Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Indította
Lord_Leslie
, 2004. október 01. 18:49
#4481
Írta 2005. január 11. - 09:41

Bazz szerelmes lettem.Bár lenne ennyi zsetonom.
megvenném felöltöznék full feketébe, földig érõ fekete bõrkabátot vennék és csak Depeche Mode üvöltene belõle....
És azt gondolnám, van stílusom.
megvenném felöltöznék full feketébe, földig érõ fekete bõrkabátot vennék és csak Depeche Mode üvöltene belõle....
És azt gondolnám, van stílusom.
#4482
Írta 2005. január 11. - 02:28

#4483
Írta 2005. január 08. - 15:27

#4484
Írta 2005. január 08. - 15:23

de olyan pedig nincs.hát igen.
Szabad országban
legfeljebbb a világ végén. eszkimóéknál pl. sztem senkit nem zavarna a neon. de nem is látná senki. hihi. :-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4485
Írta 2005. január 07. - 23:43

Hehe... Csatlakozom a zokogófánnklubbhoz!
És akkor Patyó nagy bajban lehetett a pick up-jával, mert az fenti felsorolásból talán hiánytalanul megvolt neki mind! Hehe... Vagy b a dudájával...


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4486
Írta 2005. január 07. - 23:30

Nemtudom éppen mit nézek, ugye ha péntek akkor discovery meg brrm brrrm
azt meséli az ember (Troy Ladd (övé a Hollywood Hot Rods)), hogy az elsõ autóját 16évesen kapta az apjától egy 65-ös Mustangot, így hát kénytelen volt megtanulni vezetni....
istenemre.. úgy teli szívembõl sajnálom.
azt meséli az ember (Troy Ladd (övé a Hollywood Hot Rods)), hogy az elsõ autóját 16évesen kapta az apjától egy 65-ös Mustangot, így hát kénytelen volt megtanulni vezetni....
istenemre.. úgy teli szívembõl sajnálom.
#4487
Írta 2005. január 05. - 16:07

#4488
Írta 2005. január 05. - 15:39

Nem lehet sem neon, sem led a kocsin (kívül), a helyzetjelzõ nem lehet szines, nem lehet világító rendszámtáblatartó /nem értem, hogy a világító ablakmosó akkor miért szabad?!/, nem lehet stroboszkóp a lámpában, sõt még a dallamkürtöt is büntetik!!! , ill. az autón lévõ fóliáról, valamint a sportkormányról papírral kell rendelkezned, a matrica rendszámhoz pedig hivatali engedély szükséges!
Ezeket csak azért írtam, ha valaki nem tudja pontosan!
Ezeket csak azért írtam, ha valaki nem tudja pontosan!
#4489
vendég_Charon_*
Írta 2005. január 05. - 15:00


ATLANTA, Dec. 6, 2004 --- Porsche today announced it will launch the latest versions of the 911 Cabriolet, traditionally the most popular 911 model sold in America, in the first quarter of 2005. Based on the 911 Carrera and Carrera S Coupes released earlier this year, the 2005 911 Carrera Cabriolet and Carrera S Cabriolet feature a wider range of standard equipment and offer higher levels of performance and safety than any previous standard open-top 911 model.
For open-air driving pleasure and convenience, both new 911 Cabriolet models are equipped with an electronic soft top that opens or closes in just 20 seconds and can be deployed or retracted with the car moving at up to 30 mph (50 km/h). To protect its heated glass window, the top retracts in a Z-configuration with its outer side facing up. To protect occupants from the rain, the top’s new sills above the doors guide water into a specially developed door seal duct in the A-pillar.
By incorporating such features as Porsche Stability Management (PSM), Porsche Communication Management (PCM) including the Porsche Sound Package Plus (CD radio with nine speakers), larger wheels, and a wind deflector, as standard equipment which were previously options, the new 911 Carrera Cabriolet represents greater value than its predecessor.
Exclusive to the new 911 Cabriolets is the greater extension of the rear spoiler. To minimize front and rear axle lift at high speeds resulting in greater driving safety, the speed-dependent rear spoiler extends 0.8 of an inch (20mm) further than the spoiler on the new 911 Coupes. At the same time, the drag coefficient on the new Cabriolets has been lowered to 0.29, making them leaders in their class for aerodynamic efficiency.
The 911 Carrera S Cabriolet is powered by the same 3.8-liter, 355 horsepower (SAE), flat-six cylinder engine as the new 911 Carrera S Coupe. It propels the car from 0 to 62 mph (100 km/h) in just 4.9 seconds. For optimum handling, the Carrera S Cabriolet incorporates the same Porsche Active Suspension Management (PASM) system fitted on the Carrera S Coupe as standard equipment (the system is an option on the Carrera Cabriolet). PASM allows the driver to select between the comfort of a Grand Touring car and the track-ready precision of a genuine high performance sports car at the touch of a button. The 911 Carrera Cabriolet is equipped with the new Carrera Coupe’s 3.6-liter, 325 horsepower (SAE) flat-six engine that powers the car from 0 to 62 mph (100 km/h) in a quick 5.2 seconds. Both models achieve the same top track speed – 177 mph (285 km/h) for the Carrera Cabriolet and 182 mph (293 km/h) for the Carrera S Cabriolet – as their 911 Carrera Coupe counterparts despite a greater weight of more than 180 lbs. (85 kg.).
For optimum occupant safety, both new Carrera Cabriolets are equipped with the Porsche Side Impact Protection (POSIP) system comprising head and thorax airbags for both driver and front seat passenger. Also standard are two full-size frontal airbags and three-point seat belt latch tensioners and belt force limiters for the front seats. Rollover safety features include two ultra-strong steel tubes in the A pillars and two supplemental safety bars located behind the rear seats that automatically deploy in the event of a rollover.
The 2005 Porsche 911 Carrera Cabriolet and Carrera S Cabriolet will be introduced to the United States and Canada in mid March of 2005 at a price of $79,100 US and $115,650 CDN for the Carrera Cabriolet and $88,900 US and $129,900 CDN for the Carrera S Cabriolet. Both models will debut at the North American International Auto Show in Detroit.
Porsche Cars North America, Inc. (PCNA), based in Atlanta, Ga., and its subsidiary, Porsche Cars Canada, Ltd., are the exclusive a further importers of Porsche 911, Boxster and Carrera GT sports cars and Cayenne sport utility vehicles for the United States and Canada. A wholly owned, indirect subsidiary of Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG, PCNA employs approximately 250 people who provide Porsche vehicles, parts, service, marketing and training for its 203 U.S. and Canadian dealers. They, in turn, provide Porsche owners with best-in-class service.

#4490
Írta 2005. január 05. - 11:33

Jóhogy, a neon megkülönböztetõ jelzés. Még összetévezted a rohammentõvel. Úgyhogy NEM LEHET.
Aktuális civil
#4491
Írta 2005. január 05. - 11:27

de a béemwé néetm szabvány verda, német extrákkal.. ottt kitudja, mellesleg a bmw-knek kötelezõ sebességhatárt sem kell tartaniuk befelé...
neon még mindig tilos, vagyis tilos minden fény, ami nem helyzetjelzõ, féklámpa, tompított fényszóró, reflektor, FEHÉR!!! rendszámtábla világítás, irányjelzõ illetve ködlámpa elöl hátul meg a tolatásjelzõ.
érden valami állat egy 3-as bmw-re KARÁCSONYFAIZZÓSORT rakott fel alulra, neonként... ha legalább eltakarná a szélét, nem lenne feltünõ, de így amikor meglátom, elkezdek rajta röhögni:-)
rendõrök meg... pözsó 206, szõke cica vezeti, persze neon, ültetés meg minden, és egy érdi bolt parkolójában mulatják az idejüket, beszélgetnek, meg mittomén.... jól elvannak. rendõrök.
na mind1:-)
(felvonnulási téren meg már nem egyszer láttam autókat rendõrökkel körülvéve, a neont ami az alján volt a motorháztetõre felrakva... épp kapták a csekkeket)
neon még mindig tilos, vagyis tilos minden fény, ami nem helyzetjelzõ, féklámpa, tompított fényszóró, reflektor, FEHÉR!!! rendszámtábla világítás, irányjelzõ illetve ködlámpa elöl hátul meg a tolatásjelzõ.
érden valami állat egy 3-as bmw-re KARÁCSONYFAIZZÓSORT rakott fel alulra, neonként... ha legalább eltakarná a szélét, nem lenne feltünõ, de így amikor meglátom, elkezdek rajta röhögni:-)
rendõrök meg... pözsó 206, szõke cica vezeti, persze neon, ültetés meg minden, és egy érdi bolt parkolójában mulatják az idejüket, beszélgetnek, meg mittomén.... jól elvannak. rendõrök.
na mind1:-)
(felvonnulási téren meg már nem egyszer láttam autókat rendõrökkel körülvéve, a neont ami az alján volt a motorháztetõre felrakva... épp kapták a csekkeket)
#4492
Írta 2005. január 05. - 10:03

höö.. nem csak a bura? 
fehér színûen is világít? dejóó......
napfényben így is nehéz észrevenni, legalábbis nekem.

