Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4461
Posted 2007. November 08. - 01:53
A sebesség mindent megold.
#4462
Posted 2007. November 08. - 01:30
1. Szerintem nem normális, ha - akármelyik sebességben tekerek is- a lánc reszeli a váltót...
2. Mint írtam, ilyen váltót adnak a vázhoz gyárilag.
1. Nem, tényleg nem teljesen normális.
2. És? Ha Schwalbe belsõt adnak a bringához, mindig olyat fogsz venni? Nem értem a problémád... Valaki elnézte, that's all....
#4463
Posted 2007. November 08. - 00:45
Akkor meg mi a gond? O.o Ha az a sebesség kell, már a középtányér is jó. Szerintem.
Ha meg kistányér-kónuszon akarod mindenképp használni, én megnézném a Shimano váltókat, tényleg van másfajta szögtõl függõen. Vagy vegyél középcsapágy-házra szerelhetõt, azt úgy forgatod ahogy akarod.
UFF.
1. Szerintem nem normális, ha - akármelyik sebességben tekerek is- a lánc reszeli a váltót...
2. Mint írtam, ilyen váltót adnak a vázhoz gyárilag.
#4464
Posted 2007. November 07. - 11:34
Az ötödiken már épp nem ér hozzá. (0.5mm)
Akkor meg mi a gond? O.o Ha az a sebesség kell, már a középtányér is jó. Szerintem.
Ha meg kistányér-kónuszon akarod mindenképp használni, én megnézném a Shimano váltókat, tényleg van másfajta szögtõl függõen. Vagy vegyél középcsapágy-házra szerelhetõt, azt úgy forgatod ahogy akarod.
UFF.
#4465
Posted 2007. November 07. - 10:48
A sebesség mindent megold.
#4466
Posted 2007. November 07. - 07:38
Vót már gépem sok, de egyik se csinálta ezt. Azok hibásak voltak.
#4467
Posted 2007. November 07. - 01:02
#4468
Posted 2007. November 06. - 22:55
#4469
Posted 2007. November 06. - 22:30
Azért mérd meg a tagot egy tolómérõvel, ha eddig nem tetted volna meg. Ki tudja, lehet mégsem 190-es.
Hát tisztelt polgártársak, ez 190-es, akárhogy mérem. Márpedig perselyfurat-középtõl perselyfurat-középig mértem.
Ha ráülök, van másfél centis sag, akkor megteszi. Azért töröm még a fejem.
#4470
Posted 2007. November 06. - 13:34
Már teljesen leeresztettem. 190-es tag, és akkora javallott gyárilag.
Azért mérd meg a tagot egy tolómérõvel, ha eddig nem tetted volna meg. Ki tudja, lehet mégsem 190-es.
#4471
Posted 2007. November 06. - 12:51
ha tekersz (elore), akkor kicsit jobban feszul a lanc, par millimetert emelkedik ott szerintem.
(mod: hm, vagy annyit azert megsem?) a vazba 190es tag kell pedig.
#4472
Posted 2007. November 06. - 12:35
Nincs túlfújva? Valamelyik karmában nagy vagy alacsony lehet a nyomás.
Már teljesen leeresztettem. 190-es tag, és akkora javallott gyárilag.
#4473
Posted 2007. November 06. - 12:16
#4474
Posted 2007. November 06. - 12:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4475
Posted 2007. November 06. - 12:04
#4476
Posted 2007. November 06. - 11:48
az elsõ váltóknál meg szokták adni, hogy mekkora nyeregcsõ-láncvilla szögnél használhatók. valószínûleg a tiednek ez túl nagy. shimanónál vannak doksik, asszem szokott lenni több változat is ugyanabból a váltóból.
Gyárilag ezt az X.9-est rakják rá, és úgy tûnik ebbõl csak a mostani 66-69 fokos van.
A tag a ludas, egyre valószínûbb jajj jajj jajj....
#4477
Posted 2007. November 06. - 09:31
#4478
Posted 2007. November 06. - 09:19
Addig én is eljutottam, hogy a rugóstagnak kellene kisebbnek lennie, de nem akarom elhinni.
az elsõ váltóknál meg szokták adni, hogy mekkora nyeregcsõ-láncvilla szögnél használhatók. valószínûleg a tiednek ez túl nagy. shimanónál vannak doksik, asszem szokott lenni több változat is ugyanabból a váltóból.
#4479
Posted 2007. November 06. - 09:17
#4480
Posted 2007. November 06. - 07:49
Csinálj néhány képet, abból sok minden kiderül.
Készítettem néhányat.
oldalról az anomália: http://atkadolog.uw.hu/problem2.jpg
hosszanti: http://atkadolog.uw.hu/problem3.jpg
a gép segge: http://atkadolog.uw.hu/problem4.jpg
Addig én is eljutottam, hogy a rugóstagnak kellene kisebbnek lennie, de nem akarom elhinni.