A bokorugró az nem kategória, hanem külön verseny azoknak akiknek kellene hogy legyen licenszük, de mégsincs...ha jól tudom nem lessz liszensz nélküli ( mint idehaza a "bokorugró" ) kategória. igaz ez??
Jelentkezz be Regisztrálj

DH/4X/DS versenyek
#2541
Írta 2008. május 20. - 12:34

#2542
Írta 2008. május 20. - 12:04

Sziasztok!
POLOMKA (SK) DH a hétvégén!!!!!
Rövid infó:
Nevezés: a helyszinen 350Sk, elõnevezéssel 300Sk
Felszállitási díj: két napra 500Sk
Infó: www.ride.sk , www.downhill.sk
Valutaváltó: www.index.hu (lap alja)
Remélem a tavalyi magyar indulók idén is ottlesznek (Tigris-ék, Béla és csapata valamint a Halász testvérek)!!!
ha jól tudom nem lessz liszensz nélküli ( mint idehaza a "bokorugró" ) kategória. igaz ez??
#2543
Írta 2008. május 20. - 11:45

itt megtalálható szinte az összes képem, szerintem minden indulóról van kép!
#2544
Írta 2008. május 20. - 11:05

#2545
Írta 2008. május 20. - 10:22

POLOMKA (SK) DH a hétvégén!!!!!
Rövid infó:
Nevezés: a helyszinen 350Sk, elõnevezéssel 300Sk
Felszállitási díj: két napra 500Sk
Infó: www.ride.sk , www.downhill.sk
Valutaváltó: www.index.hu (lap alja)
Remélem a tavalyi magyar indulók idén is ottlesznek (Tigris-ék, Béla és csapata valamint a Halász testvérek)!!!

#2546
Írta 2008. május 20. - 08:41

Kanyarok, tudom döntött ívet nehéz építeni hogy verseny végére is használható maradjon, de meg kell tenni, kell lenni egy kis nyomnak amire lehet dönteni, nem pedig szétfaralt kanyarba kell belemenni azt vagy lecsúszol vagy nem. És a döntött kanyarba sem magától fordul el az ember. Oda ahol kifelé lejt a pálya igenis legyen döntött kanyar.
Szivacsok a pálya szélén. Nem feltétlenül ezen múlik a biztonság, de segít. Egy okos nyomvonal vezetéssel, azért sokat lehet javítani a biztonságon. Akinek meg nem tetszik, hogy nincs, az nézze meg az earthed filmekbe szereplõ NPS futamokat, ezek az angol kupafutamok, mennyi sok szivacs van a fákon, és jééé nem 4x pálya és mégis vannak benn döntött kanyarok. Innen kéne példát venni, nekik sincsenek rettenet nagy helyeik és mégis.
Azért kiváncsi vagyok mennyi és milyen autó szállította fel az embereket, mert még ha 50 induló is van akkor is kell szerintem jó pár kis furgon amibe fér 4-5 ember meg bringa. De ez függ a felszállítás idejétõl, milyen gyorsan lehet felérni.
Pontosan az ilyen apróságok azok amik miatt egyre kevesebb az induló. Vizen átmenés, lassú felszállítás, helyenként nem élvezhetõ pálya.
#2547
Írta 2008. május 20. - 01:50


Úgy csinálnak itt egyesek, mint ha cukorból lennének...
Ha annyira zavart a patak akkor minek mentél bele... gondolom ha olyan profi rider itt mindenki, akkor nem kell gyakorolni, hogyan kell átgurulni egy vízfolyáson, hanem az edzéseken szépen lassan át kell gurulni és akkor nem lesz vizes a kis cipõcskétek, a versenyen meg már úgy sem azt nézed mennyire leszel vizes, vagy saras, már ha számít az eredmény...

Ha meg tökéletes döntöttkanyarokra vágysz akkor menj 4X pályára

Engem sokkal jobban zavar, hogy a pályák még mindíg nem megfelelõen biztosítottak... sehol egy szivacs a bukótérben lévõ fákon, vagy nagysebességû szakaszoknál... váratlanul beszakadó/felszakadó deszkák...

Biztos most páran lehurrognak, de ha belegondolunk, csöppet sem veszélytelen sport amit ûzünk és gyakran pengeélen táncolunk... és nagyon sok a rutintalan forrófejû versenyzõ. Nyílván a nevezésnél mindenki aláírja, hogy saját felelõsségére indul, de a szervezõk és pályabírók felelõssége, hogy a sport ne a balesetei miatt legyen hírhedt... Nagyon kicsi az a réteg aki saját pénzét öli ebbe a kedvtelésbe és a saját szüleimen kersztül tudom, holott õk már megszokhatták már, hogy bizony nem repesnek akkor amikor a drágaságuk hordágyon kerül haza és ezért neadj isten még pénzt is adtak a csemetének...
Be kéne már látni, hogy magyarországon egyenlõre a szülõk a legnagyobb szponzorai ennek a sportnak, még ha elveikben nem is támogatják azt és nekik a biztonság a legfontosabb. Ez szerintem elég evidens és ezért szerintem a versenyszabályzat erre kitérõ pontjait szigorítani kellene és a versenybíróknak ezt tûzzel vassal be kellene tartatnia. Sõt! Amíg egy pálya nem megfelelõen biztosított, ne az legyen a legfontosabb kérdés, hogy merre kerüljön a nyomvonal egy víztócsát...
RP
Tuning mûvek
www.siklub-szombathely.hu
#2548
Írta 2008. május 19. - 23:00

Bocsi, tényleg nem kötözködésbõl, de egyszer megmutatnád hogy kell bepakolni 10 bringát úgy hogy semmi nincs közöttük, és egy mozgó jármûben vannak és ne karcolják egymást szanaszét?
erre kiváncsi lennék:) jah és még a tátorgó riderekrõl nem is beszélek akik rá-rá estek a bicajokra, nah mind1 lényegtelen. Építõ kritikának szántam, a kommentet, de látom senkit nem érdekel, mert ha a tekerõs, patak szakaszt rövídítenék vagy megszüntetnék szerintem sokkal élvezetesebb lenne a pálya. Tényleg és téged nem zavart az hogy 2 napig csurom víz volta cipõd, nadrágod?
Am a verseny
tényleg jó volt, hangulat tetszett:)
Még a rövöûidítéshez annyit, hogy hova lehet ott rövidíteni? hova mennél onnan? ha hamarabb van a cél akkor is át kell menned rajta hogy lejuss a parkolóba

#2549
Írta 2008. május 19. - 22:37


#2550
Írta 2008. május 19. - 21:12

ha figyeltél a postomra,én vezettem a fordot:D (most nem versenyeztem)
on
pályaépítéssel voltak gondok,problémák,igyekszünk megoldani
bepakolás:azzal is megprobálunk tenni valamit:chin:
#2551
Írta 2008. május 19. - 20:53



tényleg jó volt, hangulat tetszett:)
#2552
Írta 2008. május 19. - 20:37

-a fordokba meg annyi fért amennyi,a bepakolás a riderek feladata volt,szal a festéklehuzás meg iylenek az az õ/ti saruk/tok(igyekeztem normálisan vezetni


-ivecoba több fért,lassabb volt,többször is megkellett állnia fölfelé,nem véletlenül
-patak:szerintem ez is belefér a versenybe,ne ragozzuk
-tekerõs rész:a 2007-es dh verseny szabálykönyv szerint nem tiltott dolog
-a kifékezett kanyarok pedig nemcsak ezen a pályán jellemzõek,hanem a világ bármely pályáján...
ez is csak egy megjegyzés volt;)
félreértés ne essék:kell minden kritika,vélemény,de bõvebben fejtsétek már ki,hogy mi volt a probléma...félszavakból nehéz érteni
#2553
Írta 2008. május 19. - 20:13

#2554
Írta 2008. május 19. - 18:31

"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#2555
Írta 2008. május 19. - 18:25

Felszálítás: egymás hegyén hátán voltunk nem volt levegõ, jah és egy órával késõbb kezdõdött a felszálítás és egyel hamarabb végzõdött, és csomót kellett várni mire felfértél. a bringák be voltak dobálva, csomó helyen leverõdott a festék szakadt a matrica stb...
Erre a megoldás plus egy auto vagy nagyobb platósok (mint az iveco abba már emberiebbek voltak a körülmények, bár a ponyvát le lehett volna venni) igaz az jóval lassabb volt..
Patak: Szerintem az hogy vizesek leszünk abszolult nem tartozik a versenyhez
semmi nincs benne ami nehézség lett volna, csupán annyit ért vele az ember hogy végig vizes volt a cipõje, nagyon nehéz lett volna oda rakni egy hidat, vagy kivenni a pályából az utolsó szakaszt.(ezzel a tekerõs probléma is letudva) és nem xc verseny lett volna:) bõven sokat számított ki, hogy bírta végigtekerni...
Kanyarok , nem csak én panaszkodtam rá... a szétfékezett kanyarral az volt a probléma hogy csak egy kb 10- 15 cm nyomvonalban lehetett menni, egy fordítót ha oda raktak volna akk már nem kéne szétfarolni:) (bár ebben igazat adok hogy sok ember sok kárt tud tenni egy pályában, erre a problémára fejethajtok... Csak egy megjegyzés volt.
patak.. Downhill a sportág neve. lefele a hegyrõl. ami utban van azon át kell menni. Döntöttkanyar meg nem annyira természetes. ahova kell döntöttkanyar oda tesznek. de abban mindenki tud kanyarodni. szerintem
Meg ha félted a bicód vigyél kartonpapírt. Sokat láttam aki így csinálja!
#2556
Írta 2008. május 19. - 17:48

Erre a megoldás plus egy auto vagy nagyobb platósok (mint az iveco abba már emberiebbek voltak a körülmények, bár a ponyvát le lehett volna venni) igaz az jóval lassabb volt..
Patak: Szerintem az hogy vizesek leszünk abszolult nem tartozik a versenyhez
semmi nincs benne ami nehézség lett volna, csupán annyit ért vele az ember hogy végig vizes volt a cipõje, nagyon nehéz lett volna oda rakni egy hidat, vagy kivenni a pályából az utolsó szakaszt.(ezzel a tekerõs probléma is letudva) és nem xc verseny lett volna:) bõven sokat számított ki, hogy bírta végigtekerni...
Kanyarok , nem csak én panaszkodtam rá... a szétfékezett kanyarral az volt a probléma hogy csak egy kb 10- 15 cm nyomvonalban lehetett menni, egy fordítót ha oda raktak volna akk már nem kéne szétfarolni:) (bár ebben igazat adok hogy sok ember sok kárt tud tenni egy pályában, erre a problémára fejethajtok... Csak egy megjegyzés volt.
#2557
Írta 2008. május 19. - 14:23

Azért van bõven kifogásolható benne! Pl: felszálítás, pálya(patak, szétfékezet·kanyarok", xc-s tekerõs rész) jah meg nem értem mire ment el a 4500 ft os nevezés:D nah mind1 ez az én szerény véleményem.Am a verseny egész jó volt, meg a hangulat is:D
konkrétan mi volt a baj a felszállítással és a pályával?
-patak:talán sáros és vizes lettél egy kicsit? ez is hozzátartozik a versenyhez
-szétfékezett kanyarok:ha kb 50 rider lejön a pályán,szerinted milyenek lesznek a kanyarok? versenyen senki nem panaszkodott rá,eddig te vagy az elsõ
-tekerõs rész:igen volt benne,de mutass olyan pályát magyarhonba,ahol nemkell xc-s módontekerni(szerintem egyáltalán nem volt számottevõ)...
ha tudod a problémákra a megoldást,akkor mutass rá mester
ez az én szerény véleményem...
#2558
Írta 2008. május 19. - 07:49

#2559
Írta 2008. május 18. - 22:05

Azért van bõven kifogásolható benne! Pl: felszálítás, pálya(patak, szétfékezet·kanyarok", xc-s tekerõs rész) jah meg nem értem mire ment el a 4500 ft os nevezés:D nah mind1 ez az én szerény véleményem.Am a verseny egész jó volt, meg a hangulat is:D
szétfékezett kanyarok? mégis ilyen legyen egy pálya ha sokan lejönnek rajta?

amúgy Magyar Péter képei:
http://pter.pinkbike...upa-2008-05-18/
#2560
Írta 2008. május 18. - 20:37

1: STEVE PEAT (SANTA CRUZ SYNDICATE) 1:40.43
2: GREG MINNAAR (SANTA CRUZ SYNDICATE) 1:40.89
3: Filip Polc 1:42.76
4: Sam Hill 1:43.38
5: Cedric Gracia 1:43.86