Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
#2661
Posted 2007. March 28. - 23:37
#2662
Posted 2007. March 28. - 23:13
Elsõ dolgom az lesz,hogy nyomom a fotó sorozatot róla és az összes havernak megy a "beköszöntõ képeslap".Majd rakok fel képet,ide is.A második utam a város legdurvább lejtõjének felkeresése (sajnos errefelé nem állunk ezekbõl valami jól)aztán vissza a bringaboltba finomhangolni.Pár alkatrészt még le kéne cserélnem,de ezt majd fojamatosan.Az alkatrészek a PolarX-emböl lett átrakva,így ezek nem a leg maraton specifikusabbak.
Még a rugóstag beállítással is meg kell birkóznom,mert még sosem volt össztelósom.Azt se tudom ,hogy kell belõni.Valaki segíthetne!65 kg-hoz,mekkora nyomás kell bele?És hogy kell beállítani a SAG-ot???
#2663
Posted 2007. March 28. - 00:12
#2664
Posted 2007. March 27. - 22:57
Igaz egy kis metált keverhettek volna bele,de így,hogy már az enyém,már egész megbékéktem vele.Ez amolyan "egyszerû",sötét kék.Semmi metál,semmi csíkok,mint a fehéren.Amúgy érdekes,mert az alsó csõ,a rugóstag becsatlakozásnál olyan mint a fehéreken,de a felsõcsõ a nyeregcsõbe úgy csatlakozik mint Rebell vázánál.Tehát nem egyenesen megy,hanem felkanyarodik.
Sajnos este 9-re lett összerakva,így jószerivel csak hazáig tekertem.Holnap meg már dolgozok(reggek 9-22-ig)Hogy fogom kibírni??Ja,és van vadi új LX hajtómûvem,sor,láncom.
#2665
Posted 2007. March 27. - 13:58
#2666
Posted 2007. March 27. - 12:08
#2667
Posted 2007. March 27. - 12:06
Hát ha kék.. legyen kék:) Egy hátránya van... nem olyan szép, mint a fehér:)
A Speckó kiegészítôim a vámon csücsülnek.. remélem jövô hétig levámolják és mehet a bringába. Ha minden igaz, a Fox Talasom ezüst lesz, jobban fog passzolni a fehérhez, mint a fekete Talas... de ez már csak esztétikum.
Üdv.
Grande
ÚI: és hétvégén sikerült pofára esnem.. az elsô lámpám odaveszett...
#2668
Posted 2007. March 26. - 23:45
Sajnos 18" kéne,de az már egész európában nincs.Ezért ma megrendeltem a kéket.HOLNAP HOZZÁK!!!Kivetem egy fél nap szabit,hogy ott legyek mikor hozza a haverom.Meg pár alkatrészt is hozzá.Pénz hiányában nem mindent,
de egyenlõre így is jó lesz.Áááá de várom!Aszem beveszek egy altatót,hogy gyorsabban teljen az idõ.
Grande neked is sok sikert az épülõ bringádhoz!AZTÁN GYÍÍÍÍ!!
Az ebayba volt egy uj 18" kek vaz (olcson mielött mentem haza) csak azert nem szoltam, mert feheret kerestel honapokig, mostmeg keket veszel :(
Van töbfele kek melyik az? Van egy kis csunya kek, amilyen a 4-es meg a 3-mas Trance szokott lenni.
Itt egy 4-es Kep: (link nem örökös)
http://cgi.ebay.de/G...1QQcmdZViewItem
#2669
Posted 2007. March 26. - 19:43
de egyenlõre így is jó lesz.Áááá de várom!Aszem beveszek egy altatót,hogy gyorsabban teljen az idõ.
Grande neked is sok sikert az épülõ bringádhoz!AZTÁN GYÍÍÍÍ!!
#2670
Posted 2007. March 26. - 14:28
Üdv.
Grande
#2671
Posted 2007. March 19. - 11:16
Ha lehetne kiprobálnák 1-et :-)
Ha valaki esetleg jön Trance bringával Kõszegre és
megnézés+esetleg kiprobálásban benn lenne az kérem jelezzen !
szinesgeza@gmail.com
#2672
Posted 2007. March 19. - 00:38
#2673
Posted 2007. March 12. - 22:03
#2674
Posted 2007. March 11. - 23:08
trance pl 50 grammal könnyebb a Speci SX trailnél, amivel leginkább slopestyle-lolnak meg freeride-olnak, úgyhogy bátran
#2675
Posted 2007. March 11. - 14:02
Itt megnézheted a vázakat. Magyarországon hivatalosan a Neuzer Kft. forgalmazza,
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=63
de egy jó bringaboltban is utánna tudsz kérdezni. A Trance-rôl, ha itt visszaolvasol, valaki írta, hogy szépen túl van építve, tehát súlyosabb bicajosok alá is betehetô
Nemcsak Én vettem itt a Trance vázamat: www.speed-way.hu
Vizdi (Vizdák János - tulajdonos) saját bevallása szerint Giant párti:) Bizonyosan tud segíteni Neked.
Grande
#2676
Posted 2007. March 11. - 11:52
#2677
Posted 2007. March 09. - 16:15
Ha aszfalton is mész vele sokat, akkor pláne túl hamar fog kopni a Michelin és ahhoz drága. Valamilyen 2.1 kéne kissé ballonosabb változat én specko revolutiont használok most, de az elég lassú betonon.A ballonosabb gumi alatt mit értettél? Sokat megyek terepen, csak hétközben sokat aszfalton is... melóhelyre. Hát meglátom. Tapasztalat teszi a mestert:)
Grande
De ezt hagyjuk abba itt mert dá-dá lesz és mindjárt kiküldenek téged a "gumitopikba"
#2678
Posted 2007. March 09. - 15:36
Szuper, hogy a rövid tekerés alatt, pozitív tapasztalatokat szereztél! Már Én is várom! Nálam úgy néz ki, jövô hét szombaton összeáll a gép. Ha kiderül, hogy lesz pénzem Fox Talasra.. akkor kicsit késôbb, de már nagyon várom.
A ballonosabb gumi alatt mit értettél? Sokat megyek terepen, csak hétközben sokat aszfalton is... melóhelyre. Hát meglátom. Tapasztalat teszi a mestert:)
Grande
#2679
Posted 2007. March 09. - 14:00
#2680
Posted 2007. March 09. - 13:49
Na.. akkor Én írom mi van...
Kerékszett. Mavic XM 717 Disk, XT aggyal és 2mm külökkel szerelve, Michelin gumikkal. Ezüst színben, mert az passzol a fehér vázhoz.
Hajtókar: Shimano LX vagy XT.
A stücni, kormányrúd és nyeregcsô: Specialized - mert szép gravírozott mintájával illik a váz grafikájához:) Tudom.. nehezebb, mint egy Ritchey, de még nem vagyok gramm mániás - egyelôre.
Markolat: Ritchey
Nyereg: WTB
A fékek (Avid Juicy 5 HD) ás a váltórendszer (XT elôl, SramX9 hátúl, X7 Trigger karokkal, Sram lánc és fogaskoszorú) marad.
Grande
Jó konfignak tûnik, mikor szereled össze a gépet?
Talán igaza van Thomey-nak én is ballonosabb külsõkkel szerelném, de ez már csak kukacoskodás
Nekem most csak egy gyors körre volt idõm, hogy kipróbáljam a trance-t. Háát állati finom! Én alapvetõen egy túrázós, "maratonozós" típus vagyok persze nem feltétlenül az elsõségre törekedve. Tehát az én hobby felhasználási területemre kiváló a szerkezet. Hallottam és olvastam, hogy egyesek igen komoly ugrásokat is megcsinálnak vele - ld: Atom - ezért elmentem egy-két kisebb ugratóhoz és szerény technikai tudásom ellenére is álomszerüen viselkedett a bringa. Jó a súlypontja és kiválóan teljesített még a rosszabb érkezéseknél is. A felfeléknél sem okozott nagy problémát a tekerés, de nyílván nem kifejezetten CC geometria.
Összességében tényleg igaz az a cikk amit a Bikemag tesztben írtak róla, miszerint egy jó konfigurálható hybrid (öszvér) keró építhetõ belõle. Nem kifejezetten enduro vagy Fr és nem is cc, de valahol mindenre használható egy kicsit. Persze ez felszereltség függõ. Ami zavar az csak a súlya. Hiába méricskéltem 14 kg alá nem ment a gép. Természetesen fogyókúráztathatnám más alkatrészekkel - grammhuszár rulez! - de akkor vagyonokat kellene még rá költeni és max 70 dkg -1 kg nyernék.
Azt hiszem nem teszem. Majd ha valami elavul, akkor a köv. alkatrész már könnyebb lesz.