Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
13292 hozzászólás a témában

#21
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás

cannondale jekyll:)
jamis dakar xlt. valamiért ez tökre tetszik.


A jamis nekem is nagyon tetszik. Azt lehet kapni nalunk?

Merida CX500


#22
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

a start elõtt vagy a fogasnál lehet, hogy vagányabb lennék, ha egy kuriózum márkával állnék és nem konával


nem hinném, hogy a fogasnál szégyenkezned kellene egy stab supreme-el...

#23
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

150 alatt tovabbra is a Wheeler Wasp 01 es a Mongoose Fairlane amit ujonan a leg esszerubb megvasarolni. ;)

Legalabbis szerintem. De ha valakinek van jobb otlete, akkor ne fogja vissza magat :D


cannondale jekyll:)
jamis dakar xlt. valamiért ez tökre tetszik.

#24
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.824 hozzászólás

A pyxis témához: a team és a sima pyxis közt a fõ különbség 2005-ben a hátsó részen volt, mert a sima (ezüst-grafit) láncvilláján hiányzott a keresztmerevítés, és vékonyabb/laposabb volt a csõ a gumi mellett. A team klasszikusabb vonalvezetésû, szinte végig kerek csöves láncvillával, és kisebb, masszívabb papuccsal.

Valaki tudna pontos súlyt mondani a Kona Stab supreme 2005 vázra. Van egy a datom 5960g, de nem tudom, hogy ez floaterrel, aggyal, taggal értendõ-e? Csak ezért nem akarom szétkapni, de érdekelne csak a váz súlya?

Feeling: a start elõtt vagy a fogasnál lehet, hogy vagányabb lennék, ha egy kuriózum márkával állnék és nem konával, de a köveken lefelé 50-nel csattogva baromira csak az számít, hogy bírja-e a vas, meg persze a bicajos. És egyenlõre még mindig tudok gyorsulni a géppel, ráadásul a gép miatt, tehát nem érdekel, hogy kona vagy más van-e a vázra pingálva.

4300 a gyári adat úgyhogy reális lehet.....
edit : bocs az ideit néztem.....bár nem tom, a linkplaten kívûl változott e vmi ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#25
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
150 alatt tovabbra is a Wheeler Wasp 01 es a Mongoose Fairlane amit ujonan a leg esszerubb megvasarolni. ;)

Legalabbis szerintem. De ha valakinek van jobb otlete, akkor ne fogja vissza magat :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#26
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A pyxis témához: a team és a sima pyxis közt a fõ különbség 2005-ben a hátsó részen volt, mert a sima (ezüst-grafit) láncvilláján hiányzott a keresztmerevítés, és vékonyabb/laposabb volt a csõ a gumi mellett. A team klasszikusabb vonalvezetésû, szinte végig kerek csöves láncvillával, és kisebb, masszívabb papuccsal.

Valaki tudna pontos súlyt mondani a Kona Stab supreme 2005 vázra. Van egy a datom 5960g, de nem tudom, hogy ez floaterrel, aggyal, taggal értendõ-e? Csak ezért nem akarom szétkapni, de érdekelne csak a váz súlya?

Feeling: a start elõtt vagy a fogasnál lehet, hogy vagányabb lennék, ha egy kuriózum márkával állnék és nem konával, de a köveken lefelé 50-nel csattogva baromira csak az számít, hogy bírja-e a vas, meg persze a bicajos. És egyenlõre még mindig tudok gyorsulni a géppel, ráadásul a gép miatt, tehát nem érdekel, hogy kona vagy más van-e a vázra pingálva.

#27
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
kala: ~pont ilyen felhasználásra keresek én is vázat..

ahogy nézegettem nekem is gyakorlatilag a dawg maradt.. no meg az author era. azt láttad? mik az érveid ellene?

(és apróba van nyiki is kilónegyvenért, ha most lenne kes-em rá....)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#28
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás

szume mennyit szánsz vázra?


Igazabol szeretnek minel kevesebbet, de 150 fole nem akarok semmikeppen taggal egyutt.

Merida CX500


#29
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.896 hozzászólás
Bikertigger: az tag nélküli súly volt,oda van írva!
Rocsi : Gemini marad a keményebb vonalon,bár jelenleg az is épp 150/150 úttal bír,de pl. sose tennék rá 3 tányért.
A Jamist váltja majd a Dawg,lehetõség szerint mindent (Jamis,PX és felesleges alkatrészek) Ladok,már csak azért is,h legyen cash az egészre :-/
Az irány pedig maratonok továbbra is,illetve aggresszív CC.
Sztem arra pont ideális lesz.
~13 kilós kerót akarok kihozni belõle vagy inkább az alatt:)
A Dawg Dee-Lux 03-ban 13.7 kg volt és ahhoz képest mérföldekkel könnyebb cuccokat akarok rápakolni 8-D
Tjah és új váz lesz okosba' a Fucktorból.
Már EZER várom a februárt:)

#30
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
úgy van. de az a freeride vonaluk 150-170mm úttal. vannak lájtosabb gépeik egész elfogadható áron.

#31
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
A gemini az canondale?

Merida CX500


#32
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
köszi iljics.

kala: konára akarod cserélni a geminit? súlyban nem fogsz jobban járni.miért nem teszel bele inkább egy kisebb rugóstagot,kisebb telóval,és máris barátibb lesz a dolog.

szume mennyit szánsz vázra?

#33
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.824 hozzászólás

maradék alkatrészekbõl egy Yetit hmmm :D

amúgy most én is ugyanitt állok és végül a Kona maradt,tekintve,h a Speckó FSRXC-jére v a Stumpjumperére sohasenem lenne pénzem,fõként boltból.
Konánál régebbi Bear v Mokomoko érdekelt volna,de így elsõre azok bukta
maradnak kb az eddigi Dawg-ok; 4' út - 05-tõl 5',levegõs Foxok,yól bírják a strapát és relatíve CC-s geometriájuk van,"kicsit" nehezek - ~2800gr. 1 Dawg váz tag nélkül,cserébe erõsek.
az orrukba becsatt a Psylo vagy a Judy v a Z1 ,de valszeg a Psylo
esetleg King Kikapu...?


megelõzendõ minden ilyesmit.
tudom,h Kona
leszarom.

kala, a dawg simán 3000 gramm fölött van taggal.....mindegyik
king kikaput nem fogsz 2 kiló alatt kapni....és az azért cc váz....

szume, tudom nem az apró de van egy eladó kikapu vázam, az ugyan cc váz, de elég masszív (amúgy olyan 2600 gramm tag nélkül) és sztem még elviseli a 120-as telót.....

ha + 1általán csak ki akarod probálni a fully feelinget, akkor egyszer eljössz tekerni a pilisbe és próbálkozhatsz a coilerrel (5" út, pike, a többi cc-s szetup) aztán már ahhoz tudsz viszonuítani.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#34
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Nem lesz Yeti, mert megtudtam az arat :) Csak nagyon tetszett...

Merida CX500


#35
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.896 hozzászólás
maradék alkatrészekbõl egy Yetit hmmm :D

amúgy most én is ugyanitt állok és végül a Kona maradt,tekintve,h a Speckó FSRXC-jére v a Stumpjumperére sohasenem lenne pénzem,fõként boltból.
Konánál régebbi Bear v Mokomoko érdekelt volna,de így elsõre azok bukta
maradnak kb az eddigi Dawg-ok; 4' út - 05-tõl 5',levegõs Foxok,yól bírják a strapát és relatíve CC-s geometriájuk van,"kicsit" nehezek - ~2800gr. 1 Dawg váz tag nélkül,cserébe erõsek.
az orrukba becsatt a Psylo vagy a Judy v a Z1 ,de valszeg a Psylo
esetleg King Kikapu...?


megelõzendõ minden ilyesmit.
tudom,h Kona
leszarom.

#36
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Az ASR-SL váz 2000$ felett van ...

Az én Foes-om '04-es, a Gemini-nél biztosan nehezebb, de nem mértük le csak a tagot, az 400-as titánrugóval 940g, hivatalosan 4725g a váz, taggal.

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#37
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
120as telóhoz max 150 es váz kellene. de én mindig igyekszem olyan vázat venni,amin állítható a rugóút. pl. a geminivel 150es állásban simán lehet egész napos túrákat vállalni. igaz,hogy ugyanebben az állásban sok dh versenyen is elindultam. ha durvább pálya volt,akkor tettem fel 170re. szerintem a jelenleg Magyarországon kapható vázak közül a giant és a specialized lehet az észszerû megoldás.viszont magában vázat venni mindig drágább,mint komplett gépet.

#38
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Kerdeztem par napja, hogy milyen fully vazat vegyek. Azota kicsit jobban probaltam magam beleasni a temaba, de csak egy tanacstalanabb vagyok.
Igazabol ki szeretnem probalni a full telos erzest, de nem akarok 3-400ezres vazat venni. Van eleg sok alkatreszem, ami alapvetoen CC-s. Van egy Manitou Black Super Air 120-as telom, tarcsas kerekeim, stb...
Nem akarok megegy CC versenygepet epiteni, mert az mar van, inkabb csak maradek alkatreszekbol egy gepet. Ehhez a telohoz milyen vazat erdemes? a felhasznalas az szerintem tura, es elvezkedos bringazas lenne. Nagyon szeretek lefele menni, de azert felmenni nem fogassal akarok. Azt nem tudom, hogy az ezeknek megfelelo vaz az CC, allmountain, enduro, vagy FR kategoriaba esik, mennyit kene mozognia a hatuljanak.

Merida CX500


#39
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
én a magyar viszonyokra gondoltam,ahol ennél sokkal olcsóbb márkákat sem forgalmaznak.

#40
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás

ezt tényleg komolyan kérdezted szume?


Komolyan, mert fully temakban tudatlan vagyok.

Merida CX500