Ha úgy vesszük nálunk is le volt zárva/lezártunk egy városrész/t. Mégpedig az Andrássy út-Rákoczi út-Attila út-Moszkva tér-Nagykörút útvonal által közrefogott területet. (összeért a CM eleje és vége) Az autós kontra bringás ellentét a szeptemberin szerintem sokkal enyhébb volt mint az áprilisin. Ha lassan is de biztos sikerül valami változást elérnünk. Kitartás!!!Az biztos, hogy idénre sokkal többen tudták, de sokkal többen is lettek ellene. Azt kéne valahogy megértetni a kedves autózókkal, akik autókból kényelmesen kikönyökölve anyáztak, hogy nem az õ kárukra megy, hanem megférne egymás mellett a két dolog és lehet, ha kipróbálnák, nekik is jobban tetszene. Egyébként nálunk még elég kispályás volt, más országokban van, hogy egész városrészt lezárnak, nem csak egy útvonalat.
Jelentkezz be Regisztrálj
Critical Mass - 2006. április 22.
#141
Posted 2005. November 21. - 14:44
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#142
Posted 2005. November 21. - 14:35
Köszi! Élünk ám, csak el vagyunk havazódva. Most meg pláne. Gyûlésrõl majd Stiggs...
Szia, d.
Ezen a hétvégén el leszünk utazva, de a jovõhéten valamikor össze kéne hozni egy csapatgyülést, úgy csütörtök, péntek magasságában.
Stiggs
"I have wept in the night for the shortness of sight
that to somebody's need made me blind; But I never
have yet felt a tinge of regret for being a little too kind"
#143
Posted 2005. November 21. - 13:38
Dori, Stiggs: de jó titeket látni.. Mikor lesz gyûlés? El kellene indítani a track gyûjtést..
Köszi! Élünk ám, csak el vagyunk havazódva. Most meg pláne. Gyûlésrõl majd Stiggs...
Szia, d.
#144
Posted 2005. November 21. - 11:52
#145
Posted 2005. November 21. - 11:34
A nyáron készítettem 98 fényképet az út hibáival Stiggsnek, de sajnos nem kerültek fel a fotók sehová. .
MIvel készül az új oldal, a GÖdi anyag már csak az újra fog felekrülni, ami teljesen más lesz, mivel adatbázis alapú kereshetõ szégyenfal lesz benne. Remélem 1-2 héten belül élesben indulhatunk a www.bringaut.hu val, addig még egy kis türelem.
Üdv
Stiggs
"I have wept in the night for the shortness of sight
that to somebody's need made me blind; But I never
have yet felt a tinge of regret for being a little too kind"
#146
Posted 2005. November 21. - 11:31
Azért tettem idézõjelek közé mert nálam az számít kerékpárútnak ahol az elején a KRESZ szerinti kék kör alakú kerékpárút kezdete tábla van kint, majd a végén a kerékpárút vége. Persze nem a táblákat hiányolom, hanem magát az utat. Nálam az nem kerékpárút ha a párhuzamos fõúton kiteszik a kerékpárral behajtani tilost, majd a mellékutcákban néhol elhelyeznek egy-egy útbaigazító táblát. A Göd-Szob út hossza 44km, ebbõl 14km az ami a KRESZ szerint is kerékpárút! A többi nagyrésze kritikán aluli. A nyáron készítettem 98 fényképet az út hibáival Stiggsnek, de sajnos nem kerültek fel a fotók sehová. Ha valakit érdekel szívesen elküldöm mailben (7MB). Elõvettem a Frigoria Könyvkiadó KKT. 2002-es Kerékpártúrák Magyarországon címû kiadványát és láss csodát majdnem az egész (Göd elejétõl Zebegény utánig) "kiépített kerékpárút"-ként van feltüntetve.
Szia Voti,
készül az új, sokkal egyszerûbben kezelhetõ és nagyobb tárhellyel rendelkezõ Szégyenfal, oda fel fognak kerülni a képek. Máskülönben azt az utat mi is bejártuk még a nyár elején, igaz, "csak" Zebegényig tekertünk ki Dunakeszirõl, az útbaigazítós táblák miatt az út ezen szakasza bóklászás volt...
#147
Posted 2005. November 19. - 10:31
#148
Posted 2005. November 18. - 21:19
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#149
Posted 2005. November 18. - 20:35
Az biztos, hogy idénre sokkal többen tudták, de sokkal többen is lettek ellene. Azt kéne valahogy megértetni a kedves autózókkal, akik autókból kényelmesen kikönyökölve anyáztak, hogy nem az õ kárukra megy, hanem megférne egymás mellett a két dolog és lehet, ha kipróbálnák, nekik is jobban tetszene. Egyébként nálunk még elég kispályás volt, más országokban van, hogy egész városrészt lezárnak, nem csak egy útvonalat.Majd emlékeztetjük rá õket!
A CM ÉL ÉS ÉLNI FOG!
Lesz jövõre is és ha rajtunk (remélem beszélhetek többesszámban) múlik ezentúl min. 20000 fõvel fog zajlani!
Ma hallottam a -CM-nek "negatív"(valójában pozitív) reklámot is biztosító- "S" rádióban, hogy jövõre -állítólag- 160 millió Ft körüli összeg jut kerékpárút építésre. Remélem, hogy ez igaz és sok kilcsi út épül nekünk.
"Mindkét félben tudatosítani kell, hogy a másik is egyenrangú fél a közlekedésben. Tisztelni kell egymást."
a jávorszarvas a legjobbfej állat!
#150
Posted 2005. November 18. - 12:54
Pedig reménykedtem, hogy legalább arrafele nem b@szzák el a pénzt. Mondjuk valamilyen "fórumon" (nem netesre gondolok) elõ lehetne hozni a 200 millás témát. Ha már van kormánybiztos is a témára, talán oda el lehetne ereszteni a dolgot. Nem hiszem, hogy mindenféle pályázat nélkül kapták a pénzt. Abban valami tervnek is kellett volna lennie.. Persze, lehet, hogy eleve gy adták be...No igen 160 millió sok pénz! Kérdés hogyan költik el. Dunakeszi állítólag mostanában kapott 200 milliót arra, hogy a Göd-Szob "bringautat" összekösse Budapesttel.
#151
Posted 2005. November 18. - 11:57
Légyszi szólj ha mentek aszfaltos túrára, hátha ráérek!!!
#152
Posted 2005. November 17. - 23:55
Melyik utat aszfaltozták le?
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#153
Posted 2005. November 17. - 23:33
Nem lesz itt semmi sem, szerintem a Bajcsyn sem lesz semmi csak a pénzt kellett valamilyen címszó alatt kifizetni. Kampányfogás az összes ígéret.
#154
Posted 2005. November 17. - 17:54
Majd emlékeztetjük rá õket!jovo ilyenkorra erre az ugyre mar szerintem senki nem emlekszik majd odafont, vagy ezert, vagy azert.
A CM ÉL ÉS ÉLNI FOG!
Lesz jövõre is és ha rajtunk (remélem beszélhetek többesszámban) múlik ezentúl min. 20000 fõvel fog zajlani!
Ma hallottam a -CM-nek "negatív"(valójában pozitív) reklámot is biztosító- "S" rádióban, hogy jövõre -állítólag- 160 millió Ft körüli összeg jut kerékpárút építésre. Remélem, hogy ez igaz és sok kilcsi út épül nekünk.
"Mindkét félben tudatosítani kell, hogy a másik is egyenrangú fél a közlekedésben. Tisztelni kell egymást."
"A kerékpáros nem az autós ellensége, hanem olyan autós, aki már megtette az elsõ lépést a jó irányba!"(Karlovitz K.)
Rákosmente KerekSE;
#155
vendég_Charon_*
Posted 2005. November 17. - 13:56
de persze lovet egy fillert sem szannak ra, odadobjak az "ugyet" egy nalam is majdhogynem fiatalabb pofanak, hogy kapard ra ossze a dohanyt, ahonnan akarod.
Olyan, mint ha hátrakötött kézzel, fél lábbal (spd nélkül ;-)) kellene tekernie.
#156
Posted 2005. November 17. - 13:40
ööö azér kockázatos lehet...nekem meg van hozzá a közel mázsám, meg elõl hátul 5" rugóút (tudod kimozogja)
Tuudom, csak elképzeltem .....
#157
Posted 2005. November 17. - 13:38
ööö azér kockázatos lehet...nekem meg van hozzá a közel mázsám, meg elõl hátul 5" rugóút (tudod kimozogja)Eez jó, nekem is ezt kellett volna csinálni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#158
Posted 2005. November 17. - 13:33
én a múltkor a paptakparti bringaút végén (hozzáteszem az a rész tulképp egy zúzottköves autó út, amellett hogy jelölt bringaút) simán nekirontottam úgy 40-el egy ilyen kis társaságnak...3 ilyen 12+üvegbetét "denagylányvagyok" kiscsaj meg a hozzájuk tartozó 4-5 bõgatyás nagyarcú kan, simán direkt elfoglalták a jó 5 méter széles utat, (direkt volt mert amig nem észleltek addig elég volt nekik a fele szélesség is) ...na szétrebbentek, az uccsó pillanatban, egyik nagyarc kapott kicsit a hátizsákomtól, meg egy felvágodó kavicsot a bokájára...
Eez jó, nekem is ezt kellett volna csinálni.
#159
Posted 2005. November 17. - 13:30
összel meg tanácsi választások...arra is kell virítani vmit...Még a választások elõtt talán.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való