...amig nem néztem meg jobban a specit , addig crossway vázban gondolkodtam én is.
Nekem volt speci globe, de nagyon igénytelen volt a kivitelezése. (Vázban csúszkáló eltávolíthatatlan fémdarab, a merõlegestõl durván eltérõ csomagtartófurat, stb...) Meridát meg soha nem akartam, és nem is tartottam valami sokra a márkát. Most is csak a barter lehetõség miatt került Crossway alám. De már nagyon örülök neki, hogy így alkult. Rendkívül átgondolt tervezés, és makulátlan kivitelezés!
Talán emlékszel rá hogy volt egy Cube touringom is, amit végül vissza kellett vitetni a nagykerbe, mert ha 30km/h közelében elengedtem a kormányt, olyan vad szitálásba kezdett a kerék, hogy életveszélyes volt. Nem segített sem a gumi, sem az agy cseréje.
Ezek után egy Genesis vázra építettem egy trekkinget, (részben a már említett speci globe alkatrészeivel) ahol sajnos ugyanezzel a problémával kellett szembesülnöm. Csak nagyobb sebesség esetén jelentkezett a szitálás.
Már-már elkönyveltem, hogy a telós 28-asoknál ez a szitálás természetes jelenség.
És most jött a Merida Crossway. Kicsit félve engedtem el a kormányt a Nosztorin lefelé. Nem akartam még egy többszázezres csalódást. De lám, ez nem szitál!!! Simán, stabilan lehet vele elengedett kormánnyal kanyarodni 30 fölött is! Kényelmes, könnyen irányítható, nagyon egyben van. Az a tipikus érzés, hogy nem rajta ülsz a bringán, hanem a bringát a tested meghosszabbított részeként érzékeled. És akkor egyenesedsz fel a derekadat nyújtóztatni, amikor csak jól esik...:-))
Szóval a Merida nálam csillagos ötösre vizsgázott. Tudom, hogy a tradíciók szerint kérni szoktam tõled a tanácsot (
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
), de most mégis inkább adnék egyet: Gondold át még egyszer a Merida Crossway-!
Aztán kellemes krosszozást!