Húú, ez nagyon szép!
Ha nem hadititok, egy menetkész tömeget elárulsz?
Az elöl ilyen "dh sárvédõ"?
Ha már egyszerre írunk:
Ja, egyrõl beszélünk, nagyon ügyes megoldásnak tûnik, de eddig még csak DH villákon láttam.
Bicaj súlya (is) nagyon rendben van!
Gratulálok még egyszer! Szavadon foglak majd egy próbakörre...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
Started by
thommey
, 2004. January 11. 13:17
#861
Posted 2011. February 24. - 14:34
#862
Posted 2011. February 24. - 14:28
#863
Posted 2011. February 24. - 14:15
Boty.
Az.
Csak sajnálom szegényt, hogy Dante alatt kell széthullnia.
A sebesség mindent megold.
#864
Posted 2011. February 24. - 13:58
#865
Posted 2011. February 24. - 13:57
Szebb lett mint volt.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#866
Posted 2011. February 24. - 12:53
Amúgy újra összeállt a gépem, kisebb tuningokkal. Nagyon jól megy, ma is jelesre vizsgázott a hegyen. (amúgy nagyon jó fagyott talaj van)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#867
Posted 2011. February 23. - 23:32
#868
Posted 2011. February 23. - 23:08
#869
Posted 2011. February 23. - 22:38
Ha van rá lehetõség, akkor én a helyedben megtartanám a játszós fully-t, és mellé kerülne egy Anthem. 2 ugyanolyan bringa teljesen felesleges. Pl. ki akar egy Gázlón végigmenni 14 centi úttal?! .
én
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#870
Posted 2011. February 23. - 14:31
Itt van egy X az apróban,ha lebontod róla a cuccokat kb 100-ban marad a vadiúj vázad.De ez mondjuk nem tapered.A tapered nyakkal szvsz az a gond,ha késõbb villát akarsz cserélni akkor a kutyának sem tudod eladni.Nekem is van egy 300ezres villám,120-ért hirdetem de nem kell senkinek mert tapered.
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: EZ vicc!Váz ára alatt komplett Giant Trance X5
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: EZ vicc!Váz ára alatt komplett Giant Trance X5
#871
Posted 2011. February 23. - 14:13
Ha van rá lehetõség, akkor én a helyedben megtartanám a játszós fully-t, és mellé kerülne egy Anthem. 2 ugyanolyan bringa teljesen felesleges. Pl. ki akar egy Gázlón végigmenni 14 centi úttal?! Ami a qr 15-öt illeti: Én akkor már 20mm-es átütõben gondolkoznék, de azt csakis a játszós biciklibe.
#872
Posted 2011. February 23. - 13:51
Srácok, köszi a sok észrevételt, nagyon sok hasznos és jó észrevételt írtatok le! Elsõ körben az volt érdekes, amit a tapered és QR15-rõl írtatok és egyik oldalról teljesen egyetértek abban, hogy ez nem fontos dolgok, gyorszár és 1 1/8 bõven jó bárhol. Ami az én fejemben merfordult a az, hogy valahol arra számítok, ha bármilyen okból (bár nyilván nem tervezem jópár évig) el akarnám adni majd késõbb a bicajt, sokat nyomhat a latba egy lehetséges vevõnél, hogy ezekkel rendelkezik a bicaj, mert hát sokat elhiszik a sok marketing-maszlagot. :-> Visszatérve a kérdésre, hogy szükségem van-e a QR15-re? Azt hiszem, egy szempontból mindenképp jól jönne, a szûk fordulóknál szoktam ezt az elsõ fék behúz és megáll, bicaj hátulját levegõbe emel és az oldalra kilendít dolgot. (Bevallom õszintén, nem megy valami jól, de nagyon nagy fun!) Szóval azt olvastam, gyorszáras villával és nagy tárcsával (már amennyire a 180mm nagy) nem egészséges a villára nézve, mert a gyorszár lapítja a villaláb "alját" (nem tudom, hogy nevezik, ami fogadja a QR tengelyt), és mióta ezt olvastam, nem is erõlteltem, pedig nagyon szerettem ezt gyakorolgatni. Vagy ez hülyeség, hogy a gyorszáras villa nem bírja ezt? Tényleg nem tudom, valami német fórumon (?) olvastam, azt hiszem.
Szóval, néhány dolgon, amit leírtatok már én is átrágtam magam az elmúlt 2-3 hónapban. Eredetileg a "sima" 26-os Anthem X3-at néztem ki (legalábbis Giantból) és amiatt, hogy egy AM bicaj mellé pont ez lenne a gyorsaságával tökéletes fully. Amit én sorra vettem eddig, azok többé-kevésbé a következõk voltak:
Új váz váráslása az AM vázam helyett és az összes alkatrész átépítése az új vázra, majd régi váz eladása. Ezzel a variációval elég gyorsan az lett a gondom, hogy a második számú bicajom egy maximum Deore cuccokkal felszerelt, lassan 4 éves merevfarú és V-fékes gép, ami nem kényelmes a néha fájós derekamnak, így hamarosan el akarom adni; tulajdonképpen ehelyett lenne most egy másik. Igen, a két bicaj nekem szempont, mert ha egyikkel gond vagy csak szervízben van, addig tudom használni a másikat. (A szabadidõmhöz képest viszonylag sokat megyek terepre, ha az idõjárás is engedi, heti 3-4 alkalommal, 70-120km közt, és ezt csak terepen nézve.) Felmerülhet a kérdés, hogy akkor mégis miért Trance X és miért nem Anthem X? Nos, nem vagyok versenyzõs alkat és a korban sem a huszonéves kategóriát öregbítem már néhány éve (bizonyos szempontokból nézve legnagyobb sajnálatomra:->), ügyes sem vagyok annyira, hogy ne legyen egy kis "tartalék" mind rugóútban, mint a váz tömegében egyaránt, ezért szép lassan átsodródtam a Trance X felé. Na igen, hajlamos vagyok jó sokat rágódni mindenen...
Kisherceg jól látja, így viszont lesz két tõbbé-kevésbé hasonló tudású bicajom, amelyikbõl lehet, hogy az egyiket alig fogom majd használni. Igen, nekem is van egy olyan érzésem, hogy a Merida sokat állna parkolópályán... :->
Szóval, néhány dolgon, amit leírtatok már én is átrágtam magam az elmúlt 2-3 hónapban. Eredetileg a "sima" 26-os Anthem X3-at néztem ki (legalábbis Giantból) és amiatt, hogy egy AM bicaj mellé pont ez lenne a gyorsaságával tökéletes fully. Amit én sorra vettem eddig, azok többé-kevésbé a következõk voltak:
Új váz váráslása az AM vázam helyett és az összes alkatrész átépítése az új vázra, majd régi váz eladása. Ezzel a variációval elég gyorsan az lett a gondom, hogy a második számú bicajom egy maximum Deore cuccokkal felszerelt, lassan 4 éves merevfarú és V-fékes gép, ami nem kényelmes a néha fájós derekamnak, így hamarosan el akarom adni; tulajdonképpen ehelyett lenne most egy másik. Igen, a két bicaj nekem szempont, mert ha egyikkel gond vagy csak szervízben van, addig tudom használni a másikat. (A szabadidõmhöz képest viszonylag sokat megyek terepre, ha az idõjárás is engedi, heti 3-4 alkalommal, 70-120km közt, és ezt csak terepen nézve.) Felmerülhet a kérdés, hogy akkor mégis miért Trance X és miért nem Anthem X? Nos, nem vagyok versenyzõs alkat és a korban sem a huszonéves kategóriát öregbítem már néhány éve (bizonyos szempontokból nézve legnagyobb sajnálatomra:->), ügyes sem vagyok annyira, hogy ne legyen egy kis "tartalék" mind rugóútban, mint a váz tömegében egyaránt, ezért szép lassan átsodródtam a Trance X felé. Na igen, hajlamos vagyok jó sokat rágódni mindenen...
Kisherceg jól látja, így viszont lesz két tõbbé-kevésbé hasonló tudású bicajom, amelyikbõl lehet, hogy az egyiket alig fogom majd használni. Igen, nekem is van egy olyan érzésem, hogy a Merida sokat állna parkolópályán... :->
#873
Posted 2011. February 23. - 11:54
úgy látom, hogy:
- ha két (majdnem) azonos tudású, kategóriájú bicajod lesz, akkor az egyik lesz a favorit, a másikat csak a por fogja lepni.
- a qr15 "future proof"-nak tûnik, de egyrészt szerintem a hagyományos gyorszáras telók sem fognak eltûnni még pár évig, fõleg a rövidebb (<120mm) rugóút tartományokban. másrészt felmerül a kérdés, hogy szükséged van a QR15-re?
- a tapered fejcsõ szerintem ronda és nem is igazán látom, hogy annyira nagy szükség lenne rá, így szerintem ez nem annyira "future proof".
a helyedben gyûjtögetnék tovább, aztán egy alkalmas (nem túl távoli) pillanatban eladnám a meglévõ meridát és vennék egy az elképzeléseihez (és pénzemhez) mért komplett bicajt.
- ha két (majdnem) azonos tudású, kategóriájú bicajod lesz, akkor az egyik lesz a favorit, a másikat csak a por fogja lepni.
- a qr15 "future proof"-nak tûnik, de egyrészt szerintem a hagyományos gyorszáras telók sem fognak eltûnni még pár évig, fõleg a rövidebb (<120mm) rugóút tartományokban. másrészt felmerül a kérdés, hogy szükséged van a QR15-re?
- a tapered fejcsõ szerintem ronda és nem is igazán látom, hogy annyira nagy szükség lenne rá, így szerintem ez nem annyira "future proof".
a helyedben gyûjtögetnék tovább, aztán egy alkalmas (nem túl távoli) pillanatban eladnám a meglévõ meridát és vennék egy az elképzeléseihez (és pénzemhez) mért komplett bicajt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#874
Posted 2011. February 23. - 11:52
#875
Posted 2011. February 23. - 11:47
Érdekes a koncepciód.
Persze ha van pénzed akkor értem a dolgot. Nem emlékszem már pontosan, hogy miért is akarsz egy másik gépet.
Egy Anthem garantáltan gyorsítani fog rajtad, bármilyen is a kondid. Nálam gyengébb mászó kevés van, de amikor volt Anthem a seggem alatt éreztem a javulást. (Ha kívülrõl nem is volt másoknak felfedezhetõ.:-)
Viszont ha szereted ezt az úttartományt (szerintem is ez az ideális itthonra, persze ha nem vagy top 10 aspiráns) keveselni fogod az Anthemet.
Szerintem meg minden MOSTANI alkatrészed jó lenne ehhez a Trance X-hez. Könnyebb vázat kapnál, ugyanaz az út tartomány maradna. A Talas ideális a Trance x-be. Járni lehet vele 120-on, de ha kell van még + 2 cm utad. Szerintem ez lecserélni egy állíthatatlanra nem érdemes.
A felsorolásodból a 2011-es keró mellett egyedül a garanciát tartom jó indoknak. A többi dolog érdemben nem változtat sokat a dolgokon.
A gyorszár vs 15-öst már láttam tárgyalni a teló topikban. Nem ragoznám, de az a lényeg, hogy nem érezhetõ számottevõ különbség a konstrukciók között (biztos van, de azt csak a germán gépek mutatják ki:-) .
Súly- és kerózási stílus kérdése is a dolog, de nem úgy veszem ki írásaidból, hogy 90 kilóval akarsz, egy komoly sziklakertben 60 -ról 20- ra lassítani 15 méteren belül. Ebben az esetben teljesen jó a gyorszáras villád is. (A fox egyébként is a legmerevebbek egyike a piacon)
Szerintem a legtakarékosabb megoldás egy ilyen vázcsere, fõleg akkor, hogy ha még nincsenek széthajtva a cuccaid.
És garantálom, hogy a Trance X után nem fogsz vissza vágyni a Meridára. (Persze az is egy remek keró, de azért mégis más)
Elég csapongó lett az írásom, de remélem segített összezavarnom a dolgokat:-)
Persze ha van pénzed akkor értem a dolgot. Nem emlékszem már pontosan, hogy miért is akarsz egy másik gépet.
Egy Anthem garantáltan gyorsítani fog rajtad, bármilyen is a kondid. Nálam gyengébb mászó kevés van, de amikor volt Anthem a seggem alatt éreztem a javulást. (Ha kívülrõl nem is volt másoknak felfedezhetõ.:-)
Viszont ha szereted ezt az úttartományt (szerintem is ez az ideális itthonra, persze ha nem vagy top 10 aspiráns) keveselni fogod az Anthemet.
Szerintem meg minden MOSTANI alkatrészed jó lenne ehhez a Trance X-hez. Könnyebb vázat kapnál, ugyanaz az út tartomány maradna. A Talas ideális a Trance x-be. Járni lehet vele 120-on, de ha kell van még + 2 cm utad. Szerintem ez lecserélni egy állíthatatlanra nem érdemes.
A felsorolásodból a 2011-es keró mellett egyedül a garanciát tartom jó indoknak. A többi dolog érdemben nem változtat sokat a dolgokon.
A gyorszár vs 15-öst már láttam tárgyalni a teló topikban. Nem ragoznám, de az a lényeg, hogy nem érezhetõ számottevõ különbség a konstrukciók között (biztos van, de azt csak a germán gépek mutatják ki:-) .
Súly- és kerózási stílus kérdése is a dolog, de nem úgy veszem ki írásaidból, hogy 90 kilóval akarsz, egy komoly sziklakertben 60 -ról 20- ra lassítani 15 méteren belül. Ebben az esetben teljesen jó a gyorszáras villád is. (A fox egyébként is a legmerevebbek egyike a piacon)
Szerintem a legtakarékosabb megoldás egy ilyen vázcsere, fõleg akkor, hogy ha még nincsenek széthajtva a cuccaid.
És garantálom, hogy a Trance X után nem fogsz vissza vágyni a Meridára. (Persze az is egy remek keró, de azért mégis más)
Elég csapongó lett az írásom, de remélem segített összezavarnom a dolgokat:-)
#876
Posted 2011. February 23. - 11:08
Igen, láttam és köszi a linket! Sajnos semmilyen alkatrészem nem lenne hozzá, így egy "nyers" váz nálam kiesik, mint opció. A mostani bicajom szeretném megtartani még egy-két évig mellette, nagyon a szívemhez nõtt az AM Merida (max. innen tudnám átépíttetni ennek alkatrészeit). Azok a szempontok, amelyek nálam egy új, 2011-es modell mellett szól:
- 5 év garancia a vázra
- tapered villa fogadására alkalmas váz
- QR15-ös villa és hozzá való elsõ kerék
Szeretném, ha valamennyire future proof lette a konfig, ezért ezek a talán elsõre furának tûnõ szempontok. Egy régi, 2009-es váz mellett is lenne persze érvem, például, hogy a mostani bicajom majdnem minden cucca csereszabatos lenne vele, tekintve leginkább a komplett kerekeket és a gyorszáras, 1 1/8-as Fox TALAS villámat, de ezt az irányt nem akarom erõltetni.
Persze lehet, hogy hülyeség az érvelésem, Ti hogyan látjátok? Lehet nyugodtan vitatkozni velem - sõt, megköszönném! :->
- 5 év garancia a vázra
- tapered villa fogadására alkalmas váz
- QR15-ös villa és hozzá való elsõ kerék
Szeretném, ha valamennyire future proof lette a konfig, ezért ezek a talán elsõre furának tûnõ szempontok. Egy régi, 2009-es váz mellett is lenne persze érvem, például, hogy a mostani bicajom majdnem minden cucca csereszabatos lenne vele, tekintve leginkább a komplett kerekeket és a gyorszáras, 1 1/8-as Fox TALAS villámat, de ezt az irányt nem akarom erõltetni.
Persze lehet, hogy hülyeség az érvelésem, Ti hogyan látjátok? Lehet nyugodtan vitatkozni velem - sõt, megköszönném! :->
#877
Posted 2011. February 23. - 10:33
#878
Posted 2011. February 22. - 23:29
de azért az is idõben döntsd el melyik..
erõsen nem ugyanazt kapod /részemrõl pl csakis trancex/
L-es Trance X3 mert egy AnthemX 29er elérhetetlen számomra... Vajon lehet már 2011-es Trance X az országban? BringaExpora kinézek, mert jó lenne élõben látni egyet - hátha!
#879
Posted 2011. February 21. - 18:04
A gyári GIANT honlapon már aktív a magyar verzió:
Giant Bicycles / Bikes / Lent a francia és az olasz között megtaláljátok...
A miénk is teljesen megújul, remélhetõleg március elejére elkészül!
Giant Bicycles / Bikes / Lent a francia és az olasz között megtaláljátok...
A miénk is teljesen megújul, remélhetõleg március elejére elkészül!
#880
Posted 2011. February 20. - 13:03
Miért indulsz ki egy esetbõl pláne Dantééból. (Anthem)
azt nem is tudtam, hogy az o bringajaval gond volt... csak azt, hogy az osszes 2010es 29ert visszahivtak.