Pont egy ilyen kupac volt, de az még pár száz méterre a Prédikálószék előtt.
Volt benne egy vicces kis jelenet ahol két tornyocska között egy "hordágyat" építettek faágacskákból, komplett keresztrudakkal, rajta kissebb kövek. Nem kis munka lehetett. 
 
Igen, sőt a Prédikálószék előtt van egy nagyon meredek lejtő (azon tényleg nem lehet felmenni,
..de lejönni is necces. Eddig ott mindenkit csak tolva láttam közlekedni.
Az előtt még nem sokkal a magaslat teteje környékén vannak a kis kövek és az építmény(kék).
Azt azóta rakhatták össze. Mindig kíváncsi voltam, kik foglalkoznak ilyesmivel 
 
 
Fel, de a te felvételeden nagyon durván néz ki mert majdnem a földről filmezel; a fejkamerámmal, késő délután az árnyékban amikor már nincsenek akkora kontrasztok már nem akkora szám  
--
17 és 20% között van a legmeredekebb rész,
ha nem nedves a gyökereket be lehet venni.
--
Ami sokat segít az az alacsony nyomás (tubeless),
akkor nem pattogsz el és jóval kissebbet mozog ki a kerék, ami nagyon megkönnyíti az átgördülést.
--
Persze szuszogtam a végére, de emelkedőn mindig szuszogok  
 
A szöget ha jól emlékszem, 10-14 vagy 15 fok körül mértem, de lehet, hogy volt az több is, csak nem volt jól kinullázva a dőlésszög mérőm, mert tényleg nagyon durván meredek.
 
Mostanában inkább a sisakon hordom a kamerát, abban van a dőlés szög mérő, ott jobban irányra tartható és a remegést is jobban megfogja, de ott nem lehet vele szöget mérni. Majd addig felteszem a kormányra a tartóba, amíg mérek vele. Sőt van km órám is ami méri a szöget, de az meg időnként lefagy, mostanában egyre gyakrabban, csak a reset segít.
 
Igen, azóta amikor beszéltünk erről a gumi topikban, már lejjebb engedem terepen és aszfaltom meg fújok bele és tényleg nagyon sokat segít.
 
..szuszogtál, de ki ne szuszogna egy olyanon felfelén..?
De fel tudtál menni! Ez komoly teljesítmény, szerintem.