nem igérek neked semmit, privit meg nem lehet nekem küldeniRob: langster steel-t ha rendelek kb mikor lenne itt? Többit priviben
Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2601
Írta 2009. augusztus 25. - 15:27
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2602
Írta 2009. augusztus 25. - 15:00
Na meg próbálom nem megenni azt a szöveget, hogy azért költs egy jó bicajnál is jobb bicajra, mert ez kényelmesebb, jobb, letudsz vele menni a sziklákon is, nem ráz annyira, jobban tapad mászásnál, stb. Hogy miért tartom ezt maszlagnak: mert nem azért bringázok az erdõben, városban, országúton, hogy ne rázzon, mert nem gondolok kihívásnak egy sziklás, nehéz terepet, hogy ne kelljen szenvednem az emelkedõn, és mert bicajozni sokkal kényelmesebb mint a fotelban ülni.
Amennyiben megengeded, vitába szállnék véleményed egy részével, hogy egy kicsit én is OFF legyek.
A történet lényege a merev vs. fully, avagy miért volt érdemes váltani.
Mikor elõször komolyabb terepre merészkedtem anno az új fully géppel, mindennapos természetességgel mentem le olyan helyeken, ahol a merevvel eszembe se jutott, oldottam meg olyan szituációkat, amik merevvel nem igazán mentek. És akkor a merevet is küldtem még rendesen. Ergo, azért a maszlagban is akad némi igazság.
#2603
Írta 2009. augusztus 25. - 14:52
Én úgy vagyok a fullyval, mint a crossmotorral. Ahol eddig élmény volt menni bringával 30-al, ott a motoron 50-el is unatkoztam....
Na meg próbálom nem megenni azt a szöveget, hogy azért költs egy jó bicajnál is jobb bicajra, mert ez kényelmesebb, jobb, letudsz vele menni a sziklákon is, nem ráz annyira, jobban tapad mászásnál, stb. Hogy miért tartom ezt maszlagnak: mert nem azért bringázok az erdõben, városban, országúton, hogy ne rázzon, mert nem gondolok kihívásnak egy sziklás, nehéz terepet, hogy ne kelljen szenvednem az emelkedõn, és mert bicajozni sokkal kényelmesebb mint a fotelban ülni.
On
#2604
Írta 2009. augusztus 25. - 02:19
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2605
Írta 2009. augusztus 24. - 08:06
Az igényeket meg a marketing és a kínálat alakítja.Az igények számítanak....a tudatosság ahoz kapcsolódik
Egyébként tényleg relatív,nagyon.Lehet tudatosan olcsó kerékpárt használni,és tudatosan fullextrásat...
A boltosok engem nem a fullyról akartak lebeszélni,hanem a drágább alkatrészek megvételérõl.Hogy miért,arra az évek alatt sem jöttem rá.
A fejlesztésben én legfõképp a rövidtávon látható,évrõl évre kényszeres változtatásokat látom.Persze ezekbõl jön össze a valódi elõrelépés is,de nagyrésze inkább felesleges.
#2606
Írta 2009. augusztus 23. - 12:50
szal a hosszbb távú fejlesztés nem annyira a fél méter rugoút mint inkább a vázak könnyitése és a felfüggesztések meg geók tökéletesítése ...szerintem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2607
Írta 2009. augusztus 23. - 12:35
és ha valakinek szenvedélye a kerékpár vagy komoly szinten ûzi annak akár kellhet is a drága bicikli....
ilyen elven minek 3 millió fölötti autó....
Az igények számítanak....a tudatosság ahoz kapcsolódik
#2608
Írta 2009. augusztus 23. - 10:38
#2609
Írta 2009. augusztus 22. - 22:29
#2610
Írta 2009. augusztus 21. - 10:03
ja, es akkoriban meg lehetett 125mm-vel endurozni. azota gondolom sokat nottek a hegyek vilagszerte
vajon mit találnak majd ki a gyártók,ha már az xc biciklik is "fél méter"rugóúttól kezdõdnek,és már nem lehet tovább növelni a rugóutat...?Lehet hogy majd a -hatékony tekerés- címszóval feltalálják újra a (spanyolviaszt) merev és rövid rugóutas bringákat.A nép meg boldogan vásárol...
#2611
Írta 2009. augusztus 20. - 18:04
élõben is ronda, viszont qrva jó váz volt ez is
2 vagy 3 éve majdnem vettem is egyet.
ja eloben azert nem tunik aruhazinak, mert szep a kidolgozasa, szepek a reszletek. csak a formaja volt nagyon elbaltazva. ja, es akkoriban meg lehetett 125mm-vel endurozni. azota gondolom sokat nottek a hegyek vilagszerte
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2612
Írta 2009. augusztus 20. - 16:37
õszintén elfelejtettem mit küldtem, de a weblapon azt hiszem fenn van a katalógus, abból szemezgess. (nem igérek semmit, mert fõleg a comp freeway / comp racing mezekhez van passzoló nadrág, a többihez nem nagyon csinálnak)Jó a mez. Lehet hozzá passzoló nadrágot is kapni itthon?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2613
Írta 2009. augusztus 20. - 10:07
élõben is ronda, viszont qrva jó váz volt ez isEz valami rettenet ronda váz így fényképen.Mint valami áruházi ipari hulladék.
2 vagy 3 éve majdnem vettem is egyet.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2614
Írta 2009. augusztus 20. - 10:01
es nekem tetszik az enduro. jok a szinek, jo a felszereltseg, es volt mar ennel sokkal rondabb alaku enduro vaz.
pl ez
Ez valami rettenet ronda váz így fényképen.Mint valami áruházi ipari hulladék.
#2615
Írta 2009. augusztus 20. - 09:41
lehetvajon 2011-ben az FSR XC olyan lesz mint iden a Stumpjumper FSR? :chin:
es nekem tetszik az enduro. jok a szinek, jo a felszereltseg, es volt mar ennel sokkal rondabb alaku enduro vaz.
a piros P.3 meg ugy nez ki mint egy tuzoltoauto. kicsit tulzasba vittek a pirost.
ugye tavaly jött a "konás' stumpi, idénre olyan lett az fsr xc
akkor jövöre akár lehet olyan.....csak a 140 rugóúthoz azárt már nem lesz annyira jó az FSR XC név
enduro nekem tetszett elsõre is (a stumopi viszont most sem tetszik) és lehet kapni vázként
ez a P1 all mountain mire jó ? (amelett hogy zöldben gyönyörû )
oké masszívbb csõszett, xc vázak geója, viszont csirke alaktrészek....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2616
Írta 2009. augusztus 19. - 23:56
es nekem tetszik az enduro. jok a szinek, jo a felszereltseg, es volt mar ennel sokkal rondabb alaku enduro vaz.
pl ez
a piros P.3 meg ugy nez ki mint egy tuzoltoauto. kicsit tulzasba vittek a pirost.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2617
Írta 2009. augusztus 19. - 22:54
#2618
Írta 2009. augusztus 19. - 22:37
lehet menni nyálazni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2619
Írta 2009. augusztus 19. - 15:17
A speci hivatalosan nem közöl súlyadatokat.
Az elõzõ bikemagban mintha lett volna hardrock comp, ott biztos van súly adat (bár nem a súly a lényeg gondolom ebben a kategóriában, hanem a felszereltség).