Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#201
Posted 2012. April 07. - 21:55
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#202
Posted 2012. April 07. - 21:50
Kopirájt. :-)
Szerintem jó módszer, ha ésszel csinálja az ember...
Nekem is kellene négy csapágyat cserélni, ráadásul nálam egyben van a felsó himbarész.
Nem épp copyright, már délután azon gondolkodtam, hogy elviszem a fogtechnikus haverhoz, mivel neki vannak ilyen miniatûr köszörûi, csak azzal nem vagyok tisztában, hogy azok bírnának-e ezzel az anyaggal. Meg jó lenne, ha magam meg tudnám valahogy oldani a dolgot, nem szívesség útján, másnak esetleg elbarmolva a drága szerszámait.
arn: Nem látszik a gyenge minõségû képeken, de csak egyfelé lehet kiütni a csapágyat, mivel a himbakarnak a másik oldalon van egy válla. Ami pont ugyanolyan magas, mint a beragadt csapágyház. Így nem tudok arról az oldalról hozzáférni.
#203
Posted 2012. April 07. - 21:46
#204
Posted 2012. April 07. - 21:42
lakhelye: BP. XIX. Rákos u. 3.
nickjei: Sir Frontway (bikemag), Apriliás (képes motor), needforspeed (opel fórum vagy mi a szösz), SIR RICHARD (hardverapró), ram4 (hardverapró)
a ram4 felhasználóhoz névnek "Ramones Géza" van beírva, településnek legtöbb helyen "mars" van megadva, amióta küldtem neki egy sms-t, h le fogom tiltatni, ahol csak lehet. van egy olyan érzésem, h mégiscsak õ lesz a hunyó, azok után, hogy nem veszi fel a telefont.. írtam a specinek meg a gepidának is, hátha kiderül, h mim van..
#205
Posted 2012. April 07. - 21:38
Itt van a himbakar kis satuban, két oldalról: kép 1, kép 2. Sajnos nem a legjobb képek. Holnap megpróbálkozok fúróba fogható köszörûfejekkel, hátha azokkal el tudom vékonyítani egy helyen a csészét, s akkor már egyszerû lesz.
Kopirájt. :-)
Szerintem jó módszer, ha ésszel csinálja az ember...
Nekem is kellene négy csapágyat cserélni, ráadásul nálam egyben van a felsó himbarész.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#207
Posted 2012. April 07. - 20:16
Nem, sajnos az egész darabokban esett ki, ahogy lehúztam a támvillát.
gaboca1: Mennyire fog ez tetszeni a himbakarnak? További gond, hogy nem tudom kb. sehogy megfogni a bennragadt csapágyházat, max csavarhúzóval ütni, de azt is csak befelé.
Esetleg kép?
#208
Posted 2012. April 07. - 18:22
Ha a csapágy belsõ része és pár golyó épen maradt, akkor össze tudod rakni a csapágyat és a golyókat elrendezve ki tudod húzni...célszerszámmal (csapágylehúzó), vagy csavarból, alátétekbõl magad is készíthetsz ahhoz hasonló eszközt.
Nem, sajnos az egész darabokban esett ki, ahogy lehúztam a támvillát.
gaboca1: Mennyire fog ez tetszeni a himbakarnak? További gond, hogy nem tudom kb. sehogy megfogni a bennragadt csapágyházat, max csavarhúzóval ütni, de azt is csak befelé.
#209
Posted 2012. April 07. - 18:13
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#210
Posted 2012. April 07. - 18:10
Apró problémába ütköztem, hátha járt már valaki így, és tud egyszerû megoldást.
Szétszedtem a támvilla és himbakar forgáspontját, azonban a csapágy darabokban jött ki, és a himbakar csapágyfészkében bent maradt a csapágy külsõ háza. Természetesen feszül, kivenni kézzel nem tudom. Mivel ennek a csapágyháznak a vastagsága megegyezik a himbakar belsõ oldali vállának a magasságával, így kiütni nem tudom a megmaradt csapágyházat. Próbáltam menetet vágni a csapágyházba, hogy így kihúzzam, azonban az M16-os menet kicsi, az M18 meg nagy, így ez az opció is kútba hullott. Szívesen veszek ötleteket, hogyan tudnám a himbakarból kioperálni a megmaradt csapágyházat. Köszönöm a segítséget!
Csapágyfészket hõlégfúvóval felmelegíteni majd a bent maradt csapágyrészt fagyasztó spray-vel megfújni és megpróbálni kifeszegetni...
#211
Posted 2012. April 07. - 17:42
Szétszedtem a támvilla és himbakar forgáspontját, azonban a csapágy darabokban jött ki, és a himbakar csapágyfészkében bent maradt a csapágy külsõ háza. Természetesen feszül, kivenni kézzel nem tudom. Mivel ennek a csapágyháznak a vastagsága megegyezik a himbakar belsõ oldali vállának a magasságával, így kiütni nem tudom a megmaradt csapágyházat. Próbáltam menetet vágni a csapágyházba, hogy így kihúzzam, azonban az M16-os menet kicsi, az M18 meg nagy, így ez az opció is kútba hullott. Szívesen veszek ötleteket, hogyan tudnám a himbakarból kioperálni a megmaradt csapágyházat. Köszönöm a segítséget!
#212
Posted 2012. April 07. - 16:24
Elolvastam a másik topikban írottakat is.
Ilyenkor kell egy téglát hajnalban beküldeni az ablakán...
#213
Posted 2012. April 07. - 14:24
#214
Posted 2012. April 07. - 11:08
#215
Posted 2012. April 07. - 08:13
#216
Posted 2012. April 07. - 07:18
50k volt. könnyû, az alu váz sztem stimmel. a teló ha az, amire gondolok, akkor egy huszas újonnan. a gumik jók, a hajtás szar (ja, meg tönkre is ment, ezt a problémás apróhirdetések topikban már leírtam), de vettem akciósan 9ért egy truvativ blaze-t , a kerekeket nemtom, mert le vannak fújva küllöstül, agyastól feketére, mindenesetre nem tûnnek gáznak, nincs látható hibájuk, a kormány fos a stucnival együtt, a váltó altus, de nekem az számít a legkevesebbet, az ülés kemény (de egyedi piros bõrborítása van, biztos elkapkodják, ha felteszem vhova ), a rugós nyeregcsövet is lecserélem. szvsz sztem nem volt rossz vétel ennyiért (bár lehet, h az volt), inkább az fáj, h folyamatosan derülnek ki a turpisságok. az is lehet, h a srácnak fogalma sem volt az egészrõl, nemtom, de amikor a teló típusát (nem a márkáját!) kérdeztem, azt mondta, h szerinte rst.. már csak az hiányzik, h kiderüljön, h lopott.
Ebben az esetben én szétszedném darabokra s mindent átnéznék, mi szorul cserére, mi használható, mert az eladó nyilván abszolút nem értett hozzá.
#217
Posted 2012. April 06. - 22:58
#218
Posted 2012. April 06. - 22:51
#219
Posted 2012. April 06. - 22:32
sajnos a vázakhoz nem értek, max annyit, h méretben jó-e. a specirõl hallomás alapján azt gondolom, h jó vázakat csinál, a gepida viszont számomra nem egyenlõ a .
átbaszásnak átbaszás nem is kicsi, fõleg ha úgy is árazta, de alu merevvázban nagy csodát nem kell várni. ezt a 2 márkát említve pl még az sincs kizárva hogy egy alsóbb kategóriás specialized váz, egy soron készül egy gepídával valahol kínában.
Gabe, alu stumpik 2010 tõl. de ilyen bovdenvezetés sztem sose, meg hegesztett alsõcsõerõsítés is tán csak régi bumsztli csöves hardrock-on.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való