Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#441
Írta 2012. május 03. - 00:26
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#442
Írta 2012. május 02. - 23:55
Valakinek van ötlete hol tudnám profival megszervizeltetni a Foxom?
Alap karbantartás kellene, olaj- és szimeringcsere, valamint a lockoutomban el van törve valami, azt is jó lenne, ha meg lehetne csinálni (bár mûködik, csak szorul).
Köszi!
#443
Írta 2012. április 21. - 12:45
Ez milyen Fox tag lehet a fotón?
Sajnos nem találtam nagyobb képet róla. Gyanús, hogy valamelyik 2013-as CTD, de egy kicsit mégis más, fõleg a felsõ része.
Egyébként tudtátok, hogy a Fox még mindig Made in USA? Ára is olyan, mondjuk... :-)
"Something I didn’t know is that all of their bicycle suspension products are made in Watsonville, CA. USA! USA!"
Forrás: 2013 Fox Technology – New CTD Damper Matches Fork, Shock Settings - Bike Rumor
mivel eléggé úgy tûnik hogy az orrában meg 34-es van így könnyen lehet
a tag meg má megin tele parasztvakító funkcióval (a 3 állású fekete trail adjust ra gondol)
mellelseg foxiéktól tényleg eltûnt az archív, vagy csak jól eldugták, vagy én vagyok gyengénlátó ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#444
Írta 2012. április 21. - 10:18
#445
Írta 2012. április 21. - 10:03
Maggi, Arn: nézzétek a tag felsõ részét, ahol a CTD kar van! Olyan, mint az az X-Fusion tag, amit a Bioniconokba szerelnek és aminek remote állítható a "szemtávolságja". Olyan bumszli a felsõ részen; többi kashimás RP23 (illetve mostantól CTD) tag nem ilyen, ezt valami prototípus lehet, gyanítom.
#446
Írta 2012. április 21. - 09:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#447
Írta 2012. április 21. - 09:08
#448
Írta 2012. április 21. - 09:07
#449
Írta 2012. április 21. - 08:55
Sajnos nem találtam nagyobb képet róla. Gyanús, hogy valamelyik 2013-as CTD, de egy kicsit mégis más, fõleg a felsõ része.
Egyébként tudtátok, hogy a Fox még mindig Made in USA? Ára is olyan, mondjuk... :-)
"Something I didn’t know is that all of their bicycle suspension products are made in Watsonville, CA. USA! USA!"
Forrás: 2013 Fox Technology – New CTD Damper Matches Fork, Shock Settings - Bike Rumor
#450
Írta 2012. március 31. - 21:43
Uhh az ár az elég húzós, így az tuti kiesik. Mi a bevonat az alu becsúszón ha nem elox?
Mekkora a kopás mértéke?
Miért kopott ki?
Mert ha csak "esztétikai a hiba", ergo nem egy állati nagy gödör van a becsúszón akkor azért még el lehet használni, szvsz.
Új lábat venni meg nem éri meg, mert ennyiért már kapsz egy másik villát is akár, csak ki kell fogni.
#451
Írta 2012. március 31. - 20:57
A javítást felejtsd el nem elox. Lehet kapni tavaly elõtt kb 60000ft volt.
Uhh az ár az elég húzós, így az tuti kiesik. Mi a bevonat az alu becsúszón ha nem elox?
#452
Írta 2012. március 31. - 20:54
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#453
Írta 2012. március 31. - 20:39
lenne egy olyan problémám hogy adott egy fox 32-rl villa. az lenne a probléma hogy kikopott a becsúszó (LEKOPOTT AZ ELOX) Az lenne a kérdésem hogy mit gondoltok róla,meg lehet javítani (láttam neten olyat aki újra eloxáltatta volt aki körömlakk+polírpapír segítségével töltötte fel) érdekelne a véleményetek.
Vagy nem tudjátok hol vagy kitõl tudnék becsúszószárat venni pl.: törött lábú,hídú telóból avagy újat lehet-e kapni.
köszönöm a válaszokat
#454
Írta 2012. március 24. - 21:53
Talas 2009 elõtti (Talas II):
Félreértetlek!
Ez a rugó tényleg ott van benne, de az csak SZVSZ azért van benne h a pozíciót biztosító részt befeszítve tartsa. Semmi köze nincsen ahoz mint a Talas II ben a szelep adapternek az IFP nyomásához.
Ha megnézed a leírásban a reassembly második képen van az az lakatrész ami szabályozza az elfordítás függvényében a magasságát az állító résznek. És ezt feszíti be ez a rugó.
Illetve egy nem ide vágó kérdés: h tudtál így berakni képet h ha rá klikkelek akkor az oldalt megnyitja?
#455
Írta 2012. március 24. - 21:33
Talas 2009 elõtti (Talas II):
Talas 2009 utáni (Talas III):
#456
Írta 2012. március 24. - 21:05
Nem foglalkoznék illyennel, Float sokkal szebben mozog, mint a Talas és csak bonyolítaná egy Talas egység.
Külön levegõs szelep a 2009 elõtti Talas villákban volt, 2009-tõl rugó van benne, nem kell külön szerszám. Ettõl persze még nagyon bonyolult és alig-alig van, aki hajlandó szervizelni, ha esetleg szükség lenne rá. Amennyire mtbr.com-on olvastam régebben, maga az átalakítás kivitelezhetõ. De elég drága lehet a Talas egység, arra készülj!
Én Talas-ról váltottam 2011-es 140mm Float RL-re (nyílt olajfürdõsre) egyébként...
...és nem bántam meg.
Hát ezzel a TALAS dolgot nem értem, már mint amit írtál.
Egy az h 2009 elõtt Talas II nek hívták a rendszert, és utána tértek át a Talas III ra. Amihez tényleg nem kell már külön levegõszelep.
De abban hol van a rugó amit említesz? Mert amit én szereltem abban én nem emlékszem rugóra. Ott felül volt egy normál autó szelep amivel a keménységet lehetett beállítani.
Viszont, azzal teljes mértékben egyet értek veled, h sokkal rosszabbul mozog egy Talas-os villa mint egy F szériás!
#457
Írta 2012. március 23. - 20:20
Sziasztok,
az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?
köszi
Nem foglalkoznék illyennel, Float sokkal szebben mozog, mint a Talas és csak bonyolítaná egy Talas egység.
Külön levegõs szelep a 2009 elõtti Talas villákban volt, 2009-tõl rugó van benne, nem kell külön szerszám. Ettõl persze még nagyon bonyolult és alig-alig van, aki hajlandó szervizelni, ha esetleg szükség lenne rá. Amennyire mtbr.com-on olvastam régebben, maga az átalakítás kivitelezhetõ. De elég drága lehet a Talas egység, arra készülj!
Én Talas-ról váltottam 2011-es 140mm Float RL-re (nyílt olajfürdõsre) egyébként...
...és nem bántam meg.
#458
Írta 2012. március 23. - 18:14
Sziasztok,
az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?
köszi
Egy nagy buktatóját látom a dolognak.
A Talas II kurva macerás összerakni, h mûködjön. Kell hozzá egy adapter is, amivel levegõt lehet belefújni. Meg a felsõ tekerõjének a beállítása is elég meredek :S
Illetve még azt nézd meg mert erre nem emlékszem h a levegõ rugózású Fox villáknak a bal szárában van egy bevonat a jobb mozgás érdekében, viszont nem tudom h a Talas-os villákban van e ilyen?! Lehet méretbeli különbség, és akkor nem fog összejönni.
#459
Írta 2012. március 23. - 17:25
az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?
köszi
#460
Írta 2012. március 14. - 14:14
Az árak meg úgy látom, külföldön is rendre emelkedtek az elmúlt 4 évben.
2008-as Float R: 369 GBP (!!!). (RLC-hez hirtelen nem találtam árat. Vanilla R 339 GBP volt)
2009 Float RLC QR15: 589 GBP
2010 Float RLC QR15: 669 GBP
2011 Float RLC QR15: (nem találtam árat)
2012 Float RLC QR15: 739 GBP (Mojo)
Talas RLC árak, 2007-tõl:
2007: 599 GBP
2008: 599 GBP
2009: 659 GBP
2010: 749 GBP
2011: 839 GBP