
Valahol fel van írva, de az aluváz akár egy kilót is ráver az acélra.
Egyébként próbáld olcsón és minõségin megoldani, az élmény a legfontosabb úgyis!

Bele sem merek gondolni, hogy milyen lesz, ha egyszer lesz országúti kerékkel és áttételezéssel szerelt pehelykönnyû tandemünk.
(tereptandemnél az egyetlen igazi hátrány az, hogy nehéz a modern {nem négyszögtengelyes} kétoldali hajtást, amit eredetileg országútira találtak ki legyengíteni a montis fokozatokhoz és váltót öszeimádkozni hozzá)
látod ezért marad álom:jah, csak vegyél olyan telót, amit nem tör ketté
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
meg az a böszme nagy tárcsa is.
elõre talán, de hátra mindenképp túlméretes
sztem 2 hidrás tárcsa (200mm-es) bõven megfog benneteket...
felesleges az a v-fék..
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
???Trifo: nagyon új vagyok a témában ,ezért egy láma kérdés:
nem szoktak áttételezési gondok lenni? ha pl. az egyik tag jóval erõsebb, mint a másik:?
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
ZolkoW: nálam most van egy vadiúj Thudbuster. Ha gondolod, odaadom, megnézegetheted, hogy le tudod-e másolni. Az elasztomer részeit akár külön meg lehet rendelni, az nem akkora vész.
Az a karbon pálcás dolog nekem nem annyira jött be, viszont volt egy Thudbusterhez hasonló szerkezetû cucc egy tesztbringán a BikeMagban. Talán egy Gepida volt, ha nem felejtem el, akkor megnézem. Bár a minõségével nem volt nagyon elégedett a teszter, mert gyorsan kikotyogósodott.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
vagy beleharaphat a seggébe