Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3301
Posted 2009. January 29. - 20:09
Ha bármilyen észrevételeitek vannak a F.T.W. Bikes kft. által forgalmazott(Kcnc,Chris King,White industries,Ht ) termékekkel kapcsolatban, kérlek irjatok meg erre a cimre hátha tudjuk orvosolni info@ftwbikes.com
ÜDV F.T.W. Bikes Kft.
Zolnai Dávid
#3302
Posted 2009. January 29. - 18:30
Szerinted melyik márkanak vagy saját csapágygyára? A KCNC-nek egy sincs. Egyébként a sárvédelme még egész jó, sokan nem is tesznek rá semmit a csupasz csagpágyra. Attól meg nem szar, hogy alattad szétmént. Másik 100 ezer embernek semmi baja vele. Egyszer hajtottam egy bringát, amin egyszerûen eltört a Shimano XT görgõ. Nem írtam be sehova, hogy mostantól aztán senki se vegyen XT váltót.
Egyébként nem értem miért vettél kerámiásat, nagyjából semmilyen elõnye sincs az acéllal szemben. Még villogni sem lehet vele mert se a felirat se a csapágy nem látszik. Az ellenállása meg elhagyagolható mértékben kevesebb.
Nem megsértõdni kell, el kell fogadni valaki véleményét, vagy igazolni, érvelni az az ellenkezõjét.
Csapágy gyára egyik márkának sincsen, de nem is értem, hogy jön ide ...
Nem a csapággyal van gond értsed már meg!!! A méretezésével van gond a tengelynek!!! De részletezem egyszerû nyelven is.
- Van egy egysoros mély hornyú csapágyad, porvédett két oldalról, ennek a tengely felõli csészéje kemény edzett és köszörült és pontos.
- Na ezt rádobod egy nagyon laza illesztéssel egy puha anyagú tengelyre.
- Kap egy pici kakit, akkor még forog néha ... mert néha a csapágy a golyókon forog néha a tengelyen
- Aztán kap még egy pici kakit ... innentõl már nem forog a csapágyad, csak a puha tengelyen forog a váltógörgõ a beállt csapággyal.
- A beállt csapágyat meg nem veszed észre, mert a váltógörgõ még mindig forog!!! Így a csapágy elvesztette funkcióját és koptatja a puha anyagú tengelyt!
Így lett a gördülõ csapágyból siklócsapágy!
Ha ezt a problémát orvosolják, akkor mindjárt idõben észre bírod venni és tudod tisztítani, és helyreállítani az eredeti kondíciókat.
Azt meg had döntse el mindenki, hogy milyet vesz, a piacról. (De a futáspontossága a kerámiának jobb)
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3303
Posted 2009. January 29. - 11:00
#3304
Posted 2009. January 29. - 01:13
Egyébként nem értem miért vettél kerámiásat, nagyjából semmilyen elõnye sincs az acéllal szemben. Még villogni sem lehet vele mert se a felirat se a csapágy nem látszik. Az ellenállása meg elhagyagolható mértékben kevesebb.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3305
Posted 2009. January 29. - 00:50
Nyugi, még az XTR görgõ is tökig megy sárral, nem egyszer szedtem már ripityára. A mélyhornyú csapágy nem azt jelenti, hogy hermetikusan zár és tökéletesen vízhatlan. Néha illik karbantartani és takarítani. Felteker a görgõ egy fûszálat, az pedig simán benyom bármilyen sarat a csapágyba. Nincs kivétel, mind ilyen. Csodák nincsenek. Nekem csak sima csapágyas van, minden láncmosásnál kiveszem a görgõket és kitörlöm a sarat. Most is újszerû.
Hmmmm ... Az lehet, hogy tökig megy sárral, mert így is van, de nem áll be mint a gitt!!!:chin:
A feltekeredett fûszál meg nem nyom be sarat a csapágyba - ez fals és hülyeség!!! - mert ott a porvédõ szimering, és az oldalvédõ lemez.:no: (amúgy a sár az bemegy magától ....)
A mélyhornyú csapágyat valóban takarítani kell, nem örökéletû!!! A szimeringek csak por ellene védenek, mert mûanyagok(gumik)
De mint mondtam: a lényegi dolog a csapágy felfüggesztésén van, ezt ne hagyjuk ki!!! ez a lényeg!!!
Laza illesztett aluminíum tengelyre tehetsz te akármilyen csapágyat! A csapágy szarrá koptatja azt akkor is ha egy kicsit megakad!! Ez a lényeg!!!
A japán cég pedig jobban illeszti a csapágy tengelyt, átmenõen ahogy kell és acélból!!! És ezt így is kell!!
Röfike:
A bringát természetesen használtam sárban és mivel pucckirály vagyok takarítom is és kenem is utána mindig. (1 sáros verseny és így néz ki a KCNC)
Az edzõ bringámon meg 2 éve görög az Shimanó görgõcske és mégis farányos!!
Mégegyszer mondom ... tervezési 000000 a KCNC ....:snajper:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3306
Posted 2009. January 27. - 16:42
#3307
Posted 2009. January 27. - 16:35
Egy SRAM X.5 elsõ váltóval jól fog mûködni ez a hajtómû?
http://www.bikemarke...eszlet&tid=1777
Ezt a fejlesztést akarom végrehajtani:
Hátsó váltó: SRAM X.5 Elsõ váltó: SRAM X.7 Váltókar: SRAM SX.5 Trigger 3x9 Fogaskoszorú: SRAM PG-950 Lánc: SRAM PC-951
#3308
Posted 2009. January 26. - 20:15
Helló!
