Az a merevítõ egy egyszerû V-fék merevítõ!!!
Csaka két konsolt fogja!!!
2000 forint volt, de basszotúl megfogja!! CSak minimálisat csavarja meg a vázat!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
TRIal3
Started by
Paraferee
, 2002. September 04. 08:37
#701
Posted 2002. September 16. - 21:08
#702
Posted 2002. September 16. - 20:14
Gregory; te hol csinaltattad azt a merevitot a magurara? kirr,h 2 ponton fogja... ja es mennyi volt? thx
#703
Posted 2002. September 14. - 19:17
#704
Posted 2002. September 14. - 15:55
No igen! De egy haverom is tegnap elõtt vett Magurát, csak õ vadonatt újat... Azt kipróbáltam, ég és föld volt az enyémhez képest! Az újat könnyû volt húzni, egy ponton beblokkolt és NO nyúlás! Mint egy álom! Az enyém meg nem! Van az enyémen is merevítõ, az is eredeti Magura.
Mondjuk elhiszem, hogy a váztól is függ, mert a haverom Magellan Trialjának támvillája, meg az én PolarX-em támvillája nem egy "súlycsoport"... De ennek még nem kéne a húzás nehézségét befolyásolni!
Amúgy meg ha ilyen lenne a normális Magura hatás, akkor senki nem használna trialra Magurát... Mer ennyit az Aliviom is produkált sok kátránnyal!
Mondjuk elhiszem, hogy a váztól is függ, mert a haverom Magellan Trialjának támvillája, meg az én PolarX-em támvillája nem egy "súlycsoport"... De ennek még nem kéne a húzás nehézségét befolyásolni!
Amúgy meg ha ilyen lenne a normális Magura hatás, akkor senki nem használna trialra Magurát... Mer ennyit az Aliviom is produkált sok kátránnyal!
#705
Posted 2002. September 14. - 03:01
Ja, és a magura azt mondja hogy nem kell szétszedni, és kicserélni az olajat, 5év a gari is elvileg folyásra. Ebben is ásványi olaj van, nem DOT amit cserélni kell rendszeresen.
Viszont, mivel dugattyúk mozognak, azok kopnak, és az a finom reszelék az olajban mozog, ezért ha néha kicseréli az ember az olajat, akkor kitisztul az egész, és elvileg tovább bírja az egész fék, késõbb fog szorulni, vagy nemtudom mi lehet a következménye. Mondjuk triálban ettõl függetlenül a kikotyogósodás a legnagyobb gond, ami elkerülhetetlen.
Viszont, mivel dugattyúk mozognak, azok kopnak, és az a finom reszelék az olajban mozog, ezért ha néha kicseréli az ember az olajat, akkor kitisztul az egész, és elvileg tovább bírja az egész fék, késõbb fog szorulni, vagy nemtudom mi lehet a következménye. Mondjuk triálban ettõl függetlenül a kikotyogósodás a legnagyobb gond, ami elkerülhetetlen.
#706
Posted 2002. September 14. - 02:56
Osztom Gregory véleményét. Nekem az altus vfékemmel könnyebb volt blokkolni a kereket hátul, mint a maggal, kátrány nélkül. viszont kátránnyal, a nagyon nagy erõ miatt brutál, és mivel nagyon párhuzamosra be lehet állítani (ha nincs jól belõve akkor is lehet szar érzés fékezni vele), alig kell mozgatni a fékkart, és blokkol, ill. hozzá se ér. Szal naggyon jó. Nekem a mambán plussz merevítõ nélkül úgy mozgott a támvilla, hogy azt hittem leszakad, még merevítõvel is látni szemmel hogy mozog, de így már nem vészes.
#707
Posted 2002. September 13. - 23:18
Én nekem is egy kicsit rossz kedvem volt amikor megvette!!
Én azt ajánlom, hogy rajál rá egy brutális merevítõt! Megszûnik az anyúlósd érzés!! A Magura "semmit" nem fog ha nem kened!!! JA! És vegyél bele Kool-Stop-Trial fékpofákat!!!
Ez így tutti!! A nehéz húzás nekem is megvan, de ez tipikus HS33!!!
Én azt ajánlom, hogy rajál rá egy brutális merevítõt! Megszûnik az anyúlósd érzés!! A Magura "semmit" nem fog ha nem kened!!! JA! És vegyél bele Kool-Stop-Trial fékpofákat!!!
Ez így tutti!! A nehéz húzás nekem is megvan, de ez tipikus HS33!!!
#708
Posted 2002. September 13. - 23:05
Jeeeeeeehaaaaa! Megvan a Magurám! ;D ;D ;D
Mondjuk kicsit lelombozott, amikor kipróbáltam, mert kicsit nehéz volt húzni, meg nyúlott is, szóval nem volt olyan tuti frankó... Egy CC-s barátomtól vettem, szóval nem volt szétzúzva, nem folyik, csak nem volt benne még olajcsere... Mert 1 szezont használta kb.
Lehet, hogy ez a gáz és egy olaj-csere az megoldaná az egészet?
Csakhát kiábrándító volt ez az egész... Azt vártam, hogy úgy fog, mint állat, meg Magura feeling, meg minden... Mondjuk standard fékpofa van benne.
