurvajó teló, viszont valóban jobban csavarodik mint mondjuk egy bolt-on-os dh1 (nekem az van), dehát nem is arra való.
lcs
#16842
Posted 2001. August 28. - 05:09
#16843
Posted 2001. August 28. - 00:32
http://www.gtmountai...html?mid=111 =2001
#16844
Posted 2001. August 27. - 23:20
- nem tervezett karambol a Trabcsival (4ütemü)
- meglehetõsen alacsony ár a Delta TL-re
- ebbõl fakadóan marad pénz másra, ami még kell
Mellesleg 30 ropiért vettem, és KARCMENTES! annyira szép, hogy nem is hiszem el, biztos van valami hibája, bár Pápai Gabi (Szolnok Marathon sport) szerint is tökéletes állapotban van, és ha más nem is, Õ biztosan ért hozzá. Mellette szólt még, hogy ismerem, tetszik, már használtam, és bevált. Fáj a szíven, mert nem lett végül is 100 mm, csak 90-de majd a tunning!
#16845
Posted 2001. August 24. - 02:17
#16846
Posted 2001. August 24. - 00:20
Kislust:asszem növényi olaj van benne.
Amugy+ ha akartok azért megdobhattok egy RS Judy xlc vel ha ugy gondoljátok.
#16847
Posted 2001. August 23. - 18:21
SZerintem a levegõs az jobb(jobban csillapít>nincs tapasztalat, csak gondolom), de sajna drágább is. Az olaj meg ha elmegy, akkor irány vissza a boltba! Amúgy szerintem valami környezetbarát olaj van benne.
kislust
#16848
Posted 2001. August 23. - 00:30
Szerintem sz@rabb, ha a levegõ megy el, mint ha az olaj!!! (környezetvédõk biztos nem így gondolják)
És a Judyk nem nagyon szokták ereszteni az olajat (nekem is az van)!
A SW-nem drágább, mint a Judy??
Beg
#16849
Posted 2001. August 23. - 00:18
Nekem a shock works dh3 teloja teccet az levegös,igaz ezis elengedheti a levegöt ha megsérül.
Szerintetek?
#16850
Posted 2001. August 22. - 00:46
Jómagam nem nagyon értek hozzá, de mint olvashattad, nekem Gyaci kolléga az RS Judy XLC-t ajánlotta.
kislust
#16851
Posted 2001. August 22. - 00:30
Én is olyasmi tanácsot szeretnék kérni,hogy szerintetek melyik duplavállas telo passzolna leginkább a polarx-be.
Bár az eggyik bico boltban azt mondta az elado krapek,hogy hülyeség duplavállast belerakni.Szerintem pedig nem,szerintetek?
#16852
Posted 2001. August 22. - 00:06
#16853
vendég__*
Posted 2001. August 17. - 14:12
#16854
Posted 2001. August 17. - 11:04
Igazad lehet! ;D
No de akkor milyen vázat javasolnál?(A polarX nagyon tetszik :-/)
kislust
UI:nehogy megszóljanak, ha van javaslatod http://www.bikemagaz...439423&start=30 ide ídr. Köszi ;D
#16855
vendég__*
Posted 2001. August 17. - 10:34
A szimplák nekem se teccenek, kivéve az RS Psylo-t és a pár Marzo-t! Támogatom a duplavállas koncepciódat!
Viszont:
Én azért mondtam a PolarX-re azt amit mondtam, mert egy havernak ilyenje van. Az egész tök rövid, az eleje meg oltári magas. Piszok hosszú nyeregszár kell hozzá ha CC-zni akarsz vele kényelmesen. Szerintem annyi pézért (ha jól emléxem nagyker ár 40ezer) simán találsz freeride kategóriában vázat, ráadásul kizárt hogy kihasználnád a PolarX-ben rejlõ merevítéseket. Azt igazán a DS munkakörben lehet bevetni.
De végül is ahogy gondolod.
#16856
Posted 2001. August 16. - 20:16
SZeretnék egy kicsit jobban elmerülni a telók szerkezeti felépítésében. Tudtok szakirodalmat(lehetõleg magyar nyelvût).
köszi,
kislust
#16857
Posted 2001. August 16. - 18:18
Azért írtam CC-t, mert még mindig az áll hozzám a legközelebb, de ez nem azt jelnti hogy a többi mûfajt megvetem.
A telóról meg annyit, hogy képes vagyok többet fizetni egy duplavállasért, mert a szimplaváasakat utálom(nem tetszik). A plussz súj nem nagyon zavar, legalább izmosodom.
Végezetül egy idézettel zárnám:
Para! Ne búsilj!!!! Én 189 cm vagyok, és most lessz ilyen vázam!!!! Elmondom a trükköt!!! FIGYELJ!!! Naszóval a Polarixnak elég hosszúú nyeregcsöve van, és hála sz égnek nem is szûkül, vagy duzzad ki sehol, és a célfelhasználói réteg miatt nem is raktak rá kulacstartó helyet, viszont a vázgeometria olyan szerencsésen van alakítva, hogy ha csutkára kihúzott üléssel is lehet rajta nemmi tök jól!!! A Marin, meg az Aacor pedig gyárt eléggé hosszú nyeregcsövket, így meg van oldva a problema!! Letolt nyereg DS DH, felhúzottal akár CC is!!! Amúgy pont ezér ideális hozzá a Z3 Coli 100, mert annak bekeményedik a telója CC nél így haa túrázol, vagy CCzel men leng ide oda, hanem olyan mint a SID, de DS-nél kíméletlenül kimozog 100 sõt 105 mm-ert is!
Gondold meg!!!
Az idézet Major kollégától származik.
Mindezek ellenére lehet, hogy teljesen hülyeséget csinálnék ezzel a párosítással(vétellel), mert nem nagyon értek hozzá, de szerintem nem(csak megérzés ;D )
#16858
vendég__*
Posted 2001. August 16. - 10:40
Bocsesz hogy leléptem tegnap, de már majd éhen haltam.
Na elõször is a dolgok itten összekutyulódtak. Azt mondtad hogy CC+városi felhasználás. A PolarX az DS váz izzig vérig, a duplavállas telók DH+FR esetleg DS, semmiképpen nem CC mert ahhoz túl nehezek.
(Amúgy eléggé zûrös ez a CC fogalom, mert ki CC-zik és ki FR-er? A DH és a DS eléggé 1értelmû. Talán az is 1értelmû hogy aki nehéz bringával CC-zik az FR-er. Vagy mit tudom én? ???)
Azt megértem hogy duplavállast akarsz venni, mert én is tudom milyen más érzés mint egy nyomorult szimplavállas (de nagy az arca valakinek!!! ), de akkor ehhez passzoló vázat vegyél. Sajna ilyen kevés van. Ajánlanám neked a GT ruckus vázat-t, de megköveznének a többiek, meg hát 113ezer körül leledzik az ára.
Szóval ha télleg igazi CC-re akarod használni, és nem tolni az 1%-os lejtõn felfelé a bringát, akkor ne PolarX-et vegyél duplavállassal.
#16859
Posted 2001. August 16. - 01:10
#16860
Posted 2001. August 15. - 22:33
Lehet, hogy innom kéne mégegy kávét!!!
Vagy inkább abba kéne hagyni a munkát!!! :-[
kislust
UI:Egyébként a teló még a jövõ zenéje, mert most vezsek egy vázat(PolarX), majd utána kezdem gyûjteni a pénzt.