VV-nek való utak.erdészeti utakon még érdemes ésszel közlekedni
Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#3681
Posted 2010. March 10. - 19:16
A sebesség mindent megold.
#3682
Posted 2010. March 10. - 18:40
#3683
Posted 2010. March 10. - 18:24
Itt mifelénk-Eger-már-már hófoltot se látni az erdõbe'
jó az a bicó, baráttya!!
#3684
Posted 2010. March 10. - 16:35
#3685
Posted 2010. March 10. - 15:46
tig, mi az a bringa?
ipari hulladék, de momentán erre telik.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3686
Posted 2010. March 10. - 15:42
#3687
Posted 2010. March 10. - 13:16
Eccer melóba menet...ónosesõ esett, volt egy 90 fokos kanyar. Nem lehetett bekanyarodni. Akkorát estem, hogy órák múltán is elkapott a röhögõgörcs mikor eszembe jutott.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3688
Posted 2010. March 10. - 12:54
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3689
Posted 2010. March 06. - 20:10
De "vidéken" sem leányálom a helyzet: a héten mentem egy régebbi edzõkört /Eger-noszvaj-bogács- cserép-bükkzsérc-Ftárkány-Eger/
elkeserítõ látni a szemétkupacokat, amit aztán benõ majd a vegetáció
a kutya legalább lebomlik... a nylon cseppet késõbb..
#3690
Posted 2010. March 06. - 19:37
Tekertem egy 45km-es aszfaltos kört. Soroksár-Gyál-Alsónémedi-Haraszti-Soroksár.
Elképesztõ mi van az utak mentén. A távon döglött macska, 2 döglött kutya, kb. 30db autó/teherautó gumi, és ki tudja hány köbméter szemét. Gyerekeink-unokáink térdig fognak járni a szemétben. Ha nem nyakig.
Nem érdemeljük meg a 'sapiens' jelzõt. Hol van Keanu Reevs???
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3691
Posted 2010. March 06. - 19:18
rajt: 10:00 körül a Hereg rétrõl, laza 16km sétafika...
ha vki kisértést érez társaságunkra:
06 70 287 1658
#3692
Posted 2010. March 03. - 10:50
_____________________________________________
AM rlz
#3693
Posted 2010. March 03. - 10:28
#3694
Posted 2010. March 01. - 13:17
helyenként még hó is van, bár hétvégén már biztos elolvad
Tegnap végigfutottam gyalog az útvonal egy részén (Normafától Hûvösvölgyig). Meglepõ módon, majdnem mindenhol járhatónak tûnt akár bicajjal is - bár helyenként azért van sár rendesen... Hó már csak elvétve, alig-alig látható, minden elolvadt. Normafától majdnem egészen a János-hegyig érdemes a betonos útra kimenni, mert a gyalogosok által is használt földes utak bicajjal járhatatlanok.
_____________________________________________
AM rlz
#3695
Posted 2010. February 26. - 19:57
[Telehódas Topik Túrák]
108. telehódas HHH
Hely: Budapest
Dátum: 2010. február 28. (vasárnap)
Idõpont: 18:30
Találkozó: Batthyány tér Duna felöli oldala, a HÉV feljáró mellett
Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyõgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.
Program (Extra): Rekettyés, zsíroskenyér hagymával, üdítõ, miazmás.
Kötelezõ kiegészítõk: lámpa elõre, hátra!!
Ajánlott kiegészítõk: bukó, pulóver, stb.
Mindenkit szeretettel vár a "Rendezõség"!
Értelmi szerzõ: robi
Szervezõ: esetleges, alapjáraton dhpage
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#3696
Posted 2010. February 26. - 11:02
#3697
Posted 2010. February 26. - 10:11
Tudom, ma ~18 mm csapadék, meg jönnek a felhõk is... :/
_____________________________________________
AM rlz
#3698
Posted 2010. February 24. - 23:02
Gondolom valamelyik autóval történõ találkozáskor történt.Nem az a lényeg, hanem hogy miért görbült el a tengely?
Mert a csapágyat szerintem a görbe tengely tette tönkre.
A sebesség mindent megold.
#3699
Posted 2010. February 24. - 22:55
Mert a csapágyat szerintem a görbe tengely tette tönkre.
#3700
Posted 2010. February 24. - 22:39
Nálam 15ekm-t ment el az xt középcsapágy, egyszer kellett (szilvás után) szétszedni és újrakenni, várpalota után ment tönkre végleg a beázás miatt. De én felniken és gumikon kívül mást nem igazán szoktam tönkretenni.Szóval már a sokadik XT hajtómûvem. És igen, a gyári csapágy nekem mindig iszonyat hamar gajra megy. Éppen ezért mindig eladom, s M970-eset (XTR) használok helyette, ami viszont szinte elpusztíthatatlan. Beázás, besarazódás nem volt, s a csapágy is teljesen jó állapotú maradt. Nem értem mitõl ment tönkre. Egyáltalán nem tökéletes konstrukció, viszont még mindig sokkal többet bír, mint az eddig kipróbált rendszerek. És egy 6ezres középcsapágynál mégis kevésbé rinyálok, mint amikor egy RF Deus ISIS megy tönkre, vagy a Truvativ csúcsmodell...
A sebesség mindent megold.