Amúgy nekem se kellett utalni, egyszerûen leszedték a pénzt

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Üdv, sorstárs
Nem pusztult meg a PayPal-od, csak tényleg van limit (szerintem az éves pénzküldési határt érted el), amit persze meg lehet emelni, de az egy másik történet.
Igen, lehet vásárolni közvetlenül is. Fizetésnél a 'Proceed To Checkout'-ra menj. Kérni fogják a kártya adatait és utána fizethetsz.
Tudja valaki, hogy a CRC-s fizetés megy-e közvetlenül internetes vásárlókártyával, vagy mindenképpen PayPal kell hozzá? Valamiért megpusztult a PayPal-em... Állítólag elértem valami tranzakciós limitet (nem összeglimitet, mert a vásárolni kívánt cucc 10%-át sem érte el a napi limitemnek). Létezik ez? Mindössze ötször használtam.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Ha jót akarsz magadnak, eszedbe ne jusson szállítási módként a Royal Mail-t választani. Ez sima postai út, annak minden buktatójával.CRC-n rakosgattam össze egy csomagot, postaköltségnek a legolcsóbb volt kiválasztva (Royal Mail International, 10 font), aztán hozzádobtam 1 db spéci csavart és erre átváltott a drágább Parcel Force International-ra (15 font). Vissza lehetett állítani az eredeti RMI módra, de annak már 20 font volt az ára.
Ezt miért csinálta? Átléptem volna valami határt (súlyt)?
Az életben nem szabadulok meg ettõl a rendeléstõl... kiderült, hogy 21-én a DHL-lel útnak indult a pakkom (e-mailt kaptam róla a bike24-tõl). Aztán 23-án megint jött egy e-mail tõlük, hogy útnak indították a csomagot (másik fuvarlevélszámmal). Ennek most utánanéztem a DHL oldalán és ki van írva, hogy rossz/hiányos a cím ezért várakozik. Az e-mailben minden adatom korrekt, szóval megint nem értem mi ez a kavarás?!? :chin: Ha az elsõ szállítmánnyal is ez volt a gond, akkor az miért ért vissza 2 nap alatt, ez meg miért várakozik ott (bár azt sem tudom hol) majd' egy hete?
DHL-t nem hibáztatom, mert múlthéten gond nélkül leszállítottak egy csomagot, ami szintén Németo.-ból jött... igaz, azt nem a bike24 adta fel.
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
"Az olcsó ár miatt érzett öröm mindíg rövidebb ideig tart, mint a rossz minõség miatt érzett bosszúság."
(valamelyik régi MBAHban vagy Bikemagban volt ez a hónap mondása, amit azóta is példaként állítok magam elé minden vásárláskor)
A magyarországi forgalmazót bevonva pont az esetleges reklamáció terheit vették volna le a válladról, a garanciát is könyebb itthon érvényesíteni, mint Angliában. Elindítani egy hosszadalmas reklamálási procedúrát.. nem tudom nekem biztos nem lenne idegszálam hozzá.
Na meg kibontottad a csomagot, ilyenkor nem tudom hogy döntik el, hogy sérült volt a csomag. (arra gondolok, hogy az ECnél, hogy jól be volt fóliázva a váz, biztos a UPS a hibás, a UPS meg mondhatja, hogy rosszul volt becsomagolva a EC a hibás)