nervex,
ez jó tipp volt!
Majd elnézek oda.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#2121
Írta 2004. január 28. - 19:58

#2122
Írta 2004. január 28. - 13:53

Ez a VIII. kerületi Krúdy Gyula utca, ami a Mikszáth tértõl megy a József körút felé. A bolt konkrétan a Darshan udvar és a Lõrincz pap tér között van. Legutóbb láttam egy régi Motorola mezt náluk, 990 ért csak nekem a kék-piros nem jön be.
#2123
Írta 2004. január 28. - 13:22

#2124
Írta 2004. január 28. - 12:33

Akkor vennék Elasticot, ha nekem fizetnének 12000 Forintot. A Honvéd utcában van egy Sport Bizományi, meg ezen kívül a Tompa, és a Krúdy Gyula utcában Iguana néven haszáltruhás bót. Én pár éve utóbbiakból veszem a bringás mezeimet, (Bringás mezekben a Krúdy Gyula utcai a jobb, 800-1500 között vannak a rövidújjúak, hosszúújjúban a plafon 3500) amelyek jobbak, mint amit tíz rugóért bringásboltban vehetnék. A gatya már kicsit rázósabb, mert ritkábban van, és más után bringásgatyát senki sem hord szívesen. Ezt tudják a turkáló bolt tulajdonosok is, ezért csak olyat tartanak, ami szinte használatlannak néz ki. Néha egész cool idõfutam mez-gatya összeállításokat is lehet látni. Nekem egyébként minden gatyám túrt darab.
#2125
Írta 2004. január 28. - 11:05

minap hosszúnadrágot (thermo, bélelt, nem kantáros) akartam venni. egy Elasticot néztem a Fülöpben, de 12-ért akarták adni.
tud vki helyet ahol olcsóbb? vagy majd áprilisban, amikor akcióban adják félár körül?
tud vki helyet ahol olcsóbb? vagy majd áprilisban, amikor akcióban adják félár körül?
#2126
Írta 2004. január 28. - 10:36

Még azért nem tartunk ott, hogy az oútisok ugyanannyian lennének mint a MTB-sek. Egész országrészek vannak ahol csak elvétve létezik egy-két oútis. Ezt mutatja, hogy az alkatrészellátás, versenyzési lehetõségek szintje is, ismertség vagy az elfogadottság. A tendencia még mindig az, hogy az oútisok térnek át mtb-re, mert elegük lesz a sz@r utakból, a hülye autósokból és a benzingõzös dugókból. >

#2127
Írta 2004. január 28. - 09:39

Hát, ami az alkudozást illeti, nem mindig van igazad. Én boltokban fõleg régi használt cuccokra utazom gyûjtögetés céljából, ott tényleg mûködik a dolog. Összesen vagyunk vagy hárman akiket komolyabban érdekel ez a retro téma, tehát a boltos inkább megegyezik velem, mint vár a másik kettõre fél évet. Új alkatrészt már nagyon rég nem vettem, de soha nem éreztem úgy, hogy abban a helyzetben lennék, hogy alkudozhatok. Egyébként meg szerintem az országútisok már nem kisebbség. Az MTB õrület idején tényleg megkongatták a vészharangot felettünk, de mostanra már ismét egyensúlyba állt a piac.
Ugyanolyan szelet vagyunk mi is a tortából, mint a Triálosok, BMX-esek, CC-sek, Freeriderek, meg a többiek.
A Moseren egyébként Campagnolo Victory volt.
Ugyanolyan szelet vagyunk mi is a tortából, mint a Triálosok, BMX-esek, CC-sek, Freeriderek, meg a többiek.
A Moseren egyébként Campagnolo Victory volt.
#2128
Írta 2004. január 28. - 09:28

