Jelentkezz be Regisztrálj

Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#4681
Írta 2005. június 11. - 23:11

#4682
Írta 2005. június 11. - 23:10

#4683
Írta 2005. június 11. - 23:08

#4684
Írta 2005. június 01. - 08:44

Heavy duty option: For those riders who want the additional stiffness and holding power of a bolt on axle - the rear ISO hub is now available with a bolt on axle and stainless steel driveshell. The bolt on axle allows the use of either the FunBolts™ or the QR adapters for maximum versatility.
Na írok Kingéknek hogy küldejenek MP3-at az agy hangjáról és ha átmegy a teszten majd egyszer meglepem magam.
#4685
Írta 2005. május 31. - 22:29

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4686
Írta 2005. május 31. - 20:52

Nem értem azt a CK hátsó agyat miközben elvileg nem létezik..
Heavy duty option: For those riders who want the additional stiffness and holding power of a bolt on axle - the rear ISO hub is now available with a bolt on axle and stainless steel driveshell. The bolt on axle allows the use of either the FunBolts™ or the QR adapters for maximum versatility.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4687
Írta 2005. május 31. - 09:27

A vázam meg 10.50 lbs taggal.(csak jönne már:cry: )
Persze ahogy kimondod jelenjen meg a kezedben, mi ?!

A Marin _nagyon_ könnyü, ennek minden elõnyével és hátrányával.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4688
Írta 2005. május 30. - 23:20

A 10,50 pontosan mennyi kg-ban? ( de ha valaki tudja akkor grammban is jo :- )
4.76272 kg;)
És ugye erre jött volna a titán rugó ha lenne 650-es kiadásban de ugye kövér gyerek ne akarjon könnyíteni ezért 550-es a legnagyobb:cry:
Vole:R9 és persze Vega el is törik még a héten;)
#4689
Írta 2005. május 30. - 23:19

Dig, R9 vagy MX? Gondolom az elobbi, de az egy Vega

I`m as fast as nobody!
#4690
Írta 2005. május 30. - 23:17

Szóval amint elkopik "kis" gumim lesz.
A vázam meg 10.50 lbs taggal.(csak jönne már:cry: )
Sajna a titánrugót a súlyomhoz nem lehet..a sinisterbe a hármas áttételhez max száz kilós emberkéknek használható a titán, tehát a tavalyi Dig vehetne most.
#4691
Írta 2005. május 30. - 23:14

#4692
Írta 2005. május 30. - 23:14

hát sztem nem...

amin egynél több forgáspont, vagy linkplate-k vannak, nem hinném, hogy sok 4,3 alatti lenne.
#4693
Írta 2005. május 30. - 23:13

most névleg 2.25-ön megyek (IRC Kujo XC - mondjuk inkább 2.35,érzés alapján)
és azon filózom,h a 2.1-es Conti le7,még gyorsabb
mondjuk gondolom,az már sokkal kevésbé fékez7õ
#4694
Írta 2005. május 30. - 23:04

#4695
Írta 2005. május 30. - 23:02


230-as Metel, titánrugóval: 770 g

#4696
Írta 2005. május 30. - 19:06

Szóval nekem a hátsó a maviccal a ringlével és a 2.8-as michelinnel lett számolva 2536 grammnak plus 260 gramm a küllõk.
ugyanez elõre 2357 plusz a küllõk amik ~247 gramm.Ez lesz a sinisteren.
Szemben a mostani hátsókerék 3656 grammja plusz 260 g küllõ és 2690 gramm plusz ~247 g küllõvel..
Jó mi?

Jobb lesz tekerni gy picit..
Fõleg ha majd elkopnak a nagy michelinek akkor veszek kisebbeket és úgy mégtöbb súly ugrik le.
#4697
Írta 2005. május 30. - 18:32

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4698
Írta 2005. május 30. - 14:57

#4699
Írta 2005. május 30. - 14:43

azt is hallottam, hogy a EX823 felnibõl csak a 2005öset szabad megvenni, mert a tavalyi elég tré lett.
tubeless 4 all!
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4700
Írta 2005. május 30. - 14:32

Szuperkönnyünek a Tune agyat gondoltam és a hasonló elborult megoldásokat !
CK agy simán létezik csõtengelyesben.
Deemax-nak hátul is stimmelnie kell, gyártják mindenféle szélességben ?
Létezik?

Most írjak privit?
