Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#101
Posted 2006. January 07. - 00:55
De kint lesz az igazi fékpróba mert ott hosszú a pálya és nincsenek benne olyan részek hogy lényegében csak a kanyar elõtt húzol egyet a féken és már lent is vagy.
De csak annyit hogy ami itthon szar fék az kint még szarabb ami itthon jó az kint is megállja a helyét.
#102
Posted 2006. January 07. - 00:55
a cécések kihívását hegyre csak óvatosan vizdivel is hogy jártunk már
nyugi, csak poénkodom..
mindenki vegyen 4 bicót: városba (már ha kell), janihegyre, cécézni meg egyet ünnepnapra, ha elmegy snidlingbe...
#103
Posted 2006. January 07. - 00:52
#104
Posted 2006. January 07. - 00:50
mert ez csak cc pálya kint.. minél gyorsabban jönnének, cc-n is annál jobban szerepelnének...
csak ennyi.
nem egó, csak pusztán én nem oltom le magam ezzel.
jobb nincs, ezt kell tökéletesíteni.
szal tényleg nem nagy durranás, de azért itt is lehet úgy menni limiten(hehe LOL!!! by sósmogyi) hogy kelljen azért minden.
#105
Posted 2006. January 07. - 00:48
Nem oltas. Teny, hogy a janihegy vicc a nemzetkozi verseny dh palyakhoz kepest. Ezt el kell fogadni. Es ez nem azt jelenti, hogy aki janihegyen jot megy az attol meg bena, csak azt, hogy mas dolog egy 5x ilyen hosszu, osszefuggo palyan lejonni.
Spalya
Az LX tarcsafekem is ilyen volt. Zacsibol ki, bringara fel (se alatet, se semmi), gyarilag legtelenitve. Csak hasznalni kellett.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#106
Posted 2006. January 07. - 00:44
...mi marad: avid. szóval juicy 5 'oszt jóvan' szerintme annyira plug-and-play fék amennyire csak lehet. nem kell összeszerelni sem, mint a darabokban érkezõ sh!mano-t, olcsó, viszonylag szép is (nem épp igényes kidolgozás....
Õõõõ nekem deorém van jó régi meg minden, de nekem is eléggé plág'n pléj volt kivettem a zacsiból (mert van ilyen! egyben gyárilag légtelenitve becsomizva) feltoltam a kart, felcsavartam a féknyerget alátét nélkül, fecsattintottam a kábelt a vázra, és már csak kopnia kellet. Eskü ilyen még sose volt. Még alátét sem kellet, váz tisztitás se... semmi se.
Persze az baromi nagy mák h polar-x-el xt-aggyal igy történt, de hogy a p.3-ra is alátét nélül felugrott az azértmár jelent valamit. Ja és a pofákat sem kellet tologatni.
Ez az igazi plug, burn in then play!
Amúgy kár vitatkozni az avidon, ha valakinek az tetszik, azt veszi, akinek meg nem az mást. Ennnyi.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#107
Posted 2006. January 07. - 00:42
én nem így érzem, bocsánat
de remélem tudok azonosulni azzal hogy itt magyarországon csak gurulgatni lehet.
#108
Posted 2006. January 07. - 00:41
#109
Posted 2006. January 07. - 00:40
a legjobb tárcsafék a madzagos tektro. nem hiszed? miért fikázod? próbáltad már?
és a piros a legszebb szín.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#110
Posted 2006. January 07. - 00:40
ezzel azt mondom, hogy ithoni dombokra éppenhogy elég a v-fék. és hogy itt is van olyan pálya, ahol a v-fék már megadja magát, és azért mennek sokan még vele, mert olcsó ÉS könnyû is. (magyar cc-s két fõ szempontja)akkro ezzel azt mondod hogy a v fék nem rendes?
új infó. najó, nem forgatom ki a szavaidat. én egyet szeretnék, hogy fejezzük be az avidot. mint téma. mint fanolás.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#111
Posted 2006. January 07. - 00:37
de nem Alpok.Janihegy!
És amúgy naná,h azért vannak déhások akiknek nem elég a V,és itt nem a pizzától mázsaötökre gondolok,mert nekik végülis még elég lenne h megálljanak vele az Avantinál:)
de keréktömeg,ilyesmi,ez rendben van
de a lényeg azért még mindig az,h nincs olyan nagy dif. a cc és a dh igénybevétel között itthon,mint gondolod!! bár,Transalpot nézve,kint se nem:D
#112
Posted 2006. January 07. - 00:34
új infó. najó, nem forgatom ki a szavaidat. én egyet szeretnék, hogy fejezzük be az avidot. mint téma. mint fanolás.
#113
Posted 2006. January 07. - 00:33
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#114
Posted 2006. January 07. - 00:31
#115
Posted 2006. January 07. - 00:31
Brembo fék?
Biztos jó. Csak annyit összehasonlításképp, a bringa-motor-auto viszonylatban, hogy valami tv mûsorban láttam, hogy mutatják egy rali auto "rugostagját" ami valljuk be biztosan a legmodernebb, aztán az volt a buszkeség tárgya, hogy villáskulccsal állítható a csillapítás oda és vissza is 1milláért darabján.
Evvel csak azt akartam mondani, hogy nem feltétlenül jó egy cég mert motorra meg kocsira jo cuccokat gyárt. A bringa teljesen más... izé... igényesebb (tömeg, teljesítmény, tartósság... stb...). Sokkatl több szempontnak kell megfeleljen, mint egy raliauto fékje.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#116
Posted 2006. January 07. - 00:29
miért?
cc-sek nem mehetnek a janihegy lejtõin lefelé? 40-nel meg már végképp nem?
és ha a kerítéses példa az az,amire gondolok,nem tom h mi volt akkor zollénak,de nem fogta meg:)
ha yól Mléxem az olajos ellen szólt,h...
"drága, karbantartása szakértelmet igényel és bonyolultabb mint a drótosok, pótalkatrész beszerzése problémásabb és drágább,sérülés esetén fék nélkül maradsz,míg be nem szerzed a pótlást ill. fix blokkoláspont"
na megtaláltam,bemásoltam.
1: nem rá gondoltam:)
de gondold végig.
sok magyar CC versenyzõ megy V fékkel, és tökéletesen elég.
hány magyar DH versenyzõ megy V fékkel? vagy hány ember megy azzal?
és miért? mert nem elég rá. ha rendesen megy.
akkor ennyit a fékpofakopás tényezõirõl.
igen, mennek ugyanott, ez kint cc pálya, de nem azonos súly és lendület...
olajos: drága karbantartás? ezt akkor írták amikor még különleges volt a tárcsafék, és nem hétköznapos dolog.
régen a számítógép kezelése is nehéz fáradtságos dolog volt....+
Konásandrás: értem. de ez csak egy tapasztalat, nem szól se a fék ellen, se mellette.
ilyen pofa jár hozzá, cc-nél amúgyse kopik oly' durván:)
#117
Posted 2006. January 07. - 00:28
ehhez fûznéd hozzá de ez pozitív v negatív? hány másik tárcsaféket próbáltál, aminél jobban kopott? vagy kevésbbé? vagy azóta is csak ugyanannyit fékezel? cc-nél amúgy sem mérvadó a fékpofa kopása, mivel... az nem az a sportág.
szal nehari, de pozitív dolog azóta sem sok hangzott el, csak sok fujjolás általunk, pár vergõdõ kisérlet magyarázni hogy a legjobb, de azóta sincs ez fizikailag bizonyítva(tényleg jó, de közel nincs az élvonalban) mégcsak nem is olcsó, és akár macerásnak is mondhatom(nekem az volt)
asszem ennyi
más tárcsaféket valóban nem használtam bowdenest hosszú távon, így nem tudok írni kopás összehasonlítást. de szerintem ez a két év elég jónak számít.
