Ugy látszik szarul írtam le szoval: A felsõ ment szét méghozzá ugy, hogy a sártól beragadt majd a lánc lecsiszolta a fogait, mert ugye müanyag a drága.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#6281
Posted 2006. March 27. - 10:59

#6282
Posted 2006. March 27. - 10:34

Csak az alsó görgõ iparis. Én rögtön azzal kezdtem amikor megvettem, hogy kicseréltem a benne található indiai szart egy SKF-re. 3200 Ft volt és azóta soha semmi bajom nem volt az X9 el. Már a harmadik vázamon figyel és köszöni jól van.
#6283
Posted 2006. March 27. - 10:31

ipari csapis, szóval nem nagyon tudod zsírozni. de egy pucolás tuti nem árt neki. egyébként nem értem miért nem lehetett bele sima görgõt rakni, minek kellett ez a flancolás
#6284
Posted 2006. March 27. - 10:21

ki kell szuedni a görgõt, kipucolni, kevés zsírt bele és visza a helyére. Ezért nehogy újat vegyél!!!
#6285
Posted 2006. March 27. - 10:19

Sziasztok olyan problémám lenne, hogy van egy Sram x9-es hátsó váltóm és multkor a saras idõben meghalt benne az eggyik görgõ, és bazi hangos lette, probáltom venni új görgõt, de sehol sem találtam. Szerintetek lesz valami baja a bringámnak, ha igy használom azon kívül, hogy hangos? Honnan tudnék ilyen görgõt szerezni?
#6286
Posted 2006. March 22. - 18:37

nem olyan jo, mint amilyen szep, es foleg mint amilyen draga.
de kene :spoko:
de kene :spoko:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6287
Posted 2006. March 22. - 14:56

írj neki, majd megmondja
bár szvsz. ez is olyan alkatrész amit megveszel, beraksz a vitrinba és nézegeted. ilyesmit bûn használni. pláne ennyiért


#6288
Posted 2006. March 22. - 14:53

#6289
Posted 2006. March 22. - 14:52

régi paul váltó. mit kell ezen csodálkozni? régi bikmakkban volt egy votec azon szebb volt. minden része más szinûre eloxálva

#6290
Posted 2006. March 22. - 14:23

#6291
Posted 2006. March 22. - 13:52

#6292
Posted 2006. March 22. - 12:07

én még nem vettem észre hogy kényelmetlen lenne......ellenben nekem szintén nagyon bejött....igaz nem szoktam menet közben tápolni....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6293
Posted 2006. March 22. - 10:22

csak 1 nagy baja van a Trigger váltókaroknak, hogy csak egyetlen 1 kormányfogásból lehet jól használni. Ha már valami van a kezedben menet közben (mondjuk müzli) már nem tudsz rendesen váltani, és a kormány más fogáspoziciójából is nehéz elérni a váltókart. És elég mazoista lehet az, aki 2-3 órát csak egyféleképpen fogja a kormányt (4 ujj menetiránynak, hüvelykujj a kormány mögött) , lefelé menet, fölfelé, és sík úton is. Mert csak ebben a pozícióban kényelmes a váltás.
#6294
Posted 2006. March 22. - 09:49

Sziasztok:)
Van itt valakinek korrekt infója az X-7-es váltókarok terén? Nem a markolatváltóról hanem a Trigger-es verzióról érdekelne gyakorlati tapasztalat...kényelmes-e és fõként beváltja-e azokat a dícsérõ szavakat amiket néhány Sram cuccról olvasgatok?
Én azt használom elöl + hátul is. Ami tényleg jó benne az pont a váltókar. Kényelmes, könnyen kezelhetõ , egy ujjal használható. Szvsz beváltja az igéreteket , én csak ajánlani tudom.
#6295
Posted 2006. March 22. - 09:12

nekem az van, igaz csak hátsóhoz, szóval elsõnél nem tom milyen lehet. iszonyúan ergonomikus, csak pillanatok kellettek, hogy átszokjak a rapidfirerõl és sokkal kényelmesebb annál. nagyon kicsi erõ kell a váltáshoz és az x9-cel szinte észrevétlenül vált terhelés alatt is. én mindenkinek csak ajánlani tudom.
#6296
Posted 2006. March 21. - 22:33

Sziasztok:)
Van itt valakinek korrekt infója az X-7-es váltókarok terén? Nem a markolatváltóról hanem a Trigger-es verzióról érdekelne gyakorlati tapasztalat...kényelmes-e és fõként beváltja-e azokat a dícsérõ szavakat amiket néhány Sram cuccról olvasgatok?
Van itt valakinek korrekt infója az X-7-es váltókarok terén? Nem a markolatváltóról hanem a Trigger-es verzióról érdekelne gyakorlati tapasztalat...kényelmes-e és fõként beváltja-e azokat a dícsérõ szavakat amiket néhány Sram cuccról olvasgatok?
#6297
Posted 2006. March 20. - 16:40

nem 
most szedtem szét.
bent volt egy másik bowdenvég edaravb is (most vettem a brinyot)
de összerakni nem sikerül..

most szedtem szét.
bent volt egy másik bowdenvég edaravb is (most vettem a brinyot)
de összerakni nem sikerül..

#6298
Posted 2006. March 20. - 16:04

ez kb olyan, mint egy normal orszaguti fekvaltokar? marmint hogy keresztbe meny bele a bovden? TF2/WD40/akarmi belefujkalasaval nem probaltad meg? valszeg elkorrodalt a cumo
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6299
Posted 2006. March 19. - 20:00

rosszul
mert nem tudom elvágni mert a bowden feye bent van mindenképp a váltóban és azt nem tudom kitolni a lyukon.
mert nem tudom elvágni mert a bowden feye bent van mindenképp a váltóban és azt nem tudom kitolni a lyukon.
#6300
Posted 2006. March 19. - 08:21

és ha a váltókar felöli végén vágod el a bovdent? akkor kihúzod a másik irányba. vagy rosszul értelmezem az egészet ...