Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Trükkök és figurák elsajátítása
Started by
blademaster
, 2004. August 23. 22:25
#161
Posted 2008. March 24. - 22:10

#162
Posted 2008. March 15. - 00:18

#163
Posted 2008. March 09. - 20:40

#164
Posted 2008. March 09. - 20:40

mit gondoltok a wheeler buddy 03 bírni fogja ha 180at gyakorlok rajta?vuelta rodi dh hátsó kerék van benne.
#165
Posted 2008. March 05. - 21:10

#166
Posted 2008. March 05. - 20:20

manuált hajlított karral érdemes vagy nyújtott karral? én most kezdem próbálgatni, eddig jobban megy nyújtott karral de lehet rosszul csinálom
az elmelet szerint nyujtott karral, hajlitott labbal. en persze nem tudok ilyet, de mindenhol igy mondjak

"keep the rubber side down."
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#167
Posted 2008. March 05. - 19:49

manuált hajlított karral érdemes vagy nyújtott karral? én most kezdem próbálgatni, eddig jobban megy nyújtott karral de lehet rosszul csinálom
#168
Posted 2008. March 05. - 18:15

#169
Posted 2008. March 04. - 16:07

Nem teszkós bringája van a gyereknek tehát nem is azzal tanulta, csak odaadtak neki egy olyat hogy azzal csinálja meg és így hamar ment neki
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok
eladó cuccok
#170
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2008. March 02. - 23:48

Én is láttam már hasonlót...végülis ha belegondolsz nem egy nagy trükk, csak bátorság kell hozzá meg hogy stabilan tartsd a bringát. És mindig lesznek hülyék, akik ilyesmikkel kezdenek...viszont arra kíváncsi volnék a bringa milyen volt utána, mert gondolom azért elsõre nem sikerült annyira finoman ívre rakni:D
#171
Posted 2008. March 02. - 01:58

#172
Posted 2008. March 01. - 18:44

Gyakorolj sokat, valaki teszkós géppel mûvel olyan dolgokat hogy az állam a földön hever tõle!
Nyíregyen egy gyerek backflipet tolt teszkóssal
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok
eladó cuccok
#173
Posted 2008. February 29. - 17:16

#174
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2008. February 28. - 00:24

Fakie-ben gurulásnak az a trükkje, hogy teljesen hátra dölsz, eleinte fura érzés, de meg lehet szokni.
Megfordulni fékkel: amikor elkezdesz már nagyon kacsázni és elfordultál vmelyik irányba, akkor hirtelen izomból hátsó fék behúz, hátradölsz és közben forogsz is, erre nem nehéz ráérezni, próbáld meg h eleinte csak fakie közben fék behúz+hátradõlsz->elsõkerék elemelkedik, aztán ha megy elég frankón akkor forgasd is. Fontos, hogy ne karral húzd fel az elejét, hanem nyújtott kar és súlypontod helyezed hátra...mintha manualoznál.
Fék nélkül: fakie közben, egyszercsak a hátrafelé tekerést abbahagyod és beletaposol, olyan mintha kontráznál csak hátrafelé, mozgássor ugyanaz
Ugorva: amikor már elsõ kerék a levegõben van hátsót utánarántod és így forgod ki. (fakiebõl ugurva sokkal könnyebb forogni, én is tudok helybõl 360-at
)
De ami a legstílusosabb és manapság legtrendibb: csúsztatva. Ilyenkor az elejét alig észrevehetõen felrántod és majdnem x-up-ig elfordítod, majd úgy fordulsz vissza egyenesbe, hogy gyakorlatilag a kerék ugyanabba az irányba néz, de minden más utánafordul és csúszik. Ezt elmondani nehéz, de vágjátok mirõl van szó...minden streetes vid-ben milliószor benne van, manapság baromi nagy divat.
Megfordulni fékkel: amikor elkezdesz már nagyon kacsázni és elfordultál vmelyik irányba, akkor hirtelen izomból hátsó fék behúz, hátradölsz és közben forogsz is, erre nem nehéz ráérezni, próbáld meg h eleinte csak fakie közben fék behúz+hátradõlsz->elsõkerék elemelkedik, aztán ha megy elég frankón akkor forgasd is. Fontos, hogy ne karral húzd fel az elejét, hanem nyújtott kar és súlypontod helyezed hátra...mintha manualoznál.
Fék nélkül: fakie közben, egyszercsak a hátrafelé tekerést abbahagyod és beletaposol, olyan mintha kontráznál csak hátrafelé, mozgássor ugyanaz
Ugorva: amikor már elsõ kerék a levegõben van hátsót utánarántod és így forgod ki. (fakiebõl ugurva sokkal könnyebb forogni, én is tudok helybõl 360-at

De ami a legstílusosabb és manapság legtrendibb: csúsztatva. Ilyenkor az elejét alig észrevehetõen felrántod és majdnem x-up-ig elfordítod, majd úgy fordulsz vissza egyenesbe, hogy gyakorlatilag a kerék ugyanabba az irányba néz, de minden más utánafordul és csúszik. Ezt elmondani nehéz, de vágjátok mirõl van szó...minden streetes vid-ben milliószor benne van, manapság baromi nagy divat.
#175
Posted 2008. February 27. - 23:46

#176
Posted 2008. February 27. - 23:36

jó beszél facs, hardyból jó a 16". fakie az tõlem sajnos távol áll.. már rögtön az elején elkezdek fordulni balra, nem tudok egyenesbe maradni..

#177
Posted 2008. February 27. - 23:26

Most azt kezdtem gyakorolni hogy kiállok egy kisseb ív tetejére, onnan hátraugrok félykibe, de nem tok belõle megfordulni. Sokan olyan lazán tolják a félykibõl fordulást h nem lehet túl nehéz...egyik srác fék nélkül nyomja. :wow:
Szal nem vágom azt se hogy most kell e hozzá fék vagy nem mert valaki meg fékkel tolja.
Namostakkó hogy kezdjek neki??
Ja amúgy olvastem ezt a hú de nagy a 16"....hát. Hardyból nem nagy. Egyébként is sokan örülnének egy olyan váznak, örülj neki hogy neked lehet.
Gyakorolj sokat, valaki teszkós géppel mûvel olyan dolgokat hogy az állam a földön hever tõle!
Szal nem vágom azt se hogy most kell e hozzá fék vagy nem mert valaki meg fékkel tolja.
Namostakkó hogy kezdjek neki??

Ja amúgy olvastem ezt a hú de nagy a 16"....hát. Hardyból nem nagy. Egyébként is sokan örülnének egy olyan váznak, örülj neki hogy neked lehet.
Gyakorolj sokat, valaki teszkós géppel mûvel olyan dolgokat hogy az állam a földön hever tõle!
#178
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2008. February 25. - 17:27

#179
Posted 2008. February 23. - 20:41

#180
Posted 2008. February 20. - 19:18

Ne feltétlenül a vázméretet nézzétek, inkább a hosszát.
streetre minél rövidebb annál jobb elvileg. minél rövidebb a hátulja, annál könnyebb kirántani, minél kisebb a tengelytáv, annál könyebb forogni vele.
Ezért van h pl haver Suburbanjára nem merek ráülni, félek mindig h hátraesek vele STP utánXD
Dörtre meg azt mondják az a jó ha hátulja picit hosszabb(lásd pl. konák)
STP-m se mondható rövidnek, picit a tengelytáv nagy is, de dörtön legalább iszonyat stabil:)
nagy vázméret meg akkor jöhet jól, ha tényleg sokat kell tekerni vele.
streetre minél rövidebb annál jobb elvileg. minél rövidebb a hátulja, annál könnyebb kirántani, minél kisebb a tengelytáv, annál könyebb forogni vele.
Ezért van h pl haver Suburbanjára nem merek ráülni, félek mindig h hátraesek vele STP utánXD
Dörtre meg azt mondják az a jó ha hátulja picit hosszabb(lásd pl. konák)
STP-m se mondható rövidnek, picit a tengelytáv nagy is, de dörtön legalább iszonyat stabil:)
nagy vázméret meg akkor jöhet jól, ha tényleg sokat kell tekerni vele.