Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#61
Posted 2012. December 17. - 13:29
#62
Posted 2012. November 03. - 14:57
#63
Posted 2012. November 03. - 11:49
Sziasztok!
Vettem használtan egy R7 super absulute telót. (azt hiszem 2009-es) Ez most 100mm mozog,de úgy tudom,hogy össze lehet húzni 80mm-re.Hol találok errõl valami leírást,videót.Se Youthube-on,se megguglizva nem találtam semmit.
Nehéz,vagy bonyolult otthon szétszedni,úgy,hogy még sosem szedtem szét telót?
Hozd be a Doctorbike-ba, mi vagyunk a Manitou forgalmazó, megoldunk mindent.
Van raktárom R7 gyári dugó meg O gyûrû készlet is!
R7 ben gyárilag kicsit puhácska a negativ rugó, a legnagybb baj azonban a rugó belsejében lévõ stoppler hossza, azaz rövidebb kicsit mint kéne, igy a dugattyú túlmehet a láb alján lévõ peremen ahová beakadhat, mikor berugózik akkor meg frankon letörik, görbül.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#64
Posted 2012. November 02. - 21:27
Sziasztok!
Vettem használtan egy R7 super absulute telót. (azt hiszem 2009-es) Ez most 100mm mozog,de úgy tudom,hogy össze lehet húzni 80mm-re.Hol találok errõl valami leírást,videót.Se Youthube-on,se megguglizva nem találtam semmit.
Nehéz,vagy bonyolult otthon szétszedni,úgy,hogy még sosem szedtem szét telót?
Hali
Szét kell szedni teljesen, és a levegõs oldal nyomórúdjához be kell raknod egy 2 centis hézagolót.
Ennyi az egész.
Ha nem megy, vagy nem szeretnél belekezdeni, szóljál, és megoldjuk!
#65
Posted 2012. November 02. - 09:50
Vettem használtan egy R7 super absulute telót. (azt hiszem 2009-es) Ez most 100mm mozog,de úgy tudom,hogy össze lehet húzni 80mm-re.Hol találok errõl valami leírást,videót.Se Youthube-on,se megguglizva nem találtam semmit.
Nehéz,vagy bonyolult otthon szétszedni,úgy,hogy még sosem szedtem szét telót?
#66
Posted 2012. October 26. - 19:39
Hali
Van remény.
Kell egy új dugattyút csinálni a levegõs részhez, mert te is túlfújtad. Ami persze nem a te hibád hanem maga az R7 szar. Mert a levegõs oldalon lévõ negatív rugó nem elég erõs, és ezért ha nagyobb nyomást használ az ember, mint amit elbír a rugó akkor szépen kijön a helyérõl a dugattyú. Sajnos egy kicsit nehéz leírni h pontosan mi is okozza a hibát, de a lényeg h nem menthetetlen.
Ha szeretnéd megcsinálni, akkor keress meg, és megcsinálom neked!
Jó tekerést!
Üdv!
A remény hal meg utoljára a részletekre még rátérhetünk majd privibe! mindenképp jó lenne még pár szezonra a teló, a fox ami az álom, elég húzós...
Kössz
#67
Posted 2012. October 26. - 19:32
volt azota szervizelve?
kipucolva, ujrakenve, tomites cserelve?
mert sokat segit.nallad a tomites (o gyuru) csereje hozna gyogyirt.
ÕÕÕÕ hoppá nem, nem volt még szétszedve. (én nekiláthatok? szvsz)
nemrég egy boltban egy szerelõ azt mondta kuka persze én is kereskedek vagy mi, így megértem
na megérdeklõdöm a szervizet ahova mostanában járok, hogy miújság...
köszi!
#68
Posted 2012. October 26. - 18:44
Sziasztok!
Van egy manitou R7 tpc lockout telóm. egy idõs a télapóval. 2007-es, kb két év használat után volt jellemzõ, hogy 3-4 havonta fújni kellett bele, viszont most már eljutottam oda, hogy két hét alatt elszökik a levegõcske. van még remény, s módszer megjavítani, vagy végleg kuka. (megjegyzem merev villának jó lesz )
Köszi a válaszokat.
Ákos
Hali
Van remény.
Kell egy új dugattyút csinálni a levegõs részhez, mert te is túlfújtad. Ami persze nem a te hibád hanem maga az R7 szar. Mert a levegõs oldalon lévõ negatív rugó nem elég erõs, és ezért ha nagyobb nyomást használ az ember, mint amit elbír a rugó akkor szépen kijön a helyérõl a dugattyú. Sajnos egy kicsit nehéz leírni h pontosan mi is okozza a hibát, de a lényeg h nem menthetetlen.
Ha szeretnéd megcsinálni, akkor keress meg, és megcsinálom neked!
Jó tekerést!
#69
Posted 2012. October 26. - 18:43
kipucolva, ujrakenve, tomites cserelve?
mert sokat segit.nallad a tomites (o gyuru) csereje hozna gyogyirt.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#70
Posted 2012. October 26. - 18:38
Van egy manitou R7 tpc lockout telóm. egy idõs a télapóval. 2007-es, kb két év használat után volt jellemzõ, hogy 3-4 havonta fújni kellett bele, viszont most már eljutottam oda, hogy két hét alatt elszökik a levegõcske. van még remény, s módszer megjavítani, vagy végleg kuka. (megjegyzem merev villának jó lesz )
Köszi a válaszokat.
Ákos
#71
Posted 2012. August 16. - 11:44
#72
Posted 2012. August 16. - 05:45
Egy ismerõsöm eladja a fox van r-jét! 25-be adná nekem. Asszem lecsapok arra inkább.
Az újabb túlfolyósról van szó?
Mert ha igen az jó kis tuning alap.
#73
Posted 2012. August 16. - 00:43
#74
Posted 2012. August 14. - 16:22
Csak ebike-on most nagyon olcsóba adják. De nem a fõ bringámba kell,szóval az olcsóság miatt lehet,h ez lesz. A split 26 ezer míg a swinger coil 33 +3 a rugó.
A split-en gondolkodok. Ennyiért nem kapok használt foxot. sajna
Hát ennyiért tényleg nincsen :S
#75
Posted 2012. August 13. - 20:53
A split-en gondolkodok. Ennyiért nem kapok használt foxot. sajna
#76
Posted 2012. August 13. - 19:20
Szerintetek ez milyen tag?
MANITOU SPLIT RPA. Most elég kedvezõ áron meg tudnám szerezni.
Kezdõ dh gépbe jó vagy inkább egy SWINGER COIL X6 ?
Manitoukal nem vagyok képben,hogy milyenek.
Inkább egy használt Fox.
Nekem volt a swinger 4/6 is. Én nem szerettem õket, mert nem elég finomak. SZVSZ egy dh tagba fasznak az SPV???? De hát ez én vagyok
De nagyban váz függõ is. Barátnak van most egy Intense M6 és abban Manitou tag van és nagyon jól mozog. Neki Revox van benne.
#77
Posted 2012. August 13. - 00:44
MANITOU SPLIT RPA. Most elég kedvezõ áron meg tudnám szerezni.
Kezdõ dh gépbe jó vagy inkább egy SWINGER COIL X6 ?
Manitoukal nem vagyok képben,hogy milyenek.
#78
Posted 2012. August 03. - 17:01
Úgy beszéltek a Manitou-ról, mintha valami gagyi olcsó RST, vagy nem tudommi lenne...
Mi itt rengeteg X-Vert-tel, Skareb-bel, R7-tel találkoztunk, van most is 2 R7, plusz egy 2010-es Minute, midegyik hibátlanul mûködik! Belenézni mindegyikbe érdemes, pl a rockshox-okba is, újonnan, késõbb is, miért ne lehetne újrakenni, tisztítani? Szerintem jó villák, egyszerûbb szétszedni, mint a többit, nem folyik szét a csillapításból az olaj, könnyen újra lehet zsíros-olajozni.
