Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#3301
Posted 2009. February 22. - 10:02



#3302
Posted 2009. February 22. - 09:36

#3303
Posted 2009. February 22. - 08:59

Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3304
Posted 2009. February 20. - 19:08

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3305
Posted 2009. February 20. - 17:35

A bringám tavaly lett újrabovdenezve a szezon elején. Mentem vele jó sokat, 4 verseny, 1-2 túra, város, stb... A váltót lecseréltem és a kérdésem az, hogy a bovdent is illene cserélnem? Bovdenházat? Végül is van itthon egy szál váltóbovdenem, de házam az nincsen és most nincs is alkalmam beszerezni. Szóval gáz ha a régi RIPCORD marad vagy rakjam be az egyszerûbb köszörült bovdent a régi házba? Milyen hatással lesz a váltásra? :chin:
#3306
Posted 2009. February 15. - 00:44

#3307
Posted 2009. February 15. - 00:36

ha integrált hollowtec II hajtókarod van, akkor nicns gond.
de ha négyszög, octalink vagy isis, akkor valószinüleg uj monoblokk kis kell majd.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3308
Posted 2009. February 14. - 23:18

Eladnám csak szerintem nem nagyon vesz senki Etype-ot.
Meg nem szeretnék vacakolni eladással aztán ugyan azt megvenni, csak bilincses formában.
Miért olyan nehéz beállítani? Ilyet igaz még nem szereltem, de elsõ ránézésre hogyha ráteszem a középcsapágyrészre, oszt jó van, mert pont jól áll a nagy lánctányérnál. Vagy pont a középcsapágy rátevés a nehéz mutatvány hogy jól álljon? Vagy nem? :S
Gondolom maga a középcsapi csésze tartja ott a helyén.
Ja amugy egy Merida TFS.
#3309
Posted 2009. February 14. - 22:12

Sziasztok,
E-Type -os elsõ váltót bármilyen vázra fel lehet szerelni?
elvileg igen. milyen vazra szeretned? normal bilincses semmikeppen nem lesz jo? csak mert az E-type beallitasa idegtepo mutatvany.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3310
Posted 2009. February 14. - 21:18

#3311
Posted 2009. February 14. - 20:38

#3312
Posted 2009. February 14. - 18:58

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3313
Posted 2009. February 14. - 16:28

#3314
Posted 2009. February 06. - 13:58

#3315
Posted 2009. February 06. - 13:56

A kérdésem az lenne hogy Sram elsõ váltókar használható-e símanó elsõ váltóval?
X7-tõl -> x0-ig érdekelne a kompatibilitás, tehát hogy tök mindegy hogy mondjuk az elsõ váltókar x9 vagy annál jobb és mondjuk az elsõ váltó xtr?
Nem túl érzékeny az xtr elsõ váltó nem hozzá tartozó/gyártmányú váltókarral?
#3316
Posted 2009. January 31. - 13:23

#3317
Posted 2009. January 29. - 21:23


#3318
Posted 2009. January 29. - 20:09

Ha bármilyen észrevételeitek vannak a F.T.W. Bikes kft. által forgalmazott(Kcnc,Chris King,White industries,Ht ) termékekkel kapcsolatban, kérlek irjatok meg erre a cimre hátha tudjuk orvosolni info@ftwbikes.com
ÜDV F.T.W. Bikes Kft.
Zolnai Dávid
#3319
Posted 2009. January 29. - 18:30

Szerinted melyik márkanak vagy saját csapágygyára? A KCNC-nek egy sincs. Egyébként a sárvédelme még egész jó, sokan nem is tesznek rá semmit a csupasz csagpágyra. Attól meg nem szar, hogy alattad szétmént. Másik 100 ezer embernek semmi baja vele. Egyszer hajtottam egy bringát, amin egyszerûen eltört a Shimano XT görgõ. Nem írtam be sehova, hogy mostantól aztán senki se vegyen XT váltót.
Egyébként nem értem miért vettél kerámiásat, nagyjából semmilyen elõnye sincs az acéllal szemben. Még villogni sem lehet vele mert se a felirat se a csapágy nem látszik. Az ellenállása meg elhagyagolható mértékben kevesebb.
Nem megsértõdni kell, el kell fogadni valaki véleményét, vagy igazolni, érvelni az az ellenkezõjét.
Csapágy gyára egyik márkának sincsen, de nem is értem, hogy jön ide ...
Nem a csapággyal van gond értsed már meg!!! A méretezésével van gond a tengelynek!!! De részletezem egyszerû nyelven is.
- Van egy egysoros mély hornyú csapágyad, porvédett két oldalról, ennek a tengely felõli csészéje kemény edzett és köszörült és pontos.
- Na ezt rádobod egy nagyon laza illesztéssel egy puha anyagú tengelyre.
- Kap egy pici kakit, akkor még forog néha ... mert néha a csapágy a golyókon forog néha a tengelyen
- Aztán kap még egy pici kakit ... innentõl már nem forog a csapágyad, csak a puha tengelyen forog a váltógörgõ a beállt csapággyal.
- A beállt csapágyat meg nem veszed észre, mert a váltógörgõ még mindig forog!!! Így a csapágy elvesztette funkcióját és koptatja a puha anyagú tengelyt!
Így lett a gördülõ csapágyból siklócsapágy!
Ha ezt a problémát orvosolják, akkor mindjárt idõben észre bírod venni és tudod tisztítani, és helyreállítani az eredeti kondíciókat.
Azt meg had döntse el mindenki, hogy milyet vesz, a piacról. (De a futáspontossága a kerámiának jobb)
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3320
Posted 2009. January 29. - 11:00
