Jelentkezz be Regisztrálj

DH/4X/DS versenyek
#3181
Írta 2007. november 21. - 18:43

#3182
Írta 2007. november 21. - 17:12

pézsé? Tudsz saujhelyi rendezõ telefon kontaktot, mert aki nekem van nem elérhetõ. Kösz
broxi? de nem tudom hogy ö utazna rendezöi dolgokkal...habár emlitette idén mikor beszéltem vele hogy épitgeti a pályát stb, de kitudja..

#3183
Írta 2007. november 21. - 16:45

#3184
Írta 2007. november 21. - 16:39

#3185
Írta 2007. november 21. - 09:49

http://www.ridemonke...ad.php?t=192183
#3186
Írta 2007. november 20. - 21:02

Ha sípálya melletti részen lesz a pálya akkor jó kis lejtõ sziklás pálya lessz !!!
Tetszik!!
#3187
Írta 2007. november 20. - 20:56

Ha irónikus lennék azt mondanám a lejtõn lefele!!!na, csak haladunk...
de ez nem igaz!!!

#3188
Írta 2007. november 20. - 20:35

#3189
Írta 2007. november 20. - 17:48

Gabi, a béke alap
gondolkoztunk persze... talán egy 30-40 milliós piacon, ahol a kerékpáros és kereskedõi kultúra legalább a szlovák szinten van összejöhetne...
A médiával való szorosabb kapcsolattartásról is szó volt a Fórumon, és még sok egyéb másról is. A beszámolót hamarosan felrakom, de addig is elõzetesen annyit, hogy szerintem az általunk javasolt megoldás mindenki számára kielégítõ lesz, és elindulhat egy megállapodási, szerzõdési alapon mûkûködõ eggyüttmûködés az újságokkal.
#3190
Írta 2007. november 20. - 17:37


gondolkoztunk persze... talán egy 30-40 milliós piacon, ahol a kerékpáros és kereskedõi kultúra legalább a szlovák szinten van összejöhetne...
#3191
Írta 2007. november 20. - 16:19

állításomat semmire nem alapoztam, mivel én sem olvasom az újságot...
Azon elgondolkoztatok már, mogy ketté szedjétek? lenne egy cc meg minden ilyesmi, és lenne egy fr és minden ilyesmi...? Ha népszerüsödik, akkor lenne olyan aki venné, nem? pl én is...
béke
#3192
Írta 2007. november 20. - 15:59

#3193
Írta 2007. november 20. - 15:11

Ebba csak annyi a gond hogy ezek sielésre kitalált bérletek! Azzal a verzióval amit te írtál csak a közép és felsõ állomás közt tudsz utazni, ahol eleve a sípálya van. Mivel a dh pálya teljesen leér az 1. indító állomásra ezt a bérletet elfelejtheted ha csak nem tolod fel a középállomásig ami még viccnek is rossz.
Az elsõ változat pedig azért rossz mivel abba a felszállítás és a lefelejövetel is benne van ami nekünk természetesen sok (mind árba mind szolgáltatásba).
Sajnos már évek óta mondják a helyiek h próbálkoznak megállapodni a libegõvel egy bringás bérlet kialakitásáról, de eddig sajnos eredménytelenül.
Most beszéltem az üzemeltetõvel mivel érdekelt jólértesült vagy-e

TELEFONOS EGYEZTETÉSRE
5 perc alatt tett nekem egy ajánlatot:
-10 fõ a minimum amiért beindítja
-ajlától a tetejéig megyünk
-12 alkalommal
-2500FT/fõ tehát összesen 25ezer forintért.
- lent beszáll 10 bringás felmegy mind majd a felvonó megáll.
-amikor leért mind a 10 újra beindítjaés felmegyünk a tetejére. (mintha teherautó lenne)
Ha azt szeretném hogy reggel 10 tõl ete 17-ig folyamatosan menjen
megállás nélkül 125 ezer/nap, ami 50 fõt jelent. azthiszem a legrosszabb OB-n is többen voltak ennél.
mondjuk fura a 450 ezres , lehet kapzsik ha már egy OB-ról van szó és másként ülnek le mint egy osztályfõnökkel

