Jelentkezz be Regisztrálj
Online bringásboltot keresek!
#3442
Posted 2008. September 01. - 16:04
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3443
Posted 2008. September 01. - 15:46
#3444
Posted 2008. September 01. - 15:29
Leveled második részével egyet értek, elég sok országban jártam már, volt szerencsém látni és tapasztalni a különbséget.
"Elájulásom" olyan hosszú évek következménye, amiket civilizált országokban volt szerencsém eltölteni. (Nem kérkedni szeretnék, csupán jelzem, hogy van bõven összehasonlítási alapom, és nem egyedi esetekbõl vonok le következtetéseket.) Mint azt írtam is, nem elsõsorban/kizárólag online kereskedelemrõl, nem is a CRC-rõl beszélek, hanem általánosságban.
Állításomat fenntartom, a már említett országokhoz képest a mi kis betyárköztársaságunk a béka valaga alatt sincsen. És ez nem az államformán vagy politikai irányultságon múlik, hanem olyasvalamin, ami az emberek fejében van (illetve nincs), és inkább évszázadok, mint évtizedek kellenek a megváltoztatásához.
#3445
Posted 2008. September 01. - 13:24
Azér annyira ne legyél elájulva a nyugattól! A CRC arra sem vette a fáradtságot, hogy válaszoljon a reklamáló leveleimre, pedig egyértelûen õk voltak a hunyók mert nem azt küldték mint amit rendeltem. :-( Az E-bike hasonló problémánál szó nélkük küldte a csere darabot.
"Elájulásom" olyan hosszú évek következménye, amiket civilizált országokban volt szerencsém eltölteni. (Nem kérkedni szeretnék, csupán jelzem, hogy van bõven összehasonlítási alapom, és nem egyedi esetekbõl vonok le következtetéseket.) Mint azt írtam is, nem elsõsorban/kizárólag online kereskedelemrõl, nem is a CRC-rõl beszélek, hanem általánosságban.
Állításomat fenntartom, a már említett országokhoz képest a mi kis betyárköztársaságunk a béka valaga alatt sincsen. És ez nem az államformán vagy politikai irányultságon múlik, hanem olyasvalamin, ami az emberek fejében van (illetve nincs), és inkább évszázadok, mint évtizedek kellenek a megváltoztatásához.
#3446
Posted 2008. September 01. - 10:59
Nem tudom megállni, hogy ne tegyem hozzá, hogy bizony mind az angol, mind az amerikai hozzáállás a customer care témához évszázadokkal elõzi meg a hazait. És ez nem a szokásos (és sajnos többnyire jogos) Magyarország-szapulás, hanem számos személyes tapasztalatra alapozott tény!
#3447
Posted 2008. August 30. - 17:49
#3448
Posted 2008. August 30. - 10:22
Én nem mondom, h nem késtek, mert hetek óta várok a pakkomra, és érdemi tájékoztatást se tudtak adni, h mikorra lesznek meg a hiányzó item-ek.
#3449
Posted 2008. August 30. - 10:18
"Dear CRC Customer.
Thank you for your recently placed Chain Reaction Cycles order. The purpose of this mail is to apologise for any uninformed delays or item cancellations that may have occurred with your order.
Due to exceptional weather circumstances over the last few weeks, one of our order processing facilities and showroom were damaged by flooding from a nearby river. As you can imagine this had a substantial impact on our ability to efficiently process orders and communicate effectively with our customers. [...] "
németeseknek;
"Sehr geehrter CRC Kunde
Wir bedanken uns fuer die neuliche Auftragstaetigung bei Chain Reaction Cycles. Die Absicht dieser Mail ist es , sich bei Ihnen vielmals fuer eventuelle Bestellungsstornierungen ohne Information oder / und Streichnungen von jeweiligen Artikeln zu entschuldigen.
Auf Grund unerwarteter Wetterbedingungen waerend der letzten paar Wochen wurde eine unserer Packungseinrichtungen und unser Laden vor Ort ueberfltutet. Das Wasser kam von einem nahegelegenden Fluss dessen Ausmass sich stark erhoeht hat durch anhaltenden Regen. Sie koennen sich bestimmt vorstellen, dass das unseren Service beinschrenkt hat und Einfluss auf unsere Efizenz hatte. [...]"
Ma reggel kaptam tõlük emilt, amiben elnézést kérnek a késésért (nem késtek semmivel, miden idõben jött, és jelenleg nincs folyamatban rendelésem), valamint leírják az általad is postolt okokat. De van a végén egy kis kiegészítés is, lehet, hogy másnak is jól jöhet:
"On behalf of all the staff at CRC I would like to say thank you for your patience during this difficult time and offer you the exclusive opportunity to bag an even greater bargain during the last few days of our August sale.
Simply use the corresponding discount code below appropriate to the value of your new order.
£ 5 Discount on all orders over £50 enter code: Flood5
£10 Discount on all orders over £100 enter code: Flood10
£50 Discount on all orders over £500 enter code: Flood50
Voucher Code will be valid until Midnight Sunday 7th September and can be activated in the order basket."
#3450
Posted 2008. August 29. - 22:23
Thank you for your recently placed Chain Reaction Cycles order. The purpose of this mail is to apologise for any uninformed delays or item cancellations that may have occurred with your order.
Due to exceptional weather circumstances over the last few weeks, one of our order processing facilities and showroom were damaged by flooding from a nearby river. As you can imagine this had a substantial impact on our ability to efficiently process orders and communicate effectively with our customers. [...] "
németeseknek;
"Sehr geehrter CRC Kunde
Wir bedanken uns fuer die neuliche Auftragstaetigung bei Chain Reaction Cycles. Die Absicht dieser Mail ist es , sich bei Ihnen vielmals fuer eventuelle Bestellungsstornierungen ohne Information oder / und Streichnungen von jeweiligen Artikeln zu entschuldigen.
Auf Grund unerwarteter Wetterbedingungen waerend der letzten paar Wochen wurde eine unserer Packungseinrichtungen und unser Laden vor Ort ueberfltutet. Das Wasser kam von einem nahegelegenden Fluss dessen Ausmass sich stark erhoeht hat durch anhaltenden Regen. Sie koennen sich bestimmt vorstellen, dass das unseren Service beinschrenkt hat und Einfluss auf unsere Efizenz hatte. [...]"
#3451
Posted 2008. August 26. - 20:26
Azért ez se teljesen igaz. Például, bár kedvelem, és alapvetõen pozitívak a tapasztalataim, azért tudnék pár rossz szót mondani a CRC-rõl (más is).
Mivel velük még csak két üzletem volt nem elsõsorban rájuk (sõt nem is elsõsorban az online kereskedõkre) alapoztam a megjegyzésemet.
Visszatérve a CRC-re, az elsõ csomag sértetlenül jött, bár a doboza kissé meggyûrõdött. A második egy tégely Proofide bõrápoló volt. A tégely behorpadt az út során, az igaz... Bár ez ugye a kence állapotát nem befolyásolta. Azon is elgondolkodtam, hogyha a 10 helyett a 15 vagy 20 fontba kerülõ kézbesítést választom, akkor is bekövetkeztek volna-e ezek a kellemetlenségek.
#3452
Posted 2008. August 26. - 19:57
#3453
Posted 2008. August 26. - 19:34
Helló!
Korábban #2518 #2520 írtam, hogy jártam az online vásárlással.
Valószínûleg nem sok mindenkit érdekel, de leírom mi történt azóta:
Ugye megtörtént a kárbejelentés a UPS felé, másnap reggel írtam egy mailt az Evans Cycles-nek melyben röviden vázoltam a történteket, és természetesen hangot adtam a csalódottságomnak is. Órákon belül jött a válasz, hogy ha módomban áll akkor küldjem el a probléma leírását és néhány fotót a megadott e-mail címre. Megtettem. Másnap jött a válasz egy Toby nevû úrtól (beosztása: Sales Support Advisor nem tudom, hogy van magyarul), melyben elnézést kért a kellemetlenségért, és felajánlotta a csere lehetõségét. Gondoltam miért ne? Mit veszíthetek?
E-mail Toby-nak: "Hála köszönet! Mégis mennyibe fog ez kerülni? Mi lesz a UPS-szel?"
Válasz: "Semmibe! Ne aggódj mi mindent elrendezünk a UPS-szel! Amint megszerveztem a dolgot értesítelek" Képzelhetitek milyet ütött a "there would be no cost to you"!
