Bikertigger said
VV-nek való utak.erdészeti utakon még érdemes ésszel közlekedni
Bikertigger said
VV-nek való utak.erdészeti utakon még érdemes ésszel közlekedni
A sebesség mindent megold.
gakos said
tig, mi az a bringa?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
_____________________________________________
AM rlz
assasinbug said
helyenként még hó is van, bár hétvégén már biztos elolvad
_____________________________________________
AM rlz
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
_____________________________________________
AM rlz
H.Zoli said
Gondolom valamelyik autóval történõ találkozáskor történt.Nem az a lényeg, hanem hogy miért görbült el a tengely?
Mert a csapágyat szerintem a görbe tengely tette tönkre.
A sebesség mindent megold.
Dante said
Nálam 15ekm-t ment el az xt középcsapágy, egyszer kellett (szilvás után) szétszedni és újrakenni, várpalota után ment tönkre végleg a beázás miatt. De én felniken és gumikon kívül mást nem igazán szoktam tönkretenni.Szóval már a sokadik XT hajtómûvem. És igen, a gyári csapágy nekem mindig iszonyat hamar gajra megy. Éppen ezért mindig eladom, s M970-eset (XTR) használok helyette, ami viszont szinte elpusztíthatatlan. Beázás, besarazódás nem volt, s a csapágy is teljesen jó állapotú maradt. Nem értem mitõl ment tönkre. Egyáltalán nem tökéletes konstrukció, viszont még mindig sokkal többet bír, mint az eddig kipróbált rendszerek. És egy 6ezres középcsapágynál mégis kevésbé rinyálok, mint amikor egy RF Deus ISIS megy tönkre, vagy a Truvativ csúcsmodell...
A sebesség mindent megold.