Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3361
Posted 2008. December 25. - 17:06
Most megpróbáltam, hogy az alsó nagy csavart meghúzom (ami a legalján van a burkolaton kívül). Eddig úgy tûnik, hogy ez segített, remélem élesben is kitart
Köszönöm a segítséget
#3362
Posted 2008. December 25. - 16:41
Próbáld meg azt, hogy a kart egy kicsit felfelé, a kormány irányába feszíted, amikor nyomod a kart. Nálam is volt ilyen üres járat és így mûködött a dolog.
#3363
Posted 2008. December 25. - 14:25
...ha ugyanaz a gond, mint az én fékváltókaromnál volt, hogy valami kis pöcök nem tudott beleakadni egy másik pöcökbe.
remélem nem nagyon hülyeség.
Izomtéridõninja-geológus!
#3364
Posted 2008. December 25. - 14:17
Az lenne a problémám, hogy a shimano stx baloldali fékváltókarom nem akar mûködni középtányérról nagytányérra váltás esetén, csak üresen lifeg a kar. Lefelé és kicsirõl középre hibamentes.
A kérdésem az, hogy javítható-e a dolog, és ha igen akkor szervízbe vigyem vagy magam is megtudom oldani valahogy?
elõre is köszi
#3365
Posted 2008. December 25. - 11:26
Már csak január-február és itt a nyár
De akkor nem lehet dagonyázni a sárban:scared:
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3366
Posted 2008. December 25. - 11:01
-leszedtem a fedelet óvatosan, így nem esett szét a szerkezet
-a fokozatjelzõ nem más mint egy vékonyka fogazott papírszerû szalag
-az egyik fog valahogy letört/leszakadt ezért nem mozdult a kijezõ a váltáskor
-a szalag hátoldalára ragasztottam egy mûanyag pohárból kivágott csíkot
-kivágtam a fogak helyét és visszadugtam a kijelzõt a helyére
-fedõlap visszacsavar
-és így már mûködik a fokozatjelzõm
#3367
Posted 2008. December 24. - 20:38
Én már szedtem szét darabokra x9-es (ugyanaz, mint az új x7-es) váltókart, annyira nem volt bonyolult nekem (de nem belõlem kell kiindulni, másnak nem ajánlom) A fokozatkijelzõ szereléséhez elég lecsavarozni a fedõlapot (abban van), arra kell vigyázni, hogy ne ugorjon szét a rugó amikor szétcsavarozod.
Ezt jó, hogy mondtad, mert alapból le akartam szerelni az egész szerkezet a kormányról, de ha csak a fedlapot kell leszedni, akkor ebben a minutumban nekiugrok, hogy lássam belülrõl egyáltalán mi baja lett annak a kijelzõnek.
Mert váltani ugyan gond nélkül vált, de valahogy mégis zavar ez a tényezõ.
#3368
Posted 2008. December 24. - 18:01
Még áll, hogy összeszereled nekem az SX-4 váltókarom?
Jövõre Gázlón?
Persze, a Gázlón az egyenes szakaszokon összerakom. Még visszatérünk rá.
A sebesség mindent megold.
#3369
Posted 2008. December 24. - 16:09
Jövõre Gázlón?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3370
Posted 2008. December 24. - 14:46
A sebesség mindent megold.
#3371
Posted 2008. December 24. - 14:01
Én most vagyok ebben a helyzetben, hogy a X7 trigger bal oldali váltókar fokozatjelzõje valahogy kiakadt vagy elszakadt, és azon filózom emiatt szétszedjem-e a kart, mert amúgy meg a váltás mûködik rendesen.
Ha normálisan mûködik akkor én nem szedném szét. Én is így jártam a haverom X9-s triggerével, elég sok "mütyür" van benne ami könnyen szétugrik. A gyári honlapon én nem találtam semmit ami a belsõ részeket érintené.szóval passz....
Valaki más esetleg?
#3372
Posted 2008. December 24. - 10:55
sram váltókarokat mennyire lehet szerelgetni?
mert a hátsóban elszakadt (el nem tudom képzelni hogyan..) a fokozatkijelzõ mûanyag/papír/akármi
régen megszoktam, hogy az alivioban eltört a pöcök, de egy 1,5 éves, jobbfajta váltókar ne legyen már kicsit se szar...
Régi a bejegyzés ugyan, de sikerült megbütykölnöd a kijelzõt vagy járt már más is így?
Én most vagyok ebben a helyzetben, hogy a X7 trigger bal oldali váltókar fokozatjelzõje valahogy kiakadt vagy elszakadt, és azon filózom emiatt szétszedjem-e a kart, mert amúgy meg a váltás mûködik rendesen.
#3373
Posted 2008. December 22. - 21:26
6-ba még jó de hiába váltom 7-et karon nem veszi be . Konkrétan nem történik semmi. Próbáltam állogatni de nem lett jó. Habár elég gagyi váltó szóval sok reményt nem fûzök hozzá.
#3374
Posted 2008. December 21. - 21:13
akkor gs-es lesz, köszi, uraim!
#3375
Posted 2008. December 21. - 20:54
#3376
Posted 2008. December 21. - 20:39
következõ opciókon gondolkodom..hone vagy slx ..vagy ha saintet használtan találok..
bár most egy lx van..bõven jó..amugy is vissza sírom a sram váltót..
szal az slx is tengelyre megy fel?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3377
Posted 2008. December 20. - 19:01
8-as42-30hoz szerintem eleg a GS. milyen az a 12-30as sor? :wtf:
gs-es váltó 44-32-t is simán bírja
#3378
Posted 2008. December 20. - 18:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3379
Posted 2008. December 20. - 18:50
#3380
Posted 2008. December 20. - 18:50
RAUH-Welt
B E G R I F F