Sziasztok! A Schvinn még látható a Húgóban a Kálvin-téren, Giant-ek társaságában. Karbon -vázat a Velotrade 150rõl lenyomta 90-re áprilisban.
Üdv:G.Pityu
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
isukim
, 2002. September 05. 11:55
#1921
Posted 2004. April 14. - 16:17

#1922
Posted 2004. April 14. - 13:54

aa, nem most kezdi a tekergezest. csak mostanaban jott ra, hogy jobb szereti az aszfaltot a sardagasztasnal.
egy elado adrenalin van a Hajtanyban, ha erdekel.
erdemes odacsorogni, mert abszolut nem a schwinn altal szerelt cuccokkal van epitve.
meg ugy remlik, hogy a szentmihalyi ridebike-ban lattam egyet, az szokvanyos "katalogus" bike volt
egy elado adrenalin van a Hajtanyban, ha erdekel.
erdemes odacsorogni, mert abszolut nem a schwinn altal szerelt cuccokkal van epitve.
meg ugy remlik, hogy a szentmihalyi ridebike-ban lattam egyet, az szokvanyos "katalogus" bike volt

#1923
Posted 2004. April 14. - 13:19

Csak nehogy rászóljál. Egyébként a Schwinnel (oúti) hasonló a helyzet, már egyáltalán nem látok belõlük.
#1924
Posted 2004. April 14. - 12:44

kibirnam en azt is, ha soha tobbe nem lenne 901-es...
de a parom nem, ra van kattanva jol
de a parom nem, ra van kattanva jol

#1925
Posted 2004. April 14. - 12:15

azt már fél lábon (tekerve) is kibirod!
Lesz aztán itt minden bicó dögivel fillérekért 
még esetleg a Probike-ra gondoltam, de ha ennyi helyen semmi , akkor ott sem igen lesz.


még esetleg a Probike-ra gondoltam, de ha ennyi helyen semmi , akkor ott sem igen lesz.
#1926
Posted 2004. April 14. - 10:03

szinuhe: kérdezted a Fülöpnél (XIV, Erzsébet királyné ú.), vagy a Corratecnél (V. Vadász ú)?, elõbbi foglalkozik vele, utóbbinál használtan láttam (régebben). A nagykernél biztos tudnak konkrétat mondani.
tul vagyok rajtuk. negativ

elkuldtek a Nellabol, Ridebikebol, Speedmetalbol is eddig, hogy nincs, nem tudjak mikor lesz, kulonben is alig hoznak... tudnam akkor miert talalkozom mindenhol Merida hirdetessel, hogy vegyek bringat ???
egyebkent az egyik boltban a srac azt mondta, hogy bar nem hivatalos info, de velhetoleg majus 1. (EU) utan kerul csak a bicok javaresze az orszagba.
#1927
Posted 2004. April 14. - 09:54

szinuhe: kérdezted a Fülöpnél (XIV, Erzsébet királyné ú.), vagy a Corratecnél (V. Vadász ú)?, elõbbi foglalkozik vele, utóbbinál használtan láttam (régebben). A nagykernél biztos tudnak konkrétat mondani.
lcs: én nem használtam és szerintem nem sok karbon bringás lesz aki a topikot is olvassa. Nagyon drága a fullkarbon váz (sõt egyre inkább nincs ilyen hanem ötvözetek) és annyira nem jó, súlyban az alu még verheti is, a mereveség nem feltétlen jellemzi élettartama sem túl jó. mindezek persze másodlagos forrásokból. Amit kompromisszum nélkül "érdemes" megvenni, mert már tényleg jobb az alutól minden tekintetben az pl. 600e Ft :
(Trek 5500), de még mindig ott van a jobb tulajdonságú titánanyag!
lcs: én nem használtam és szerintem nem sok karbon bringás lesz aki a topikot is olvassa. Nagyon drága a fullkarbon váz (sõt egyre inkább nincs ilyen hanem ötvözetek) és annyira nem jó, súlyban az alu még verheti is, a mereveség nem feltétlen jellemzi élettartama sem túl jó. mindezek persze másodlagos forrásokból. Amit kompromisszum nélkül "érdemes" megvenni, mert már tényleg jobb az alutól minden tekintetben az pl. 600e Ft :

#1928
Posted 2004. April 14. - 00:29

Hi
Én meg azt kérdezném, hogy használ-e valaki karbon vázat? Tényleg megéri a legalább két-háromszoros árat? Tartósság? Merevség? Élet?
Köszi
Én meg azt kérdezném, hogy használ-e valaki karbon vázat? Tényleg megéri a legalább két-háromszoros árat? Tartósság? Merevség? Élet?
Köszi
#1929
Posted 2004. April 13. - 19:45

nem latott veletlen valaki 901-es meridat valamelyik boltban?
szukseg lenne egyre, de sehol nem talalok...
szukseg lenne egyre, de sehol nem talalok...

#1930
Posted 2004. April 12. - 21:47

köszi...
akkor asszem hagyom, mert csak monoblokkra lenne igazándiból értelme lecserélni, inkább akkor már nem is költök rá, majd egy modernebb gépet kéne venni kompletten valamikor....
akkor asszem hagyom, mert csak monoblokkra lenne igazándiból értelme lecserélni, inkább akkor már nem is költök rá, majd egy modernebb gépet kéne venni kompletten valamikor....
#1931
Posted 2004. April 09. - 14:40

Monoblokkot nem hiszem, de középsõ tengelyt golyóskosárral biztosan. Ha megvan a régi tengely, esetleg mérd le, és ugyanolyan hosszut vegyél+ a csapágycsészét is ellenõrizd le menet szempontjából.
Ilyesmi még a T@scoban is van.
Ilyesmi még a T@scoban is van.
#1932
Posted 2004. April 09. - 04:11

húsz éves csepel oútiba kapok elvileg valami ócsó monoblokkot?
milyen méret kellhet bele?
milyen méret kellhet bele?
#1933
Posted 2004. April 08. - 23:30

neumanki
Köszönettel megkapam a levelet. Válasz ment.
Henger:
Csak sima hévégi meg amikor lehet "tekerés", inkább kiegészítõ-hobby tekerés. Nem hegyi, dombsági tekerés. ;D -Ha erre gondoltál.
Egyébként egy 1-2 éves merida alu váz, sajna a típusát nem tudom mert újra festették.
Az alkatrészeknél a többletsúly nem zavar, inkább "tartós" legyen, megszoktam, hogy nehezbbek a gépek. ;D ;D
Egyébként Köszönöm a hozzászólásokat!!!
Köszönettel megkapam a levelet. Válasz ment.
Henger:
Csak sima hévégi meg amikor lehet "tekerés", inkább kiegészítõ-hobby tekerés. Nem hegyi, dombsági tekerés. ;D -Ha erre gondoltál.
Egyébként egy 1-2 éves merida alu váz, sajna a típusát nem tudom mert újra festették.
Az alkatrészeknél a többletsúly nem zavar, inkább "tartós" legyen, megszoktam, hogy nehezbbek a gépek. ;D ;D
Egyébként Köszönöm a hozzászólásokat!!!
#1934
Posted 2004. April 08. - 22:47

tutius:
vázzal kapcsolatban írtam neked levelet, remélem megkaptad.
Ami az alkatrészeket illeti:
hajtókarból jobb octalinkest, v isis-est venni, dehát kinek van arra pénze. Nekem régi négyszögtengelye 105 van, végülis jó, de azért érzem, h lehetne merevebb.
nekem mach1 320as felnieim vannak, mert nagyon olcsó, és nagyon könnyû, és végülis bírja a strapát, bár ha kiállok a hátsó kicsit mozog oldalra, de inkább mint 200g forgó tulsuly
kormány nekem bike+ van, ami iszonyu könnyû, de legalább nem ráz annyira
vázzal kapcsolatban írtam neked levelet, remélem megkaptad.
Ami az alkatrészeket illeti:
hajtókarból jobb octalinkest, v isis-est venni, dehát kinek van arra pénze. Nekem régi négyszögtengelye 105 van, végülis jó, de azért érzem, h lehetne merevebb.
nekem mach1 320as felnieim vannak, mert nagyon olcsó, és nagyon könnyû, és végülis bírja a strapát, bár ha kiállok a hátsó kicsit mozog oldalra, de inkább mint 200g forgó tulsuly
kormány nekem bike+ van, ami iszonyu könnyû, de legalább nem ráz annyira

#1935
Posted 2004. April 08. - 22:41

zöldpont kerékpárbolt: shimano-rsx 6500/pár
viszont ha ilyen régi schwinn országutiról beszélsz, amilyen volt az egész országnak, az nem szabvány országuti méret, és nem jók rá a standard oszráguti fékek, nagyobb a távolság, nem tudom elér-e addig
viszont ha ilyen régi schwinn országutiról beszélsz, amilyen volt az egész országnak, az nem szabvány országuti méret, és nem jók rá a standard oszráguti fékek, nagyobb a távolság, nem tudom elér-e addig
#1936
Posted 2004. April 08. - 22:24

hali,
rendbehoztam a retro scwinnemet, nagyon szépen csillognak az ezeréves sachs-huret alkatrészek, viszont a fékeket lecserélném. tudtok ajánlani vmi jó kétforgáspontos féket, ami árban nem irreális egy ilyen öreg bringához? egyelõre egy zoogie-t néztem a neten, az egy ötös. ha tudtok jobb vételt, érdekelne. köszi.
rendbehoztam a retro scwinnemet, nagyon szépen csillognak az ezeréves sachs-huret alkatrészek, viszont a fékeket lecserélném. tudtok ajánlani vmi jó kétforgáspontos féket, ami árban nem irreális egy ilyen öreg bringához? egyelõre egy zoogie-t néztem a neten, az egy ötös. ha tudtok jobb vételt, érdekelne. köszi.
#1937
Posted 2004. April 08. - 19:59

hi
örülök a lapodnak, vito, én is megbombázom õket, küldjenek mutatóba ;D
henger: én azt gondolom, hiába van több anyag a maliban, attól még nem jobb vagy masszívabb. A csõformálás, hegesztési technológia, profil, mind-mind sokat jelent, és szerintem ebben az adott árkategóriában nálunk verhetetlen a _Merida. És szerintem igenis érdemes akár eleve isis középrésszel kezdeni, különösen nagyobb tömeg esetén. Truvativ, FSA. a 36 küllõ tényleg kell.
Ja! A kormányon-stucnin nem szabad spórolni, abból SEMMIKÉPPEN ne agyonkönnyítettet!
örülök a lapodnak, vito, én is megbombázom õket, küldjenek mutatóba ;D
henger: én azt gondolom, hiába van több anyag a maliban, attól még nem jobb vagy masszívabb. A csõformálás, hegesztési technológia, profil, mind-mind sokat jelent, és szerintem ebben az adott árkategóriában nálunk verhetetlen a _Merida. És szerintem igenis érdemes akár eleve isis középrésszel kezdeni, különösen nagyobb tömeg esetén. Truvativ, FSA. a 36 küllõ tényleg kell.
Ja! A kormányon-stucnin nem szabad spórolni, abból SEMMIKÉPPEN ne agyonkönnyítettet!
#1938
Posted 2004. April 08. - 19:33

hi,
megjött a free velonews mutatványszám, amit rendeltem, tök rendesek. persze már látszik rajta, hogy postán jött, kicsit meggyûrõdött. sok lényeges különbség van a bikemaghoz képest. elõször is a küllem az hatszor gagyibb a bikemagnál, elég vékony lapokkal van "szerelve". a méret is furcsa, sokkal szélesebb mint a magyar magazinok.
a tartalom viszont egyértelmûen nyerõ (nekem legalábbis). sok országúti anyag, némi MTB, szerencsére nulla DH, BMX és egyéb ilyen hülyeségek.
az ápr 19-i számot küldték, nagyon naprakész, azt hiszem 2-3 hetente jelenik meg. elõfizetni azért nem fogok...
ha kell valakinek odaadom, miután elolvastam
v
megjött a free velonews mutatványszám, amit rendeltem, tök rendesek. persze már látszik rajta, hogy postán jött, kicsit meggyûrõdött. sok lényeges különbség van a bikemaghoz képest. elõször is a küllem az hatszor gagyibb a bikemagnál, elég vékony lapokkal van "szerelve". a méret is furcsa, sokkal szélesebb mint a magyar magazinok.
a tartalom viszont egyértelmûen nyerõ (nekem legalábbis). sok országúti anyag, némi MTB, szerencsére nulla DH, BMX és egyéb ilyen hülyeségek.
az ápr 19-i számot küldték, nagyon naprakész, azt hiszem 2-3 hetente jelenik meg. elõfizetni azért nem fogok...
ha kell valakinek odaadom, miután elolvastam
v
#1939
Posted 2004. April 08. - 17:15

Nem értem a kérdést.
Máshol is volt szó róla, hogy egy Mali Ironman jóval anyagdúsabb gép, de végülis nem az lett megvéve.
Melyik Merida tetszik?
Szerintem a normál alkatrészeknek bírnia kell. Pl. nekem négyszögtengelyes hajtómûvem van, mégis elég merev, meg jó.
Talán kerékbõl egy strapabíró, 36 köllõst tetetnék bele.
Milyen szintû edzésre kellene?
Máshol is volt szó róla, hogy egy Mali Ironman jóval anyagdúsabb gép, de végülis nem az lett megvéve.
Melyik Merida tetszik?
Szerintem a normál alkatrészeknek bírnia kell. Pl. nekem négyszögtengelyes hajtómûvem van, mégis elég merev, meg jó.
Talán kerékbõl egy strapabíró, 36 köllõst tetetnék bele.
Milyen szintû edzésre kellene?
#1940
Posted 2004. April 08. - 13:17

Tiszteletem Uraim!
Próbáltam végigböngészni eme témát, nem igazán találtam meg a válaszokat:
-a természet által rámruházott teher 100+ kg. ;D, egy aluvázas merida oúti. elviseli ezt?? -csak edzésre, semmi komoly.
- milyen alkatrészeket ajánlotok nekem erre a célra?
Köszönettel:
Tutius
Próbáltam végigböngészni eme témát, nem igazán találtam meg a válaszokat:
-a természet által rámruházott teher 100+ kg. ;D, egy aluvázas merida oúti. elviseli ezt?? -csak edzésre, semmi komoly.
- milyen alkatrészeket ajánlotok nekem erre a célra?
Köszönettel:
Tutius