Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

BIKE Festival - Garda Trentino
Indította
wannaride
, 2005. február 18. 11:55
#1
Írta 2009. április 29. - 22:24

#2
Írta 2009. április 29. - 14:12

Nem, Linz, Lienz - nem mindegy
Tényleg megéri, szeretek arra menni, a látvány miatt is, és nem olyan unalmas, mint végig autópályázni.

Ausztria, Kenguruk földje!
#3
Írta 2009. április 29. - 12:47

Köszi Zed. Közben én is megtaláltam ezt a LINZ-i útvonalat, így vagy a német vagy ez lesz a befutó (mind a kettõhöz jó az osztrák és magyar matrica). Idõben kb fél/egy órával hosszabb de a látvány szerintem ezt megéri.
#4
Írta 2009. április 29. - 11:07

Szerintem is a Brenneren át a leggyorsabb. A Graz-Klagenfurt-Tarvisio, majd végig a parton útvonal ellenjavallt, rengeteg a fizetõkapu. A Brenner felé szerintem olcsóbb és gyorsabb is. Ha viszont nem rohantok annyira, akkor menjetek a Graz-Klagenfurt útvonalon, de Klagenfurtnál dobjatok egy jobbost Lienz felé. Ez már országút, nem pálya. Gyönyörû völgy, fokozatosan értek be a Dolomitokba. Innen a Grossglockner sem nagy kitérõ. Majd tovább az olasz oldalra, Val Pusteriaba, ahol a Dolomiti Superbike-ot rendezik, és végül becsatlakoztok a Brenner felõl Bolzanoba tartó pályára. Ez azt is jelenti, hogy kikerültök 2-3 fizetõkaput, így némileg olcsóbb, de lassabb is. Ha érdekel, linkelhetek kuglimepz térképet.
Gardán melegen ajánlom a Tremalzo-hágó megmászását is, az egyik legszebb út a környéken.
Gardán melegen ajánlom a Tremalzo-hágó megmászását is, az egyik legszebb út a környéken.
Ausztria, Kenguruk földje!
#5
Írta 2009. április 28. - 22:06

#6
Írta 2009. április 27. - 17:00

Fél éves matrica 35 EUR, tavaly még nem így volt, de sok kapun mentünk át oda vissza, nem volt sokkal olcsóbb...
Komplett itinert tölthetsz le:
viamichelin.com
Komplett itinert tölthetsz le:
viamichelin.com
#7
Írta 2009. április 27. - 14:39

Szlovén szakasz annyiból gáz, hogy csak éves matricát vehetsz, az meg 40EUR... legalábbis 1 hónapja ez volt, vagy átvágtak minket...
Emiatt én a labancokon keresztül megyek le
mod: most nézem, 55EUR az a 40...
Emiatt én a labancokon keresztül megyek le
mod: most nézem, 55EUR az a 40...

Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#8
Írta 2009. április 27. - 10:44

#9
Írta 2009. április 24. - 08:54

Mi lent megyünk, M7 végig, aztán kis horvát szakasz (kikerülhetõ), majd végig szlovén autópálya, aztán át olaszba Trieste-nél, autópálya, majd a tó mellet fel végig. Dabasról 910 km, pestrõl kb 870. Azt hiszem, ez a legrövidebb, tavaly is így mentünk, király volt. Ausztria felé kb 80 km-rel hosszabb, bár pl. Gyõrbõl én is arra mennék...

#10
Írta 2009. április 12. - 11:01

A Brione-ra is érdemes felmenni, ott látható a német bike magazin tesztpályája. Az Altissimot sem kell kihagyni, mert 2000m mászás, aztán meg DH. A Ponale út a tóhoz meg már szinte kötelezõ!.
Elég sem lesz a pár nap olyan sok ott a látnivaló és a szuper útvonal!
#11
Írta 2009. április 12. - 08:45

A Brione-ra is érdemes felmenni, ott látható a német bike magazin tesztpályája. Az Altissimot sem kell kihagyni, mert 2000m mászás, aztán meg DH. A Ponale út a tóhoz meg már szinte kötelezõ!.
#12
Írta 2009. április 12. - 07:50

#13
Írta 2009. április 11. - 15:19

Sziasztok!
Merre érdemes menni a Gardára?
Több verzió is van, de a legérdekesebb az osztrák majd a német autópálya és utána le északról délnek Olaszba?
Ki merre ment már, mennyi volt kilóméterben, idõben és pénzben (hol és mennyit kellett fizetni autópályán) az út .
Elõre is köszi a válaszokat!
Így jó, ahogy leírtad. Két éve nem voltunk, azóta nem tudom hogy változtak a díjak, meg igazán már azokra sem emlékszem. http://www.hu.map24.com/
Hány napra mentek? Monte Baldo-t ki ne hagyjátok!
#14
Írta 2009. április 10. - 12:54

Sziasztok!
Merre érdemes menni a Gardára?
Több verzió is van, de a legérdekesebb az osztrák majd a német autópálya és utána le északról délnek Olaszba?
Ki merre ment már, mennyi volt kilóméterben, idõben és pénzben (hol és mennyit kellett fizetni autópályán) az út .
Elõre is köszi a válaszokat!
Merre érdemes menni a Gardára?
Több verzió is van, de a legérdekesebb az osztrák majd a német autópálya és utána le északról délnek Olaszba?
Ki merre ment már, mennyi volt kilóméterben, idõben és pénzben (hol és mennyit kellett fizetni autópályán) az út .
Elõre is köszi a válaszokat!
#15
Írta 2009. március 18. - 11:58

Sziasztok!
Megyünk idén is a Garda tóra, személyautóval, egy emberre van helyünk, bringával együtt. Nem dohányzók elõnyben!
2 kocsival mennénk, 2 fõ/autó, így kényelmesen elfér minden. Az útiköltség felét kellene állni természetesen, 2000km + pályadíjak oda-vissza, kb 25-30e. Szállás még nem eldöntött, sátras camping is lehet, vagy apartman. Dabasról indulnánk, pest, aztán végig az M7-es, ott is be lehet szállni, vagy Dabasra el kellene jutni. A verseny 2.-án, szombaton lesz, csütörtök reggel indulunk, vasárnap reggel haza.
Ha valakit érdekel a dolog, keresse Gyuszit: 06-30/907-2248
vagy ide is írhattok.
Megyünk idén is a Garda tóra, személyautóval, egy emberre van helyünk, bringával együtt. Nem dohányzók elõnyben!

Ha valakit érdekel a dolog, keresse Gyuszit: 06-30/907-2248
vagy ide is írhattok.
#16
Írta 2008. május 14. - 21:12

#17
Írta 2008. május 12. - 22:10

képeket tett fel valaki valahova? Szivesen megnézném, idén mi nem voltunk. Expo, táj, verseny, stb...
Sry, nem nagyon kattingattam. 1-2 képet csináltam az expo-n, a tájat ismered:) , a versenyre nem vittem gépet.
Miért nem jöttetek, Salzkammergut be van tervezve?
#18
Írta 2008. május 12. - 21:17

képeket tett fel valaki valahova? Szivesen megnézném, idén mi nem voltunk. Expo, táj, verseny, stb...
#19
Írta 2008. május 08. - 23:44

Igen, nagyon jó idõt fogtunk ki, ennek ellenére én nem indultam a versenyen, viszont péteken a csapattársaimmal végigmentünk a rövid távon.
Tetszett, bár a végére a mókás (valószínûleg) sziklamászók a mászófal tetejéhez 'vitték" a pálya nyomvonalát egy csalafinta nyílforgatással.
Szerencsére összefutottunk német ajkú sorstársakkal és még idõben visszafordultunk, bár így is meg kellett küzdeni a tévösvény sziklás talajával.
Korábban megfogadtam, hogy egy 2000m feletti csúcsot legközelebb meghódítok, de mivel csak két napunk volt mindenre, így a csapattal maradtam.
Talán még idén egy hétre ki sikerül menni páromékkal és akkor eleget tehetek a fogadalmamnak.
Itt egy hónap is kevés lenne, hogy minden útvonalat megismerjek. Kedvenc bringás helyem.
Tetszett, bár a végére a mókás (valószínûleg) sziklamászók a mászófal tetejéhez 'vitték" a pálya nyomvonalát egy csalafinta nyílforgatással.
Szerencsére összefutottunk német ajkú sorstársakkal és még idõben visszafordultunk, bár így is meg kellett küzdeni a tévösvény sziklás talajával.
Korábban megfogadtam, hogy egy 2000m feletti csúcsot legközelebb meghódítok, de mivel csak két napunk volt mindenre, így a csapattal maradtam.
Talán még idén egy hétre ki sikerül menni páromékkal és akkor eleget tehetek a fogadalmamnak.

Itt egy hónap is kevés lenne, hogy minden útvonalat megismerjek. Kedvenc bringás helyem.

#20
Írta 2008. május 07. - 09:36

Fesztivál nagyon zsír volt, a legkomolyabb gépek mindenfelé, a legdrágább 2008-as karbon Stumpjumper tesztbicajok, meg ilyenek... Volt nyálcsorgatás rendesen... Mondjuk arrafelé az ilyen bringák után kötik a gyerekszállító utánfutókat, és úgy túráznak... Nem egy ilyet láttam!
Ja, és nem volt belépõ, pedig 20 EUR lett volna a honlap szerint. Éjszakai 4X is jó volt, bár elég rövid pálya volt, de jó volt a hangulat.
Ja, és nem volt belépõ, pedig 20 EUR lett volna a honlap szerint. Éjszakai 4X is jó volt, bár elég rövid pálya volt, de jó volt a hangulat.