Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#7061
Írta 2005. április 28. - 12:29

#7062
Írta 2005. április 28. - 12:06

az sram hatso cuccok kozul melyik valtozat megy a shimano karokkal ?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7063
Írta 2005. április 28. - 12:05

karakoram:
nem mondtad hogy garis
: D
nem mondtad hogy garis


"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7064
Írta 2005. április 28. - 10:49

elotte milyen elso valtod volt? es milyen kulonbseget vettel eszre ? terheles eseten hogy valt le fel? sarat mennyire birja?
.
Elotte egy kiraly Acera

Kulonbseg van

Gyorsabban simabban valt felfele, bar kicsit erosebben kell nyomni a kart, mert erosebb a rugoja is, de valszeg csak az Alivio karom kicsit gyenge mar ehhez. lefele is jol valt, kiveve mondom, a kistanyerra. Terheles alatt ugyanez, nincs nagy kulonbseg. ... 3 nap alatt meg nem saraztam ossze(nagyon)
#7065
Írta 2005. április 28. - 10:28

De ha már ott az a hülye kijelzõ, akkor nekem kell és kész
.
De különben tegnap megoldottuk a dolgot, leszedem a kijelzõt, és garanciában visszaviszik nekem a nagykerbe. Majd ott szarakodjanak vele, cseréljék ki ha kell.

De különben tegnap megoldottuk a dolgot, leszedem a kijelzõt, és garanciában visszaviszik nekem a nagykerbe. Majd ott szarakodjanak vele, cseréljék ki ha kell.
#7066
Írta 2005. április 28. - 10:26

elotte milyen elso valtod volt? es milyen kulonbseget vettel eszre ? terheles eseten hogy valt le fel? sarat mennyire birja?
tipp: esetleg a bovden megkenese, vagy csereje. :S
en is voltam hasonlo szituban aztan valahogy addig tekergettem allitottam ,mig olyan nem lett belole ,hogy ha keresztben van a lanc pl nagy kerek van az elso akkor a hatso utso 2 on zorog terhelesen. de igy rendes korulmenyek kozott prima.
tipp: esetleg a bovden megkenese, vagy csereje. :S
en is voltam hasonlo szituban aztan valahogy addig tekergettem allitottam ,mig olyan nem lett belole ,hogy ha keresztben van a lanc pl nagy kerek van az elso akkor a hatso utso 2 on zorog terhelesen. de igy rendes korulmenyek kozott prima.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7067
Írta 2005. április 28. - 10:07

Nah, felraktam én is pár napja egy SRAM X-gen elsõ váltót. Jó erõs, meg brutál masszív, de a a beállítása még nem tökéletes.
Ha nem elég feszes a bowden, akkor a nagytányéron súrlódik a lánc a külsõ terelõlemezhez. Ha ezt beállítom jóra, (a szélsõ pozíciók jók), akkor meg terhelés alatt az istennek se vált le a középrõl a kistányérra, sõt össze is gyûri a láncot egy idõ után. Kompromisszumos beállítást nem igen találtam.
Az igazság az, hogy eléggé szorulhat már a bovdenem, meg a hajtókatban is vagy egy kis kifli
, kb. 2mm !
De ha valakinek van valami ötlete, mit lehetne tenni, szívesen venném.
Ha van kérdés a váltóval kapcsolatban arra is válaszolok.
Ha nem elég feszes a bowden, akkor a nagytányéron súrlódik a lánc a külsõ terelõlemezhez. Ha ezt beállítom jóra, (a szélsõ pozíciók jók), akkor meg terhelés alatt az istennek se vált le a középrõl a kistányérra, sõt össze is gyûri a láncot egy idõ után. Kompromisszumos beállítást nem igen találtam.
Az igazság az, hogy eléggé szorulhat már a bovdenem, meg a hajtókatban is vagy egy kis kifli

De ha valakinek van valami ötlete, mit lehetne tenni, szívesen venném.
Ha van kérdés a váltóval kapcsolatban arra is válaszolok.
#7068
Írta 2005. április 28. - 09:07

szerintem nem a kijelzõ a lelke egy váltókarnak.
münködik az kijelzõ nélkül is.
münködik az kijelzõ nélkül is.
#7069
Írta 2005. április 27. - 19:41

Nekem viszont még SIS-es fékváltóm van, azon egy tárcsa forog, szal nem lehet leszedni. Legalábbis eddig aszittem... meg mindenfele azt írják, h ne szedd szét, stb... na nekem tegnap du az egész felsõ mûanyag borítás elugrott, amikor fejreállítottam:scared: ! Vigyázzatok, mer naon maszek a cucc! Kiszakadt a csavarok rögzítése körül, és az egész leszállt! brrrr....... mondjuk visszaragasztottam, de nemtom, meddig fog élni, habár most müxik
...And Justice For All
#7070
Írta 2005. április 27. - 17:59

en a szamitogepemet rezgesmentesitettem hasonloan 
leht kapni egy olyan dupla oldalu ragasztót ,amin a letependo rész zöld színû és közte ilyen feket színû szivacsos cucc van ami 2mm magas.
Ebbol siman ki tudsz vagni olyan darabot csikot, vonalat ami neked a kijelzõ köré kell.
Hülye megoldás lehet még kis zsír a kijelzõ köré. De ez ilyen nagyon barkács megoldásos
hamár így derül ki
: akkor én is csatalkozok a "nem kijelzõsok" táborába

leht kapni egy olyan dupla oldalu ragasztót ,amin a letependo rész zöld színû és közte ilyen feket színû szivacsos cucc van ami 2mm magas.
Ebbol siman ki tudsz vagni olyan darabot csikot, vonalat ami neked a kijelzõ köré kell.
Hülye megoldás lehet még kis zsír a kijelzõ köré. De ez ilyen nagyon barkács megoldásos

hamár így derül ki


"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7071
Írta 2005. április 27. - 13:24

meg kéne nézni mi is adja ki a hangot....
esetleg egy kis szivacsot vagy gumidarabot alágyömöszölni.
ha nem megy akkor leszedni a kijelzõt. Nekem sem fért fel normálisan a váltókar a fékkar miatt így a kijelzõ leugrott.
esetleg egy kis szivacsot vagy gumidarabot alágyömöszölni.
ha nem megy akkor leszedni a kijelzõt. Nekem sem fért fel normálisan a váltókar a fékkar miatt így a kijelzõ leugrott.
#7072
Írta 2005. április 27. - 12:02

#7073
Írta 2005. április 27. - 11:45

Falra mászom!!!
Vettem 2 hónapja egy „hagyományos” (nem dual controlos) XT váltókart, teljesen újonnan. Az a bajom a balossal, hogy a kijelzõje zizeg, és eszméletlenül idegesítõ. Még az Árpád-hídon is hallom (vagy csak ráállt a fülem). Persze mire rájöttem….. ha ráteszem a pici ujjam a kijelzõre, akkor abbamarad. Látszólag pedig nem mozog ott semmi. Na ötlet? Egy kis ragasztó jó lenne, de azt nem nagyon szeretném, a kijelzõ kifehéredik tõle.
köszi
Vettem 2 hónapja egy „hagyományos” (nem dual controlos) XT váltókart, teljesen újonnan. Az a bajom a balossal, hogy a kijelzõje zizeg, és eszméletlenül idegesítõ. Még az Árpád-hídon is hallom (vagy csak ráállt a fülem). Persze mire rájöttem….. ha ráteszem a pici ujjam a kijelzõre, akkor abbamarad. Látszólag pedig nem mozog ott semmi. Na ötlet? Egy kis ragasztó jó lenne, de azt nem nagyon szeretném, a kijelzõ kifehéredik tõle.
köszi
#7074
Írta 2005. április 25. - 20:29

az xt felül kerámia-siklócsapágyas (nem kell kenni, nem is lehet, mert olyan az illesztés, hogy azonnal kinyomja maga közül) az alsó meg zárt csapágyas.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7075
Írta 2005. április 25. - 18:46

Éppen nem árt, ha simány forognak... Az XT csapágyas, nem?
Mindenképpen szedd szét és tisztítsd meg + olajozd be õket. Lehet, hogy csak retkesek :-)
Mindenképpen szedd szét és tisztítsd meg + olajozd be õket. Lehet, hogy csak retkesek :-)
#7076
Írta 2005. április 25. - 15:32

A váltógörgõknek mennyire kell simán gördülniük?
Most néztem az enyémeket és kézzel meghajtva õket alig fordulnak és olyan mintha súrlódnának. Gondolom ez nem teljesen jó állapot. amúgy xt-hátsóváltóról van szó.
Most néztem az enyémeket és kézzel meghajtva õket alig fordulnak és olyan mintha súrlódnának. Gondolom ez nem teljesen jó állapot. amúgy xt-hátsóváltóról van szó.
#7077
Írta 2005. április 25. - 13:54

OK, mesélek is, csak elõbb térdelj ide és :kissmyasserrol Te is meselhetnel bwoay

#7078
Írta 2005. április 25. - 13:13

hali! milyen tapasztalaitok vannak a Dura-Ace fékváltókarokkal? Hány kilométert bírnak ki, milyen rendszerességgel kell azokat olajozni/zsírozni?
Melyikre gondolsz? 7700 v. 7800?
#7079
Írta 2005. április 23. - 18:59

hali! milyen tapasztalaitok vannak a Dura-Ace fékváltókarokkal? Hány kilométert bírnak ki, milyen rendszerességgel kell azokat olajozni/zsírozni?
#7080
Írta 2005. április 21. - 14:36

errol Te is meselhetnel bwoay

mostly harmless
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder