Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4941
Posted 2007. May 28. - 23:47
#4942
Posted 2007. May 28. - 23:32
#4943
Posted 2007. May 28. - 22:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4944
Posted 2007. May 27. - 19:39
A combo: XTR 2007 dual control fékváltókar + XTR 2007 elsõ és hátsó váltó + XT sor és lánc. Nem is tudok sok mindent írni, csak azt, hogy tökéletesen és hibátlanul teszik a dolgukat. A rendszer beállítása pofon egyszerû volt. A fékkar helyzete nagyon kényelmes, még egy fékkar sem állt ennyire kézre nekem. Elég sokat mentem már vele, még nem vacakolt semmilyen körülmények között. Kapott sarat, port dögivel, tiszta legutóbb új korában volt. Na nem azért mert nem tartom karban a dolgot, csak sokat használom, és mivel hegyen lakom, azonnal kapja a koszt. Maga a váltás kényelmesen, gyorsan és kis erõvel, de határozottan megy végbe. A fordított rugó nekem bejön, mert felfelé tekerve lényegesen egyszerûbb a váltás a nagyobb fogaskerékre. Fékezés vagy egyéb dolog közben még nem sikerült egyszer sem véletlenül elváltanom. A design képrõl lehet nem a legjobb, de bringán jól néz ki. Az újságban írt, hézagokba örökre bent maradó sár dolog jó nagy ökörség, de ez az én véleményem. A rendszer váltó részére tényleg nem tudok negatívumot írni.
A fékrõl is van irományom a megfelelõ topicban:
http://www.forum.bik...t=2182&page=239
#4945
Posted 2007. May 24. - 06:00
#4946
Posted 2007. May 19. - 11:22
kíváncsi leszek hogy muzsikál....elsõváltóban nagyon jól mûkszik az XT
#4947
Posted 2007. May 19. - 11:01
mert az idei, sramként meg a tavalyi van fent........vagy valaki olyat tud amit még senki más sem....Truativként drágább:D
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4948
Posted 2007. May 18. - 23:22
#4949
Posted 2007. May 18. - 23:19
#4950
Posted 2007. May 18. - 22:22
#4951
Posted 2007. May 17. - 23:27
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4952
Posted 2007. May 17. - 23:02
#4953
Posted 2007. May 17. - 22:54
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4954
Posted 2007. May 17. - 17:22
ja és a lánchossz kb akkor jó ha elöl hátul a legnagyobra rakva a lánc villához képest a váltó kanál kb 45 fokos szögben áll (vagy legalább is nem kisebben)? asszem valahogy igy olvastam valahol de már nagyon rég mindenesetre ez eddig müködött:D
#4955
Posted 2007. May 17. - 16:45
A sebesség mindent megold.
#4956
Posted 2007. May 17. - 16:34
#4957
Posted 2007. May 17. - 14:17
#4958
Posted 2007. May 15. - 22:41
Az elsõ váltóknál a belsõ terelõlemezre rá van írva milyen nyeregvázcsõszög az amin jól mûködik. Legalábbis a felsõ kategóriásoknál. nekem is van negatív tapasztalat ezügyben, hogy a nálam 2 évig tökéletesen mûködõ XTR hagyományos elsõváltót, az istennek sem lehetett beállítani egy Kona Dawg-on.
Illetve az is elképzelhetõ, hogy külön a meridának csinált elsõ váltót a shimano. A mai globalizált világban nem elképzelhetetlen, egy ekkora multinál.
ezt mar tesom is mondta, de itt nalunk a nagykernel csak egy fele elso valto volt. marmint harom kulonbozo [971, 970 es 970E] de mindegyik csak egy verzioban jon.
szoval nem lehet valasztani. Nekem a top-swinges jo csak, igy vettem is egy 970-est. a nagy shimano katalogus szerint 66-69fokos nyeregvazcsohoz jo.
de en se birom ugy beallitani hogy ne suroljon neha.
most be van love ugy, hogy nekem megfelel, de tudom, hogy merevvazon be lehet egy elso valtot ugy allitani, hogy ennel tobb fokozatot lehessen hasznalni surolas nelkul.
szoval hol vannak ezek a kulonbozo verziok? es milyen kod alatt? shimano honlap se mond rola semmit.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4959
Posted 2007. May 15. - 19:11
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960