#3194
Írta 2007. november 20. - 12:54

A függõszékes kötélpálya használatára jogosító bérletek ára Ft-ban
12 teljes menet (a pálya teljes hosszán fel- és leutazásra)
Felnõtt Diák
10.000,- 7.500,-
12 alkalommal egyszeri fel vagy leutazásra a pálya felsõ szakaszára (a középállomás és a kilátó közötti szakaszra)
3.700,- 2.500,-
névre szóló napi bérlet korlátozás nélküli Libegõ és sípálya használattal, kizárólag a havas síelésre alkalmas napokon.
3.100,- 1.900,-
tehát 3700ft egy 12 alkalmas bérlet, 30 fõ felett 10% kedvezményt adnaktehát eddig 3330ft nál vagyunk.
60-100 fõ esetén pedig kialkudható szerintem nagyobb kedvezmény is. kb 3000ft.
ezek a felnõttek. a diákokról nem is beszélve, hiszen a mezõny legynagyobb része tanul még, de ha egységesítik a bérletet akkor is további kedvezmént lehet szerezni.
Ebba csak annyi a gond hogy ezek sielésre kitalált bérletek! Azzal a verzióval amit te írtál csak a közép és felsõ állomás közt tudsz utazni, ahol eleve a sípálya van. Mivel a dh pálya teljesen leér az 1. indító állomásra ezt a bérletet elfelejtheted ha csak nem tolod fel a középállomásig ami még viccnek is rossz.
Az elsõ változat pedig azért rossz mivel abba a felszállítás és a lefelejövetel is benne van ami nekünk természetesen sok (mind árba mind szolgáltatásba).
Sajnos már évek óta mondják a helyiek h próbálkoznak megállapodni a libegõvel egy bringás bérlet kialakitásáról, de eddig sajnos eredménytelenül.
#3195
Írta 2007. november 20. - 12:45

Van nekünk egy mindenható Bikemagunk, amiben arányaiban a Dh/4X együtt nem éri el a túrabeszámolókat (csak példa).
Gabi,
Rosszul látod. Jelenleg pont az ellenkezõjével van egy kis probléma nálunk. A kisebb tömegeket megmozgató DH/FR/dirt tartalom erõsödött túl a nagy létszámot jelentõ XC/maraton vonal fölé. Pont emiatt kapunk jogos kritikákat az utóbbi stílust képviselõ- és egyben nagyobb olvasótáborunktól.
Sõt, az XC vonalat még tovább kell erõsítenünk...
Nem tudom kitõl terjed az állításod alapja, de gyanítom olyanoktól, akiknek egyrészt semmi sem elég, másrészt tájékozatlanok és igazából nem is olvasnak minket és csak megszokásból háp háp háp...
Ha érdekel számokkal is alá tudom támasztani
A DH/4X tartalom volt már nagyobb is régebben, amikor érdemes volt elmenni egy versenyre (és nem azért mert meghívtak minket...) - hogy a jövõben ez hogy alakul, csak a versenyeken és a velünk történõ kapcsolattartás milyenségén-, stílusán múlik.
Mi, ahogy régen nyitottak voltunk, a jövõben is azok leszünk, de ez sok mindentõl/mindenkitõl függ.
#3196
Írta 2007. november 20. - 11:53

tudom-tudom, és eszem ágában sincs még egy fikázós hozzászólónak lenni (meg különben is mi már lepörgettük a magunk acsarkodását a DalmaMag-on), de... én tudod hogy csinálnám? Elõször azokat az embereket, akik tapasztaltak/hozzáértõk a verseny -vagy bármi egyéb- szervezésben összegyúrnám egy csapattá. Ehhez elengedhetetlen a kommunikáció, ami nem úgy megy, hogy Te vagy a hülye-nem te vagy az-pedig én azt hallottam Te vagy az-nem is, mert... Szerintem azok a személyes ellentétek, amik kialakultak az értékes emberek és közted gyerekesek, és abszolult fölöslegesek!! Ez sem fogja elõrelendíteni a sportot, ugyan úgy mint a fórum-fikázós szakemberek...

Akkor mégegy pont: a szakág médiaháttere szánalmas! Van nekünk egy mindenható Bikemagunk, amiben arányaiban a Dh/4X együtt nem éri el a túrabeszámolókat (csak példa). Te szakágvezetõként kopogtathatnál, és vihetnéd az infókat, mert ha sehol nem tudsz reklámozni versenyszezonon kívül, akkor senki sem fog szponzorálni...szponzor nélkül üres a zseb... geppa nélkül nincs verseny...ha nincs verseny, akkor...halál! Marad a fogas a Pestieknek, meg a cc szarásig.
Meglepve láttam Eplényt, mint OB-helyszín... Nem tudom tudod-e, hogy egyenlõre csak annyit tudnak a sípálya-emberek, hogy lehetne egy mountain bike pályát is csinálni, mert hát az hozná a pénzt! Tehát semmi! Te beszéltél már bárkivel is ott? A pályaápítésben tudok (és nem vagyok egyedül Veszprémben, aki akar ott csinálni valamit) segíteni, nekünk csak 10-20 kila! (már felmértük a területet, csak most hó van) Légyszives adj infókat, és akkor együtt tudnánk mûködni!
Na mindegy várom a reakciókat...
Siska
ja, és a korábban megemlített helyszínek azért voltak jók, mert odament egy versenyzõ, befizette a nevezést, és versenyezhetett...ment minden magától...bárcsak így lenne ez ma is...
#3197
Írta 2007. november 20. - 11:32

lol vagy, a 2007-es pécsi nem dunántúl OB? vagy lehet régi térképet használok.
örülök nem csak én vagyok bajba föcivel




#3198
Írta 2007. november 20. - 10:55

lol vagy, a 2007-es pécsi nem dunántúl OB? vagy lehet régi térképet használok.Na végre ezt is megértük dh ob a dunántúlon!!!
rocsipeti megnevettetett, jóvolt. köszi.

a szilvás sauh bagoly témára.
1. bagoly lessz, még soha nem versenyeztem a mátrában, és szivesen elmegyek küllõ versenyére, mert csak jót hallottam róla.
2. sauhelyen szerintem jó megoldás az amit béla tervez, nem is kell tárgyalni különösebben.
íme: http://www.satoralja...urizmus/libego/
A függõszékes kötélpálya használatára jogosító bérletek ára Ft-ban
12 teljes menet (a pálya teljes hosszán fel- és leutazásra)
Felnõtt Diák
10.000,- 7.500,-
12 alkalommal egyszeri fel vagy leutazásra a pálya felsõ szakaszára (a középállomás és a kilátó közötti szakaszra)
3.700,- 2.500,-
névre szóló napi bérlet korlátozás nélküli Libegõ és sípálya használattal, kizárólag a havas síelésre alkalmas napokon.
3.100,- 1.900,-
tehát 3700ft egy 12 alkalmas bérlet, 30 fõ felett 10% kedvezményt adnaktehát eddig 3330ft nál vagyunk.
60-100 fõ esetén pedig kialkudható szerintem nagyobb kedvezmény is. kb 3000ft.
ezek a felnõttek. a diákokról nem is beszélve, hiszen a mezõny legynagyobb része tanul még, de ha egységesítik a bérletet akkor is további kedvezmént lehet szerezni.
probléma: a sauhelyi haverok azt mondták a 12 alkalmas bérletek csak 1 napra szólnak, tehát mindet 1 nap alatt kell felhasználni.
ha kilehet alkudni azt, hogy 2 nap alatt akkor minden oké, hiszen 12 menet elég egy 2 napos versenyre. akár a csoportos kedvezményt is belehetne áldozni ennek fejében.
a pályáról: rendszeresen bringáznak rajta, kivan fékezve, sokkal kövesebb a közvetlenül a sípálya fetti rész. idén a tavaszi szünetben annyian mentek ki bringázni (szlovákok, magyarok, ukránok), hogy a felvonó elõtti sor a parkolóig ért, és nem libasorban.
Másrészt a bogármesterrel, meglehet értetni miért jó nekik ha mennek oda a bringások. garantált a pozitív hozzállás, így könnyebb a felvonó üzemeltetõire nyomást gyakorolni felülrõl, mint alulról. Ha valki felvállalja azt, hogy megszervezi és lebonyolítja a versenyt, biztosan pozitívan álnak majd hozzá. hiszen pénzt viszünk zemplén fõvárosába, nem ellenkezõleg.
szilváson nemlessz verseny. azellen nincs mit tenni. DE
ott van Bükkszent, jó pálya, 2DB nyom is van, és mindkettõ jó, csodás természet, a felszállítás is jól megoldható. senki nem panaszkodott rá. ez a szilvás alternatívája. lessz is verseny.
amásik. Bánkút, ugye sípálya felvonó miegymás. a harmadik lilafüred. a pályák készülnek felszállítás is megoldható.
REMÉLEM ÉRDEMI INFÓKAT ADTAM
Ha valakiösszefogja a szálakat, és egy sorozatnak 1 gárda a szervezõje az sok elõnnyel jár:
tud referenciákat felmutatni, x versenyt szervezek egy évben, stabil gárda stb, jó kommunikáció kell a csapaton belül, és egy diktátor akinek mindenki engedelmeskedik

Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy kemény pályákat csináljunk, ne fecséreljük az energiát silány DH versenykre, tartsuk a szabályokhoz magunkat, és egységes szervezõgárdát a versenyekre, akik megmondják a helyi egyesületeknek mit kell csinálni.
#3199
Írta 2007. november 20. - 09:46

Szilvás......az elmúlt versenyek miatt fokozott talajerózió lépett fel, ami miatt semmilyen nemû versenyt nem engedélyez a nemzeti park.(szerettem volna én is utánajártam..........sajnos nem megy)Szilvás... Sátor... Bagoly...
azok voltak a szép idõk!
Sátoraljaújhely.......... a versenyszervezési költségek annyira magasak, hogy csak magsabb nevezési díjjal lehetne megoldani a rendezést. A jelenlegi 3-4000 ft-os nevezési díj mellett a felvonó költsége a legutóbbi versenyen információim szerint több mint 450 000ft volt. Ezt egyetlen szervezõ sem tudja bevállalni önerõbõl. Tárgyalunk egyéb alternatív lehetõségekrõl ami abból áll, hogy Egy alacsonyabb nevezési díj mellett minden versenyzõ önmaga váltja meg a felvonó bérletét, napijegyét, igényének megfelelõen.Mint pl a Szlovák versenyeken.Külön napjegy az edzésre, és a versenynapjára is.
Bagolyírtás...........a 2008-as idényre betervezve
#3200
Írta 2007. november 20. - 09:32

kicsit beleolvasva a témába csak annyi megjegyzésem lenne, hogy ha már vezetõ/irányító/szervezõ pozíciót vállal valaki, akkor ne vegye személyeskedésnek a kritikát, és ha nem is fogadja meg szó nélkül a kapott tanácsot, de legalább vegye észre, hogy valami nem stimmel a munkája/vállalt feladata környékén!
Sok sikert kívánok mindenkinek a 2008-as szezonra, erõs idegeket, vastag pénztárcát, birka türelmet, majd meséljétek el mi volt...hehehe
béke
Kedves Gaha !
Ugye a jóisten sem 1 nap alatt teremtette a világot? Én ezt a pozíciót az idei nyáron júniusban vettem át.Ahhoz hogy látható, érezhetõ változások történjenek, egy picit több idõ kell mint pár hónap. A jó tanácsokat, kritikákat mindíg megfogadtam, és meg is fogadom, ha feltételezhetõ a jó szándék mögötte. Igazad van tényleg nem stimmel sok minden ezen a téren, és azon dolgozunk többed magammal, hogy rendbetegyük azokat amik nem igazán mûködnek.Ami viszont bosszantó egy kissé, az azok a fajta megynyilvánulások, amelyek már eleve rossz szándékot, és negatív minõsítést feltételeznek a következõ szezonra, és befolyásolják mások döntési képességét.Ez nem elõre viszi a sportot, hanem visszahúzza. Sokkal szívesebben olvasnék ötleteket, megoldási javaslatokat tõletek.