Gege911
A csillapításuk pedig egyszerû, nem tudom,mit nem tudtál megcsinálni rajta, persze,ha törik belül valami, akkor csak új alkatrész kell, ez igaz inden márkára. Az tény, hogy sok a mûanyag belül, de arra szereléskor vigyázni kell, ennyi. Az újabb R7-ben viszont belül is tök szép eloxált csillapítófejek vannak... Az Axelek is jók voltak, a hobby kategóriában, szépen mozogtak.
Jók az RS-ek is, FOX-ok is, nem mondom, de nem kell fikázni így a Manitout, nálunk pl a 3. Reconba szarik be a lockout egység, a rugó nem húzza vissza a kart, ezek maguktól szétesnek rövid idõn belül, kiakad a rugó, aztán szedd szét azt a furulyát, az is jó meló.
Inkább az (lesz) a gond, hogy a forgalmazók pont leszarják a Manitou-kat, kétséges,hogy késõbb lesz-e hozzá alkatrész, viszont itt mindenki külföldrõl rendel, ott meg hegyekben áll minden hozzájuk, szóval szerintem nem gáz. Mondjuk a FOX-hoz sincs azt hiszem alkatrész már itthon...
Az új RST-k mennyire jók? Az például mindig "gagyi" teló volt, ugye próbálkoznak komolyabb villákkal, bár RockShox árban, de amíg azok egy hetes teszt után már érezhetõen kotyognak, addig az számomra nem lesz jó teló sosem.
A Manitou mindig egy komoly márka volt, csak sok fiatal kedvéért írom ide...
Kivétel erõsíti a szabályt. Én akkor is egy komolytalan márkának tartom az Manitout, mint villa, mint tag kategóriában, de ez egy vélemény!
És van itthoni forgalomzaja + szervíze a Fox-nak. Paul Lange, csak most már elvileg nem lehet akár milyen alkatrészt vásárolni tõlük, csak felújító készleteket. de azt rob tudja megerõsíteni.
#79
Posted 2012. August 03. - 08:18
Mi itt rengeteg X-Vert-tel, Skareb-bel, R7-tel találkoztunk, van most is 2 R7, plusz egy 2010-es Minute, midegyik hibátlanul mûködik! Belenézni mindegyikbe érdemes, pl a rockshox-okba is, újonnan, késõbb is, miért ne lehetne újrakenni, tisztítani? Szerintem jó villák, egyszerûbb szétszedni, mint a többit, nem folyik szét a csillapításból az olaj, könnyen újra lehet zsíros-olajozni.
Gege911
A csillapításuk pedig egyszerû, nem tudom,mit nem tudtál megcsinálni rajta, persze,ha törik belül valami, akkor csak új alkatrész kell, ez igaz inden márkára. Az tény, hogy sok a mûanyag belül, de arra szereléskor vigyázni kell, ennyi. Az újabb R7-ben viszont belül is tök szép eloxált csillapítófejek vannak... Az Axelek is jók voltak, a hobby kategóriában, szépen mozogtak.
Jók az RS-ek is, FOX-ok is, nem mondom, de nem kell fikázni így a Manitout, nálunk pl a 3. Reconba szarik be a lockout egység, a rugó nem húzza vissza a kart, ezek maguktól szétesnek rövid idõn belül, kiakad a rugó, aztán szedd szét azt a furulyát, az is jó meló.
Inkább az (lesz) a gond, hogy a forgalmazók pont leszarják a Manitou-kat, kétséges,hogy késõbb lesz-e hozzá alkatrész, viszont itt mindenki külföldrõl rendel, ott meg hegyekben áll minden hozzájuk, szóval szerintem nem gáz. Mondjuk a FOX-hoz sincs azt hiszem alkatrész már itthon...
Az új RST-k mennyire jók? Az például mindig "gagyi" teló volt, ugye próbálkoznak komolyabb villákkal, bár RockShox árban, de amíg azok egy hetes teszt után már érezhetõen kotyognak, addig az számomra nem lesz jó teló sosem.
A Manitou mindig egy komoly márka volt, csak sok fiatal kedvéért írom ide...