Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#6361
Írta 2006. február 24. - 21:26
Ja és az LX is sokkal szebb a mostaninál:chin:
#6362
Írta 2006. február 24. - 21:23
bár lehetne feketében
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6363
Írta 2006. február 24. - 21:16
#6364
Írta 2006. február 24. - 21:15
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6365
Írta 2006. február 23. - 12:25
Azt írja, hogy csak új elemet kell belei és elfelejtheted a bowdeneket. Tiszta drive-by-vire! Már csak a hajtómûvet kéne elemesre cserélni!na ilyet látott már valaki?
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6366
Írta 2006. február 23. - 11:18
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6367
Írta 2006. február 22. - 22:01
de nekem kene csak ugy kuriozumnak
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6368
Írta 2006. február 22. - 12:23
#6369
Írta 2006. február 22. - 12:18
#6370
Írta 2006. február 21. - 15:45
#6371
Írta 2006. február 21. - 12:36
ehet valahogy a Sram tigger váltokarban fokozat jelzõ lapocskát cserélni, mert egyszer csak ugy gondolta, hogy nem mutatja tovább a fokozatot, és meghalt, mondjuk csak az elsõ, de akkor is zavaró. Ötletek hogyan lehet müxésre bírni? Lehet, hogy nem is kéne cserélni, de nem tudom, hogy szét merjem e szedni, mert még nem csináltam ilyet. Esteleg valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata?
#6372
Írta 2006. február 18. - 21:45
Idei! Van alul és felülhúzós (lehet,hogy rosszul mondom) és több bilincsmérettel vannak. Tavaj nem volt ilyen "választék"
Négyféle van: alsóbilincses, felsõbilincses (trekking, mtb), középcsapágyházra szerelhetõ. Mindegyik alkalmas alsó vagy felsõ bowdenvezetéshez. A két bilincses mûanyag betétekkel minden nyeregvázcsõhöz jó. A tavalyihoz képest csak fogszámtartomány változott.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6373
Írta 2006. február 18. - 21:08
#6374
Írta 2006. február 18. - 20:08
x7 hátsó váltó, xt átdobó (de új tavalyi v idei) trigger karokkal.....Ha választanotok kéne, hogy LX vagy X7, melyik lenne az?
thez , igen az egyenes kormányos virsligumisokhoz van, olyanokhoz mint nekem is lesz nemsoká......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6375
Írta 2006. február 18. - 16:16
de akkor hova teszed pl egy hajlított kormányos(rendes outi kormány) bringán? ezt próbáltam helyretenni magamban, kevés sikerrel:) vagy akkro tényleg az egyenes kormányos gépekre van.
Országúti szettes fittneszgépekre való. Ha a montira szánták volna akkor lenne hozzá 11-32-es sor, de csak Dura Ace van. De ezt már a magazinban is kivesézték. Ellenben van aki ezt használja Dura Ace hátsó váltóval és sorral, mtb-n.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6376
Írta 2006. február 18. - 15:59
ezt próbáltam helyretenni magamban, kevés sikerrel:) vagy akkro tényleg az egyenes kormányos gépekre van.
#6377
Írta 2006. február 18. - 15:53
vajon a 10es dura ace pöcögtatõs váltókart cc-seknek találták ki, vagy egyeneskormányos országútikra?
sztem orszagutra. majd jovore jon a 10speed XTR, az lesz a cc-s boboknak.
jajj tegnap raktam ossze 10sebesseges Campa Veloce-s bringat, haaat... Az az ergopower dolog majdnem kifogott rajtam. Mondjuk ugy melos volt. de szep lett a verda :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6378
Írta 2006. február 18. - 11:49
#6379
Írta 2006. február 18. - 11:13
#6380
Írta 2006. február 18. - 10:47
shimanoból csak fék és hajtókar