Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1901
Írta 2008. május 30. - 14:38
Check privát!
#1902
Írta 2008. május 30. - 14:35
Sala, van neked 32es foxba való EFS szimmeringed? Ha igen mennyi az ára?
A sebesség mindent megold.
#1903
Írta 2008. május 30. - 14:19
#1904
Írta 2008. május 30. - 11:29
ez érdekes, nem is gondoltam volna hogy ezt is figyelni kell(ene):
Dropouts:
- Over time the knurled surfaces of the front wheel hub and quick-release skewer wear out the dropout region of the lower leg (see Dropout photo below).
- Inspect and measure the thickness of the dropouts every 6 months or 100 hours. Ensure that any point on the surface is above the minimum specification of 6.20 mm (see Measure Dropout photo below).
- Replace the lower leg assembly if the dropout thickness is at the minimum specification or less. Dropout
Measure Dropout
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1905
Írta 2008. május 30. - 09:18
Valami ilyesmire gondoltam én is de a 888 után én már mindentõl megrémülök
.
#1906
Írta 2008. május 30. - 09:17
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1907
Írta 2008. május 30. - 06:58
ha új, mindegyik villa kinyom egy kis olajat. tehát normális, ne parázz. ha késõbb is csinálja, az se gond, amíg ki nem ürül a felesleg, csinálja majd, aztán abbahagyja.Sziasztok!
Gondoltam kikérem a véleményetek a következõ dologról.
Sikerült beszereznem egy Fox 40 et (okulva a 888 ból ez mostmár garis) és azt vettem észre hogy egy bizonyos használat után (teszem azt jövünk hegyen két hosszabb pályát) mind2 becsúszón látható körben egy kicsi olaj.Nagyon minimális mennyiségrõl van szó de ott van.
Mivel ez az elsõ Foxom ezért nemtudom hogy ezeknél mi a normális és mi nem, üzemel mese szépen minden körülmény közt de gondoltam ennek utánajárok mert nem vót ócsó nem kéne hogy gond legyen.
Volt egyszer Doradom annál ugyan ez volt mondták egybõl a nagykerben hogy a csillapítási rendszere miatt ez normális, Marzocchi teleszkópjaimnál nem volt ilyen, ott nemes egyszerûségel valami mindíg behalt.
Tehát a kérdés egyszerû: csináljam azt amit eddig, töröljem le ha látom és ne aggodalmaskodjak, vagy kihasználva mostmár a gari elõnyeit még melegébe (egy hetes a cucc) nézessem meg a dolgot?
Ha ez számít ez egy 2008-as Fox 40 RC2
#1908
Írta 2008. május 29. - 23:52
Gondoltam kikérem a véleményetek a következõ dologról.
Sikerült beszereznem egy Fox 40 et (okulva a 888 ból ez mostmár garis) és azt vettem észre hogy egy bizonyos használat után (teszem azt jövünk hegyen két hosszabb pályát) mind2 becsúszón látható körben egy kicsi olaj.Nagyon minimális mennyiségrõl van szó de ott van.
Mivel ez az elsõ Foxom ezért nemtudom hogy ezeknél mi a normális és mi nem, üzemel mese szépen minden körülmény közt de gondoltam ennek utánajárok mert nem vót ócsó nem kéne hogy gond legyen.
Volt egyszer Doradom annál ugyan ez volt mondták egybõl a nagykerben hogy a csillapítási rendszere miatt ez normális, Marzocchi teleszkópjaimnál nem volt ilyen, ott nemes egyszerûségel valami mindíg behalt.
Tehát a kérdés egyszerû: csináljam azt amit eddig, töröljem le ha látom és ne aggodalmaskodjak, vagy kihasználva mostmár a gari elõnyeit még melegébe (egy hetes a cucc) nézessem meg a dolgot?
Ha ez számít ez egy 2008-as Fox 40 RC2
#1909
Írta 2008. május 29. - 20:27
#1910
Írta 2008. május 29. - 14:54
#1911
Írta 2008. május 29. - 14:34
http://piacter.bikem...t=139867&cat=14
Errõl tudtok mondani valami okosat,megéri-e megvenni,megbízhatóságra milyen.
Elég rövid a nyaka, erre figyelj. Versenyzésre jó, hosszú túrákra már nem annyira, nem olyan érzékeny, mint az rl/rlc.
Más: kb mennyibe kerül itthon foxba szimering?
A sebesség mindent megold.
#1912
Írta 2008. május 29. - 14:26
Errõl tudtok mondani valami okosat,megéri-e megvenni,megbízhatóságra milyen.
#1913
Írta 2008. május 21. - 19:44
#1914
Írta 2008. május 21. - 15:23
persze alapvetõen mûszakilag gondoltam, de azért az rlt- nél sokkal kisebb mértékû a bemozdulás, mig a terrásnál ha olyan terepre ér akkor teljesen "nyitottan" mûködõ telót kapsz...meg az rlt eleve inkább a teló védelme a feledékeny/hüje usertõl, mig a terralogic végülis mondjuk "automata lock" a kényelmes usernekMechanikailag valóban egészen más a két teknyika, de felhasználói szempontból - szerintem legalábbis - igen hasonló a két rendszer, annyiban, hogy az alapból lezárt teló, egy adott terhelésre mûködésbe lép. Az RLT-knél ezt az adott terhelést a blow off treshold-dal szabályozod, és nem csak alulról jövõ impulzusra reagál, míg a Terralogic ugye fix és kizárólag alulról jövõ impulzusra nyitja a telót. Erre gondoltam. Ebbõl a szemszögbõl hogy látod?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1915
Írta 2008. május 21. - 09:53
#1916
Írta 2008. május 21. - 09:46
épp tegnap cseréltem olajat egy 2006-os talasban, szerintem annyira nem vészes (pedig én elég béna is vagyok). az alábbi linken elég jól le van írva/fényképezve minden:
http://service.foxra...umers/index.htm
köszi ezt a linket!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1917
Írta 2008. május 21. - 09:14
Mennyire bonyolult a fox-okban az olajcsere? (a manual alapján nem sokkal nehezebb, mint egy rs-ben)
A szimmering csere is csak annyi, hogy régi kifeszeget, új beüt?
épp tegnap cseréltem olajat egy 2006-os talasban, szerintem annyira nem vészes (pedig én elég béna is vagyok). az alábbi linken elég jól le van írva/fényképezve minden:
http://service.foxra...umers/index.htm
kérdés: tudja valaki, mitõl lehet az, hogy ha hirtelen viszonylag nagyobb ütést kap a villa (pl. 20+ km/h-val rágurulok akár csak egy 3cm-es "padkára") akkor egy -nem is annyira- tompa kattanást hallok es mintha a villa mozgását is valami megakasztaná, tehát a kezemen is érzem az ütést. ez a jelenség annál erõsebb, minél inkább be van tekerve a csillapitás, szóval feltételezem, hogy a jobb szárban van valami gond...
olajcsere közben a csillapítórúdon nem láttam semmi különöset. szét lehet azt egyáltalán szedni?
(ja, 2006 talas rl)
#1918
Írta 2008. május 21. - 08:58
nem akarok vitatkozni veled mert erõsebb vagy , de nem igazán látom a hasonlóságot a lokolva ,szabályozható mértékben bemozduló teló meg a terralogic között, ráadásul kb egyszerre jelentek meg az x-es meg az rlt telók
inkább a RS floodgate funkció hasonló az RLT-hez, illetve a mostani rlc-hez
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1919
Írta 2008. május 20. - 22:23
nem...ugyanazt tudja mint a rs-okon a (flood)gateaz RLT nem azt tudja, hogy egy beállított erõ hatására kikattintja a lockolást és utána újra be el kell fordítani a kis kart, ha lockolni akarod?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1920
Írta 2008. május 20. - 22:17
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu