Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#541
Írta 2011. október 26. - 22:02
Kihez v. hova érdemes fordulni???
Pécsi vagyok! De elvinni v. küldeni nem gond!!!
L.
#542
Írta 2011. október 26. - 21:45
Marad a szakszervíz.
#543
Írta 2011. október 26. - 21:40
DT Swiss XM 180-ban tevezek olajcserét!
Nekiálljunk itthon.....ha igen van-e valami instrukció (szétszerelés, olaj mennyisége, minõsége ???.....vagy bízzam szakemberre???
Köszi!!!
#544
Írta 2011. október 26. - 15:45
#545
Írta 2011. október 23. - 11:00
IFP, alu dugattyú, O gyürüvel, az választja el a levegõt a zárt olajtértõl
olajat felesleges méregetnet, dugattyú mélység beállit csurug feltölt olajjal, csillapitás beteker, felesleges olaj kijön
persze a szelep legyen betekerve
oszt hello
Ok, köszi.
A sebesség mindent megold.
#546
Írta 2011. október 22. - 12:22
olajat felesleges méregetnet, dugattyú mélység beállit csurug feltölt olajjal, csillapitás beteker, felesleges olaj kijön
persze a szelep legyen betekerve
oszt hello
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#547
Írta 2011. október 22. - 11:02
Köszi.IFP magasságra figyelni!, Érdemes óvatosan szétszedni, h le tudd mérni a pontos mélységét.Sok múlik rajta!
A piros autószelep belsejét kihajtod, benne egy 4mm imbusz nyílás van, az egészet kihajtod, utána már gyerekjáték
Nem tudom pontosan mi az az IFP csak sejtem, de majd figyelek nagyon szétszedésénél, hogy mi mitõl mennyire van és azt is lemérem mennyi olaj volt benne.
Egyébként érdekes ez a tag. Nem tudok rájönni, hogy miért gyengül a visszaútcsillapítás és az spv hûvös idõben. Az sem segít neki, ha több levegõt fújok a kamrába.
A sebesség mindent megold.
#548
Írta 2011. október 22. - 08:30
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#549
Írta 2011. október 21. - 15:26
tudod mekkora az átmérõje? 31,8
És mi pontosan ennyi? igen , az OS befogó, kormányszár
Nem tudom h mi baj van ezzel a mérettel?!
Egyébként meg fejbõl nem vágom h mekkora az én tagomban ez az átmérõje!
#550
Írta 2011. október 21. - 15:06
És mi pontosan ennyi? igen , az OS befogó, kormányszár
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#551
Írta 2011. október 21. - 13:27
Egy nagyobb darab mûanyagba fúrtam egy olyan átmerõjû furatot ami pont akkora mint a tagnak azon része, és az egyik oldalát befûrészeltem. Ezt rárakom és satuba befogom, és így faszán megfogja nekem azt a részt, és akkor szépen lehet bontani, és nem roppan össze.
Érdemes nagy felületen megfogni, h minél nagyobb erõt képes legyen felvenni.
#552
Írta 2011. október 21. - 12:37
pl mit csinálsz ha nyitod ki a tagot a nyomórúdnál és nem a felsõ menet indul el, hanem a tövénél, az egész patronnal együtt?
Ilyenem van:
Télen akkor szétkapom.
IFP magasságra figyelni!, Érdemes óvatosan szétszedni, h le tudd mérni a pontos mélységét.Sok múlik rajta!
A piros autószelep belsejét kihajtod, benne egy 4mm imbusz nyílás van, az egészet kihajtod, utána már gyerekjáték
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#553
Írta 2011. október 21. - 12:36
Gege: nekem egyszerûbb megoldásom van rá, privátban elmondom
azoknál alevegõs tagoknál, ahol nincs külön túlfolyó/tágulási tartály és nincs rajta autó szelep(mármint a levegõs részt leszámítva) azok nitrogénesek.
mintha rémlene olyan, hogy autószelepes lenne, ami egy 4 es imbusszal kitekerhetõ a levegõ kamra szétszedés miatt
na megis van http://www.togoparts...-1125459717.gif
szóval a piros szelepet ki kel ltekerni, úgy tudod lerántani a légkamrát, természetsen ezt otthon is atomjaira lehet szedni.