Mi lehet a gond a cuccban? Mert szerintem szerkezetileg teljesen frankó!
Mondjuk kicsit lelombozott, amikor kipróbáltam, mert kicsit nehéz volt húzni, meg nyúlott is, szóval nem volt olyan tuti frankó... Egy CC-s barátomtól vettem, szóval nem volt szétzúzva, nem folyik, csak nem volt benne még olajcsere... Mert 1 szezont használta kb.
Lehet, hogy ez a gáz és egy olaj-csere az megoldaná az egészet?
Csakhát kiábrándító volt ez az egész... Azt vártam, hogy úgy fog, mint állat, meg Magura feeling, meg minden... Mondjuk standard fékpofa van benne.
Mi lehet a gond a cuccban? Mert szerintem szerkezetileg teljesen frankó!
#709
Posted 2002. September 13. - 02:27
chrow: én elõbb tudtam pedálból ugrani, mint lépcsõn ugrálni, uh. ez nem szempont. Ami kell az télleg a hátsón pattogás, de még ez se biztos, mert tudok olyan srácot, aki tud egyet, max kettõt hátsón pattogni, közbe meg 3-at ugrik pedálból ha kell... Persze annyira bizonytalanul, hogy rossz nézni. Pattogj hátsón, és próbáld azt hogy megállsz holtponton, engeded elõre az elejét (menni fog az magától), és rátekersz egy picit. Nembaj ha eldõlsz, a lényeg hogy beletekerj, gyakorold a fék ki, ráteker, fékbe mozdulatot. Aztán ha jól megy (lehet hogy 1-2perc, lehet hogy 1-2nap) akkor rátekeréskor engedd le magad, és ugorj fel egy picit. SZVSZ ennyi.
#710
Posted 2002. September 09. - 20:19
Szerintem nagyon jó a 100m!
Ja és elsõ guminak nagyon jó a conti vertical meg a piros michelin!
Ja és elsõ guminak nagyon jó a conti vertical meg a piros michelin!
#711
Posted 2002. September 09. - 17:20
#712
Posted 2002. September 08. - 22:33
en egesz nyaton csak elsokereketem es manualoztam. a mostani rekordom manualba 100m. ez jo vagy kozepes?
#713
Posted 2002. September 08. - 22:26
Fél éve 5, most meg semmi? Akkor azért ráéreztél már a lényegre egyszer, nem? Amúgy sztem stabil hátsónpattogás kell csak hozzá, eleinte kis tökösség, ennyi...
check out usually: http://www.biketrials.hu
Yeeeeah:D Köszönet a BikeMagnak!!!!
check out usually: http://www.biketrials.hu
Yeeeeah:D Köszönet a BikeMagnak!!!!
#714
Posted 2002. September 08. - 21:36
mi kell a pedalbol ugrashoz? milyen lepesek? nekem itt azt mondtak hogy 1. lepcsore felugralas 2.hatson pattogas 3. pedalbol. feléve 5-ot ugrottam pedalbol ma meg egyet se.
bocsi hogy ilyen lama kerdest teszek fel.
bocsi hogy ilyen lama kerdest teszek fel.
#715
Posted 2002. September 08. - 21:35
Ez már nekem nincsen meg, de ez egy présel szar!! Azért adtam el, merta a préselés elkopott!!!!! aztán kotyogott!! Tehát nincsen!! Sorry!
#716
Posted 2002. September 08. - 21:14
Gregory véletlenül nincs egy olyan csavarod amivel a hatókar csillagját lehet rögzíteni a hajtókarhoz? Vagy az már nem olyan shimano hajtókar!
Sekee
Sekee
#717
Posted 2002. September 08. - 11:40
#718
Posted 2002. September 08. - 11:37
Szerintetek melyik a jobb??
A fehér:
http://www.andraas.hu/Bike01.jpg
Vagy az új sárga:
http://www.andraas.hu/Bike02.jpg
Köszi!
A fehér:
http://www.andraas.hu/Bike01.jpg
Vagy az új sárga:
http://www.andraas.hu/Bike02.jpg
Köszi!
#719
Posted 2002. September 07. - 21:40
nekem elol kevlaros conti tractionpro van(2,1-es) es wtb ultralight belso; es kb 2,4 bar korul van benne.
#720
Posted 2002. September 07. - 18:54
Nekem elöl egy continental explorerem van szép szürke csík van benne középen, így megy a bicómhoz. Elég rugalmas. Elölre ti mennyit fújtok? Én elég keményre szoktam, de tegnap elött úgy 20-al mehettem, fölakartam bunnyzni egy 20cm-es patkára, aztán utána elsö kerékre akartam érkezni, majd noose vílezni egyet. Csakhogy korán tettem le az elsõ kereket, pont rátettem a padka szélére így úgy 20-al forntálisan telibe kaptam! Bicaj ottmaradt, én meg röpültem elölre a rákba! Szerencse, hogy volt rajtam bukó! Akkora felütést kaptam elsõ kerékre, mint állat! A Rhyno Liteomba lett egy ki 8-as(nem is kicsi), pedig meg sincs furatva.