Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#6521
Írta 2005. október 21. - 12:16

Vhol olvastam/hallottam/láttam, hogy igen, csak nem vagyok mán biztos benne.
Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs
Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs
Lao-Ce
#6522
Írta 2005. október 17. - 09:45

Gondolom ezt a trigger karrol irtad.
Nem a markolatváltóról..
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#6523
Írta 2005. október 16. - 07:32

#6524
Írta 2005. október 16. - 00:18

Ha szétszedem az Alivio váltó fogaskerekeit, akkor a fogaskerék és a fémgyûrû (amire a fogaskerék van felrakva) közé olajat vagy zsírt tegyek?
Ipari hõálló zsírt, de jó minõségût (persze ha tudsz ilyent szerezni és nem sajnálod rá a pénzt)! Nálam ez jött be (fõleg, hogy ingyen van)! Az olajat túl hamar kieszi a mocsok (sár, stb.)!
:cheers:
:doghouse:
#6525
Írta 2005. október 15. - 12:58

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6526
Írta 2005. október 14. - 21:56

X.0 valami gyönyörû... Ha fogtátok már, akkor nehéz lekattanni róla. Állítható a váltókar, úgy lövöd be szinte, ahogyan neked tetszik. A váltónak legendás a sártûrõképessége. Viszont együtt vagy 80-90 ropi. Ammeg rengeteg.
Nézegettem az X.9-es karokat is, sztem nagyon jól lehet használni, csak hüvelykujjal váltasz... Terhelés alatt nem próbáltam, de az állványon szépen muzsikált. És az lényegesen olcsóbb.
Gondolom ezt a trigger karrol irtad.
Merida CX500
#6527
Írta 2005. október 14. - 20:07

Nézegettem az X.9-es karokat is, sztem nagyon jól lehet használni, csak hüvelykujjal váltasz... Terhelés alatt nem próbáltam, de az állványon szépen muzsikált. És az lényegesen olcsóbb.
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#6528
Írta 2005. október 14. - 19:53

#6529
Írta 2005. október 14. - 08:16

#6530
Írta 2005. október 14. - 08:09

mikor néha ránézek ebayen döbbenetesen olcsó az X0,fõként teljes sram szettben
és óriási elõny sztem h van választási le7õség a váltókarokkal kapcs ami a két hagyományos módit takarja és még azokon belül is le7 variálni
#6531
Írta 2005. október 14. - 08:07

És vigyázz a váltóra:D
#6532
Írta 2005. október 14. - 06:06

Merida CX500
#6533
Írta 2005. október 13. - 22:14

#6534
Írta 2005. október 13. - 21:56

Merida CX500
#6535
Írta 2005. október 13. - 18:58

Az XTR sem olcsó, de azért az XT karral nem hasonlítanám össze...kb olyan, mint hogy az M3-as BMW-is sport kocsi, meg a GT1-es Porsche is, de mégesm ugyanolyan jó

Ha a lehelletfinom váltásokat szereted,akkor XTR, ha határozottan szeretsz váltani némi erõtöbblettel, de számít a sártûrés, és a szépség,és nem köt a lóvé,akkor SRAM.A megbízhatósága mindkét rendszernek ugyanolyan jó. De az XO túlárazott...
Üdv:Thy
#6536
Írta 2005. október 13. - 18:50

Merida CX500
#6537
Írta 2005. október 13. - 16:52

Szerintetek mennyivel tartosabb egy XTR Rapidfire valtokar, mint az XT?
Tudok most szerezni 17-ert XT-t, vagy 30-ert XTR-t. Jobb annyival?
Szvsz az XT megéri 17-ért és közel olyan jó mint az XTR. Vedd az XT-t.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6538
Írta 2005. október 13. - 14:53

Tudok most szerezni 17-ert XT-t, vagy 30-ert XTR-t. Jobb annyival?
Merida CX500
#6539
Írta 2005. október 13. - 14:33

a probléma az volt hogy a shimano ebbõl a váltóból kettõt készített!az fd-m761-3-at és az fd-m761-6-ot!Én az elsõt fogtam ki a dobozban!A különbség annyi,hogy míg a 3-as jelzõt viselõt trekking kerékpárokhoz tervezték,tehát kisseb nyeregvázcsõszöggel addig a 6-os jelzést viselõ montikhoz való 3fokkal nagyobb!Visszamentem a boltba ahol holnap ki is cserélik,amint megjön a megfelelõ!:-)
#6540
Írta 2005. október 13. - 14:27

Nem tudja valaki, honnan lehetne szerezni 0,75-ös bowdent? Sehol sem találok.
köszi