fehér színûen is világít? dejóó......
napfényben így is nehéz észrevenni, legalábbis nekem.
#4493
Írta 2005. január 05. - 09:51

KRESZ-ben irva vagyon, hogy ilyen-és ilyen szinû fényszóró van itt-és itt. a többi mehet a 3.14csába.
Én is így emlékszem, viszont a BMW-be rendelhetõ a fehér index plusz $-ért ! Akkor a zindex lehet fehér is, nem csak sárga ?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4494
Írta 2005. január 05. - 04:26

nemtom most engedelyezett-e a neon.
eleg sokan hasznaljak mert most nagyon divat lett.
alig tudok teli szajjal irni
eleg sokan hasznaljak mert most nagyon divat lett.
alig tudok teli szajjal irni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4495
Írta 2005. január 05. - 04:08

de azért a neonhoz képest a helyzetjelzõ légyszar.. nem?
az nem vakít
persze ha úgy közlekedsz mint az elõbb említett menõ csávó akkor balesetveszélyes.
de hálisten bátyám nem a menõvagyokhelyzetjelzõzõk csávó...
amúgymeg nem egy autón látok manapság neoncsövet.. akkor aztsem szabad? bátrak.
jaaah és ami a "legjobb" autós kiegészítõ az a világító szélvédõmosófújoka.. nah az.
az nem vakít
persze ha úgy közlekedsz mint az elõbb említett menõ csávó akkor balesetveszélyes.
de hálisten bátyám nem a menõvagyokhelyzetjelzõzõk csávó...
amúgymeg nem egy autón látok manapság neoncsövet.. akkor aztsem szabad? bátrak.
jaaah és ami a "legjobb" autós kiegészítõ az a világító szélvédõmosófújoka.. nah az.
#4496
Írta 2005. január 05. - 03:57

en ha rendor lennek
1. huyle lennek
2. szenne buntetnek mindenkit
3. fobe lonem magam mint jimi
amuyg egy viszonylag porig ultetett honda volt csak varosi felhasznalasra
amolyan csajozos verda.
de kicsit olyan mint a kona markolat 3eft-ert
1. huyle lennek
2. szenne buntetnek mindenkit
3. fobe lonem magam mint jimi
amuyg egy viszonylag porig ultetett honda volt csak varosi felhasznalasra
amolyan csajozos verda.
de kicsit olyan mint a kona markolat 3eft-ert
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4497
Írta 2005. január 05. - 03:25

...
de micsoda életút, amig az ember eljut odáig, hogy felkel egy szép napon, s azt mondja:
-Báze berakok egy fénycsövet a verda alá... hátha.. faszán fogja törni a fényit a ráragadtt lószar.
Meg, egyúttal lefóliázom-korai 90es évek- a kis buborékokat meg kiszurogasssssuk tûvel, he'
jaj.
mindegy no.
Ha rendõr lennék, kínomban csak vigyorognék, s széttárnám a karom.
Büntess világ, idióták ide lõjetek.
de micsoda életút, amig az ember eljut odáig, hogy felkel egy szép napon, s azt mondja:
-Báze berakok egy fénycsövet a verda alá... hátha.. faszán fogja törni a fényit a ráragadtt lószar.
Meg, egyúttal lefóliázom-korai 90es évek- a kis buborékokat meg kiszurogasssssuk tûvel, he'
jaj.
mindegy no.
Ha rendõr lennék, kínomban csak vigyorognék, s széttárnám a karom.
Büntess világ, idióták ide lõjetek.
#4498
Írta 2005. január 05. - 03:06

regen ~7-8 eve az alulra helyezett fenycso nem volt tiltott
addig amig nem vilagit kozvetlenul a masik sofor szemebe
ezt akkoriban egy rendor mondta.
mert ahver klitalalta, hogy berak egy fenycsovet az autoja ala.
addig amig nem vilagit kozvetlenul a masik sofor szemebe
ezt akkoriban egy rendor mondta.
mert ahver klitalalta, hogy berak egy fenycsovet az autoja ala.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4499
Írta 2005. január 05. - 01:22

hát szért szerintem nem a zöld helyzetjelzõt kénne büntetni, hanem a súlyosabb dolgokat.
pl az indexelést.. DE NAGYON !
pl az indexelést.. DE NAGYON !
#4500
Írta 2005. január 05. - 01:20

ez szerintem kézenfekvõ. Aki ilyen ratyi fosokat használ seggbe kell rugni. KRESZ-ben irva vagyon, hogy ilyen-és ilyen szinû fényszóró van itt-és itt. a többi mehet a 3.14csába.A dekli alá tett lúzer "énleszekamoszkvai nagycirkuszfõattrakciója"UV lámpával együtt...