Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Online bringásboltot keresek!

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6016 hozzászólás a témában

#3441
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Kettõnknek már 100...

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#3442
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
valaki rendel mostanában crc-rõl? lenne vagy 80-90 fontnyi cuccom.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3443
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás
Van egy sanda gyanúm... Ha a reklamáló például egy angol lett volna, sztem ülõcsontig nyalták volna fényesre. (Igen, ez elég szomorú.)

#3444
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Igaz tapasztalatom egyedi e téren, de egy magát európa legnagyobb online boltjaként (vagy valami ilyesmi szlogen) hírdetõ cégtõl megengedhetetlennek tartom ezt az eljárást.
Leveled második részével egyet értek, elég sok országban jártam már, volt szerencsém látni és tapasztalni a különbséget.

"Elájulásom" olyan hosszú évek következménye, amiket civilizált országokban volt szerencsém eltölteni. (Nem kérkedni szeretnék, csupán jelzem, hogy van bõven összehasonlítási alapom, és nem egyedi esetekbõl vonok le következtetéseket.) Mint azt írtam is, nem elsõsorban/kizárólag online kereskedelemrõl, nem is a CRC-rõl beszélek, hanem általánosságban.

Állításomat fenntartom, a már említett országokhoz képest a mi kis betyárköztársaságunk a béka valaga alatt sincsen. És ez nem az államformán vagy politikai irányultságon múlik, hanem olyasvalamin, ami az emberek fejében van (illetve nincs), és inkább évszázadok, mint évtizedek kellenek a megváltoztatásához.



#3445
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

Azér annyira ne legyél elájulva a nyugattól! A CRC arra sem vette a fáradtságot, hogy válaszoljon a reklamáló leveleimre, pedig egyértelûen õk voltak a hunyók mert nem azt küldték mint amit rendeltem. :-( Az E-bike hasonló problémánál szó nélkük küldte a csere darabot.


"Elájulásom" olyan hosszú évek következménye, amiket civilizált országokban volt szerencsém eltölteni. (Nem kérkedni szeretnék, csupán jelzem, hogy van bõven összehasonlítási alapom, és nem egyedi esetekbõl vonok le következtetéseket.) Mint azt írtam is, nem elsõsorban/kizárólag online kereskedelemrõl, nem is a CRC-rõl beszélek, hanem általánosságban.

Állításomat fenntartom, a már említett országokhoz képest a mi kis betyárköztársaságunk a béka valaga alatt sincsen. És ez nem az államformán vagy politikai irányultságon múlik, hanem olyasvalamin, ami az emberek fejében van (illetve nincs), és inkább évszázadok, mint évtizedek kellenek a megváltoztatásához.

#3446
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Azér annyira ne legyél elájulva a nyugattól! A CRC arra sem vette a fáradtságot, hogy válaszoljon a reklamáló leveleimre, pedig egyértelûen õk voltak a hunyók mert nem azt küldték mint amit rendeltem. :-( Az E-bike hasonló problémánál szó nélkük küldte a csere darabot.

Nem tudom megállni, hogy ne tegyem hozzá, hogy bizony mind az angol, mind az amerikai hozzáállás a customer care témához évszázadokkal elõzi meg a hazait. És ez nem a szokásos (és sajnos többnyire jogos) Magyarország-szapulás, hanem számos személyes tapasztalatra alapozott tény!



#3447
Szepy2884

Szepy2884

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 300 hozzászólás
A külföldrõl rendelt cuccokra mennyire van garancia? Különösen ami mondjuk Amerikából jön. Ha netán valami probléma adódna el lehet-e intézni a cserét vagy a pénzvisszaküldést stb?

#3448
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Hát jah. Más kérdés, h akinek a cuccával késnek, az valszeg épp most rendelt valamit, és vasárnapig már nem fog semmi újat :)
Én nem mondom, h nem késtek, mert hetek óta várok a pakkomra, és érdemi tájékoztatást se tudtak adni, h mikorra lesznek meg a hiányzó item-ek.

#3449
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

"Dear CRC Customer.

Thank you for your recently placed Chain Reaction Cycles order. The purpose of this mail is to apologise for any uninformed delays or item cancellations that may have occurred with your order.

Due to exceptional weather circumstances over the last few weeks, one of our order processing facilities and showroom were damaged by flooding from a nearby river. As you can imagine this had a substantial impact on our ability to efficiently process orders and communicate effectively with our customers. [...] "

németeseknek;

"Sehr geehrter CRC Kunde

Wir bedanken uns fuer die neuliche Auftragstaetigung bei Chain Reaction Cycles. Die Absicht dieser Mail ist es , sich bei Ihnen vielmals fuer eventuelle Bestellungsstornierungen ohne Information oder / und Streichnungen von jeweiligen Artikeln zu entschuldigen.

Auf Grund unerwarteter Wetterbedingungen waerend der letzten paar Wochen wurde eine unserer Packungseinrichtungen und unser Laden vor Ort ueberfltutet. Das Wasser kam von einem nahegelegenden Fluss dessen Ausmass sich stark erhoeht hat durch anhaltenden Regen. Sie koennen sich bestimmt vorstellen, dass das unseren Service beinschrenkt hat und Einfluss auf unsere Efizenz hatte. [...]"


Ma reggel kaptam tõlük emilt, amiben elnézést kérnek a késésért (nem késtek semmivel, miden idõben jött, és jelenleg nincs folyamatban rendelésem), valamint leírják az általad is postolt okokat. De van a végén egy kis kiegészítés is, lehet, hogy másnak is jól jöhet:

"On behalf of all the staff at CRC I would like to say thank you for your patience during this difficult time and offer you the exclusive opportunity to bag an even greater bargain during the last few days of our August sale.

Simply use the corresponding discount code below appropriate to the value of your new order.

£ 5 Discount on all orders over £50 enter code: Flood5

£10 Discount on all orders over £100 enter code: Flood10

£50 Discount on all orders over £500 enter code: Flood50

Voucher Code will be valid until Midnight Sunday 7th September and can be activated in the order basket."

#3450
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
"Dear CRC Customer.

Thank you for your recently placed Chain Reaction Cycles order. The purpose of this mail is to apologise for any uninformed delays or item cancellations that may have occurred with your order.

Due to exceptional weather circumstances over the last few weeks, one of our order processing facilities and showroom were damaged by flooding from a nearby river. As you can imagine this had a substantial impact on our ability to efficiently process orders and communicate effectively with our customers. [...] "

németeseknek;

"Sehr geehrter CRC Kunde

Wir bedanken uns fuer die neuliche Auftragstaetigung bei Chain Reaction Cycles. Die Absicht dieser Mail ist es , sich bei Ihnen vielmals fuer eventuelle Bestellungsstornierungen ohne Information oder / und Streichnungen von jeweiligen Artikeln zu entschuldigen.

Auf Grund unerwarteter Wetterbedingungen waerend der letzten paar Wochen wurde eine unserer Packungseinrichtungen und unser Laden vor Ort ueberfltutet. Das Wasser kam von einem nahegelegenden Fluss dessen Ausmass sich stark erhoeht hat durch anhaltenden Regen. Sie koennen sich bestimmt vorstellen, dass das unseren Service beinschrenkt hat und Einfluss auf unsere Efizenz hatte. [...]"

#3451
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

Azért ez se teljesen igaz. Például, bár kedvelem, és alapvetõen pozitívak a tapasztalataim, azért tudnék pár rossz szót mondani a CRC-rõl (más is).


Mivel velük még csak két üzletem volt nem elsõsorban rájuk (sõt nem is elsõsorban az online kereskedõkre) alapoztam a megjegyzésemet.

Visszatérve a CRC-re, az elsõ csomag sértetlenül jött, bár a doboza kissé meggyûrõdött. A második egy tégely Proofide bõrápoló volt. A tégely behorpadt az út során, az igaz... Bár ez ugye a kence állapotát nem befolyásolta. Azon is elgondolkodtam, hogyha a 10 helyett a 15 vagy 20 fontba kerülõ kézbesítést választom, akkor is bekövetkeztek volna-e ezek a kellemetlenségek.

#3452
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Azért ez se teljesen igaz. Például, bár kedvelem, és alapvetõen pozitívak a tapasztalataim, azért tudnék pár rossz szót mondani a CRC-rõl (más is).


#3453
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

Helló!

Korábban #2518 #2520 írtam, hogy jártam az online vásárlással.

Valószínûleg nem sok mindenkit érdekel, de leírom mi történt azóta:

Ugye megtörtént a kárbejelentés a UPS felé, másnap reggel írtam egy mailt az Evans Cycles-nek melyben röviden vázoltam a történteket, és természetesen hangot adtam a csalódottságomnak is. Órákon belül jött a válasz, hogy ha módomban áll akkor küldjem el a probléma leírását és néhány fotót a megadott e-mail címre. Megtettem. Másnap jött a válasz egy Toby nevû úrtól (beosztása: Sales Support Advisor nem tudom, hogy van magyarul), melyben elnézést kért a kellemetlenségért, és felajánlotta a csere lehetõségét. Gondoltam miért ne? Mit veszíthetek?
E-mail Toby-nak: "Hála köszönet! Mégis mennyibe fog ez kerülni? Mi lesz a UPS-szel?"
Válasz: "Semmibe! Ne aggódj mi mindent elrendezünk a UPS-szel! Amint megszerveztem a dolgot értesítelek" Képzelhetitek milyet ütött a "there would be no cost to you"!
Még néhány levél és sínen volt a dolog! A megrongálódott bicaj szépen vissza a csomagba. Jött a UPS-man elvitte. Várakozás. Tegnap érkezett meg a másik, az hogy a doboz oldala most is végig van szántva már nem is meglepõ. Kibontom, látszik, hogy ezúttal nem bíztak semmit a véletlenre! Kb 2szer annyi csomagolóanyag belül mint az elsõnél pedig ott sem spóroltak. A lényeg, hogy itt van épen, karcmentesen, gyönyörûen!

És mi a tanulság? A legfõbb az amit Kipage írt, ha elérhetõ itthon akkor itthon kell megvenni! (Mondjuk én még mindig nem találtam a hazai árlistán.)
A másik az, hogy kellemesen csalódtam az Evans-ben, szerintem nem sok helyen lettek volna ilyen segítõkészek, fõleg nem a helyi bótos!

Ja a bringa a Jeannie nevet kapta a keresztségben. (Longo-Ciprelli után, ha fele annyi ideig tart mint amennyit az öreglány versenyzett, már megérte. :) )

Üdv,
Árpi



Nem tudom megállni, hogy ne tegyem hozzá, hogy bizony mind az angol, mind az amerikai hozzáállás a customer care témához évszázadokkal elõzi meg a hazait. És ez nem a szokásos (és sajnos többnyire jogos) Magyarország-szapulás, hanem számos személyes tapasztalatra alapozott tény!

#3454
SWirl

SWirl

    vendég

  • fórumtag
  • 126 hozzászólás
Sziasztok!

Errõl a www.sjscycles.co.uk helyrõl van valakinek tapasztalata?

#3455
Arpi_

Arpi_

    vendég

  • fórumtag
  • 97 hozzászólás
Helló!

Korábban #2518 #2520 írtam, hogy jártam az online vásárlással.

Valószínûleg nem sok mindenkit érdekel, de leírom mi történt azóta:

Ugye megtörtént a kárbejelentés a UPS felé, másnap reggel írtam egy mailt az Evans Cycles-nek melyben röviden vázoltam a történteket, és természetesen hangot adtam a csalódottságomnak is. Órákon belül jött a válasz, hogy ha módomban áll akkor küldjem el a probléma leírását és néhány fotót a megadott e-mail címre. Megtettem. Másnap jött a válasz egy Toby nevû úrtól (beosztása: Sales Support Advisor nem tudom, hogy van magyarul), melyben elnézést kért a kellemetlenségért, és felajánlotta a csere lehetõségét. Gondoltam miért ne? Mit veszíthetek?
E-mail Toby-nak: "Hála köszönet! Mégis mennyibe fog ez kerülni? Mi lesz a UPS-szel?"
Válasz: "Semmibe! Ne aggódj mi mindent elrendezünk a UPS-szel! Amint megszerveztem a dolgot értesítelek" Képzelhetitek milyet ütött a "there would be no cost to you"!
Még néhány levél és sínen volt a dolog! A megrongálódott bicaj szépen vissza a csomagba. Jött a UPS-man elvitte. Várakozás. Tegnap érkezett meg a másik, az hogy a doboz oldala most is végig van szántva már nem is meglepõ. Kibontom, látszik, hogy ezúttal nem bíztak semmit a véletlenre! Kb 2szer annyi csomagolóanyag belül mint az elsõnél pedig ott sem spóroltak. A lényeg, hogy itt van épen, karcmentesen, gyönyörûen!

És mi a tanulság? A legfõbb az amit Kipage írt, ha elérhetõ itthon akkor itthon kell megvenni! (Mondjuk én még mindig nem találtam a hazai árlistán.)
A másik az, hogy kellemesen csalódtam az Evans-ben, szerintem nem sok helyen lettek volna ilyen segítõkészek, fõleg nem a helyi bótos!

Ja a bringa a Jeannie nevet kapta a keresztségben. (Longo-Ciprelli után, ha fele annyi ideig tart mint amennyit az öreglány versenyzett, már megérte. :) )

Üdv,
Árpi

#3456
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
ok, értve :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#3457
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Mivel hétköznap van, ezért most fogok írni nekik mérgelõdõ levelet h >#&@@
Out os stock péel a por is, ill. a Lefty agy, szóval pont a lényegesebb cuccok, és processing.
De ha van ennél konkrétabb info, akkor felteszem itt.

#3458
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Kala
mi a helyzet a rendelésünkkel?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#3459
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
CRC-s rendelésbe beszállnék október fele egy 180as XT hajtómûvel (100font).

#3460
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

én küllõket meg polir egynes kormányt keresek, lehet bezsállok a buliba. persze nekem nem sürgõs, 2 hét múlva is jó lesz. csak mondom szólok.


Várjunk/rendeljük?
Ha Mátrára nem jönnél akkor hetenete vagy én megyek bnõmhöz vagy õ jön, és átmegyünk nagyfalun...

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám