Relatíve kevés olaj, nagy nyomás, sok gumi alkatrész (10+ ógyûrû), ez okozhatja a gyors elfáradást.
Ha már RC; te hogy rakod be az IFP úszót ugy h ne maradjon alatta levegõ? Ugye nincs légtelenitõ rajta ugy mint a dhx-en
Na akkor:
elõször is én a tagnak a túlfolyójába raktam egy Fox tagokhoz való szelepet, így levegõvel töltöm fel, nem nitrogénnel.
Na mikor teljesen szét van szedve a tag, elõször a túlfolyóba rakom bele a lebegõ dugót, úgy hogy a szelepnél legyen teljesen. Feltöltöm olajjal és visszarakom a végébe a terelõ részt. EZt nagyon finoman rakom a helyére h a z olaj teljesen átjárja.
Ez után visszacsavarom a helyére, közben úgy rögzítem a tagot h a túlfolyó szelepje lefelé álljon, h a bubik felússzanak. Közben a kompresszió állítót visszacsavarom, de teljesen nyitott állapotban hagyom.
Ekkor ez nagyon pici levegõt fújok a túlfolyóba, és ennek eredménye képen a dugó egy minimális olajat fog nyomni a kompressziós részbe.
Mikor már az olaj megjelenik a túlvégen abba hagyom a pumpálást.
Megfordítom úgy a tagot h ahová a nyomórúd megy felfelé nézzen, feltöltöm olajjal úgy középéig, és felfújom teljesen a túlfolyót, ennek eredménye képen eddig nekem teljesen átöblítette a kompressziós részt.
Ez után csurig töltöm olajjal, és belerakom a nyomórudat, úgy h a visszaút csillapítás teljesen ki van tekerve.
Persze ekkor megjelenek kis bubik, várok egy fél órát néha megkocogtatom ,és akkor azok is szépen feljönnek.
Majd becsavarom a helyére a nyomórudat rögzítõ részt.
Még annyi h ennél az alkatrésznél van úgy egy gumi alátét, a kopogás ellen, és ezt kicseréltem egy olyanra h teljesen passzentos legyen (nem szoros, hanem pontos), mivel itt ez a gumi rész egy kicsi süllyesztett részben foglal helyet. És mivel ezt fejkel lefelé rakom vissza levegõ szorulhatna alá, ennek a kivédése végett olyan gumi részt raktam oda ami ezt nem teheti lehetõvé!
Na röviden ennyi . Nekem ez így mindig mûködött, és nem maradt levegõ a rendszerben.