Egy kérdésem lenne, remélem tud valaki segíteni.Top swinges elsõ váltóm van ami mostanra megérett a cserére.Sokan szídják a Top Swinges cuccokat, néha joggal.A kérdés igazából az, hogy milyen az a váz, amire CSAK Top Swingest lehet tenni?Mondjuk túl vékony, vagy vastag, vagy a kulacstartó csavarok miatt?Tudja valaki?Azért lenne fontos, mert ha nem muszály, akkor nem Top Swinges váltót vennék hanem normált.
Vencel,szerintem a vázadra(gondolom tiéd a ezüst-sárga Mistral)simán lehet rakni normált.Top Swingeset ösztelósra raknak, ha nem férne el.csõ vastagsága nem lényeg,ha jól tudom a legtöbb vastagsághoz jó álltalában az összes váltó.nekem is Top Swinges Acerám van,nekem eddig nem volt problémám
#3309
Posted 2009. January 26. - 20:07
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3310
Posted 2009. January 26. - 19:22
Tamaska: Nem ez a lényeg, hanem az legalább mûködött.
#3311
Posted 2009. January 26. - 17:45
Nyugi, még az XTR görgõ is tökig megy sárral, nem egyszer szedtem már ripityára. A mélyhornyú csapágy nem azt jelenti, hogy hermetikusan zár és tökéletesen vízhatlan. Néha illik karbantartani és takarítani. Felteker a görgõ egy fûszálat, az pedig simán benyom bármilyen sarat a csapágyba. Nincs kivétel, mind ilyen. Csodák nincsenek. Nekem csak sima csapágyas van, minden láncmosásnál kiveszem a görgõket és kitörlöm a sarat. Most is újszerû.Ezeknek a cuccoknak ezt simán bírniuk kéne... Lásd régi XT váltógörgõ a kis kerámia betéttel. A tesóm cangáján mai napig fut 0 kenéssel és szervízzel évek óta napi használatban. (Télen is!)
Visszafele fejlõdik a technika, ez a fogyasztói társadalom hátránya...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3312
Posted 2009. January 26. - 17:41
a telos vazaknal szokik gond lenni, ha van pl egy hajlitas a nyeregvazcsoben, es nem fer oda a bilincs
edit: a keramia siklocsapagynak hogy kellene berozsdasodnia? :wtf:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3313
Posted 2009. January 26. - 17:40
Akkor idézem magam és íme a képek ... csak, hogy nel lehessen rám fogni, hogy a levegõbe durrogtatok.
Azonban azt nem lehet elvenni a váltógörgõtõl, hogy szép, tényleg jó a dizájn ... de vitrinbringára ...
akkor a képek 1000km után 10e HUF kuka ... na ez a gáz
Jó csemegézést:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Én dettó így jártam az XT középrésszel, de az volt a válasz azért mert nagynyomásúval mostam. Feltenném neked is a kérdést: Te mivel mostad? Használtad-e sárban?
Ezeknek a cuccoknak ezt simán bírniuk kéne... Lásd régi XT váltógörgõ a kis kerámia betéttel. A tesóm cangáján mai napig fut 0 kenéssel és szervízzel évek óta napi használatban. (Télen is!)
Visszafele fejlõdik a technika, ez a fogyasztói társadalom hátránya...
#3314
Posted 2009. January 26. - 17:34
#3315
Posted 2009. January 26. - 17:08
Egy kérdésem lenne, remélem tud valaki segíteni.Top swinges elsõ váltóm van ami mostanra megérett a cserére.Sokan szídják a Top Swinges cuccokat, néha joggal.A kérdés igazából az, hogy milyen az a váz, amire CSAK Top Swingest lehet tenni?Mondjuk túl vékony, vagy vastag, vagy a kulacstartó csavarok miatt?Tudja valaki?Azért lenne fontos, mert ha nem muszály, akkor nem Top Swinges váltót vennék hanem normált.
#3316
Posted 2009. January 23. - 12:29
#3317
Posted 2009. January 23. - 01:21
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3318
Posted 2009. January 23. - 00:20
Én senkinek sem ajánlom.
Késõbb linkelek képet ...
Akkor idézem magam és íme a képek ... csak, hogy nel lehessen rám fogni, hogy a levegõbe durrogtatok.
Azonban azt nem lehet elvenni a váltógörgõtõl, hogy szép, tényleg jó a dizájn ... de vitrinbringára ...
akkor a képek 1000km után 10e HUF kuka ... na ez a gáz
Jó csemegézést:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3319
Posted 2009. January 22. - 23:48
Nekem személyesen elmondta miért jobb szerinte, még a 2007-es mátra maratonon,ha érdekel te is utánna tudsz járni.
:lol1: AHA ... Zerge nekem is elmondott pár dolgot ... a marketing szövege nagyon király ...
AMÚGY NÉZD MEG A BIKE BERGUSON milyen viszonteladó ....
íme a link ... http://www.ftwbikes.com/?do=2
Csak halkan jegyzem meg ... én elõbb hinnék egy mérnöknek, mint egy bringaszerelõnek ... aki mellette értékesíti a terméket ... :chin: :wtf:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3320
Posted 2009. January 22. - 21:31
Érdekes hogy szerinted nem jó, csak akkor a Zerge bringáján miért van kcnc váltógörgõ ezt nem értem.Vagy õ sem ért hozzá.
Zerge már nem a régi.
A sebesség mindent megold.