Ohh.
Tényleg ott van.
A villa nem egy túl szép darab, bár nagyon igényes.
Ha már itt tartunk, nekem a Giant karbon aerovillája kellene.
Hol bizniszeltél?
Tényleg ott van.
A villa nem egy túl szép darab, bár nagyon igényes.
Ha már itt tartunk, nekem a Giant karbon aerovillája kellene.
Hol bizniszeltél?
#2129
Írta 2004. január 27. - 23:30

henger,
akkor lehet hogy én vmi spéci kiadást vettem. az én októberimben van record szett egy ereszcsatorna színû Moratival
más: vmelyik nap jöttem rá hogy outi témában mennyire kedvezõ (is) lehet hogy kevesen erõsítjük a keresleti oldalt: pofátlanul lehet alkudozni alkatrészekre
akkor lehet hogy én vmi spéci kiadást vettem. az én októberimben van record szett egy ereszcsatorna színû Moratival
más: vmelyik nap jöttem rá hogy outi témában mennyire kedvezõ (is) lehet hogy kevesen erõsítjük a keresleti oldalt: pofátlanul lehet alkudozni alkatrészekre
#2130
Írta 2004. január 27. - 18:58

nem. a recordos morati az októberiben volt. egyike a kevés outi cikkeknek.
nem könnyû megkülönböztetni, hogy melyik írás objektív és melyik van befolyásolva némi gyártói/forgalmazói "háttérrel".
Szeptemberiben volt egy Record szettes Moser. Az októberiben a Morati mtb vázait istenítették.

#2131
Írta 2004. január 27. - 18:36

Sziasztok,
én úgy emlékszem, hogy Németh Balázs a Record hátsóváltójának a teljesítményével nem volt elégedett, az elsõváltóval + fékkel elégedett volt.
Ui.: bocs, hogy újonc lámaként hitvitákba röfögök bele
én úgy emlékszem, hogy Németh Balázs a Record hátsóváltójának a teljesítményével nem volt elégedett, az elsõváltóval + fékkel elégedett volt.
Ui.: bocs, hogy újonc lámaként hitvitákba röfögök bele

#2132
Írta 2004. január 27. - 18:22

Ha meglazitod a fekvaltokar csavarjat, akkor lesz helyed beszurni a bandazst a kar ala is, a bilincset pedig kikerulod okosan
Spidi :
Akkor ha meglazitottad a fv-kart, szedd ki a kar alol a bandazst es allitsd vissza akart ugy ahogy eddig jo volt es huzd meg.
A bandazsolas a fv-karnal ugy tortenik, hogy:
1. hajtsd fel a gumit.
2. ha nem adtak kis darab bandazst a nagy koteg melle a dobozban akkor vagj le annyit a bandazsbol, hogy a levagott darabot raragasztva a bilincsre pont elfedje azt.
3. szepen tekerd vegig az fv karig a betekerot ugy, hogy pont ra erjen arra az elobb felragasztott darabra, majd pedig az fv hazanak az aljan folytasd a tekerest.
ha ugyes vagy akkor nem fog latszani a kormany, ha nem akkor jatsz vele addig, hogy olyan szogben legyen a bandazs, hogy ne latszodjon a kormany.
Kulonben szerintem adja magat a dolog.
#2133
Írta 2004. január 27. - 14:40

Ha meglazitod a fekvaltokar csavarjat, akkor lesz helyed beszurni a bandazst a kar ala is, a bilincset pedig kikerulod okosan

#2134
Írta 2004. január 27. - 14:31

Hi!
Tényleg, a Balázs cikkjável az volt a probléma, hogy nem írta le, hogy pontosan mi volt a probléma, és csak egyszerûen leszarozta a Recordot. Na de az Õ dolga.
Az elõbb itt olvastam valamit a bandázsolásról...
Hogy kell?? ??? ???
azért hülye nem vagyok tudom, hogy merre meg, hogy de a fékváltónál mindig elakadok. ott hogy kell??
Tényleg, a Balázs cikkjável az volt a probléma, hogy nem írta le, hogy pontosan mi volt a probléma, és csak egyszerûen leszarozta a Recordot. Na de az Õ dolga.
Az elõbb itt olvastam valamit a bandázsolásról...
Hogy kell?? ??? ???
azért hülye nem vagyok tudom, hogy merre meg, hogy de a fékváltónál mindig elakadok. ott hogy kell??
#2135
Írta 2004. január 27. - 12:30

nem. a recordos morati az októberiben volt. egyike a kevés outi cikkeknek.
nem könnyû megkülönböztetni, hogy melyik írás objektív és melyik van befolyásolva némi gyártói/forgalmazói "háttérrel".
nem könnyû megkülönböztetni, hogy melyik írás objektív és melyik van befolyásolva némi gyártói/forgalmazói "háttérrel".
#2136
Írta 2004. január 27. - 11:49

