erõsen következik:
unit: tényleg nagyon büszke vagyok arra, hogy ennyire ismered az angol szakkifejezéseket és tudsz is belõle majd idézni a gyanútlan vásárlóknak.
senki sem mondta hogy az xfaktor ne hozzon fox telókat, rugóstagokat, de akkor hozzon és ne nézzenek nagy boci szemekkel ha esetleg vásárolnék egy talas RLC-t olyan 250 ezres áron
senki nem mondta hogy ne szervízelje jó pénzért a fox telókat, de akkor szervízelje és ne üljön rajta. például azt is elfogadhatatlannak tartanám ha veszek egy autót, elõírnak egy kötelezõ szervíz ciklust, majd amikor megjelenek, közlik hogy hagyjam csak itt (bár jobb lenne ha télen hoznám, mert most sok a munkájuk) és érdeklõdjek olyan 2-3 hét múlva. mellesleg tudom hogy meglepõ, de szerintem nincs szükség atomfizikai diplomára ahhoz hogy egy manual alapján szerelj egy villát
fityisz: és arra az idõszakra te is emélkezhetnél, amikor a fox forgalmazója volt az sw forgalmazója is, tehát a forgalmazóról írt hozzászólás nem offtopic
ja és flame rulez
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
Started by
jockystone
, 2005. March 27. 19:14
#2341
Posted 2005. April 09. - 16:43
#2342
vendég_unit_*
Posted 2005. April 09. - 16:08
Jaj akartam én válaszolni is, mint EX-factor ;-) csak suliban voltam.
Igazándiból csak arra jutottam az iskolapadban ülve, hogy egyszerûbb a dolog, mint hinnénk:
1., Legyen Iljics a disztribútor, bár valószínû, hogy Õ is keres rajta és nem baráti szívességbõl hoz alkatrészeket, tehát legközelebb már Õt kell anyázni
2., Legyen Endroo a szervízháttér, pl. biztos van ilyene:
- Talas Forx filler tool
- és a Fox Forx Torque Specifications szerint tudja a Lockout Threshold Knob Set Screw meghúzási nyomatékát is
- valamint tudja a következó olajmennyiségeket a TALAS villák esetében, valamint azt is, hogy hova kell ezeket önteni a villán belül:
...cc – DAMPER Fox Suspension Fluid ...wt.
..cc - SPRINGS/BUSHINGS Fox Suspension Fluid ...wt.
.cc – IFP Float Fluid
.cc – MAIN AIR CHAMBER Float Fluid
.cc - NEG. CHAMBER Float Fluid
- azt persze alapvetõ ismeretnek tekintem, hogy tudja mi az az IFP
- és gyakorlott a nitrogén feltöltésében
3., X-Factornak meg küldeni egy udvarias levelet, hogy kösz nem kér már belõle senki...meg, hogy tele a....
Ja és az is eszembe jutott, hogy milyen jó ez a TECH rovat!
Igazándiból csak arra jutottam az iskolapadban ülve, hogy egyszerûbb a dolog, mint hinnénk:
1., Legyen Iljics a disztribútor, bár valószínû, hogy Õ is keres rajta és nem baráti szívességbõl hoz alkatrészeket, tehát legközelebb már Õt kell anyázni
2., Legyen Endroo a szervízháttér, pl. biztos van ilyene:
- Talas Forx filler tool
- és a Fox Forx Torque Specifications szerint tudja a Lockout Threshold Knob Set Screw meghúzási nyomatékát is
- valamint tudja a következó olajmennyiségeket a TALAS villák esetében, valamint azt is, hogy hova kell ezeket önteni a villán belül:
...cc – DAMPER Fox Suspension Fluid ...wt.
..cc - SPRINGS/BUSHINGS Fox Suspension Fluid ...wt.
.cc – IFP Float Fluid
.cc – MAIN AIR CHAMBER Float Fluid
.cc - NEG. CHAMBER Float Fluid
- azt persze alapvetõ ismeretnek tekintem, hogy tudja mi az az IFP
- és gyakorlott a nitrogén feltöltésében
3., X-Factornak meg küldeni egy udvarias levelet, hogy kösz nem kér már belõle senki...meg, hogy tele a....
Ja és az is eszembe jutott, hogy milyen jó ez a TECH rovat!
#2343
Posted 2005. April 09. - 15:20
hol volt itt szó az xfaktor fikázásáról, én általánoságban a szervízekrõl beszéltem + ugyebár az xfaktor a fox official distributor. de legyen nektek gyereknap
#2344
Posted 2005. April 09. - 14:26
#2345
Posted 2005. April 09. - 14:21
kicsit elkanyarodott a téma a fox telóktól és rugostagoktól az Xfaktor fikázása felé...megint.... SW rugostag?...a következõ meg a faktorba vett elcsavart deore hátsóváltó lesz mint a fox forgalmazó sara.... aki meg tudja magának csinálni a dolgokat az miért rinyál, hogy mennyiért csinálja a bolt?..hisz ö megcsinálja magának.. aki nem tudja az rinyálhat..de azért mert nem járt kellõkép utána, hogy amit vesz annak mennyi a szervíz költsége... nálunk divat ez a cigánykodás csak, hogy "na akkor mennyi engedményt adsz komám?".....
#2346
Posted 2005. April 09. - 09:59
thez: valamit félreértettél akkor. természetesen a szervízek azokból élnek akik nem tudnak/mernek hozzá se nyúlni a bringához, de amikor a szervíz közli velem, hogy azért nem szerelik a tagot, mert nem tudják hogy kell, akkor az azért érdekes egy kicsit. én szétszedek egy villát atomjaira kb. 2 óra alatt és összerakom 1 óra alatt, de akkor tényleg sokat tököltem és megnéztem közben a barátok közt aznapi epizodját. innentõl kezdve ne mond nekem, hogy a szervízben ez mondjuk 2 hétig tart. akkor adjanak egy idõpontot, amikorra végeznek az aktuáélis munkákkal és rakják be a sorba az én cuccomat is. tudom hogy ezzel sz.rakodni kell és egyszerûbb egy váltóállításért legombolni egy ezrest. mondjuk a példa pont nem rólam szól, mert én megcsinálok magamnak mindent
#2347
Posted 2005. April 09. - 09:49
igen, és te olyan vagy hogy szét mersz szedni leírás alapján egy tagot.
de mikor valaki egy defektet nem tud megcsinálni, vagy egy agy szétszedését nem meri bevállalni zsírozásra, akkor?
ennyi.
aki nem tud, azt legombolják, mert valamibõl a bicikliboltoknak is meg kell élniük.
az idõ már más kérdés, de azért van nekik is más dolguk, nem csak 1 db bicikli.
de mikor valaki egy defektet nem tud megcsinálni, vagy egy agy szétszedését nem meri bevállalni zsírozásra, akkor?
ennyi.
aki nem tud, azt legombolják, mert valamibõl a bicikliboltoknak is meg kell élniük.
az idõ már más kérdés, de azért van nekik is más dolguk, nem csak 1 db bicikli.
#2348
Posted 2005. April 09. - 09:23
na most a leírás beszerzése annyiból állt, hogy letöltöttem az akkor még mûködõ sw honlapról, szóval ...
#2349
Posted 2005. April 09. - 09:09
Hát én elhiszem hogy nem egyszerû szétszedni egy tagot;)
De azért a nagyker aki vállalja a szervízhátteret rendelkezzen minden cumóval..
Kérjen a cégtõl, és csinálja meg max két-három nap alatt ha nincsenek tele munkával.
De azért a nagyker aki vállalja a szervízhátteret rendelkezzen minden cumóval..
Kérjen a cégtõl, és csinálja meg max két-három nap alatt ha nincsenek tele munkával.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#2350
Posted 2005. April 09. - 09:01
nekem anno 2 hét alatt megcsinálták az sw tagot, csak akkor kaptam idegbajt mikor az 1. hét elmúltával felhívtam õket, hogy mégis mi a fasz van és közölte velem az öreg hogy nem nagyon tudja összerakni a tagot mert nincs hozzá leírása :chin: és ez volt a shock works nagyker. gondolom foxban is hasonlóan jók
#2351
Posted 2005. April 09. - 08:46
#2352
Posted 2005. April 09. - 08:44
és mondjuk az xfaktor szerelõi (aki ugye a nagyker) mennek évente egyszer továbbképzére és persze hegyben állnak az alkatrészek bármilyen évjáratú fox teleszkóphoz, tehát beadom aztán 2 munkanapon belül kész van, ugye?
#2353
Posted 2005. April 08. - 23:12
#2354
Posted 2005. April 08. - 22:38
ez egy f*szság akkoris. szertem ez elég gáz hozáállás a foxtól, de mind1, nem fenyeget a veszély, hogy tõlük vegyek villát
#2355
vendég_unit_*
Posted 2005. April 08. - 21:40
Hali!
Kb. 1 éve használok egy Vanilla125RLC -t, ha valakit érdekel itt vagy priviben kérdezhet.
A szervizeléssel nincs baj, csak valami horror ár van a munkadíj
Anyag 7000Ft, munkadíj 7800Ft.....
bye
Nem menti a helyzetet, de a FOX kb megszabja a javítási díjakat is....
Ha kiküldöd Svájcba, akkor a minimum munkadíjtétel 99 Euro...+ posta.
No meg évente legalább 1x menni kell továbbképzésre...saját (forgalmazói) költségen.
Az alkatrész az meg annyiba kerül amennyi, igen.
Ez nagyjából olyan mint a luxusautók szervízelése, azt hiszem ott sem olyan
tarifákkal dolgoznak, mint egy maszek garázsmûhelyben. Vagy tévedek?
(Ha már van egy 150000-es villád, akkor elméletileg a 15000 forintos felújításnak bele kell férnie.)
#2356
Posted 2005. April 08. - 17:27
#2357
Posted 2005. April 07. - 19:43
#2358
Posted 2005. April 07. - 16:49
Hali!
Kb. 1 éve használok egy Vanilla125RLC -t, ha valakit érdekel itt vagy priviben kérdezhet.
A szervizeléssel nincs baj, csak valami horror ár van a munkadíj
Anyag 7000Ft, munkadíj 7800Ft.....
bye
Kb. 1 éve használok egy Vanilla125RLC -t, ha valakit érdekel itt vagy priviben kérdezhet.
A szervizeléssel nincs baj, csak valami horror ár van a munkadíj
Anyag 7000Ft, munkadíj 7800Ft.....
bye
#2359
Posted 2005. April 06. - 11:39
#2360
Posted 2005. April 06. - 10:53
hááát...az nem jó, mert nedvességtartalma kissé nagyobb és nem konstans egyéb tényezõkkel szemben sem...ja és pl egy Float RL tagba 500psi kell, azért az húzós....illetve levegõvel asszem tuti ugrik a gari...
ha GuMinak van Nitrogén tartálya meg a hozzá való szelep és tû (csak Svájcban lehet venni..), akkor hajrá!
hát a gari szerintem nem élõ, mert már régi a tag...
de mintha lcs-ék is levegõvel fújkálnák...egyébként egy rc-rõl van szó.ki kell tisztítani és olajat kell benne cserélni....
Van állásom...:bananadan