a parom alatt ment gallyra mindketto, mikor egyszer hazafele atgazoltunk egy kiralydinnye csordan :| szopi volt
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#921
Írta 2005. május 10. - 10:52
a Pepedal nevu bo'tba vettem egyszer egy parat, darabjat 1.2-ert. narisarga cucc.
a parom alatt ment gallyra mindketto, mikor egyszer hazafele atgazoltunk egy kiralydinnye csordan :| szopi volt
a parom alatt ment gallyra mindketto, mikor egyszer hazafele atgazoltunk egy kiralydinnye csordan :| szopi volt
mostly harmless
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#922
Írta 2005. május 10. - 10:45
nézd meg a continental nemzetközi oldalán(címet nem tudok fejbõl).
Ott látod a latex belsõt.
A Michlein latex belsõjét lehet Tip-toppal javíteni(direkt így reklámozzák) a többit nem, vagy speciális eljárással(valami házi módon, de a gyártó nem javasolja).
Ott látod a latex belsõt.
A Michlein latex belsõjét lehet Tip-toppal javíteni(direkt így reklámozzák) a többit nem, vagy speciális eljárással(valami házi módon, de a gyártó nem javasolja).
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#923
Írta 2005. május 10. - 10:38
Nem akarok szõrszálhasogató lenni de szerintem pont a Continak nincs latex belsõje. Legalábbis nem találtam rá utalást sehol. Na jó a ZöldPont honlapján igen (www.bicycle.hu) , de saját szememmel még nem láttam. Én a Conti Supersonic 55gr belsõt használtam, de ez se latex hanem hagyományos butyl, csak nagyon vékony. Ha kapsz valahol 1200ért latex belsõt szerintem az jó vétel. De hétköznapra szerintem tökéletesek a sima 1000 Ft alatti 100gr körüli Semperit, Conti, stb belsõk.
#924
Írta 2005. május 10. - 10:20
ennyiert meg vegkepp nem.
a tpresident altal emlitett conti latex valami 1200 penz. ez meg $2.5.
bar kerdes hany darab van benne.
a tpresident altal emlitett conti latex valami 1200 penz. ez meg $2.5.
bar kerdes hany darab van benne.
mostly harmless
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#925
Írta 2005. május 10. - 09:43
lehet egyaltalan a latexet ragasztani?
Állítólag igen. Ez bírja: http://www.rei.com/product/2344.htm
Meg valahol olvastam hogy nem a szokásos (pl TipTop) folttal, hanem ugyanolyan latex belsõbõl készült folttal és szingókhoz való ragasztóval foltozzák. Itt van (a Patching címszónál): http://www.sheldonbr...lar-repair.html
Bár én lehet nem kínlódanék vele...
#926
Írta 2005. május 10. - 09:24
lehet egyaltalan a latexet ragasztani?
mostly harmless
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#927
Írta 2005. május 10. - 08:01
#928
Írta 2005. május 10. - 00:33
Mikor van a velence 10x? tuv valaki részleteket?
Bikerv
Júni 4.
Többet még nem tudok
#929
Írta 2005. május 09. - 23:44
#930
Írta 2005. május 09. - 22:32
Kérdés: Van valaki aki jönne a Velence 10-re tekerni?
Igen! Megállás nélkül tervezek 12 órát.
#931
Írta 2005. május 09. - 21:52
Szerintem lehet menni 30km/h átlaggal köröket(idõben nem tudom), ha összeáll 1 jó csapat, 32-33km/h átlag is kényelmessen megvan. Csak aki elõl megy, annak vállalni kell 1-3km-t, aztán mehet pihenni(6-8fõ esetén 5-15km-t).
Én használok latex belsõt, continental-t. Meg vagyok vele elégedve, igaz, versenykerékben van, így vrseny elõtt pár napot megyek vele(szedra-csüt-péntek) rajt elõtt úgyis pumpál az ember.
Szerintem.
10bar-nál keményebre viszont nem lehet fújni(continentalnal 9bar a megengedett).
Én használok latex belsõt, continental-t. Meg vagyok vele elégedve, igaz, versenykerékben van, így vrseny elõtt pár napot megyek vele(szedra-csüt-péntek) rajt elõtt úgyis pumpál az ember.
Szerintem.
10bar-nál keményebre viszont nem lehet fújni(continentalnal 9bar a megengedett).
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#932
Írta 2005. május 09. - 20:34
Én is tufot használok, bár mezei szingót. A kidolgozása még az olcsó kategóriában is (S22 3500ft) példaértékû.
Kérdés: Van valaki aki jönne a Velence 10-re tekerni? Jún 4én lesz. Én szívesen mennék ha a vizsgáim engedik, de kéne társaság. Egy olyan 1-1:15 ös köröket tervezek (26-28km/h) szóval nem versenytempót.
Kérdés: Van valaki aki jönne a Velence 10-re tekerni? Jún 4én lesz. Én szívesen mennék ha a vizsgáim engedik, de kéne társaság. Egy olyan 1-1:15 ös köröket tervezek (26-28km/h) szóval nem versenytempót.
#933
Írta 2005. május 09. - 20:14
11e-t nem adok érte. A Stelvioról jut eszembe: IRC Redstrom 235 gr (23-as, 66 TPI) és csak 3500 FT, errõl van vmi infotok?
#934
Írta 2005. május 09. - 15:28
A latex belsõk általában a legkönnyebbek (oúton 50gr körül), talán defektállóbbak, de könnyen vesztenek levegõt és állítólag nehezebb ragasztani õket. Könnyû felismerni õket mert világos színûek és úgy néznek ki mint egy használt koton... De 55-65 gr környékén már vannak hagyományos butil belsõk is (Michelin, Conti, Schwalbe). Nekem Conti Supersonic volt (55gr, féláron jutottam hozzá, de így is 1500/db), tényleg könnyû, ebbõl két darab annyi mint egy átlagos egy darabja. Viszont kétnaponta fújni kellett bele. Versenyre való, nem hétköznapra. A 7-800 Ft-os Conti Race, Semperit, Hutchinson belsõk átlagosan 100-110 grammosak.
#935
Írta 2005. május 09. - 14:15
Sziasztok! Az lehetséges hogy a régi nyolcas 600as agyra nem megy fel a 11es fogaskerék (http://harriscyclery...ls.cfm?ID=827)? A weblapon ez olvas6ó,de sehol máshol nem találok a témába vágó infót. Ez miért lehet,más kazit is kell erre rakni akkor,mármint a mostani sram 5.0 fel se megy akkor rá? Egyébként ha érdekel vkit a 600as hátsó agy súlya (fh-6402) 428gramm,végre sikerült megtalálni.
Kicsit vissza a gumis témhoz:TI milyen márkájú belsõt használtok? Panaracer? Irc? Sokan írtátok hogy vmi latexes belsõ is jó,de ez miért is különleges?
Kicsit vissza a gumis témhoz:TI milyen márkájú belsõt használtok? Panaracer? Irc? Sokan írtátok hogy vmi latexes belsõ is jó,de ez miért is különleges?
#936
Írta 2005. május 09. - 09:02
Igen, peremes (szingó) Tufot vettem a Hi-Composite Carbont (ez a legszélesebb és a karbon miatt talán tartósabb). Hosszú távú tapasztalaton nincs vele, mert csak 2 hete van felrakva. A kidolgozása nagyon jó, látszik hogy igényes és szerintem masszív. Felrakni egyszerû, leszedni méginkább. Defekt esetén meg bízok a löttyben vagy viszek magammal tartalék külsõt. Közelebbrõl meg haza lehet gurulni vele, mert úgy lapul szét hogy nem nyírod ki vele a felnit. Legalábbis remélem... :-) De az utóbbi idõkben a defekttel volt a legkevesebb gondom a gumik terén. A http://www.roadbiker...reviewscrx.aspx itt olvashatsz véleményeket, angolul.
#937
Írta 2005. május 09. - 08:59
Tufo peremes szingóról én is szívesen hallanék.
A TPI érték a szövetsûrûségre utal, minnél nagyobb, annál jobb, olyan 120TPI felett már szinte nincs külömbség. Érdekes dolog,hogy a Schwalbe Stelvio csak 67(!!!) TPI, mégis haszálják a profi csapatok is.
Elméletben a gördülési ellenálásra és a defekt elkerülésére(szúrásos, és felütéses egyaránt) van jótékony hatással a nagy szövetsûrûség.
A TPI érték a szövetsûrûségre utal, minnél nagyobb, annál jobb, olyan 120TPI felett már szinte nincs külömbség. Érdekes dolog,hogy a Schwalbe Stelvio csak 67(!!!) TPI, mégis haszálják a profi csapatok is.
Elméletben a gördülési ellenálásra és a defekt elkerülésére(szúrásos, és felütéses egyaránt) van jótékony hatással a nagy szövetsûrûség.
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#938
Írta 2005. május 09. - 08:44
Nekem egyelõre a Tufo tetszik,a kidolgozása nagyon jó, felrakni pofonegyszerû (nem értem miért tart tõle sok ember) csak sokan a defekt esetét emlegetik. Nekem voltak olyan külsõk amik elkoptak egyetlen defekt nélkül, úgyhogy optimista vagyok :-)
Peremes (Tufo) szingóra gondolsz? Vannak tapasztalataid vele? Esetleg valaki másnak?
#939
Írta 2005. május 08. - 18:27
Michelin Pro Race. Használ közületek valaki ilyet? Nálam is idõszerû a csere, a Schwalbe nekem nem vált be, mi jöhet még (83 kg vagyok, így az extrém dolgok kimaradnak). Elõre is kösz a segítséget.
A Pro Race-t dícsérik sokan. Csak sajna tavaly még láttam 6ezer körül, a mostani ára 10900 ft. A Pro Light-tól szerintem tartózkodhatunk, épp a futófelületen és a defektállóságán spóroltak grammokat, elismerten (de hát érthetõ, ez is versenygumi). Vagy jó választás a Michelin Carbon, csak szerintem annak is felment az ára és elég ritka a boltokban. A bank utcai (BP.) Bringavilág boltban (volt Corratec kerékvár) lehet kapni Ritchey Slick gumikat, hajtogatós, 4000 körül, csak senkinek nincs hosszútávú tapasztalata vele. Egyébként minden idõk egyik legjobb gumija a Michelin Hi-Lite Supercomp HD, csak a sikerei csúcsán a gyár levette a palettáról a sorozatot. Hm. Nekem egyelõre a Tufo tetszik,a kidolgozása nagyon jó, felrakni pofonegyszerû (nem értem miért tart tõle sok ember) csak sokan a defekt esetét emlegetik. Nekem voltak olyan külsõk amik elkoptak egyetlen defekt nélkül, úgyhogy optimista vagyok :-)
#940
Írta 2005. május 08. - 18:14
Michelin Pro Race. Használ közületek valaki ilyet? Nálam is idõszerû a csere, a Schwalbe nekem nem vált be, mi jöhet még (83 kg vagyok, így az extrém dolgok kimaradnak). Elõre is kösz a segítséget.

Belépés
Felhasználó létrehozása
Lezárt topik
Ugrás az oldal tetejére





