Jelentkezz be Regisztrálj
Veszélyben a Pilisi montizás, avagy Ne hagyd magad becsapni!
#121
Írta 2005. október 16. - 22:22
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#122
Írta 2005. október 16. - 21:17
konkrétan én laszorom hogy milliomos vagy nem...én a sportvadászokat utálom.. ( a quadosok és cmesek mellett)Vadászbaleset...kisrepülõ baleset... motoros baleset... Hát hullanak millimosék. Azt hiszik, ha van pénzük és nem küszködnek megélhetési gondokkal, mint a pórnép, már mindenhez értenek és mindent megtehetnek. Tudnak bánni a fegyverrel, tudnak repülõt vezetni, motorozni stb. Meg azt is hiszik, több életük van. Az átlag kisember max. munkahelyi baleset érheti vagy agyvérzés a fõnöke miatt. Õszinte leszek, én sem sajnálom az ilyeneket, mert tudom, ha lóvés lennék engem sem sajnálna senki, kivéve a rokonokat, ismerõsöket.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#123
Írta 2005. október 16. - 20:43
"A 37 éves, nyírbátori határõrként dolgozó férfi golyós vadászfegyverébõl célzott lövést adott le a tõle 10 méterre lévõ bokorra, és fejbe találta a mögötte tartózkodó üzletembert."
érzéketlen ge@i vagyok, de rohadtul nem tudom sajnálni
http://www.origo.hu/...12vadkanra.html
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#124
Írta 2005. október 16. - 20:25
#125
Írta 2005. október 14. - 18:30
#126
Írta 2005. október 13. - 17:37
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#127
Írta 2005. október 13. - 13:19
10 méterrõl hogy lehet összetéveszteni egy embert egy vaddisznóval?
Ez a srác valaki(k)nek nagyon bökte a szemét.
Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs
Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs
Lao-Ce
#128
Írta 2005. október 12. - 16:08
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#129
Írta 2005. október 08. - 11:01
Azért érdemes tisztán látni, hogy ki miért van a motorosok ellen. Mi kerékpárosok és a túristák azt szeretnénk, hogy nyugodt körülmények között sportolhassunk, hódolhassunk hibbijainknak és persze ne miattunk legyen veszélybe a montizás. A természetvédelem hivatástudatból, de õk az elmúlt években igencsak meg lettek nyirbálva. Hatósági jogkörüket elvették, kereteiket szûkítették, létszámukat leépítették. Ráadásul mindenki tõlük várja a probléma teljes megszûntetését. A vadászok érdekbõl. Mert ha nincs vad, nincs zseton a külföldi vendégvadászoktól. Nekik az lenne az ideállis, ha minden zöldterület be lenne kerítve és a kapu kulcsa az õ zsebükbe lapulna. És a legfontosabb, hogy a legbefolyásosabb emberek náluk vannak. Én úgy vettem észre, most a vadászok lovagolnak legjobban a témán. Ha sikerül is valamit törvényi szinten elérni, abban mi is nemkívánatosak lennénk.
Pedig folyamatos, kitartó, összehangolt munkával ki lehetne a motorosokat szorítani. És kik fognának össze? Léteznek együttmûködési szerzõdések a polgárõrség, a polgári természetõrök, a határõrség és persze a rendõrség, természetvédelem között. Amíg egy megyényi területen egy maréknyi zöldruhás hajkurássza õket, addig nem lesz változás.
#130
Írta 2005. október 07. - 18:29
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#131
Írta 2005. szeptember 28. - 21:43
persze Õk igen....csak mikor döntõképes emberek kezébe kerül a dolog, a kkor simán lehet olyan túlbozgó ifjú titán akinek eszébe jut hogy akkor bringa se.....Nekem azt emilezték, hogy bár a "károk" egy rész azonos, nem terjed ki a bringára és nem is fog...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#132
Írta 2005. szeptember 28. - 21:40
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#133
Írta 2005. szeptember 28. - 21:26
volt ---és az a baj vele hogy q. könnyen õngól lehet, mert pillanatok alatt kiegészíthetõ a kerékpárral is ha netán vki elkezdene foglalkozni vele---szvszNem tudom, hogy ezt ismeritek-e, bocsánat, ha valahol már szerepelt :
www.kothalo.hu/cross.htm
Persze, nem tudom, hogy milyen egyértelmû állásfoglalásuk van a montisokkal kapcsolatban.
Lajosforrás th.: Amikor én ott voltam (2-3 hete) akkor valahol volt olyan tábla, hogy "omlásveszély, belépni, megközelíteni tilos", meg ilyenek.
Kíváncsi lennék, hogy egyáltalán ki a gazdája ennek.... Szentendre város honlapján még a mai napig ott szerepel, mint lehetséges szálláshely, címmel, telefonszámmal ....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#134
Írta 2005. szeptember 28. - 21:24
www.kothalo.hu/cross.htm
Persze, nem tudom, hogy milyen egyértelmû állásfoglalásuk van a montisokkal kapcsolatban.
Lajosforrás th.: Amikor én ott voltam (2-3 hete) akkor valahol volt olyan tábla, hogy "omlásveszély, belépni, megközelíteni tilos", meg ilyenek.
Kíváncsi lennék, hogy egyáltalán ki a gazdája ennek.... Szentendre város honlapján még a mai napig ott szerepel, mint lehetséges szálláshely, címmel, telefonszámmal ....
#135
Írta 2005. szeptember 28. - 13:05
na az elküldsének még az a veszélye is +van persze, hogy az éppen arra járó gyalogokat legázolják....Nohát, azt nem is vettem észre!
Bikertigger, én is gondoltam rá, hogy gyorsan kitalálom a legszopatósabb utat, csak aztán eszembe jutott,hogy akkor talán még több kárt fognak okozni, mivel ha látják, hogy nem tudnak továbbmenni, visszafordulnak és még tovább fogják keresni az utat. Igaz, azt mondhattam volna, hogy itt menjetek tovább a Tölgyikrekig, és ott a széles erdészetin jobbra le a betonig. Talán ez lett volna a legjobb megoldás.
Még egy kérdés: egyes helyeken az erdészet úgy oldotta meg, hogy a sorompót annyira kitolták, hogy nem lehet kerülni jármûvel, max csak úgy, ha lemész a meredek hegyoldalon és vissza. Ilyen hely van pl. a pilisi szerpentin elején. Ott a CM-esek ki is jártak már egy nyomot a sorompó mellett a hegyoldalon. Erre a quadosok is képesek, vagy ilyen meredek helyeken nem tudnak átmenni?
azt a sorompót most nem tom konkrétan, de tecnikás "rider" majdnem mindenhol felmegy ahol a cm....de a sosrompók nagyrésze simán könnedén kerülhetõ sajnos
az egyetlen jó sorompó ami eszembe jut az a papréti út eleje skanzennél....meg tán visegrád felõl a szintén papréti aszfalt, de a dömörkapui simán kerülhetõ, az állórétre menõ zöld is, kisrigó mellett a piros kereszt (?) gerincút sorompója, ....csak igy hirtelen,
egy csomó meg sztenderd nyitva van, szal ha nagyon akarnék simán át tudnék autózni a pilisen sorompók ide oda....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#136
Írta 2005. szeptember 28. - 12:43
A 29. képen a tag már rutinos a leragasztott rendszámtáblájával. Leleményes a magyar! Nekem is már valami illegálba kéne fognom. Csakhát a lelkiismeret...
Nohát, azt nem is vettem észre!
Bikertigger, én is gondoltam rá, hogy gyorsan kitalálom a legszopatósabb utat, csak aztán eszembe jutott,hogy akkor talán még több kárt fognak okozni, mivel ha látják, hogy nem tudnak továbbmenni, visszafordulnak és még tovább fogják keresni az utat. Igaz, azt mondhattam volna, hogy itt menjetek tovább a Tölgyikrekig, és ott a széles erdészetin jobbra le a betonig. Talán ez lett volna a legjobb megoldás.
Még egy kérdés: egyes helyeken az erdészet úgy oldotta meg, hogy a sorompót annyira kitolták, hogy nem lehet kerülni jármûvel, max csak úgy, ha lemész a meredek hegyoldalon és vissza. Ilyen hely van pl. a pilisi szerpentin elején. Ott a CM-esek ki is jártak már egy nyomot a sorompó mellett a hegyoldalon. Erre a quadosok is képesek, vagy ilyen meredek helyeken nem tudnak átmenni?
#137
Írta 2005. szeptember 28. - 11:04
az a vicc, hogy könnyebben borul mint bármi más.....csak sajnos ritkán...A quad-ban az a gáz, amitõl szerintem is rosszabbak még a crossmotoroknál is, hogy szaktudást nem igényel (annyit), azaz ergó bármelyik sebességõrült belekezdhet túl sok kockázat nélkül. Felborulni nem nagyon fog.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#138
Írta 2005. szeptember 27. - 21:10
#139
Írta 2005. szeptember 27. - 20:54
Ma nézem a tv-ben a bicós magazint és megütötte szememet az egyik fán lévõ tábla szövege: INTENZÍV VADÁSZAT MIATT A TERÜLETEN TARTÓZKODNI ÉLETVESZÉLYES! Basszus! Ezt nevezem! Az ugrott be, hogy a cm-esek egyik legnagyobb ellenségeik a vadásztársaságok, merthogy elriasszák a vadakat. Egy a célunk, aztán majd minket szórnak meg ólommal, ha útban leszünk.
#140
Írta 2005. szeptember 27. - 20:21
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás