Az elsõ váltóknál mit jelent a "top-swing" ?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#7041
Írta 2005. május 19. - 17:43

#7042
Írta 2005. május 11. - 20:24

#7043
Írta 2005. május 11. - 19:28

#7044
vendég_rvilike_*
Írta 2005. május 11. - 19:14

#7045
Írta 2005. május 11. - 19:09

Sokezer km után megadta magát a gyárilag felszerelt Alivió hátsó váltóm.
Modernizálni szeretném akciós áron megvásárolható XT-re,de egyenlõre a költségvetésbõl nem futja egy komplett szettre.
Az XT mûködõképes lenne a régi 3x8-as rendszerrel,ráadásul Alivió fék-váltókarral?
Modernizálni szeretném akciós áron megvásárolható XT-re,de egyenlõre a költségvetésbõl nem futja egy komplett szettre.
Az XT mûködõképes lenne a régi 3x8-as rendszerrel,ráadásul Alivió fék-váltókarral?
#7046
Írta 2005. május 09. - 11:12

Bloke!
48 és 50 között olyan kicsi a különbség (átmérõben), hogy ha jól teszed fel sztem semmi gond nem lehet. Ugyanez visszafelé: az én régi LX-em 46-oshoz való és most 44-gyel tök szupi (3×7 rendszer).
48 és 50 között olyan kicsi a különbség (átmérõben), hogy ha jól teszed fel sztem semmi gond nem lehet. Ugyanez visszafelé: az én régi LX-em 46-oshoz való és most 44-gyel tök szupi (3×7 rendszer).
#7047
Írta 2005. május 09. - 09:10

hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
Azt a kis fém bigyót nem lehet leszedni csak "flex-el", mert az kis bigyó egyben a kioldó lemez nyúlványa. Még ha szétszeded a váltókart akkor sem tudod kiszedni ezt az alkatrészt csak roncsolásos módon (elnyírod a rögzítõcsavar menetét). Együtt kell vele élni!
#7048
Írta 2005. május 08. - 23:04

Mûködni fog, de nem lesz tökéletes. Más az átdobó fémkosár (vagy micsoda) íve.
One planet, one tribe...
#7049
Írta 2005. május 07. - 22:55

Nem tudja valaki, hogy 28-44-50 lánctányérokhoz milyen elsõ váltó kell (3×7-es rendszer)? Mi van ha olyat használok, aminél az elõírt legnagyobb mondjuk 48-as?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#7050
Írta 2005. május 07. - 22:41

ööö NEM! :mad:
Akkor majd még van egy meccsem a boltban.
Akkor majd még van egy meccsem a boltban.
One planet, one tribe...
#7051
Írta 2005. május 07. - 20:19

hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
Kis fém bigyóhoz nekem adtak egy kis mûanyag bigyót amit a fül helyére kell csavarozni.
#7052
Írta 2005. május 07. - 19:42

hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
One planet, one tribe...
#7053
Írta 2005. május 07. - 15:40

Hogy lehet olyan "pöcköt" (nem tudom mi a szakszó rá
felszerelni vázra, ami a bowdenvég-kupakokat rögzíti, tartja, megakasztja, stb ... gondolom mindenki tudja mirõl beszélek, csak tényleg nem tudom minek hívják
Szóval a lényeg, hogy az elsõ váltómhoz elég hajmeresztõ módon megy a bowden miután kilép a bowdenházból - hogyan lehetne ilyen "pöcköt"
, máshova rakni ?

Szóval a lényeg, hogy az elsõ váltómhoz elég hajmeresztõ módon megy a bowden miután kilép a bowdenházból - hogyan lehetne ilyen "pöcköt"

#7054
Írta 2005. április 29. - 13:11

cuki: 1,2-es váltóbovden, 1,6-os fékbovden. viszont fékbovdenházat használhatsz váltóbovdenházként. állítólag nem szorul annyira.
#7055
Írta 2005. április 29. - 12:44

Cuki az biztos hogy a fek a vastagabb ... meg azon a kampo vagy dugo vagy mit tudom en is nagyobb a vegen
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7056
Írta 2005. április 29. - 12:37

Tehát, ha jól értem 1,2 a váltó ami vékonyabb mint a fék, igy kisebb a surlódás jobb a váltás, 1,5 a fék , mert hát a biztonság miatt.
#7057
Írta 2005. április 29. - 12:34

szerintem van jelentossege ,mivel nagyobb ezert nagyobb a surlodasa is es nehezebben mozog....
bar alap felhasznalasnal nem szamit olyan sokat...
szerintem

szerintem

"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7058
Írta 2005. április 29. - 12:32

#7059
Írta 2005. április 29. - 12:30

#7060
Írta 2005. április 29. - 12:12

Lehet , hogy hülye kérdés, van annak jelentõsége, hogy a váltóbowden 1,2 vagy 1,5 a vastagsága?