Gondolom, mert ez a Record cikk is abban lehet... 
nervex,
a negyedik-ötödik újratekerésnél már kezdtem aggódni, hogy ragad-e még a ragacs, de okés. A hátsóváltót is finomhangoltam (2200), már csak fel a gumit, és indulhat a móka! ;D
Váztémában:
Nekem olyan váz az igazi (sztem, szubjektív tapasztalatok alapján), ami merev a gödröknél, de egyébként lágy, jó az egyenesfutása, ki tudok rajta nyújtózni, de mégis fordulékony. Ez egy 56-57-es váz, eggyel hosszabb felsõcsõvel.
Az nem probléma, ha szinte állandóan egyenes könyökkel megyek? (Emiatt is tolom le mindig a kormányt. Tudom, hülye pozíció, de így szoktam meg)

nervex,
a negyedik-ötödik újratekerésnél már kezdtem aggódni, hogy ragad-e még a ragacs, de okés. A hátsóváltót is finomhangoltam (2200), már csak fel a gumit, és indulhat a móka! ;D
Váztémában:
Nekem olyan váz az igazi (sztem, szubjektív tapasztalatok alapján), ami merev a gödröknél, de egyébként lágy, jó az egyenesfutása, ki tudok rajta nyújtózni, de mégis fordulékony. Ez egy 56-57-es váz, eggyel hosszabb felsõcsõvel.
Az nem probléma, ha szinte állandóan egyenes könyökkel megyek? (Emiatt is tolom le mindig a kormányt. Tudom, hülye pozíció, de így szoktam meg)
#2137
Írta 2004. január 27. - 11:38

#2138
Írta 2004. január 27. - 10:50

Henger!
Valószínüleg most már nem fogod elfelejteni, hogy hol van az a csavar, a bandázsnak meg nem árt, ha néha újratekergetik. Ezt úgy hívják, hogy tanulópénz, szerencsére ez most csak a te energiádba került.
Miután ízekre szedtük Németh Balázst Moratistul, felvetnék egy kérdést. Ki ismeri a Modolo Morphos fékváltókarjait? Nagyon érdekelnének menettapasztalatok, mert árban, ergonómiailag nagyon jó, könnyû és Shimanohoz és Campához egyaránt lehet elvileg használni. A Carbonos változat 390g, ami mindössze ötven grammal nehezebb, mint a Carbon Record. Nekem van három Sachs-Modolo sima fékkarom, amelyeket nagyon szeretek, mert nagyon kellemes fogásúak. A Morphos ugyanaz a fazon, csak belenyomták a váltómechanikát, így kicsit nagyobb lett az egész.
Valószínüleg most már nem fogod elfelejteni, hogy hol van az a csavar, a bandázsnak meg nem árt, ha néha újratekergetik. Ezt úgy hívják, hogy tanulópénz, szerencsére ez most csak a te energiádba került.
Miután ízekre szedtük Németh Balázst Moratistul, felvetnék egy kérdést. Ki ismeri a Modolo Morphos fékváltókarjait? Nagyon érdekelnének menettapasztalatok, mert árban, ergonómiailag nagyon jó, könnyû és Shimanohoz és Campához egyaránt lehet elvileg használni. A Carbonos változat 390g, ami mindössze ötven grammal nehezebb, mint a Carbon Record. Nekem van három Sachs-Modolo sima fékkarom, amelyeket nagyon szeretek, mert nagyon kellemes fogásúak. A Morphos ugyanaz a fazon, csak belenyomták a váltómechanikát, így kicsit nagyobb lett az egész.
#2139
Írta 2004. január 26. - 18:43

#2140
Írta 2004. január 26. - 18:12

lehet hogy én hót kommersz vagyok, de nehezen fogom fel hogy váz mitõl kerül ennyibe. luxuskurvák kényeztetik a tervezõmérnököket és háromdiplomás szakik festik a cuccot?
:-)
éljen a könnyû olcsóbb váz + középkategóriás szett kombináció
:-)
éljen a könnyû olcsóbb váz + középkategóriás szett kombináció