(asszem megyek aludni, álmos vagyok, 4 órától itt ülök a gép elõtt, már alig látom a monitort.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#118
Posted 2006. January 07. - 00:27
így van...ahogy Ti (kinek inge vegye) +veszitek az alufelnit az ótóra (amit én sose tennék) mert jólesik,(jobb nem lesz tõle) nekem az esik jól hogy mondjuk hfx mag plus van(bocs lesz) a bringámon, pedig qrvára nem jobb annyival az olajos deornál amennyivel többe kerül....sztem...de legalább van mire köszörülni...nem bírod ki, hogy ne a tied legyen az utlosó szó? az még nem is lenne baj, ha nem lenne ilyen kurva hosszú
vitatkozni, álmodozni mindig érdemes, még az alföldön is, errõl kár beszélni, az ember már csak ember marad... mindig jobbat akar, még ha értelme sok nincs, akkor is
a világbajnokokat meg inkább ne kérdezgessük
ki kell próbálni egy rendes pályán vagy egy tapasztalt arccal beszélni (szerelõ mondjuk, aki bringázik is)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#119
Posted 2006. January 07. - 00:26
egyezzünk meg annyiban szerntem, hogy juicy5 árban nem sok jobb fék van (mondjuk lx nyereg +deore kar +deore tárcsa) és bb5 árban nincs jobb fék.
aztán a többi izlés kérdése. akinek van egy 9-es xtr fékváltókarja, ami v-fékes, az tuti nem fogja elkótyavetyélni egy hfx9 miatt, vesz bb7-est, teljesen normális módon, és ami meglepõ: jó lesz neki! persze tegyük fel beruház valami értelmes bovdenszettbe is...
aztán ennyi.
én épp azon merengtem, mig volt biciklim, hogy mit vegyek.
hayest nem akarok, mert nem jó a hope tárcsákhoz, túl nagy fékfelületen fog. (amugy mondjuk idei hfx9-et vennék simán) sh!manot nem akartam, mert volt, és ugy terveztem egy sh!mano mentes kerékpárt csinálok (ennek ellenére a deore/lx/xt/saint kar a legkényelmesebb a világon, és amugy is minden ahogy al01 leirta) aztán néztem magurát, de a louise freeride-tõl félek hogy ereszti az olajat és/vagy vándorol a nyomáspontja. martha-t is nézegettem, de a régiek nem voltak kompatibilisek sok váltókarral a felépitésük miatt, nem tudom változtattak-e ezen.
aztán formula: nem veszek még egyszer formulát, bár a fékfelület jó lenne, szerelhetõség nulla.
mi marad: avid. szóval juicy 5 'oszt jóvan' szerintme annyira plug-and-play fék amennyire csak lehet. nem kell összeszerelni sem, mint a darabokban érkezõ sh!mano-t, olcsó, viszonylag szép is (nem épp igényes kidolgozás, de szép szinek) és megfelelõ fékerõ.
szóval olcsón 3 fék van: hfx9 - deore/lx - juicy5
mindenki azt veszi, ami neki jobb. a hayesnek kicsit buta a fékkarja, lehetne a fékkar végén a bumszli nagyobb, igy könnyen lecsúszik az ember keze róla, szóval nálam az az utolsó a 3-ból. aztán az avid és az lx közt az dönt, hogy valaki idegenkedik-e a nagytestvérõl vagy sem.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#120
Posted 2006. January 07. - 00:24
cc-sek nem mehetnek a janihegy lejtõin lefelé? 40-nel meg már végképp nem?
és ha a kerítéses példa az az,amire gondolok,nem tom h mi volt akkor zollénak,de nem fogta meg
ha yól Mléxem az olajos ellen szólt,h...
"drága, karbantartása szakértelmet igényel és bonyolultabb mint a drótosok, pótalkatrész beszerzése problémásabb és drágább,sérülés esetén fék nélkül maradsz,míg be nem szerzed a pótlást ill. fix blokkoláspont"
na megtaláltam,bemásoltam.
nem melexik jobban,mint akármi más, és le7,h mondjuk hiteletelen ez a számból mert nem vagyok az,aki kifejezetten könnyít,de azért nem olyan "hûûû de nehéz" ,max 1 karbon-titán kerón :-)
persze,aki pörgeti,az pörgeti akkor is,ha nem 8 kiló a kerója :-)