Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
5897 hozzászólás a témában

#4941
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
igen, de erre kaptam meg, hogy semmi csillapítás..:)

lehet, hogy joda én-10 kilóját már kilõtte, engem meg nem..:)

nembaj, majd minden nap tekerek egyet rajta, és kiderül...
Van állásom...:bananadan

#4942
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
pálya, és rider függõ. De nyilván, ha elvész a rugóút, mert a sok bemozdulás után nincs ideje visszaállni, akkor sok a rebound. Ha meg elpattogsz a pályáról, akkor kevés. A kettõ közt van egy tartomány, ami "jó". És amin belül neked kell érezned, hogy hol kényelmes. Mert másnak máshol lenne.

Imho.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4943
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
ezen csak 3 van, ebbõl 2 nem igazán játszik:

odaút....ki van tekerve teljesen
rugó.....szintén

a csillivel meg még tökölök..egyébként honnan tudon, hogy jó a csillapítás? Azon kívül, hogy érzésre?
Van állásom...:bananadan

#4944
joda

joda

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 525 hozzászólás
nekem a gépbe 400as tirugó van és épphogy nem lötyög, csillapítást belõttem a kemény 70kg-hoz. Amikor megvettem a gépet kb 2 hétig jáccottam a beállításokkal mire nagyjából jó lett, annyi sz@r kis bizbasz meg izé van a 5elemen. Aztán kint schladmingban rájöttem hogy teljesen sz@r és ott belõttem a pályán.

#4945
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
nem folyik...
akkor szerintem marad a puhább rugó, mert most annyira van kitekerve, hogy éppen nem lötyög...
mondjuk én 80 kiló vagyok, lehet, hogy te kevesebb, de mondjuk tényleg nem valami puha...
azóta tekertem legalább kettõt a csillapításon..:)
Van állásom...:bananadan

#4946
joda

joda

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 525 hozzászólás
Szerintem nem gáz ha szörcsög. hacsak nem folyik valahol!
Hétfõn mikor próbáltam a géped olyan kemény volt mint a beton, csillapítás meg szinte semmi, pogózott rendesen. rugón engeni kéne egy kicsit vissza, a csillapítást meg valami ideálisabbra. az nem baj ha az eleje szép finoman indul meg, sõt, a rugóút végén meg úgyis felkeményedik.

#4947
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
no majd jól megmérem a sag-ot...

az normális, hogy nagyon hangos? szörcsög...
Van állásom...:bananadan

#4948
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Mennyi a sag? Ha 25-30% akkor tökéletes a rugó...Ebbõl lehet legjobban megállapítani a jó keménységet. A kalkulátor is ebbõl számolja szerintem vissza, ellenõrzésnek mindenképpen jó!
Lehet, hogy a himbarendszer teszi ilyenné a karakterisztikáját. Mondjuk nem lineáris és ezért érzed ilyennek. Attól még menet közben jó lehet.

Aktuális civil


#4949
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
a rugókalkulátor szerint nekem 470-es rugó kéne...nekem most 450-es van...mégis eszelõsen keménynek érzem...más is kipróbálta a vasat, egybõl azzal jött, hogy nagyon kemény...az odaút csilli nincs betekerve, a rugó nincs elõfeszítve...baromi könnyen indul meg>ha áll a gép(én nem ülök rajta), akkor kb 1 ujjal meg tudom mozgatni úgy, hogy megnyomkodom a nyerget, már hallom is, hogy szörcsög (eszelõ hangos) a tag, meg látom is, hogy icipicit megmozdul..viszont menetben elég keményke....:/
puhább rugó kéne? vagy a taggal van baj(olajmennyiség/minõség)?

kislust
Van állásom...:bananadan

#4950
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
és mi fog eltörni rajta ... :P
ez szép amugy? agyondizájnolt egyszerûen. nekem nem tecc.
belül meg sok változást nemhiszem, hogy hoz... bár nem olvastam végig a szöveget

#4951
Ranger^41

Ranger^41

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 953 hozzászólás
Vajon hány kiló lesz? :D

[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]


#4952
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Mondjuk a Fox-on kívül mindegyiknél szebb, bár ezt már megszokhattuk hogy a Marzo szép cuccokat gyárt;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4953
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ahogy a fox elsõ telói is befértek még a piacra valahogy, úgy szerintem ez is be fog. csak legyen olcsó. [nem lesz]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4954
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Szkeptikus vagyok, hogy fog ez elférni a piacon ? Ráadásul a technológiája is viseltes már...majd meglássuk mi lesz belõle ! :)

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#4955
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Azért jó hogy végre pár év alatt sikerült megcsinálniuk;)
bár annak örülök hogy megvették a mestert szponzoráltnak;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4956
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Feltöltött kép
marzo sober. more info here:
"It has been a long time coming but we finally did it. This is a new goodie that will be availible on 2006 bikes. Look for it on a lot of the Marzocchi Rock Star pro riders bikes.
Currently the list will included Gareth Dyer, Randy Spangler, Mike Kinrade, and the one and only Flying Frenchman Cedric Gracia!!! There will be more....

It features external High Speed Compression and Rebound adjustment, along with adjustable air pressure to give you bottom-out control. Some of the other notable features are that the shock doesn't require any special tools to work on. It is shop simple to rebuild and tune. This shock doesn't have a platform valve, it has been tuned to have good control during low speed rebound and compression damping which basically achieves the same thing as a platform but without the breaking point that a control valve creates. THis design is better for subtleness and keeping the wheel glued to the trail.
I personaly have been testing this shock for 4 months and all I know is my feet never feel the trail and my bike feels like it has velcro for tires." - marzo press release.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4957
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
és nem kell visszaolvasni az egészet. csak pár oldalt. és ne offolj ennyit, mert ezért [is] van ilyen sok oldal. meg mert ide kell írni, hogy ne offolj. :P


az a baj, hogy a fórumot sokan saját problémáik instant megoldó eszközének tekintik. Közbemeg nemaz. Le van írva minden, tök jól, többször is, ha érdekel, keresgélsz.

on.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4958
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
edit: ehh, mindegy.

Aktuális civil


#4959
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Jockey: az elsõ mindig a rugóerõt mutatja, ahogy Palmi Úr mondta, a per jel után pedig a rugó útja van feltüntetve (stroke). Az 58 mm-ben, míg pl. a 2.5" inchben értendõ.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#4960
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Ha nem azért van a Tech fórum, hogy technikai információk cseréljenek gazdát, akkor miért van a Tech fórum? Fikázni ezerrel a másikat?


Félreértettél. Nem fikázni akartalak. NIncs is mi alapján hisz nem ismerlek. CSak azt hittem valami okosságrol van szó erre megint itt tartunk....
Amugy Palminál a pont. Pont azt jelenti ...Nekem is olyan rugóm volt a vegába.

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/