ez kb olyan, mint egy normal orszaguti fekvaltokar? marmint hogy keresztbe meny bele a bovden? TF2/WD40/akarmi belefujkalasaval nem probaltad meg? valszeg elkorrodalt a cumo
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#6281
Posted 2006. March 20. - 16:04
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6282
Posted 2006. March 19. - 20:00
rosszul
mert nem tudom elvágni mert a bowden feye bent van mindenképp a váltóban és azt nem tudom kitolni a lyukon.
mert nem tudom elvágni mert a bowden feye bent van mindenképp a váltóban és azt nem tudom kitolni a lyukon.
#6283
Posted 2006. March 19. - 08:21
és ha a váltókar felöli végén vágod el a bovdent? akkor kihúzod a másik irányba. vagy rosszul értelmezem az egészet ...
#6284
Posted 2006. March 18. - 23:24
Segítség kellene:
Van egy shimano 400 cx fékváltókarom 8retro fitness bicayos) és a váltóban a bowden kiroytosodott és nem tudom kidugni és kihúzni..
gondoltam szétszedem de nem mertem mert egyszer már régen nem tudtam összerakni igy egy váltót.
vigyem szervízbe? baszkolódnak még iyesmivel?
vagy esetleg ályak neki szétszedni?
Van egy shimano 400 cx fékváltókarom 8retro fitness bicayos) és a váltóban a bowden kiroytosodott és nem tudom kidugni és kihúzni..
gondoltam szétszedem de nem mertem mert egyszer már régen nem tudtam összerakni igy egy váltót.
vigyem szervízbe? baszkolódnak még iyesmivel?
vagy esetleg ályak neki szétszedni?
#6285
Posted 2006. March 17. - 19:01
bármilyen csavart látsz, ami valószinüsíthetõen a bilincset szorítja, azt lazítsd ki.Nem tudom, hogy mennyire különböznek egymástól a markolatváltók, de van itt egy hogyan kérdésem?
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
és már húzhatod is lefelé.
#6286
Posted 2006. March 17. - 18:04
#6287
Posted 2006. March 17. - 17:48
Nem tudom, hogy mennyire különböznek egymástól a markolatváltók, de van itt egy hogyan kérdésem?
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
Le akarom cserélni a fékkarokat, de ehhez a markolatváltót is le kell cibálnom. Az oldalán találtam egy darab imbuszkulcsos csavarfejet, ez minden. Kilazítom, lehúzom, örülök? Vagy máshogy mûködik a dolog?
Ha jól vettem ki, valami Grip Line féle Quick Shift -el van dolgom.
Gondolkodom, tehát nemtom.
#6288
Posted 2006. March 14. - 09:56
http://www.thebikesh...hop&categ_ID=31
9.0-ás, és 5.0-ás elsõ váltók. Az X-gen mellett. Talán régebbi termékek.
Sp
9.0-ás, és 5.0-ás elsõ váltók. Az X-gen mellett. Talán régebbi termékek.
Sp
#6289
Posted 2006. March 14. - 08:50
figyelmedbe ajánlom: http://www.sram.com
ez van minden szetthez (vagy ua. ezüstben)
módosítok mert megtehetem : 2006-ban
ez van minden szetthez (vagy ua. ezüstben)
módosítok mert megtehetem : 2006-ban
#6290
Posted 2006. March 14. - 02:05
SRAM X-es elsõ váltóból most akkor van 0ás 7es 9es is, vagy csak a x.gen van? Több boltban jártam és eltérõ infókat kaptam. Az egyikben az x.9-est ajánlgatnak 9eFt-ért a másikban pedíg állítja a srác, hogy SRAM X-esbõl csak egy féle van, 5ésfélért. Most akkor mi a péró van?
#6291
Posted 2006. March 12. - 18:10
ki kell csavarni azt a mûanyag csavart, de nagyon óvatosan, mert nagyon könnyen elnyalódik... válts olyan állásba, amikor nincs feszítve a bovden (normálnál 8 v 9. fokozat, dcnél gondolom 1.) és kezd el tolni a bovdent kifelé
#6292
Posted 2006. March 12. - 18:06
ott kell, csak váltogass addig amíg meg nem látod a végét (most nem emlékszem melyik végállás)
#6293
Posted 2006. March 12. - 18:03
Ha csak 1 szál bowden pattant el azért nem érdemes kicserélned, és bíbelõdnöd az egésszel. Nem gond. Az edzõbicómon is van pár szál ami el van pattanva a féknél és a váltónál is, és évek óta semmi problem. Ennyi miatt nem érdemes bowdent cserélni.
#6294
Posted 2006. March 12. - 17:22
Bowdent szeretnék cserélni,mert amikor feltettem az új váltókat túlságosan meghúztam a rögzítõ csavart és elpattant egy szál.A váltókarnál elakadtam. Sram X-7 kar van fent és nem tudom hol jön ki a házból a bowden,ám mert az egész szerkezet néhány napos szétbarmolni nem szeretném.Tudna valaki segíteni abban,hogyan tudnám kiszedni a váltókarból a bowdent? A váltópöckök közelében van egy gumi csavarszerûség,azt kellene kiszedni,hogy meglássam a bowdenvéget?
#6295
Posted 2006. March 11. - 20:51
#6296
Posted 2006. March 11. - 20:50
#6297
Posted 2006. March 11. - 20:44
Hali! Azt szeretném megtudni, hogy vajon egy 2002-es SRAM ESP 7.0 váltókar kompatibilis-e valamelyik X-es SRAM elsõ váltóval.
#6298
Posted 2006. March 09. - 20:39
már egyántalán nem olyan nagy összeg, fõleg hogy deore szinten is megjelent idéntõl.
tavaly még csak a magas szettek része volt.
én amit próbáltam(volt is egy pár XT-m, de eladtam, hisz nem volt mire felszerelni) attól a hideg kirázott.. és amit fõleg nem értek, nem tudom hogy mi a frásznak jelent meg a SAINT szettben. ki az az õrült aki dh-n azt akarja hogy a fékkar fel le kolbászoljon?
tavaly még csak a magas szettek része volt.
én amit próbáltam(volt is egy pár XT-m, de eladtam, hisz nem volt mire felszerelni) attól a hideg kirázott.. és amit fõleg nem értek, nem tudom hogy mi a frásznak jelent meg a SAINT szettben. ki az az õrült aki dh-n azt akarja hogy a fékkar fel le kolbászoljon?
#6299
Posted 2006. March 09. - 20:36
Mi a véleményetek a shimano új Dual controlos megoldásáról?
Szerintem de ez csak magánvélemény a Dual control csak a versenyzõknek lesz érdekes( ha eltörik szponzor befizet egy újra) igy fölösleges pl. egy kellys magnusra rárakni.
Szerintem de ez csak magánvélemény a Dual control csak a versenyzõknek lesz érdekes( ha eltörik szponzor befizet egy újra) igy fölösleges pl. egy kellys magnusra rárakni.
#6300
Posted 2006. March 08. - 22:10
Thanks.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.