Merevváz duplavállassal...hááát....Én se nagyon látom értelmét,
de vannak akik nem értenek hozzá csak van pénzük , és a látványért fizetnek.
Nekem is van egy ismerõsöm, bringát akar venni (égészben) és az Istennek nem akarja felfogni, hogy egy meridába nem kéne duplavállast rakni...hiába tépjük neki a szánkat, nem nagyon érdekli....Ha ekkora dick, hát vegye meg a duplavállasát.
Meg asszem ebbe a topicba írt 1 srác a pazazzájával, õt se tudtuk +gyõzni, hogy az nem jó se mátrixal, se polarxel...:wallbange
Na mind1...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#5961
Posted 2005. February 13. - 18:38
#5962
Posted 2005. February 13. - 18:34
van egy ilyen topik a ridemonkey-n. ezek dh gépek. És ha le mered szólni az egyik ilyen fanatikust, akkor vagy huszan szállnak rád, hogy egy ilyen gép igenis használható, és van értelme, és különbenis. bár én továbbra sem hiszem, hogy ezt egy fulltelóssal nem jobb mûvelni...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5963
Posted 2005. February 13. - 17:32
végignéztünk mi is nem egy angol dirt oldalt...
volt vgy 50 bicikli(úzerek gépei)
ebbõl kb 5 értelmes, használható biciklit találtunk, de ebbõl is csak 2 volt amihez nem kellett volna hozzányulni alkatrészcsere címen. a másik 3-on alap kormány, stucni, fékcsere.
mindegyiken cc-s, 8 centis stucni volt, majd felülhegesztett dmr kormány(bmx) valamint részfész hajtókar, mono6ti elöl hátul nagypizzával, és felfelé álló nyereg.
megalomán használhatatlan kerékpárok. cserébe biztos jól mutattak vele a strandon:-)
márha angliában lenne olyan.
igazából azt nem tudom hogy a linkelt, és a látott bicikliket mire használják.
mert a felhasználási területük igen tág, de egymást is úgy fedik, hogy a végére semimre nem jó....
de azért grat nekik:-)
volt vgy 50 bicikli(úzerek gépei)
ebbõl kb 5 értelmes, használható biciklit találtunk, de ebbõl is csak 2 volt amihez nem kellett volna hozzányulni alkatrészcsere címen. a másik 3-on alap kormány, stucni, fékcsere.
mindegyiken cc-s, 8 centis stucni volt, majd felülhegesztett dmr kormány(bmx) valamint részfész hajtókar, mono6ti elöl hátul nagypizzával, és felfelé álló nyereg.
megalomán használhatatlan kerékpárok. cserébe biztos jól mutattak vele a strandon:-)
márha angliában lenne olyan.
igazából azt nem tudom hogy a linkelt, és a látott bicikliket mire használják.
mert a felhasználási területük igen tág, de egymást is úgy fedik, hogy a végére semimre nem jó....
de azért grat nekik:-)
#5964
Posted 2005. February 13. - 17:18
ezek nagyon jók, komolyan röhögnöm kell
pl azon a zöld evil imperialon milyen szögben áll már a nyereg?
pl azon a zöld evil imperialon milyen szögben áll már a nyereg?
#5965
Posted 2005. February 13. - 16:50
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5966
Posted 2005. February 13. - 16:46
jajj, ezek a haverok már csak iylenek.. LOL
anyuéknak is azt a dumát szoktad beadni, hogy nincs meg az ellenõrzõd, mert megette egy kutya, ha egyest kapsz? egek.
Más: az amerikások is elõszeretettel alkalmazzák ezt a boa-zoom usd felépítményû kerékpárt, csak nekik több pénzük van rá. ebbõl születnek az ilyen szépségek, mint:
anyuéknak is azt a dumát szoktad beadni, hogy nincs meg az ellenõrzõd, mert megette egy kutya, ha egyest kapsz? egek.
Más: az amerikások is elõszeretettel alkalmazzák ezt a boa-zoom usd felépítményû kerékpárt, csak nekik több pénzük van rá. ebbõl születnek az ilyen szépségek, mint:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5967
Posted 2005. February 13. - 09:45
deja vu a la' NorcoMoment.
és még el is gépelte, mert gondolom én "na??"-t akart írni:-)
és még el is gépelte, mert gondolom én "na??"-t akart írni:-)
#5968
Posted 2005. February 13. - 09:09
Bocs, de a ha??-t nem én írtam hanem haverom, mert az õ vázáról van szó!!!
Tényleg bocs!!
Tényleg bocs!!
#5969
Posted 2005. February 12. - 23:31
meg amúgy sem kéne ilyen paraszt módom kifejezni a türelmetlenségedet.
lehetett volna kultúráltabban is...
lehetett volna kultúráltabban is...
Autist Team:)
#5970
Posted 2005. February 12. - 23:25
ha??
nem kell türelmetlenkedni...
ennyire nem lehet sürgõs. Hiányzik oda egy alátét. bemész csavarboltba, megmondod mekkora kell, leméred, hogy kb milyen vastagság, és veszel. lesz vagy 10 forint. összerak - örül.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5971
Posted 2005. February 12. - 22:19
Én lehet, hogy tudom mi a baj. Valószínû hogy elhagytad/kiesett a csapágyból egy fém alátét szerûség (pár mm magas), ami a két mozgó részt összeköti, ezen keresztül forog a váz. Ha ez nincs akkor nem is mozog a váz.
#5972
Posted 2005. February 12. - 17:57
De nem éri el a vázat a csapágy!!!!Szóval most ahogy van nekem így a csapágynak semmi értelme! A két vázrész ér össze, a festék már le is kopott.Küldök emailben képet ha nem vágod mirõl beszélek.
pedig õ érti nyilván... volt is ilyen váza, szedte is szét nem egyszer, hisz vitte homokfujatni, szintereztetni/festetni, unta is magát nyilván és csak pojénból is szétszedte...
aztán eladta, és vett az árából kb 3 kiló marcipánt
:-)
linkeld be ide a képet, más is megszakérthesse
#5973
Posted 2005. February 12. - 17:32
#5974
Posted 2005. February 12. - 17:11
#5975
Posted 2005. February 12. - 17:09
Isten ez a bringa, kell egy ilyen:( ez lenne a városi szaladgálos meg a CC bringám..
cc?
#5976
Posted 2005. February 12. - 17:08
De nem éri el a vázat a csapágy!!!!Szóval most ahogy van nekem így a csapágynak semmi értelme! A két vázrész ér össze, a festék már le is kopott.Küldök emailben képet ha nem vágod mirõl beszélek.
#5977
Posted 2005. February 12. - 16:49
nem kell oda semmi. Esetleg, ha már sokat volt szétszedve, akkor lejöhetett a csavarról a menetrögzítõ, azt kenhetsz oda, és akkor nem lazul szét. De vigyázz vele, hogy ne tépd meg nagyon, mert akkor hazavágod a csapágyat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5978
Posted 2005. February 12. - 15:00
Hy
Nem tudja valaki, hogy a polarx FS-en hogyan van odarögzítve a papucshoz támvillarész? Mert nekem csak egy csapágy van a támvilla végén és egy csavarral kell odarögzíteni. Nem kell még oda vmi persely vagy alátét???
Nem tudja valaki, hogy a polarx FS-en hogyan van odarögzítve a papucshoz támvillarész? Mert nekem csak egy csapágy van a támvilla végén és egy csavarral kell odarögzíteni. Nem kell még oda vmi persely vagy alátét???
#5979
Posted 2005. February 12. - 14:50
Isten ez a bringa, kell egy ilyen:( ez lenne a városi szaladgálos meg a CC bringám..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5980
Posted 2005. February 12. - 14:49
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F