Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Fox

- - - - -

  • Please log in to reply
2442 replies to this topic

#1901
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Ha nem haragszol, válaszolok helyette. Nincs, de meg van rendelve. Kb. 2 hét, mire megjön.
Check privát!


#1902
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Enduroforkseals szimmeringet próbált már valaki fox-ban?
Sala, van neked 32es foxba való EFS szimmeringed? Ha igen mennyi az ára?


A sebesség mindent megold.

 


#1903
kistakacs

kistakacs

    vendég

  • fórumtag
  • 13 posts
Kaptam a villámhoz egy kis magyar nyelvû használati utasítást, azon ez áll: "A termék becsúszószár felületén található kis mennyiségû zsiradék, olaj természetes jelenség, sõt, amennyiben nem található ilyen, az azt jelenti, hogy kevés az olaj a szárban és így újratöltés szükséges. Ezen újratöltést kizárólag a Fox teleszkópvillák javítására jogosult szakszervizben végezhetik el, mivel idegen olajok keveredése komoly meghibásodásokat okozhat." szóval no para:)

#1904
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,039 posts

http://service.foxra...umers/index.htm


ez érdekes, nem is gondoltam volna hogy ezt is figyelni kell(ene):
Dropouts:

  • Over time the knurled surfaces of the front wheel hub and quick-release skewer wear out the dropout region of the lower leg (see Dropout photo below).
  • Inspect and measure the thickness of the dropouts every 6 months or 100 hours. Ensure that any point on the surface is above the minimum specification of 6.20 mm (see Measure Dropout photo below).
  • Replace the lower leg assembly if the dropout thickness is at the minimum specification or less. Feltöltött kép Dropout

    Feltöltött kép Measure Dropout

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1905
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 posts
Köszi!
Valami ilyesmire gondoltam én is de a 888 után én már mindentõl megrémülök
:D .

#1906
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Ride elõtt töröld le, azt annyi. Normális jelenség, enyém is ezt csinálja, szépen keni az olaj a becsúszót.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#1907
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

Sziasztok!

Gondoltam kikérem a véleményetek a következõ dologról.
Sikerült beszereznem egy Fox 40 et (okulva a 888 ból ez mostmár garis) és azt vettem észre hogy egy bizonyos használat után (teszem azt jövünk hegyen két hosszabb pályát) mind2 becsúszón látható körben egy kicsi olaj.Nagyon minimális mennyiségrõl van szó de ott van.
Mivel ez az elsõ Foxom ezért nemtudom hogy ezeknél mi a normális és mi nem, üzemel mese szépen minden körülmény közt de gondoltam ennek utánajárok mert nem vót ócsó nem kéne hogy gond legyen.
Volt egyszer Doradom annál ugyan ez volt mondták egybõl a nagykerben hogy a csillapítási rendszere miatt ez normális, Marzocchi teleszkópjaimnál nem volt ilyen, ott nemes egyszerûségel valami mindíg behalt.
Tehát a kérdés egyszerû: csináljam azt amit eddig, töröljem le ha látom és ne aggodalmaskodjak, vagy kihasználva mostmár a gari elõnyeit még melegébe (egy hetes a cucc) nézessem meg a dolgot?
Ha ez számít ez egy 2008-as Fox 40 RC2

ha új, mindegyik villa kinyom egy kis olajat. tehát normális, ne parázz. ha késõbb is csinálja, az se gond, amíg ki nem ürül a felesleg, csinálja majd, aztán abbahagyja.

#1908
Dissection

Dissection

    vendég

  • fórumtag
  • 178 posts
Sziasztok!

Gondoltam kikérem a véleményetek a következõ dologról.
Sikerült beszereznem egy Fox 40 et (okulva a 888 ból ez mostmár garis) és azt vettem észre hogy egy bizonyos használat után (teszem azt jövünk hegyen két hosszabb pályát) mind2 becsúszón látható körben egy kicsi olaj.Nagyon minimális mennyiségrõl van szó de ott van.
Mivel ez az elsõ Foxom ezért nemtudom hogy ezeknél mi a normális és mi nem, üzemel mese szépen minden körülmény közt de gondoltam ennek utánajárok mert nem vót ócsó nem kéne hogy gond legyen.
Volt egyszer Doradom annál ugyan ez volt mondták egybõl a nagykerben hogy a csillapítási rendszere miatt ez normális, Marzocchi teleszkópjaimnál nem volt ilyen, ott nemes egyszerûségel valami mindíg behalt.
Tehát a kérdés egyszerû: csináljam azt amit eddig, töröljem le ha látom és ne aggodalmaskodjak, vagy kihasználva mostmár a gari elõnyeit még melegébe (egy hetes a cucc) nézessem meg a dolgot?
Ha ez számít ez egy 2008-as Fox 40 RC2

#1909
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Megbízhatóságra csak annyit, hogy fox :) Ha rl/rlt/rlc lenne nem lenne kérdés. Bár árat nem látok sehol.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#1910
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
lemérem h. kb. milyen hosszú nyak elág,viszonylag rövid a homlokcsövem és integrált k. csapágyam van szóval hátha
www.sintesibikes.com

#1911
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

http://piacter.bikem...t=139867&cat=14
Errõl tudtok mondani valami okosat,megéri-e megvenni,megbízhatóságra milyen.


Elég rövid a nyaka, erre figyelj. Versenyzésre jó, hosszú túrákra már nem annyira, nem olyan érzékeny, mint az rl/rlc.
Más: kb mennyibe kerül itthon foxba szimering?


A sebesség mindent megold.

 


#1912
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
http://piacter.bikem...t=139867&cat=14
Errõl tudtok mondani valami okosat,megéri-e megvenni,megbízhatóságra milyen.
www.sintesibikes.com

#1913
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Akkor jó, hogy rlt-m van (feledékeny, hülye user) :D
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#1914
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,268 posts

Mechanikailag valóban egészen más a két teknyika, de felhasználói szempontból - szerintem legalábbis - igen hasonló a két rendszer, annyiban, hogy az alapból lezárt teló, egy adott terhelésre mûködésbe lép. Az RLT-knél ezt az adott terhelést a blow off treshold-dal szabályozod, és nem csak alulról jövõ impulzusra reagál, míg a Terralogic ugye fix és kizárólag alulról jövõ impulzusra nyitja a telót. Erre gondoltam. :) Ebbõl a szemszögbõl hogy látod?

persze alapvetõen mûszakilag gondoltam, de azért az rlt- nél sokkal kisebb mértékû a bemozdulás, mig a terrásnál ha olyan terepre ér akkor teljesen "nyitottan" mûködõ telót kapsz...meg az rlt eleve inkább a teló védelme a feledékeny/hüje usertõl, mig a terralogic végülis mondjuk "automata lock" a kényelmes usernek
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1915
karfi

karfi

    vendég

  • fórumtag
  • 151 posts

köszi ezt a linket! :)

nem is neked küldtem! :) (egyébként szívesen)

#1916
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

épp tegnap cseréltem olajat egy 2006-os talasban, szerintem annyira nem vészes (pedig én elég béna is vagyok). az alábbi linken elég jól le van írva/fényképezve minden:
http://service.foxra...umers/index.htm


köszi ezt a linket! :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1917
karfi

karfi

    vendég

  • fórumtag
  • 151 posts

Mennyire bonyolult a fox-okban az olajcsere? (a manual alapján nem sokkal nehezebb, mint egy rs-ben)
A szimmering csere is csak annyi, hogy régi kifeszeget, új beüt?


épp tegnap cseréltem olajat egy 2006-os talasban, szerintem annyira nem vészes (pedig én elég béna is vagyok). az alábbi linken elég jól le van írva/fényképezve minden:

http://service.foxra...umers/index.htm

kérdés: tudja valaki, mitõl lehet az, hogy ha hirtelen viszonylag nagyobb ütést kap a villa (pl. 20+ km/h-val rágurulok akár csak egy 3cm-es "padkára") akkor egy -nem is annyira- tompa kattanást hallok es mintha a villa mozgását is valami megakasztaná, tehát a kezemen is érzem az ütést. ez a jelenség annál erõsebb, minél inkább be van tekerve a csillapitás, szóval feltételezem, hogy a jobb szárban van valami gond...
olajcsere közben a csillapítórúdon nem láttam semmi különöset. szét lehet azt egyáltalán szedni?
(ja, 2006 talas rl)

#1918
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Mechanikailag valóban egészen más a két teknyika, de felhasználói szempontból - szerintem legalábbis - igen hasonló a két rendszer, annyiban, hogy az alapból lezárt teló, egy adott terhelésre mûködésbe lép. Az RLT-knél ezt az adott terhelést a blow off treshold-dal szabályozod, és nem csak alulról jövõ impulzusra reagál, míg a Terralogic ugye fix és kizárólag alulról jövõ impulzusra nyitja a telót. Erre gondoltam. :) Ebbõl a szemszögbõl hogy látod?



nem akarok vitatkozni veled mert erõsebb vagy :), de nem igazán látom a hasonlóságot a lokolva ,szabályozható mértékben bemozduló teló meg a terralogic között, ráadásul kb egyszerre jelentek meg az x-es meg az rlt telók

inkább a RS floodgate funkció hasonló az RLT-hez, illetve a mostani rlc-hez


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#1919
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,268 posts

az RLT nem azt tudja, hogy egy beállított erõ hatására kikattintja a lockolást és utána újra be el kell fordítani a kis kart, ha lockolni akarod?

nem...ugyanazt tudja mint a rs-okon a (flood)gate
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1920
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
az RLT nem azt tudja, hogy egy beállított erõ hatására kikattintja a lockolást és utána újra be el kell fordítani a kis kart, ha lockolni akarod?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu