Béke van gyerekek, Peace, Love
Szóval az egész gyorsulás-ügyrõl annyit, hogy tulajdonképpen mindannyian arra töerekszünk, hogy minél gyorsabban és minél nagyobb távokat nyomjunk, részben errõl szól az országútizás, nem? Az arányokról lehet vitatkozni, de a lényeg, hogy jól érezd magad. Ha ez sikerül, úgyis egyre jobban és egyre többet mégy majd, és nagyon hiányozni fog, ha nem tekerhetsz...
Tpresident felvetése az intervallumozásról nagyon termékeny, mert ez az ami tényleg gyorsít. Ha csak elhatározod, hogy most-aztán-nyomom-mint-a-barom és megpróbálsz tekerni mondjuk 60km-t erõbõl, lehet, hogy tényleg gyorsabb leszel, mint elõzõ héten/hónapban/évben, de fejlõdni ettõl nem fogsz. Szisztematikusan kell edzeni, készülni, télen- tavasszal alacsony pulzussal sokat-sokat menni, kilométert gyûjteni, aztán utána lehet állóképességre menni kicsit magasabb pulzussal, aztán nyáron jöhet a fartlek és intervall, formába hozásra, versenytréningre.
A dinamika miatt is fontos, ami egy versenyen tényleg sokat jelent. Ha lemaradsz a bolytól, riválistól, véged. Ullrich azért kap ki rendszeresen Armstrongtól (remélem nem nyúlok darázsfészekbe :air: ) mert nem annyira robbanékony, dinamikus.
Különben én most inkább futok (vasárnap Budapest Maraton :cool2: ) és ha hiszitek, ha nem egy maratonfutásra való felkészülésnek is szerves része az intervallozás. Ha úgy csináljátok, ahogy leírta, hogy játékosan, többen, versenyezve, még szenvedés-íze sem lesz. Lényeg a változatosság.
BCI: nehéz megsaccolni, de sztem kb 5-8 km/h jöhet össze a könnyeb bicaj/keskenyebb kerekek/más testtartás miatt.