Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Fox

- - - - -

  • Please log in to reply
2442 replies to this topic

#1521
ersek

ersek

    vendég

  • fórumtag
  • 68 posts
Kedves Fox villához értõk.

A 2009 QR 15 ös Vanilla villa 140mm - es rugóútja valóban lerövidíthetõ 120 és 100mm - re.
Vagy ez nem lehetséges.
Természetesen írtam a forgalmazónak is, de hátha valaki közületek tudja a választ.

Kösssz

#1522
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 posts
Apróság, bár hasznos. SAG-et akartam állítani, de elég nehezen mozgott már a villa (TALAS RL), így hát gondoltam egyet és rendeltem Fox olajat és Float Fluid-ot. Elvégeztem a 15 óránként javasolt porlehúzó- és szivacsgyûrû-tisztítást és láss csodát, úgy mozog, mint olajcsere után, friss olajjal!
Csak ennyit akartam közölni.

Itt szeretném leírni még, hogy köszönet az XFactorNet-nek a gyors segítségért, akik nagyon készségesen álltak rendelkezésemre és válaszoltak a magamfajta laikus fura kérdéseire, és nagyon gyorsan eljuttatták részemre az olajat és a Float Fluidot. Köszönöm!

_____________________________________________
AM rlz


#1523
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 posts
Az majd csak a jövõhéen derül ki. Mert
nemleszek sokáig itthon (nyaralás)

#1524
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
ha ott nincsen sérülés a becsúszón akkor valsz. a szimivel

#1525
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 posts
Azért ezt szétszedett állapotban szívesen megnézném élõben!
Ha már úgyis szétszedted. Én kivenném a szimeringet, elfordítanám valamennyivel és úgy tenném vissza. Így kiderül, hogy a becsúszóval vagy a szimeringgel van a baj.

Ha csere lesz akkor marad ez és félévente töltök rá kis olajat. Most másra kell a pénz.

De már szétszedtem ma. Direkt tésztaszûrõvel engedtem le belõle az olajat, és a vizet miután kimostam az egészet. Semmi se volt benne még a szimering porlehuzói között sem.



Tudom hogy így mûködik csak nekem a bicaj a munka eszközöm és nincs pótvillám semmisem.

Jogos pótolom a hiányosságom.

Feltöltött kép



#1526
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
ja én aszittem a csíknál folyik....az más....

#1527
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 posts

...
ezt valószínûleg csak egy nyak-váll-becsúszó kombó cseréje oldaná meg véglegesen

Ha csere lesz akkor marad ez és félévente töltök rá kis olajat. Most másra kell a pénz.

De már szétszedtem ma. Direkt tésztaszûrõvel engedtem le belõle az olajat, és a vizet miután kimostam az egészet. Semmi se volt benne még a szimering porlehuzói között sem.

A képen megjelölted volna hol folyik egyértelmû lett volna dolog.
Megkéred a helyi bringa boltost, vagy egy másikat pl. Szekszárd Fanatix , hogy vigye fel neked az x-factorba és nem kell utazni? Mifelénk így mûködik.


Tudom hogy így mûködik csak nekem a bicaj a munka eszközöm és nincs pótvillám semmisem.

Jogos pótolom a hiányosságom.

Feltöltött kép

#1528
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 posts
A képen megjelölted volna hol folyik egyértelmû lett volna dolog.
Megkéred a helyi bringa boltost, vagy egy másikat pl. Szekszárd Fanatix , hogy vigye fel neked az x-factorba és nem kell utazni? Mifelénk így mûködik.

Nemtudom mert addig nem is néztem mega becsúszót.
De az érdekes hogy majdnem 1 hónap után kezdte el a
kis szivárgást olyan foxosat. Majd utána +1-2 hónapra rá
állt vissza a csere elõtti állapot. Tehát nem a tömítés csere
után kezdte el lökni hanem jóval utána. Hogy ismét szervizre
vigyem esélye 0 mert nemfogok 350km-t utazni miatta. Ill ha
elolvastad volna figyelmesen nem a csíknál folyik hanem alatta. (1cm cca)



#1529
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
ezt valószínûleg valami fémszilánk okozhatta, nekem is volt ilyen a régi rebámon, bár az nem volt ilyen súlyos.....

bennragadt egy fémszilánk a szimi és a becsúszó között....gondolhatod mit mûvel az ott...

ezt valószínûleg csak egy nyak-váll-becsúszó kombó cseréje oldaná meg véglegesen

#1530
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 posts

Ekkora mélyedést szerintem a szimering nem tömit. Nem arra van kitalálva. Igy én nem csodálkozok, hogy ereszt.
A sérülés a becsúszón meg nem magától keletkezik. Valami nincs rendben belül. A szervízben mit mondtak errõl?


Nemtudom mert addig nem is néztem mega becsúszót.
De az érdekes hogy majdnem 1 hónap után kezdte el a
kis szivárgást olyan foxosat. Majd utána +1-2 hónapra rá
állt vissza a csere elõtti állapot. Tehát nem a tömítés csere
után kezdte el lökni hanem jóval utána. Hogy ismét szervizre
vigyem esélye 0 mert nemfogok 350km-t utazni miatta. Ill ha
elolvastad volna figyelmesen nem a csíknál folyik hanem alatta. (1cm cca)

#1531
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 posts
Ekkora mélyedést szerintem a szimering nem tömit. Nem arra van kitalálva. Igy én nem csodálkozok, hogy ereszt.
A sérülés a becsúszón meg nem magától keletkezik. Valami nincs rendben belül. A szervízben mit mondtak errõl?

Ismét kis probláma lépett fel szeretett foxommal.
Április közepén volt generalon a teló, tisztítás/szimeringcserén.
Rá egy hónap múlva észrevettem hogy a szokásos fox olajfolyás
elkezdõtött. Mondom okés ez kell neki. Csak megint elértem azt
szintet hogy úgy folyatja az olajat a szimeringnél mint mielõtt
szervizbe vittem volna. És észrevettem hogy pont ezen az
oldalon van ahol a bizonyos mélyedés van csak alatta lötyög ki.
A villa jobb szélén. A szimering mellett lehet látni hogy
mikor megnyomom ott jön az olaj ki a becsúszó/szim. páros
között.

EZ

Most ezt is kidobhatom a szimeringet? Vagy mi a baj.

Amúgy bocs a zagyva megfogalmazásért de már késõvan.

Ui: Máshol is megjelent az a titokzatos csík a másik becsúszón. X akta hogy miért.
De a régi nemnagyobbodott. Az igaz hogy sokat megy a gép de ennyire....



#1532
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 posts
Ismét kis probláma lépett fel szeretett foxommal.
Április közepén volt generalon a teló, tisztítás/szimeringcserén.
Rá egy hónap múlva észrevettem hogy a szokásos fox olajfolyás
elkezdõtött. Mondom okés ez kell neki. Csak megint elértem azt
szintet hogy úgy folyatja az olajat a szimeringnél mint mielõtt
szervizbe vittem volna. És észrevettem hogy pont ezen az
oldalon van ahol a bizonyos mélyedés van csak alatta lötyög ki.
A villa jobb szélén. A szimering mellett lehet látni hogy
mikor megnyomom ott jön az olaj ki a becsúszó/szim. páros
között.

EZ

Most ezt is kidobhatom a szimeringet? Vagy mi a baj.

Amúgy bocs a zagyva megfogalmazásért de már késõvan.

Ui: Máshol is megjelent az a titokzatos csík a másik becsúszón. X akta hogy miért.
De a régi nemnagyobbodott. Az igaz hogy sokat megy a gép de ennyire....

#1533
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
ez vajon igazából csak abban különbözik egy rlc-tõl hogy masszívabb (legalábbis a +200g alapján az kell legyen) vagy karakterisztikában is lényegesen eltér ?

http://www.xfactorne...=20&keszleten=1
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1534
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
G2 Geometry started out as a project to improve the slow-speed handling of Fisher bikes. Fisher's existing Genesis Geometry already excelled in climbing, descending and handling at speed. The one area we wanted to improve its handling was in tight singletrack and technical climbs.

G2 accomplished this by increasing the amount of fork offset. This reduced the amount of trail to make it steer quicker without changing the rest of its handling characteristics. While increasing the offset, we reduced the reach to the handlebar to allow the rider to weight the front wheel more accurately.

Wheelbase remains the same for high speed stability; Amount of Trail is reduced for more neutral handling at slow speed; Cockpit was shortened to allow the rider to weight the front wheel more effectively.

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1535
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
miért jó az ,hogy nagyobb az elõrenyúlása?

#1536
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ja nekem is az RP23-on a 3 kozul a leghosszabb csik a feher, gondolom az a max propedal. ezert nem vagyok hive a gyari tagok cserelgetesenek, elegge hozzaszabjak mostanaban a vazakhoz a tagokat. nem mindegy mekkora a beepitesi hossz, vagy a vaz attetele.

a GF meg ugye kulon egyedi villat is kap, nagyobb az elorenyulasa a vallnak, es a nyak is 1.5-1.1/8

beleteszel egy rebat aztan hazavagtad a geometriat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1537
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

Utóbbi idõkben kezdtem el nézegetni a tagokat, de eddig a Gary Fisher Rosco-ban lévõ "tuned" tag volt a legfurcsább számomra. Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy ilyen szervizelését hogy lehetne megoldani kis hazánkban :chin:

Gyári tuning esetén a Factor meg tudja csinálni, nincs ezzel gond.


#1538
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,317 posts
Utóbbi idõkben kezdtem el nézegetni a tagokat, de eddig a Gary Fisher Rosco-ban lévõ "tuned" tag volt a legfurcsább számomra. Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy ilyen szervizelését hogy lehetne megoldani kis hazánkban :chin:

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#1539
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Amikor egy váznál vagy kerékpárnál olyan jellemzõt látsz, hogy "factory tuned rear shock," akkor többek között az az internal propedal beállítását és/vagy "big air canister - nagyobb méretû légtartályt" jelent Float levegõs tagok esetén.


#1540
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,317 posts
Így már tiszta a dolog! Köszi!:)

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"