Még néhány levél és sínen volt a dolog! A megrongálódott bicaj szépen vissza a csomagba. Jött a UPS-man elvitte. Várakozás. Tegnap érkezett meg a másik, az hogy a doboz oldala most is végig van szántva már nem is meglepõ. Kibontom, látszik, hogy ezúttal nem bíztak semmit a véletlenre! Kb 2szer annyi csomagolóanyag belül mint az elsõnél pedig ott sem spóroltak. A lényeg, hogy itt van épen, karcmentesen, gyönyörûen!
És mi a tanulság? A legfõbb az amit Kipage írt, ha elérhetõ itthon akkor itthon kell megvenni! (Mondjuk én még mindig nem találtam a hazai árlistán.)
A másik az, hogy kellemesen csalódtam az Evans-ben, szerintem nem sok helyen lettek volna ilyen segítõkészek, fõleg nem a helyi bótos!
Ja a bringa a Jeannie nevet kapta a keresztségben. (Longo-Ciprelli után, ha fele annyi ideig tart mint amennyit az öreglány versenyzett, már megérte. )
Üdv,
Árpi
Nem tudom megállni, hogy ne tegyem hozzá, hogy bizony mind az angol, mind az amerikai hozzáállás a customer care témához évszázadokkal elõzi meg a hazait. És ez nem a szokásos (és sajnos többnyire jogos) Magyarország-szapulás, hanem számos személyes tapasztalatra alapozott tény!
#3454
Posted 2008. August 26. - 15:24
#3455
Posted 2008. August 26. - 09:01
Korábban #2518 #2520 írtam, hogy jártam az online vásárlással.
Valószínûleg nem sok mindenkit érdekel, de leírom mi történt azóta:
Ugye megtörtént a kárbejelentés a UPS felé, másnap reggel írtam egy mailt az Evans Cycles-nek melyben röviden vázoltam a történteket, és természetesen hangot adtam a csalódottságomnak is. Órákon belül jött a válasz, hogy ha módomban áll akkor küldjem el a probléma leírását és néhány fotót a megadott e-mail címre. Megtettem. Másnap jött a válasz egy Toby nevû úrtól (beosztása: Sales Support Advisor nem tudom, hogy van magyarul), melyben elnézést kért a kellemetlenségért, és felajánlotta a csere lehetõségét. Gondoltam miért ne? Mit veszíthetek?
E-mail Toby-nak: "Hála köszönet! Mégis mennyibe fog ez kerülni? Mi lesz a UPS-szel?"
Válasz: "Semmibe! Ne aggódj mi mindent elrendezünk a UPS-szel! Amint megszerveztem a dolgot értesítelek" Képzelhetitek milyet ütött a "there would be no cost to you"!
Még néhány levél és sínen volt a dolog! A megrongálódott bicaj szépen vissza a csomagba. Jött a UPS-man elvitte. Várakozás. Tegnap érkezett meg a másik, az hogy a doboz oldala most is végig van szántva már nem is meglepõ. Kibontom, látszik, hogy ezúttal nem bíztak semmit a véletlenre! Kb 2szer annyi csomagolóanyag belül mint az elsõnél pedig ott sem spóroltak. A lényeg, hogy itt van épen, karcmentesen, gyönyörûen!
És mi a tanulság? A legfõbb az amit Kipage írt, ha elérhetõ itthon akkor itthon kell megvenni! (Mondjuk én még mindig nem találtam a hazai árlistán.)
A másik az, hogy kellemesen csalódtam az Evans-ben, szerintem nem sok helyen lettek volna ilyen segítõkészek, fõleg nem a helyi bótos!
Ja a bringa a Jeannie nevet kapta a keresztségben. (Longo-Ciprelli után, ha fele annyi ideig tart mint amennyit az öreglány versenyzett, már megérte. )
Üdv,
Árpi
#3456
Posted 2008. August 25. - 16:18
#3457
Posted 2008. August 25. - 09:26
Out os stock péel a por is, ill. a Lefty agy, szóval pont a lényegesebb cuccok, és processing.
De ha van ennél konkrétabb info, akkor felteszem itt.
#3458
Posted 2008. August 24. - 22:49
#3459
Posted 2008. August 24. - 12:47
#3460
Posted 2008. August 21. - 09:43
én küllõket meg polir egynes kormányt keresek, lehet bezsállok a buliba. persze nekem nem sürgõs, 2 hét múlva is jó lesz. csak mondom szólok.
Várjunk/rendeljük?
Ha Mátrára nem jönnél akkor hetenete vagy én megyek bnõmhöz vagy õ jön, és átmegyünk nagyfalun...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám