Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Fox

- - - - -

  • Please log in to reply
2442 replies to this topic

#441
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
jelen

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#442
Prompt

Prompt

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Sziasztok!
Valakinek van ötlete hol tudnám profival megszervizeltetni a Foxom?
Alap karbantartás kellene, olaj- és szimeringcsere, valamint a lockoutomban el van törve valami, azt is jó lenne, ha meg lehetne csinálni (bár mûködik, csak szorul).
Köszi!

#443
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,268 posts

Ez milyen Fox tag lehet a fotón?
Feltöltött kép
Sajnos nem találtam nagyobb képet róla. Gyanús, hogy valamelyik 2013-as CTD, de egy kicsit mégis más, fõleg a felsõ része.

Egyébként tudtátok, hogy a Fox még mindig Made in USA? Ára is olyan, mondjuk... :-)
"Something I didn’t know is that all of their bicycle suspension products are made in Watsonville, CA. USA! USA!"
Forrás: 2013 Fox Technology – New CTD Damper Matches Fork, Shock Settings - Bike Rumor


mivel eléggé úgy tûnik hogy az orrában meg 34-es van így könnyen lehet

a tag meg má megin tele parasztvakító funkcióval (a 3 állású fekete trail adjust ra gondol)

mellelseg foxiéktól tényleg eltûnt az archív, vagy csak jól eldugták, vagy én vagyok gyengénlátó ?

Feltöltött kép
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#444
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
azokon a tagokon a bumszli a masik felen van, a becsuszos oldalon. szvsz ilyesmi lehet, max lehet a kamra merete kisebb.

Feltöltött kép

#445
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,324 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
CTD - Climb, Trail és Descend. Climben zárt, Trailben olyan "propedalos" lehet és Descendben nyitott állásban dolgozik.

Maggi, Arn: nézzétek a tag felsõ részét, ahol a CTD kar van! Olyan, mint az az X-Fusion tag, amit a Bioniconokba szerelnek és aminek remote állítható a "szemtávolságja". Olyan bumszli a felsõ részen; többi kashimás RP23 (illetve mostantól CTD) tag nem ilyen, ezt valami prototípus lehet, gyanítom.

#446
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
A CTD mit jelent?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#447
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Nem kashimas rp23?

#448
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
RP23 Kashima bevonattal.

#449
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,324 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Ez milyen Fox tag lehet a fotón?
Feltöltött kép
Sajnos nem találtam nagyobb képet róla. Gyanús, hogy valamelyik 2013-as CTD, de egy kicsit mégis más, fõleg a felsõ része.

Egyébként tudtátok, hogy a Fox még mindig Made in USA? Ára is olyan, mondjuk... :-)
"Something I didn’t know is that all of their bicycle suspension products are made in Watsonville, CA. USA! USA!"
Forrás: 2013 Fox Technology – New CTD Damper Matches Fork, Shock Settings - Bike Rumor

#450
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Uhh az ár az elég húzós, így az tuti kiesik. Mi a bevonat az alu becsúszón ha nem elox?


Mekkora a kopás mértéke?
Miért kopott ki?
Mert ha csak "esztétikai a hiba", ergo nem egy állati nagy gödör van a becsúszón akkor azért még el lehet használni, szvsz.
Új lábat venni meg nem éri meg, mert ennyiért már kapsz egy másik villát is akár, csak ki kell fogni.

#451
gellert12

gellert12

    vendég

  • fórumtag
  • 127 posts

A javítást felejtsd el nem elox. Lehet kapni tavaly elõtt kb 60000ft volt.


Uhh az ár az elég húzós, így az tuti kiesik. Mi a bevonat az alu becsúszón ha nem elox?
Neha osszeszavakat a keverem

#452
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
A javítást felejtsd el nem elox. Lehet kapni tavaly elõtt kb 60000ft volt.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#453
gellert12

gellert12

    vendég

  • fórumtag
  • 127 posts
Sziasztok
lenne egy olyan problémám hogy adott egy fox 32-rl villa. az lenne a probléma hogy kikopott a becsúszó (LEKOPOTT AZ ELOX) Az lenne a kérdésem hogy mit gondoltok róla,meg lehet javítani (láttam neten olyat aki újra eloxáltatta volt aki körömlakk+polírpapír segítségével töltötte fel) érdekelne a véleményetek.
Vagy nem tudjátok hol vagy kitõl tudnék becsúszószárat venni pl.: törött lábú,hídú telóból avagy újat lehet-e kapni.

köszönöm a válaszokat
Neha osszeszavakat a keverem

#454
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts
[quote name='zscs']ELképzelni sem tudom, miért nem láttál rugót; elvileg ott kellene, hogy legyen benne egy. Talán Sala meg tudja válaszolni a kérdést. (?) Hozzáteszem, soha nem láttam élõben belülrõl Talas egységet, csak a neten fellelhetõ fotókat ismerem, például:
Talas 2009 elõtti (Talas II):


Félreértetlek!
Ez a rugó tényleg ott van benne, de az csak SZVSZ azért van benne h a pozíciót biztosító részt befeszítve tartsa. Semmi köze nincsen ahoz mint a Talas II ben a szelep adapternek az IFP nyomásához.

Ha megnézed a leírásban a reassembly második képen van az az lakatrész ami szabályozza az elfordítás függvényében a magasságát az állító résznek. És ezt feszíti be ez a rugó.


Illetve egy nem ide vágó kérdés: h tudtál így berakni képet h ha rá klikkelek akkor az oldalt megnyitja?

#455
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,324 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
ELképzelni sem tudom, miért nem láttál rugót; elvileg ott kellene, hogy legyen benne egy. Talán Sala meg tudja válaszolni a kérdést. (?) Hozzáteszem, soha nem láttam élõben belülrõl Talas egységet, csak a neten fellelhetõ fotókat ismerem, például:
Talas 2009 elõtti (Talas II):
Feltöltött kép

Talas 2009 utáni (Talas III):
Feltöltött kép

#456
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Nem foglalkoznék illyennel, Float sokkal szebben mozog, mint a Talas és csak bonyolítaná egy Talas egység.
Külön levegõs szelep a 2009 elõtti Talas villákban volt, 2009-tõl rugó van benne, nem kell külön szerszám. Ettõl persze még nagyon bonyolult és alig-alig van, aki hajlandó szervizelni, ha esetleg szükség lenne rá. Amennyire mtbr.com-on olvastam régebben, maga az átalakítás kivitelezhetõ. De elég drága lehet a Talas egység, arra készülj!

Én Talas-ról váltottam 2011-es 140mm Float RL-re (nyílt olajfürdõsre) egyébként...
...és nem bántam meg.


Hát ezzel a TALAS dolgot nem értem, már mint amit írtál.
Egy az h 2009 elõtt Talas II nek hívták a rendszert, és utána tértek át a Talas III ra. Amihez tényleg nem kell már külön levegõszelep.
De abban hol van a rugó amit említesz? Mert amit én szereltem abban én nem emlékszem rugóra. Ott felül volt egy normál autó szelep amivel a keménységet lehetett beállítani.


Viszont, azzal teljes mértékben egyet értek veled, h sokkal rosszabbul mozog egy Talas-os villa mint egy F szériás!

#457
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,324 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Sziasztok,

az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit :)
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?

köszi


Nem foglalkoznék illyennel, Float sokkal szebben mozog, mint a Talas és csak bonyolítaná egy Talas egység.
Külön levegõs szelep a 2009 elõtti Talas villákban volt, 2009-tõl rugó van benne, nem kell külön szerszám. Ettõl persze még nagyon bonyolult és alig-alig van, aki hajlandó szervizelni, ha esetleg szükség lenne rá. Amennyire mtbr.com-on olvastam régebben, maga az átalakítás kivitelezhetõ. De elég drága lehet a Talas egység, arra készülj!

Én Talas-ról váltottam 2011-es 140mm Float RL-re (nyílt olajfürdõsre) egyébként...
...és nem bántam meg.

#458
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Sziasztok,

az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit :)
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?

köszi



Egy nagy buktatóját látom a dolognak.
A Talas II kurva macerás összerakni, h mûködjön. Kell hozzá egy adapter is, amivel levegõt lehet belefújni. Meg a felsõ tekerõjének a beállítása is elég meredek :S
Illetve még azt nézd meg mert erre nem emlékszem h a levegõ rugózású Fox villáknak a bal szárában van egy bevonat a jobb mozgás érdekében, viszont nem tudom h a Talas-os villákban van e ilyen?! Lehet méretbeli különbség, és akkor nem fog összejönni.

#459
Diavolino

Diavolino

    vendég

  • fórumtag
  • 17 posts
Sziasztok,

az alábbi kérdésre keresek választ, inkább gyakorlatit, mint elméletit :)
2011es 32-es 140mm Float RL bal szárába, beépithetõ-e a 32-es Talas 2 fokozatban állítható "belseje". Csinált/látott-e már valaki ilyet?

köszi

#460
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,324 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Ha már szóba kerültek a hazai árak; létezik már idei magyar Fox árlista?

Az árak meg úgy látom, külföldön is rendre emelkedtek az elmúlt 4 évben.
2008-as Float R: 369 GBP (!!!). (RLC-hez hirtelen nem találtam árat. Vanilla R 339 GBP volt)
2009 Float RLC QR15: 589 GBP
2010 Float RLC QR15: 669 GBP
2011 Float RLC QR15: (nem találtam árat)
2012 Float RLC QR15: 739 GBP (Mojo)

Talas RLC árak, 2007-tõl:
2007: 599 GBP
2008: 599 GBP
2009: 659 GBP
2010: 749 GBP
2011: 839 GBP