Segítség kellene:
Van egy shimano 400 cx fékváltókarom 8retro fitness bicayos) és a váltóban a bowden kiroytosodott és nem tudom kidugni és kihúzni..
gondoltam szétszedem de nem mertem mert egyszer már régen nem tudtam összerakni igy egy váltót.
vigyem szervízbe? baszkolódnak még iyesmivel?
vagy esetleg ályak neki szétszedni?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#6301
Posted 2006. March 18. - 23:24

#6302
Posted 2006. March 17. - 19:01

bármilyen csavart látsz, ami valószinüsíthetõen a bilincset szorítja, azt lazítsd ki.Nem tudom, hogy mennyire különböznek egymástól a markolatváltók, de van itt egy hogyan kérdésem?
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
és már húzhatod is lefelé.
#6303
Posted 2006. March 17. - 18:04

#6304
Posted 2006. March 17. - 17:48

Nem tudom, hogy mennyire különböznek egymástól a markolatváltók, de van itt egy hogyan kérdésem?
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
Gondolkodom, tehát nemtom.
#6305
Posted 2006. March 14. - 09:56

http://www.thebikesh...hop&categ_ID=31
9.0-ás, és 5.0-ás elsõ váltók. Az X-gen mellett. Talán régebbi termékek.
Sp
9.0-ás, és 5.0-ás elsõ váltók. Az X-gen mellett. Talán régebbi termékek.
Sp
#6306
Posted 2006. March 14. - 08:50

figyelmedbe ajánlom: http://www.sram.com

ez van minden szetthez (vagy ua. ezüstben)
módosítok mert megtehetem
: 2006-ban

ez van minden szetthez (vagy ua. ezüstben)
módosítok mert megtehetem

#6307
Posted 2006. March 14. - 02:05

SRAM X-es elsõ váltóból most akkor van 0ás 7es 9es is, vagy csak a x.gen van? Több boltban jártam és eltérõ infókat kaptam. Az egyikben az x.9-est ajánlgatnak 9eFt-ért a másikban pedíg állítja a srác, hogy SRAM X-esbõl csak egy féle van, 5ésfélért. Most akkor mi a péró van?
#6308
Posted 2006. March 12. - 18:10

ki kell csavarni azt a mûanyag csavart, de nagyon óvatosan, mert nagyon könnyen elnyalódik... válts olyan állásba, amikor nincs feszítve a bovden (normálnál 8 v 9. fokozat, dcnél gondolom 1.) és kezd el tolni a bovdent kifelé
#6309
Posted 2006. March 12. - 18:06

ott kell, csak váltogass addig amíg meg nem látod a végét (most nem emlékszem melyik végállás)
#6310
Posted 2006. March 12. - 18:03

Ha csak 1 szál bowden pattant el azért nem érdemes kicserélned, és bíbelõdnöd az egésszel. Nem gond. Az edzõbicómon is van pár szál ami el van pattanva a féknél és a váltónál is, és évek óta semmi problem. Ennyi miatt nem érdemes bowdent cserélni.
#6311
Posted 2006. March 12. - 17:22

Bowdent szeretnék cserélni,mert amikor feltettem az új váltókat túlságosan meghúztam a rögzítõ csavart és elpattant egy szál.A váltókarnál elakadtam. Sram X-7 kar van fent és nem tudom hol jön ki a házból a bowden,ám mert az egész szerkezet néhány napos szétbarmolni nem szeretném.Tudna valaki segíteni abban,hogyan tudnám kiszedni a váltókarból a bowdent? A váltópöckök közelében van egy gumi csavarszerûség,azt kellene kiszedni,hogy meglássam a bowdenvéget?
#6312
Posted 2006. March 11. - 20:51

#6313
Posted 2006. March 11. - 20:50

#6314
Posted 2006. March 11. - 20:44

Hali! Azt szeretném megtudni, hogy vajon egy 2002-es SRAM ESP 7.0 váltókar kompatibilis-e valamelyik X-es SRAM elsõ váltóval.
#6315
Posted 2006. March 09. - 20:39

már egyántalán nem olyan nagy összeg, fõleg hogy deore szinten is megjelent idéntõl.
tavaly még csak a magas szettek része volt.
én amit próbáltam(volt is egy pár XT-m, de eladtam, hisz nem volt mire felszerelni) attól a hideg kirázott.. és amit fõleg nem értek, nem tudom hogy mi a frásznak jelent meg a SAINT szettben. ki az az õrült aki dh-n azt akarja hogy a fékkar fel le kolbászoljon?
tavaly még csak a magas szettek része volt.
én amit próbáltam(volt is egy pár XT-m, de eladtam, hisz nem volt mire felszerelni) attól a hideg kirázott.. és amit fõleg nem értek, nem tudom hogy mi a frásznak jelent meg a SAINT szettben. ki az az õrült aki dh-n azt akarja hogy a fékkar fel le kolbászoljon?
#6316
Posted 2006. March 09. - 20:36

Mi a véleményetek a shimano új Dual controlos megoldásáról?
Szerintem de ez csak magánvélemény a Dual control csak a versenyzõknek lesz érdekes( ha eltörik szponzor befizet egy újra) igy fölösleges pl. egy kellys magnusra rárakni.
Szerintem de ez csak magánvélemény a Dual control csak a versenyzõknek lesz érdekes( ha eltörik szponzor befizet egy újra) igy fölösleges pl. egy kellys magnusra rárakni.
#6317
Posted 2006. March 08. - 22:10

Thanks.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6318
Posted 2006. March 08. - 17:45

nemtommar ki kerdezte, a x7 trigger 4et kattan, szal ket eloretolassal felvalthato a legkisebbrol a legnagyobbra. az attackot elvittek, nem birtam megnezni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6319
Posted 2006. March 07. - 20:46

na ez az a pillanat, amikor szólok: ha nincs a hozzászólásodnak semmi érdemi tartalma, akkor ne szólj hozzá. oké?
#6320
Posted 2006. March 07. - 18:15

hosszú és közepes kanál, ezt jelenti
a közepes jobban feszíti a láncot, szóval érdemesebb azt venni
a hosszú meg evlileg nagyobb fogszám különbséget tud tolerálni, de a gyakorlatban szvsz mindenhova elég a közepes kanál..
a közepes jobban feszíti a láncot, szóval érdemesebb azt venni
a hosszú meg evlileg nagyobb fogszám különbséget tud tolerálni, de a gyakorlatban szvsz mindenhova elég a közepes kanál..