Ilyenem van:
Télen akkor szétkapom.
A sebesség mindent megold.
#554
Írta 2011. október 21. - 12:33
50ml-es fecskendõ alját levágod egyenesre, ezt rá szoktam szigetelõszallagozni a tulfolyóra felfelé nézve.
feltöltöm annyira olajjal, hogy a müanyag fecskendõbe is legyen. Mivel annak nagyobb a belsõ átmérõje ezért függõlegesen is bele tudom tenni az úszót az olajba, majd visszabillentve betolom a tartályba. Igy semmi levegõ nem marad alatta. Természetesen a nyomórúd oldalon is kell legyen kevés olaj. KOppig letolom az úszót, leszedem a felette lévõ olajat és a müanyag toldást. Onnantól meg sima tag légtelenítés
Leleményes
Köszi
#555
Írta 2011. október 21. - 12:32
feltöltöm annyira olajjal, hogy a müanyag fecskendõbe is legyen. Mivel annak nagyobb a belsõ átmérõje ezért függõlegesen is bele tudom tenni az úszót az olajba, majd visszabillentve betolom a tartályba. Igy semmi levegõ nem marad alatta. Természetesen a nyomórúd oldalon is kell legyen kevés olaj. KOppig letolom az úszót, leszedem a felette lévõ olajat és a müanyag toldást. Onnantól meg sima tag légtelenítés
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#556
Írta 2011. október 21. - 11:08
egyszeru - ha hatul jo a sag, akkor telobol engedj ki 5-10 psit, ha tul sok a sag, akkor meg a hatulra fujjal. de utolag mindig ellenorizd mindkettot, mert egyszerre kell jonak lennie, es becsapos lehet, ha az egyik "elviszi" a suly nagy reszet. szvsz hulyeseg szamolasos modszer (telonkent valtozik, hogy mi az optimalis), max arra jo, hogy adj neki egy inicializalo nyomast... allitsd be annyira, amennyit ajanlanak, aztan utana meg nezd a saget. az a biztos.
na most lemértem, elõl majdnem pontosan 20%, hátul 18%. egész jónak tûnik. vasárnap majd terepen kipróbálom meg rendesen beállítom, majd megírom hogy sikerült. egyelõre szerintem kimerítettük a témát, köszönöm mindenkinek a segítséget!
#557
Írta 2011. október 21. - 10:31
Gege: nekem egyszerûbb megoldásom van rá, privátban elmondom
azoknál alevegõs tagoknál, ahol nincs külön túlfolyó/tágulási tartály és nincs rajta autó szelep(mármint a levegõs részt leszámítva) azok nitrogénesek.
mintha rémlene olyan, hogy autószelepes lenne, ami egy 4 es imbusszal kitekerhetõ a levegõ kamra szétszedés miatt
na megis van
szóval a piros szelepet ki kel ltekerni, úgy tudod lerántani a légkamrát, természetsen ezt otthon is atomjaira lehet szedni.
Várom sok szeretettel
#558
Írta 2011. október 21. - 10:24
azoknál alevegõs tagoknál, ahol nincs külön túlfolyó/tágulási tartály és nincs rajta autó szelep(mármint a levegõs részt leszámítva) azok nitrogénesek.
mintha rémlene olyan, hogy autószelepes lenne, ami egy 4 es imbusszal kitekerhetõ a levegõ kamra szétszedés miatt
na megis van
szóval a piros szelepet ki kel ltekerni, úgy tudod lerántani a légkamrát, természetsen ezt otthon is atomjaira lehet szedni.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#559
Írta 2011. október 21. - 10:02
Az spv-s tagokban is van nitrogén?
SZVSZ nincsen. szerintem!!!
De milyen tagod van egész pontosan?
#560
Írta 2011. október 21. - 09:50
látod ezen elsiklottam
a levegõs részt mindegyiknél ugyanugy kell bontani, belsõ csillapítást ne bojgasd, a 16 báros nitrogén miatt nem szerencsés...
Az spv-s tagokban is van nitrogén?
A sebesség mindent megold.