Így van, várj tavaszig, akkor talán jobb áron megszabadulhatsz tõle, s vehetsz egy Trance-t.
hát nem hiszem, hogy tavasszal javulna a helyzet. szoktam nézni az aprót, néha már nevetséges áron mennek bringák, és még így sem kell senkinek.
Így van, várj tavaszig, akkor talán jobb áron megszabadulhatsz tõle, s vehetsz egy Trance-t.
neeem, még mindig nem
Ha nem csinálod sûrûn akkor egy darabig nem lesz baja. Ha meg lesz azt észre veszed. Azért javasoltam a kisebb sag-et, mert nem sok tartalékkal rendelkezik a tag. Mondjuk ha ugratsz (nem tudom nálad az mit jelent, de egy ilyen vázzal remélhetõleg nem nagyot:) azon a kisebb sag sem segít.
Tény, hogy az Anthem-nek nincs nagy férõhelye hátul. De pl. maxxis crossmark 2.0 elfér és meglepõen ballonos. De ez valóban csak vajákolás:-)
2.25 swalbik simán elférnek benne
Ne gondolj olyan nagy súlybeli ugrásra. Az én Speci Endurom, nem kicsi gumikkal, Lyrik villával 14 kg. Na az nem egy élmény felfelé:-)
Ha 11kg körüli az Anthem akkor elég jó cuccok lehetnek rajta. Ha azt átrakod egy Trance X-re akkor alig lesz nehezebb a géped (max 300-400 g)
, de komfortosabb lesz a tekerés. Ha tudsz idei modellt vagy jövõ évit vegyél, mert érezhetõen fejlõdik a gép. A régiek is jó gépek voltak, de idénre nagyon jó lett a Trance X. Szemnek annyira nem szép képrõl mint a 2008-2010-es, de élõben már szép.
Én is 82-84 között ingázom. Az javaslom ereszd ki a rugóstagból a levegõt, nyomd össze a tagot finoman. Ekkor megkapod a max utat. Szerintem ilyen súly mellett inkább 20-25 % sag-et használj. És ha ilyen könnyû a gép akkor ha nem maratonon indulsz és nem számít a gumi milyensége felrakhatsz egy kicsit ballonosabb gumit, amit nem fújsz nagyon keményre (max 2-2.3 bar). Így is nyersz a jelenlegi felállásban egy kis komfortot és tapadást.
Sly: Az Anthem nem repülõszõnyeg. Egy feszes verseny gép, ami pont annyit mozog, hogy segítsen fel és le. Ennyi. Egyébként a makadám/ rázatós köves út sok hosszabb utas gépen is kifog:-)
Ráadásul a 30% sag az elég allmountain- os. Nem tudom hány kilós vagy, de ha 75 felett akkor ha gyorsan jönnek egymás után az ütések könnyen elfogyhat az út, mert a vége felé már keményedik a tag, így nem nagyon reagál a sûrû kis ütésekre. (ha jól emlékszem 3.1 cm a látható becsúszó, marad kb 2cm út a rugóstagban ha rajta ülsz, az azért nem túl sok:)
Azért a nyeregcsõhöz annyira ne "ragaszkodjatok". Inkább csak sorvezetõnek használjátok. Ha szorítjátok a nyerget könnyen beleragadtok a keróba. Nézzetek kerós videókat.
Mondjuk ezt a faszit: Dirt School - Mountain Bike Courses
Sly ha azt várod egy ösztelóstól amit sejteni vélek az irásaidból akkor neked minimum egy all muontain gép kell az anthem az haladás ra , sebességre helyezi a hansúlyt és nem a kényelemre ha arra vágysz akkor inkább trail gépet építs.
a felfuggesztesnek nem az a feladata, hogy lesimitsa az utat, hanem hogy a foldon tartsa a kerekeket. a gumik csillapitjak a kisebb es suru egyenetlensegeket. de a legfontosabb "felfuggesztes" a kezed es a labad.
a kulonbseg szerintem ott van, hogy folyamatosan tudsz vele tekerni a hepehupas reszen is, nem esel ki a ritmusbol, a nagyobb, hirtelen uteseket tompitja, megbocsajtobb a hibakkal szemben lefele, jobban tudsz az iranyitasra koncentralni.
a te szempontod alapjan egy 29er ht gep lehet jobban csillapit - legalabbis vannak olyan reszek, ahol "simabban" jovok a mostani merevvel, mint a korabbi 140es fullyval. viszont itt nem lehet belemenni nagyobb godrokbe buntetlenul, mert szo szerint visszaut, de kiallva sokkal kisebb a kulonseg, mint gondoltam volna.
sziasztok. fox rp2 rugóstagnak tulajdonképpen mi az amit illik kimozogni? nagyon sûrûn kövezett lejtõn majdnem ugyanúgy rázott az anthem, mint a merev. a múltkor sokat segítettetek a beállításban, szerintem jó is lett, szinte mindenütt teljesen kényelmes. elõl-hátul 30% a sag. szóval ezeken a macskakõszerû dózerutakon ez a rázás természetes, vagy van még mit finomítani?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->